Bananenmelkquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002 paast je een overheerlijk glas bananenmelk aan
quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:29 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Bananenmelk![]()
NeeeeeeeeGewone halfvolle melk graag
![]()
Lekker, dankjequote:
Tja... totaal niet mee eens, maar moet kunnenquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:28 schreef Pinball het volgende:
[..]
Omdat alles went. De leuke dingen waar je je nu op verheugd worden waardeloos als je ze elke dag doet. Iedereen die werkt is blij met een dag vrij, werklozen niet.
Elke dag feest is geen feest meer. Net als 'the filthy rich' ga je dan op zoek naar excessen om iets te beleven, omdat normale prikkels je niet meer blij maken. Gewenning is de dood voor elke vorm van plezier.
KRIBBET heeft meer alcohol in zijn lichaam dan goed voor hem isquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002 wil je graag iets inschenken maar heb geen Alc. in huis
Maar denk je dan ook, dat je in een oneindigleven nooit oud wordt? Of gebeurd dat wel een beetje?quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja... totaal niet mee eens, maar moet kunnen
Ja, en troost voor de zinloosheid van het bestaan.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:25 schreef Arcee het volgende:
Chantal verwoordt precies hoe het geloof is ontstaan: angst voor de dood.
Ja... het zou nog wel eens een stel kunnen worden... als Rob er in blijft.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:31 schreef -Delta- het volgende:
Volgens mij is Chantal nu best wel van mening veranderd over Rob, ze kletst echt elk uur wel ff met hem...
Tja.. zinloze discussie lijkt me.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:32 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Maar denk je dan ook, dat je in een oneindigleven nooit oud wordt? Of gebeurd dat wel een beetje?
Dat is maar bluf. Want ze hoopt vast dat hij er donderdag uit moet. Ze is al weer druk bezig een nieuw slachtoffer te zoeken.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:31 schreef -Delta- het volgende:
Volgens mij is Chantal nu best wel van mening veranderd over Rob, ze kletst echt elk uur wel ff met hem...
Ja en omdat ze zo met regels aankomen continu, ga ik ze af fakkelen, ik hou er niet van als mensen mij de wet of het leven voorschrijven.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:32 schreef milagro het volgende:
Als mensen die behoefte hebben, om te geloven in een God, en een hiernamaals, laat ze lekker, hoef je het niet zo af te fakkelen.
Het is meer de uitwerking ervan, die mij tegen de borst stuit (de regels, de intepretatie van Heilge Boeken etc)
Is de 5e keer dat je 'rigide' gebruikt. Vandaag geleerd?quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:32 schreef milagro het volgende:
Ik begrijp dat wel, hoor, en ik vind er niets mis mee, zolang je maar niet met rare rigide regeltjes komt
De wetenschap dat het leven eindig is, heeft mij toch echt bepaalde knopen doen doorhakken, hoorquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja... totaal niet mee eens, maar moet kunnen
Ditoquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:34 schreef BONG4002 het volgende:
Ik heb eigenlijk een hele simpele theorie mbt tot de dood en dat is dat je gewoon weer geboren word (in welke tijd dan ook) en dat leven gaat leiden, dus het zou best kunnen dat ik ook in de Middeleeuwen heb geleefd alleen weet je dat niet van jezelf en ik blijf er voor mezelf bij dat dat de meest logische verklaring is (voor mezelf dan he, ik respecteer ook andermans gedachtengoed, dus een 'God' of 'Allah' of wat dan ook)![]()
Ik heb ook het idee dat ze niet alleen maar bezig is om een eventuele 'exitnominatie' te voorkomen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:31 schreef -Delta- het volgende:
Dan is het voor jou dus wel van invloed. Voor mij helemaal niet.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:35 schreef milagro het volgende:
[..]
De wetenschap dat het leven eindig is, heeft mij toch echt bepaalde knopen doen doorhakken, hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |