dat had ik dus niet weer hoeven horenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:33 schreef Knurkie het volgende:
[..]
maar Rob weet 100% zeker dat het zn dochter was want dat is haar dingetje met hem (zo iets noemde hij het)
We zijn in NL zo langzamerhand bang geworden van de Islamquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:34 schreef flugeltje het volgende:
Het gaat nog over islamieten en de regie draait weer weg...
De Regie is op zoek naar Mickey de Kamikazemuis, kan er gevaarlijk zijn.......quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:34 schreef BONG4002 het volgende:
Beeld nu op de tuin, totale censuur dusom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hebben ze Ralph aangenomen bij de regie?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:36 schreef bemeall het volgende:
Tuinliefhebbers bij de regieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja nou kijk dan hoor jij het van mij ik hoorde het hem zelf zeggen dat is nog veel engerquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:36 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dat had ik dus niet weer hoeven horenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
de associaties die dat oproept...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daarom schreef ik dat ook ja. Ze heeft gisteren en vandaag wel al 10x gezegd tegen anderen dat ze niet zo moeten zeuren omdat er toch mensen zijn die het veel zwaarder hebbenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat zei ze zelf donderdagavond ook nog, maar inmiddels is het de zwaarste week van haar héle leven.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Chantalquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:36 schreef mazaru het volgende:
Complete censuur dus nu!
Wie heeft zijn jurk uitgedaan?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:36 schreef CGJung het volgende:
[..]
De Regie is op zoek naar Mickey de Kamikazemuis, kan er gevaarlijk zijn.......om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:37 schreef style het volgende:
[..]
Hebben ze Ralph aangenomen bij de regie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop