dat had ik dus niet weer hoeven horenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:33 schreef Knurkie het volgende:
[..]
maar Rob weet 100% zeker dat het zn dochter was want dat is haar dingetje met hem (zo iets noemde hij het)
We zijn in NL zo langzamerhand bang geworden van de Islamquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:34 schreef flugeltje het volgende:
Het gaat nog over islamieten en de regie draait weer weg...
De Regie is op zoek naar Mickey de Kamikazemuis, kan er gevaarlijk zijn.......quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:34 schreef BONG4002 het volgende:
Beeld nu op de tuin, totale censuur dus
Hebben ze Ralph aangenomen bij de regie?quote:
ja nou kijk dan hoor jij het van mij ik hoorde het hem zelf zeggen dat is nog veel engerquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:36 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dat had ik dus niet weer hoeven horen![]()
de associaties die dat oproept...![]()
Daarom schreef ik dat ook ja. Ze heeft gisteren en vandaag wel al 10x gezegd tegen anderen dat ze niet zo moeten zeuren omdat er toch mensen zijn die het veel zwaarder hebbenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat zei ze zelf donderdagavond ook nog, maar inmiddels is het de zwaarste week van haar héle leven.
Chantalquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:36 schreef mazaru het volgende:
Complete censuur dus nu!
Wie heeft zijn jurk uitgedaan?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:36 schreef CGJung het volgende:
[..]
De Regie is op zoek naar Mickey de Kamikazemuis, kan er gevaarlijk zijn.......![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:37 schreef style het volgende:
[..]
Hebben ze Ralph aangenomen bij de regie?
Een afgangquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:38 schreef pinkplatinum het volgende:
wat een zaterdagavond..
Ik hoop dat je hem de goede foto van Chantal hebt gegeven, niet die ene waar ze op Rob in een roze pruik lijktquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:37 schreef brummie34 het volgende:
Die muis heb ik gedresseerd als zelfmoordcommando
Islammuisquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:37 schreef brummie34 het volgende:
Die muis heb ik gedresseerd als zelfmoordcommando
ieuw!! alweer overbodige informatie!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:37 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ja nou kijk dan hoor jij het van mij ik hoorde het hem zelf zeggen dat is nog veel enger
wordt tijd voor een e-mail actie dit is toch van de potgerukt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:38 schreef pinkplatinum het volgende:
wat een zaterdagavond..
hahaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
wordt tijd voor een e-mail actie dit is toch van de potgerukt.
Zit nu al weer een kwartier na eigen huis eigen tuin te kijken
stiekem rokenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:38 schreef bemeall het volgende:
En weer naar buiten, wat is Roel daar in hemelsnaam aan het doen
ik ben al blij dat ik het na 2 dagen eindelijk met iemand kan delenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:39 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ieuw!! alweer overbodige informatie!!
We zijn verwend en verwachten nu iedere zaterdag een dik feest. Zo werkt het helaas niet. Bridget zei al dat ze er zeker geen gewoonte van gingen maken.quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:38 schreef twentemeisje het volgende:
Wat doet Roel, preventieve damagecontrol?
Belachelijke censuur.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:39 schreef Poison-Ivy het volgende:
Wat is dit voor een shit man. We zijn geen kinderen van 5 en een half.![]()
Werkelijk belachelijk![]()
Hoe traag is jouw verbindingquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:39 schreef klootje het volgende:
hahaha,gabbertje nathalie begint over de islam en ze zetten het geluid uit,watjes!
Dan vind ik dit toch nog iets leukerquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
wordt tijd voor een e-mail actie dit is toch van de potgerukt.
Zit nu al weer een kwartier na eigen huis eigen tuin te kijken
én maar blijven kijken..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:38 schreef pinkplatinum het volgende:
wat een zaterdagavond..
maar een avond zonder beeld en geluid is echt kutquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We zijn verwend en verwachten nu iedere zaterdag een dik feest. Zo werkt het helaas niet. Bridget zei al dat ze er zeker geen gewoonte van gingen maken.
(helaas)
Het is echt ridicuul en vooral als je Versatel hebt, 'beloven' ze nog wel ongecensureerde streamsquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:41 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Belachelijke censuur.
Ik ben zo pissig
De boel gaat uit hier.
KRIBBET, maar die is nu niet online (hij woont er vlakbij)quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:42 schreef frizti het volgende:
kan er iemand niet ff langs dat huis rijden en roepen dat de regie niet zo belachelijk moet doen??
JAAAAAAAAAAAAA ... 1 - 0 voor NLquote:
ze kunnen toch zelf een feestje bouwen of niet soms??quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We zijn verwend en verwachten nu iedere zaterdag een dik feest. Zo werkt het helaas niet. Bridget zei al dat ze er zeker geen gewoonte van gingen maken.
(helaas)
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAA ... 1 - 0 voor NL
Schitterende goal van Van der Vaart.
Heb je Dido wel eens horen zingen ???quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:43 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ze kunnen toch zelf een feestje bouwen of niet soms??
alle ingrediënten aanwezig, drank, snaai, leuk gezelschap en ipv muziek kan je toch zingen??
![]()
[..]
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:44 schreef pinkplatinum het volgende:
and we're back!
Jup, zolang er niets schokkends word gezegdquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:44 schreef pinkplatinum het volgende:
and we're back!
[..]
zowhe, dat is heftug man!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:44 schreef Poison-Ivy het volgende:
Op stream 3..... iets schokkends [afbeelding]
een blad beweegt door de wind ...![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:46 schreef scanman01 het volgende:
Geluid is terug en meteen Lieske over haar schooltijd...
Perfecte wraak
Ne Rob heeft z'n benen buiten laten liggen (hij heeft nu z'n oranje been aan)quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:46 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ligt Roel daar nu te roken? of doet ie of ie dood is?
Helemaal niets.quote:
doet of hij huiltquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:46 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ligt Roel daar nu te roken? of doet ie of ie dood is?
Met het gevaar om met mijn eigen grap om de oren geslagen te worden:quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:43 schreef scanman01 het volgende:
Van der Sar, van der Sar, van der Sar!!!!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:40 schreef Poison-Ivy het volgende:
Dan maar ff een hulde aan onze doelman![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Van der Sar, van der Sar, van der Sar!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:48 schreef milagro het volgende:
Roel kan er niet tegen als zijn mening niet gedeeld wordt
Hij moet altijd achteraf toch nog bijval krijgen
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Ik zing "vandesar" altijd op het melodietje van "sandokan"quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
hij zou een prima moslim zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:50 schreef Kinga het volgende:
Godsamme wat is Roel toch een egoist.. kan andermans mening niet verdragen...
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zing "vandesar" altijd op het melodietje van "sandokan"![]()
Je moet wel oud zijn omdat te kennen trouwens
Wie durft Naat uit te leggen wat boeken zijn ??quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:53 schreef cuall het volgende:
Naat heeft op de vrije school gezeten, daar gebruiken ze ook geen boeken...........oh maar dat verklaart alles Naat
![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:53 schreef cuall het volgende:
Naat heeft op de vrije school gezeten, daar gebruiken ze ook geen boeken...........oh maar dat verklaart alles Naat
![]()
De tijger van Maleisie.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zing "vandesar" altijd op het melodietje van "sandokan"![]()
Je moet wel oud zijn omdat te kennen trouwens
Naat deed eigenlijk auditie voor de tekenfilmversie van BBquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:54 schreef Kinga het volgende:
Oke moet even mijn frustratie kwijt.
WAAROM NOMINEERT NIEMAND DIE NATTE LIE!! IK WORD ZO GESTOORD VAN DIE STEM VAN HAAR! AAAAARGH
Zo. Dat lucht op zeg.
LOLquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:54 schreef Pinball het volgende:
Als ik beginnend experimenteel kunstenaar zou zijn zou ik dit werk
"Draak Tegen Oranje Achtergond"
Noemen.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:54 schreef Pinball het volgende:
Noemen.
[afbeelding]
En die ging trouwen met 'Angelique', want dat speelden wequote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:55 schreef CGJung het volgende:
[..]
Naat deed eigenlijk auditie voor de tekenfilmversie van BB
Bijna goedquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:55 schreef Sonique het volgende:
even over de Sencuur.
Roel zegt tolerant te zijn, maar dat is ie dus nietquote:
Neehoor,da's de andere helft van Den Haagquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:52 schreef Bocaj het volgende:
is nat eigenlijk ook een beetje white trash?
Ik zal je vertellen dat ik eens maanden gebanned ben op een bmw-forum omdat ik ging zwaaien met de nederlandse vlag in mijn avatarquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:55 schreef Sonique het volgende:
even over de Sencuur.
Ik kan me er wel iets bij voorstellen, Een groepje Nederlanders gehuld in de Nationale driekleur waar van één (anti) islamitische uitspraken doet...
Komt niet echt goed over...
Angelique, de blonde sexmachine...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:56 schreef milagro het volgende:
[..]
En die ging trouwen met 'Angelique', want dat speelden we
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:54 schreef Pinball het volgende:
noemen.
[afbeelding]
Angeliquequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:56 schreef milagro het volgende:
[..]
Angelique kon maar nooit haar ware liefde vinden(soort Chantal)quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:56 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik kon tot nu toe toch wel om hem lachen, maar hij werkt nu op mijn irritatiesensorsquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:50 schreef Kinga het volgende:
Godsamme wat is Roel toch een egoist.. kan andermans mening niet verdragen...
Nou, ik deel zijn mening wel, hoor, maar hij is zo drammerig , hij moet en zal bijval krijgen, anders loopt ie weg, is de rest vooral dom , bekrompen en rigide.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:56 schreef bemeall het volgende:
[..]
Roel zegt tolerant te zijn, maar dat is ie dus niet![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Angelique![]()
Tv kon zo mooi zijn vroeger
Ik vind het irritante aan zijn uitlatingen vooral het neerhalen, en minderwaardig maken van mensen die zijn mening niet delen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:58 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou, ik deel zijn mening wel, hoor, maar hij is zo drammerig , hij moet en zal bijval krijgen, anders loopt ie weg, is de rest vooral dom , bekrompen en rigide.
Gelukkig is Roel zelf totaal niet rigide
de manier waarop is idd waar ik mij aan irriteer bij Roelquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:58 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou, ik deel zijn mening wel, hoor, maar hij is zo drammerig , hij moet en zal bijval krijgen, anders loopt ie weg, is de rest vooral dom , bekrompen en rigide.
Idd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:58 schreef milagro het volgende:
[..]
maar hij is zo drammerig , hij moet en zal bijval krijgen, anders loopt ie weg, is de rest vooral dom , bekrompen en rigide.
Juist wel... Jeoffrey de Peyracquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:57 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Angelique kon maar nooit haar ware liefde vinden(soort Chantal)![]()
Ik moest wel want ik mocht na sesamzaad niet meer naar buiten.....quote:
BB moet dus ook een vent met een litteken over zijn gezicht het huis inpleurenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:57 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Angelique kon maar nooit haar ware liefde vinden(soort Chantal)![]()
Heb laatst de hele serie nog een keer op dvd gekeken. Het heeft wel wat aan kracht ingeboet, maar nog altijd heel mooi.quote:
Litteken op wang en manke pootquote:
Gebeurt wel vaker met tweede jaars psycholgie studenten, is niet erg...quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:02 schreef Kinga het volgende:
En dit komt van een tweede jaars psychologie student btw... Dus.
Heb jij je nick van die engelse BB dame?quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:02 schreef Kinga het volgende:
Ik word ook vreselijk gefrustreerd door dat psychologie gelul van Roel elke keer om dingen te verklaren, dat boeit die lui toch niet! Komt op mij alleen over als een manier om te bewijzen hoe slim hij wel niet is, bah.
Ik denk dat je de stelling ff om moet draaien......quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:01 schreef Sonique het volgende:
Ow wacht, Chantal kent weer zat mensen die....
Ja, leuk!quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb laatst de hele serie nog een keer op dvd gekeken. Het heeft wel wat aan kracht ingeboet, maar nog altijd heel mooi.
OMG Flashback........toch was Angelique er mooi, waarom vergelijken we haar dan met die misthoorn uit BB ???quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Litteken op wang en manke poot
Bijna Rob dus
Nee, wel toevallig, kwam ik later pas achter wie dat mens is...quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb jij je nick van die engelse BB dame?
Die heb ik toevallig van de week 'gekocht'quote:
Onhandig is ie met z'n geslijm,ik had die Dido allang anaal gepakt.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:02 schreef Kinga het volgende:
Ik word ook vreselijk gefrustreerd door dat psychologie gelul van Roel elke keer om dingen te verklaren, dat boeit die lui toch niet! Komt op mij alleen over als een manier om te bewijzen hoe slim hij wel niet is, bah.
Wordt te lang en heeft het nu met veel gel naar achteren gekamdquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:03 schreef Sonique het volgende:
Whats up met het haar van Menno trouwens?
quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:04 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nee, wel toevallig, kwam ik later pas achter wie dat mens is...
Dat dacht ik ook.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:04 schreef klootje het volgende:
[..]
Onhandig is ie met z'n geslijm,ik had die Dido allang anaal gepakt.
Ja, roep even over het hek dat het geld van Roel onder het bed ligt ofzow...quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:04 schreef cuall het volgende:
ik vind alle streams totaal niet boeiend, kan niemand iets doen, ik woon echt te ver weg
idd, ik kan naar geen van de 2 gesprekken luisteren eikquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:04 schreef cuall het volgende:
ik vind alle streams totaal niet boeiend, kan niemand iets doen, ik woon echt te ver weg
Kan echt nietquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:04 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Wordt te lang en heeft het nu met veel gel naar achteren gekamd![]()
Kunnen we niet iets met voodoo poppetjes doen ofzoquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:04 schreef cuall het volgende:
Ja?! én? nog steeds zo spannend als toenquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die heb ik toevallig van de week 'gekocht'![]()
Inderdaad! Een week geen sigaretten en 't is de ergste week van haar leven.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:07 schreef gnuif het volgende:
chantal: mensen klagen alleen maar, waarderen niet wat ze hebben bla bla bla....
Hoor wie het zegt!!![]()
Ken je nagaan wat Chantal allemaal met je kan doen, je doet je ogen dicht en je ziet ......quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:07 schreef Kinga het volgende:
WTF heeft Rob het nou weer over, hij kan de dood zien als ie zijn ogen dicht doet?
Ja, wen er maar aanquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:06 schreef -Delta- het volgende:
Ik schakel net in...
Ik hoor Chantal alweer mekkeren
Roel alweer op z'n irritante betweter toontje.![]()
Rob is er ook nog![]()
Heer-lijk![]()
Me too.... Kost me geld als waterquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:06 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja?! én? nog steeds zo spannend als toen
Ik ga hem ook bestellen
Hallo, ik ben milagro
Ik ben een DVD junkie![]()
valt wel mee, hoorquote:
Ik zit al bijna te denken of ik niet beter nu nog de streams uit kan zetten, aangezien het toch weer nergens over gaat...quote:
Roel weet het in deze discussie ook het best.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:06 schreef -Delta- het volgende:
Roel alweer op z'n irritante betweter toontje.![]()
Alleen jammer van die buikquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:09 schreef Sonique het volgende:
Tanja ziet er geweldig uit!!! LOL
Verdomd dat is Tanjaquote:
gemiddelde student volgt éénderde van de colleges dus verbaast mij niks hoorquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:02 schreef Kinga het volgende:
Dat was Rob. Roel vroeg om een dekentjequote:Op zondag 9 oktober 2005 00:09 schreef teun911 het volgende:
Roel vraagt nu zelfs om een sapje. Dit wordt niks meer.
dan hoor ik liever lieske dan robIKquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:08 schreef Pinball het volgende:
Rob heeft af en toe hetzelfde als Lieske. Moeite om een coherente zin te formuleren.
Zo lang ze slagen is er niets aan de hand lijkt me.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:10 schreef cuall het volgende:
[..]
gemiddelde student volgt éénderde van de colleges dus verbaast mij niks hoor![]()
Dat blijft gewoon geweldig om naar te kijken.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:06 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja?! én? nog steeds zo spannend als toen
Ik ga hem ook bestellen
Hallo, ik ben milagro
Ik ben een DVD junkie![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:11 schreef CGJung het volgende:
Ik geeft het op, het is al weer morgen dus ik ga![]()
![]()
(dromen van Angelique)
tot morgen
![]()
Nou ja, discussieren....quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:11 schreef Bocaj het volgende:
Joost in zijn element... Hij kan eindelijk discussieren met nat
Klopt!quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:10 schreef cuall het volgende:
[..]
gemiddelde student volgt éénderde van de colleges dus verbaast mij niks hoor![]()
* Sanne zwaait even naar Soniquequote:Op zondag 9 oktober 2005 00:12 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nou ja, discussieren....
meer discu-zeuren als je het mij vraagt
Om donderdag weggestuurd te worden?quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:12 schreef scanman01 het volgende:
Rob zijn angst kan ik heel erg goed begrijpen. Heb ik zelf exact hetzelfde.
Ik ben het juist weer eens met Roel.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:13 schreef scanman01 het volgende:
Nu ben ik het weer niet eens met Roel...
Als het leven oneindig is, lijkt het hem een martelgang...
Mij niet
Wij hadden gewoon nu in de kroeg kunnen zitten.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:15 schreef Pinball het volgende:
[..]
Om donderdag weggestuurd te worden?
sorry, inkopper
Het leven verliest zijn waarde dan imo, dus ik ben het wel eens met hemquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:13 schreef scanman01 het volgende:
Mij niet
Helemaal gelijkquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:15 schreef mazaru het volgende:
pfffffffff ik ga een filmpje kijken, dit wordt helemaal niks vanavond.
Ja, hij zou het niet over politiek hebbenquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:13 schreef pinkplatinum het volgende:
menno wordt steeds meer zichzelf.. hij praat mee
Het hoogtepunt was vanochtend de kleine ruzie tussen Rob en Buik.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:15 schreef KRIBBET het volgende:
![]()
![]()
Daar ben ik weer
![]()
Heb gelukkig van het voetbal niets hoeven missen![]()
en van BB had ik alles kunnen missen als ik het zo lees
![]()
Geen ruzie, geen sex, geen orgie, geen gerook van mensen die het niet mogen, geen dronken mensen enz. Kortom een saaie avond in het BBhuis![]()
Nee, joost is politiek correct...quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:15 schreef Bocaj het volgende:
Joost is heel wijs!
iets is pas leuk als het ophoud.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:13 schreef scanman01 het volgende:
Mij niet
en stream 4quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:16 schreef frizti het volgende:
ja hoor weer geen geluid op stream 3
Joost heeft erover nagedacht!quote:
Volgens mij is Joost vooral idealistisch.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:17 schreef Sonique het volgende:
Nee, joost is politiek correct...
Kut hè.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:16 schreef Sanne het volgende:
Wij hadden gewoon nu in de kroeg kunnen zitten.![]()
* snel foto's uitgeprint en op haar speldenkussen geplaktquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kunnen we niet iets met voodoo poppetjes doen ofzo
Heb ik niet gezienquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:16 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Het hoogtepunt was vanochtend de kleine ruzie tussen Rob en Buik.
En Ingrid met "ik ga er geen eens op in, echt niet" tegen d'r beste vriendin in het huis Chantal.
![]()
Halelujah!quote:
Ik leef nu ook niet met de wetenschap dat er een einde aan zit. Als het leven oneindig zou zijn, zou dat wat mij betreft ook niets veranderen. Het gaat voor mij niet op dus, hooguit dat de angst voor de dood altijd aanwezig is en dus voor mij een negatieve uitwerking heeft.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:16 schreef milagro het volgende:
[..]
Het leven verliest zijn waarde dan imo, dus ik ben het wel eens met hem
De eindigheid ervan geeft je een doel, om het zo zinvol mogelijk in te vullen.
Een oneindig leven... dan maakt niets meer uit, hoe of wat.
Heb jij ook net als ik een Chantal poppetje?quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:18 schreef cuall het volgende:
[..]
* snel foto's uitgeprint en op haar speldenkussen geplakt
Prik, Prik, ben bang dat ik er het goede gevoel niet in leg, zie totaal geen veranderingen op de streams![]()
God had hem nodig.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:19 schreef brummie34 het volgende:
Ben het wel met roel eens, waarom word iemand zo vroeg weggehaald ?wat heeft ie dan verkeerd gedaan?
Mss een 'geheime missie' in het hiernamaals (lees: het andere leven)quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:19 schreef brummie34 het volgende:
Ben het wel met roel eens, waarom word iemand zo vroeg weggehaald ?wat heeft ie dan verkeerd gedaan?
Als je alle mensen in hun waarde laat is het politiek correctquote:
Die dingen heb ik voor een gedeelte meegemaakt maar had op vuurwerk gehoopt vanavond en dat valt dus vies tegenquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:16 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Het hoogtepunt was vanochtend de kleine ruzie tussen Rob en Buik.
En Ingrid met "ik ga er geen eens op in, echt niet" tegen d'r beste vriendin in het huis Chantal.
![]()
Tja, het is zo zinloos om angst te hebben om iets wat onvermijdelijk is.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik leef nu ook niet met de wetenschap dat er een einde aan zit. Als het leven oneindig zou zijn, zou dat wat mij betreft ook niets veranderen. Het gaat voor mij niet op dus, hooguit dat de angst voor de dood altijd aanwezig is en dus voor mij een negatieve uitwerking heeft.
heb je angsten Scanman, kan ik je ergens mee helpenquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:12 schreef scanman01 het volgende:
Rob zijn angst kan ik heel erg goed begrijpen. Heb ik zelf exact hetzelfde.
Hoezo, is politiek correct fout in jou ogen?quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je alle mensen in hun waarde laat is het politiek correct
Zo'[n opmerking kan alleen maar komen van iemand die rechts stemt
Volgende keer gaat het wel door. Met of zonder Arcee.quote:
* eens isquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:21 schreef milagro het volgende:
Tja, het is zo zinloos om angst te hebben om iets wat onvermijdelijk is.
Maar een eeuwig leven ontneemt juist de motivatie er een zinvolle invulling aan te geven.
Dat hoor ik mensen vaker zeggen,maar daar geloof ik dus helemaal niets van. Een mens doet nou eenmaal graag leuke dingen, dus waarom zou je dat opeens niet meer doen als het leven oneindig is? Slaat wat mij betreft nergens op.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:21 schreef milagro het volgende:
[..]
Tja, het is zo zinloos om angst te hebben om iets wat onvermijdelijk is.
Maar een eeuwig leven ontneemt juist de motivatie er een zinvolle invulling aan te geven.
dank jequote:
nee maar je moet hem toch ook respecteren in zijn meningquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:19 schreef milagro het volgende:
Kom op , Roel, een houvast, hoe simpel ook, hoef je een ander toch niet te ontzeggen, door het compleet af te fakkelen
Idd.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:21 schreef milagro het volgende:
geen wonder dat ze aambeien zalf wil hebbenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:54 schreef Pinball het volgende:
noemen.
[afbeelding]
quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:22 schreef Sanne het volgende:
Volgende keer gaat het wel door. Met of zonder Arcee.![]()
Wordt meestal negatief uitgelegd ja. Alsof iemand uitspraken doet ómdat het politiek correct is en niet omdat hij ze echt meent.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:22 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hoezo, is politiek correct fout in jou ogen?
Ik zit aan de Spaquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
dank jeben maar een klein beetje dlonken
![]()
heb weinig gemist en had er zoveel van voor gesteld![]()
So what.quote:
Ik heb nu de neiging om een gigantische borrel in te gaan schenken, wat een tegenvaller vanavondquote:
Nee dank je.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:22 schreef cuall het volgende:
[..]
heb je angsten Scanman, kan ik je ergens mee helpen
quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:24 schreef Bocaj het volgende:
Ik ga maar effe kijken op http://www.leonscorner.com![]()
* BONG4002 wil je graag iets inschenken maar heb geen Alc. in huisquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:25 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik heb nu de neiging om een gigantische borrel in te gaan schenken, wat een tegenvaller vanavond![]()
Cola of een groot glas Melk gaat er ook wel inquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002 wil je graag iets inschenken maar heb geen Alc. in huis
* BONG4002 paast je een overheerlijk glas bananenmelk aanquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:26 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Cola of een groot glas Melk gaat er ook wel in![]()
Omdat alles went. De leuke dingen waar je je nu op verheugd worden waardeloos als je ze elke dag doet. Iedereen die werkt is blij met een dag vrij, werklozen niet.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:23 schreef scanman01 het volgende:
Dat hoor ik mensen vaker zeggen,maar daar geloof ik dus helemaal niets van. Een mens doet nou eenmaal graag leuke dingen, dus waarom zou je dat opeens niet meer doen als het leven oneindig is? Slaat wat mij betreft nergens op.
Ja, maar ook een van Lieske, die prik ik als ze haar mond open doet, ze mag blijven, maar alleen maar mooi zijn.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb jij ook net als ik een Chantal poppetje?
Ik was er behoorlijk in de buurt (Hoofddorp) maar omdat ik vanwege mijn dronken harses niet kon en mag rijden en mijn vrouw niet langs het huis wilde rijden, was ik behoorlijk snel thuisquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zit aan de Spamaargoed, mss moet je eens langsgaan bij BB en aan de regie doorgeven dat er wat meer vuurwerk ingepompd moet worden en ze niet zo panisch de streams lock-uppen als het over de Islam gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |