Ja, hij zou het niet over politiek hebbenquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:13 schreef pinkplatinum het volgende:
menno wordt steeds meer zichzelf.. hij praat mee
Het hoogtepunt was vanochtend de kleine ruzie tussen Rob en Buik.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:15 schreef KRIBBET het volgende:
![]()
![]()
Daar ben ik weer
![]()
Heb gelukkig van het voetbal niets hoeven missen![]()
en van BB had ik alles kunnen missen als ik het zo lees
![]()
Geen ruzie, geen sex, geen orgie, geen gerook van mensen die het niet mogen, geen dronken mensen enz. Kortom een saaie avond in het BBhuis![]()
Nee, joost is politiek correct...quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:15 schreef Bocaj het volgende:
Joost is heel wijs!
iets is pas leuk als het ophoud.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:13 schreef scanman01 het volgende:
Nu ben ik het weer niet eens met Roel...
Als het leven oneindig is, lijkt het hem een martelgang...
Mij niet
en stream 4quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:16 schreef frizti het volgende:
ja hoor weer geen geluid op stream 3
Joost heeft erover nagedacht!quote:
Volgens mij is Joost vooral idealistisch.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:17 schreef Sonique het volgende:
Nee, joost is politiek correct...
Kut hè.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:16 schreef Sanne het volgende:
Wij hadden gewoon nu in de kroeg kunnen zitten.![]()
* snel foto's uitgeprint en op haar speldenkussen geplaktquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kunnen we niet iets met voodoo poppetjes doen ofzo
Heb ik niet gezienquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:16 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Het hoogtepunt was vanochtend de kleine ruzie tussen Rob en Buik.
En Ingrid met "ik ga er geen eens op in, echt niet" tegen d'r beste vriendin in het huis Chantal.
![]()
Halelujah!quote:
Ik leef nu ook niet met de wetenschap dat er een einde aan zit. Als het leven oneindig zou zijn, zou dat wat mij betreft ook niets veranderen. Het gaat voor mij niet op dus, hooguit dat de angst voor de dood altijd aanwezig is en dus voor mij een negatieve uitwerking heeft.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:16 schreef milagro het volgende:
[..]
Het leven verliest zijn waarde dan imo, dus ik ben het wel eens met hem
De eindigheid ervan geeft je een doel, om het zo zinvol mogelijk in te vullen.
Een oneindig leven... dan maakt niets meer uit, hoe of wat.
Heb jij ook net als ik een Chantal poppetje?quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:18 schreef cuall het volgende:
[..]
* snel foto's uitgeprint en op haar speldenkussen geplakt
Prik, Prik, ben bang dat ik er het goede gevoel niet in leg, zie totaal geen veranderingen op de streams![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |