quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Van der Sar, van der Sar, van der Sar!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Ik zing "vandesar" altijd op het melodietje van "sandokan"quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Van der Sar, van der Sar, van der Sar!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
hij zou een prima moslim zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:50 schreef Kinga het volgende:
Godsamme wat is Roel toch een egoist.. kan andermans mening niet verdragen...
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zing "vandesar" altijd op het melodietje van "sandokan"![]()
Je moet wel oud zijn omdat te kennen trouwens
Wie durft Naat uit te leggen wat boeken zijn ??quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:53 schreef cuall het volgende:
Naat heeft op de vrije school gezeten, daar gebruiken ze ook geen boeken...........oh maar dat verklaart alles Naat
![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:53 schreef cuall het volgende:
Naat heeft op de vrije school gezeten, daar gebruiken ze ook geen boeken...........oh maar dat verklaart alles Naat
![]()
De tijger van Maleisie.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zing "vandesar" altijd op het melodietje van "sandokan"![]()
Je moet wel oud zijn omdat te kennen trouwens
Naat deed eigenlijk auditie voor de tekenfilmversie van BBquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:54 schreef Kinga het volgende:
Oke moet even mijn frustratie kwijt.
WAAROM NOMINEERT NIEMAND DIE NATTE LIE!! IK WORD ZO GESTOORD VAN DIE STEM VAN HAAR! AAAAARGH
Zo. Dat lucht op zeg.
LOLquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:54 schreef Pinball het volgende:
Als ik beginnend experimenteel kunstenaar zou zijn zou ik dit werk
"Draak Tegen Oranje Achtergond"
Noemen.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:54 schreef Pinball het volgende:
Noemen.
[afbeelding]
En die ging trouwen met 'Angelique', want dat speelden wequote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:55 schreef CGJung het volgende:
[..]
Naat deed eigenlijk auditie voor de tekenfilmversie van BB
Bijna goedquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:55 schreef Sonique het volgende:
even over de Sencuur.
Roel zegt tolerant te zijn, maar dat is ie dus nietquote:
Neehoor,da's de andere helft van Den Haagquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:52 schreef Bocaj het volgende:
is nat eigenlijk ook een beetje white trash?
Ik zal je vertellen dat ik eens maanden gebanned ben op een bmw-forum omdat ik ging zwaaien met de nederlandse vlag in mijn avatarquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:55 schreef Sonique het volgende:
even over de Sencuur.
Ik kan me er wel iets bij voorstellen, Een groepje Nederlanders gehuld in de Nationale driekleur waar van één (anti) islamitische uitspraken doet...
Komt niet echt goed over...
Angelique, de blonde sexmachine...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:56 schreef milagro het volgende:
[..]
En die ging trouwen met 'Angelique', want dat speelden we
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:54 schreef Pinball het volgende:
noemen.
[afbeelding]
Angeliquequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:56 schreef milagro het volgende:
[..]
Angelique kon maar nooit haar ware liefde vinden(soort Chantal)quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:56 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik kon tot nu toe toch wel om hem lachen, maar hij werkt nu op mijn irritatiesensorsquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:50 schreef Kinga het volgende:
Godsamme wat is Roel toch een egoist.. kan andermans mening niet verdragen...
Nou, ik deel zijn mening wel, hoor, maar hij is zo drammerig , hij moet en zal bijval krijgen, anders loopt ie weg, is de rest vooral dom , bekrompen en rigide.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:56 schreef bemeall het volgende:
[..]
Roel zegt tolerant te zijn, maar dat is ie dus niet![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Angelique![]()
Tv kon zo mooi zijn vroeger
Ik vind het irritante aan zijn uitlatingen vooral het neerhalen, en minderwaardig maken van mensen die zijn mening niet delen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:58 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou, ik deel zijn mening wel, hoor, maar hij is zo drammerig , hij moet en zal bijval krijgen, anders loopt ie weg, is de rest vooral dom , bekrompen en rigide.
Gelukkig is Roel zelf totaal niet rigide
de manier waarop is idd waar ik mij aan irriteer bij Roelquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:58 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou, ik deel zijn mening wel, hoor, maar hij is zo drammerig , hij moet en zal bijval krijgen, anders loopt ie weg, is de rest vooral dom , bekrompen en rigide.
Idd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:58 schreef milagro het volgende:
[..]
maar hij is zo drammerig , hij moet en zal bijval krijgen, anders loopt ie weg, is de rest vooral dom , bekrompen en rigide.
Juist wel... Jeoffrey de Peyracquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:57 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Angelique kon maar nooit haar ware liefde vinden(soort Chantal)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |