Ik hoop dat je hem de goede foto van Chantal hebt gegeven, niet die ene waar ze op Rob in een roze pruik lijktquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:37 schreef brummie34 het volgende:
Die muis heb ik gedresseerd als zelfmoordcommando
Islammuisquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:37 schreef brummie34 het volgende:
Die muis heb ik gedresseerd als zelfmoordcommando
ieuw!! alweer overbodige informatie!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:37 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ja nou kijk dan hoor jij het van mij ik hoorde het hem zelf zeggen dat is nog veel enger
wordt tijd voor een e-mail actie dit is toch van de potgerukt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:38 schreef pinkplatinum het volgende:
wat een zaterdagavond..
hahaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
wordt tijd voor een e-mail actie dit is toch van de potgerukt.
Zit nu al weer een kwartier na eigen huis eigen tuin te kijken
stiekem rokenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:38 schreef bemeall het volgende:
En weer naar buiten, wat is Roel daar in hemelsnaam aan het doen
ik ben al blij dat ik het na 2 dagen eindelijk met iemand kan delenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:39 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ieuw!! alweer overbodige informatie!!
We zijn verwend en verwachten nu iedere zaterdag een dik feest. Zo werkt het helaas niet. Bridget zei al dat ze er zeker geen gewoonte van gingen maken.quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:38 schreef twentemeisje het volgende:
Wat doet Roel, preventieve damagecontrol?
Belachelijke censuur.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:39 schreef Poison-Ivy het volgende:
Wat is dit voor een shit man. We zijn geen kinderen van 5 en een half.![]()
Werkelijk belachelijk![]()
Hoe traag is jouw verbindingquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:39 schreef klootje het volgende:
hahaha,gabbertje nathalie begint over de islam en ze zetten het geluid uit,watjes!
Dan vind ik dit toch nog iets leukerquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
wordt tijd voor een e-mail actie dit is toch van de potgerukt.
Zit nu al weer een kwartier na eigen huis eigen tuin te kijken
én maar blijven kijken..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:38 schreef pinkplatinum het volgende:
wat een zaterdagavond..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |