quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:28 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ze generaliseerd en dat is jammer. gevaarlijk
maar Rob weet 100% zeker dat het zn dochter was want dat is haar dingetje met hem (zo iets noemde hij het)quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:31 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Oow oké, opgelost dus! Wist ik niet [afbeelding]
Dat d8 ik dus al
We kunnen de woorden er inderdaad zelf bij bedenken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:32 schreef scanman01 het volgende:
O, en wat is Chantalletje weer zielig...
Chantal... er zijn mensen die vandaag sterven van de honger hoor...
Jij hebt toch niets te klagen !!
lijkt er wel op maar mohammed C heeft een kaartje van aalsmeer.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:31 schreef BONG4002 het volgende:
Ik hoor dan weer de straat langs het BB huis, dan weer geluid binnen wat zijn ze allemaal aan het doen daar? Paniek bij de regie wegens uitspraken over de Islam?
Dat zei ze zelf donderdagavond ook nog, maar inmiddels is het de zwaarste week van haar héle leven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:32 schreef scanman01 het volgende:
O, en wat is Chantalletje weer zielig...
Chantal... er zijn mensen die vandaag sterven van de honger hoor...
Jij hebt toch niets te klagen !!
Nathalie heeft daar wel wat gelijk in.....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:32 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja ze zijn bang dat Nathalie anders wordt onthoofd omdat ze de Islam vrouwonvriendelijk vindt. Denk ik.
Je moest eens weten waar het christendom allemaal de oorzaak van is geweest.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:30 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
begrijp wel waar het vandaan komt..
over het algemeen is de islam vaak de oorzaak geweest van veel leed..
Ja precies.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:33 schreef Knurkie het volgende:
[..]
maar Rob weet 100% zeker dat het zn dochter was want dat is haar dingetje met hem (zo iets noemde hij het)
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:34 schreef milagro het volgende:
Wat huilt Chantal raar
Als ze jankt, hoor je auto's.
Zie je , het is een raar wijf!
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:32 schreef mazaru het volgende:
Linda's lesbische kant komt langzaam naar boven
ik praat in de tegenwoordige tijd..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je moest eens weten waar het christendom allemaal de oorzaak van is geweest.
Ook een gevaarlijk geloof dus?
Iedere vorm van extremisme is gevaarlijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je moest eens weten waar het christendom allemaal de oorzaak van is geweest.
Ook een gevaarlijk geloof dus?
'quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:33 schreef MissHobje het volgende:
Wilde net gaan klagen over het geluidtoen was het weer goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |