Ik zit al bijna te denken of ik niet beter nu nog de streams uit kan zetten, aangezien het toch weer nergens over gaat...quote:
Roel weet het in deze discussie ook het best.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:06 schreef -Delta- het volgende:
Roel alweer op z'n irritante betweter toontje.![]()
Alleen jammer van die buikquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:09 schreef Sonique het volgende:
Tanja ziet er geweldig uit!!! LOL
Verdomd dat is Tanjaquote:
gemiddelde student volgt éénderde van de colleges dus verbaast mij niks hoorquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:02 schreef Kinga het volgende:
Ik word ook vreselijk gefrustreerd door dat psychologie gelul van Roel elke keer om dingen te verklaren, dat boeit die lui toch niet! Komt op mij alleen over als een manier om te bewijzen hoe slim hij wel niet is, bah.
En dit komt van een tweede jaars psychologie student btw... Dus.
Dat was Rob. Roel vroeg om een dekentjequote:Op zondag 9 oktober 2005 00:09 schreef teun911 het volgende:
Roel vraagt nu zelfs om een sapje. Dit wordt niks meer.
dan hoor ik liever lieske dan robIKquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:08 schreef Pinball het volgende:
Rob heeft af en toe hetzelfde als Lieske. Moeite om een coherente zin te formuleren.
Zo lang ze slagen is er niets aan de hand lijkt me.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:10 schreef cuall het volgende:
[..]
gemiddelde student volgt éénderde van de colleges dus verbaast mij niks hoor![]()
Dat blijft gewoon geweldig om naar te kijken.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:06 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja?! én? nog steeds zo spannend als toen
Ik ga hem ook bestellen
Hallo, ik ben milagro
Ik ben een DVD junkie![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:11 schreef CGJung het volgende:
Ik geeft het op, het is al weer morgen dus ik ga![]()
![]()
(dromen van Angelique)
tot morgen
![]()
Nou ja, discussieren....quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:11 schreef Bocaj het volgende:
Joost in zijn element... Hij kan eindelijk discussieren met nat
Klopt!quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:10 schreef cuall het volgende:
[..]
gemiddelde student volgt éénderde van de colleges dus verbaast mij niks hoor![]()
* Sanne zwaait even naar Soniquequote:Op zondag 9 oktober 2005 00:12 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nou ja, discussieren....
meer discu-zeuren als je het mij vraagt
Om donderdag weggestuurd te worden?quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:12 schreef scanman01 het volgende:
Rob zijn angst kan ik heel erg goed begrijpen. Heb ik zelf exact hetzelfde.
Ik ben het juist weer eens met Roel.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:13 schreef scanman01 het volgende:
Nu ben ik het weer niet eens met Roel...
Als het leven oneindig is, lijkt het hem een martelgang...
Mij niet
Wij hadden gewoon nu in de kroeg kunnen zitten.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:15 schreef Pinball het volgende:
[..]
Om donderdag weggestuurd te worden?
sorry, inkopper
Het leven verliest zijn waarde dan imo, dus ik ben het wel eens met hemquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:13 schreef scanman01 het volgende:
Mij niet
Helemaal gelijkquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:15 schreef mazaru het volgende:
pfffffffff ik ga een filmpje kijken, dit wordt helemaal niks vanavond.
Ja, hij zou het niet over politiek hebbenquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:13 schreef pinkplatinum het volgende:
menno wordt steeds meer zichzelf.. hij praat mee
Het hoogtepunt was vanochtend de kleine ruzie tussen Rob en Buik.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:15 schreef KRIBBET het volgende:
![]()
![]()
Daar ben ik weer
![]()
Heb gelukkig van het voetbal niets hoeven missen![]()
en van BB had ik alles kunnen missen als ik het zo lees
![]()
Geen ruzie, geen sex, geen orgie, geen gerook van mensen die het niet mogen, geen dronken mensen enz. Kortom een saaie avond in het BBhuis![]()
Nee, joost is politiek correct...quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:15 schreef Bocaj het volgende:
Joost is heel wijs!
iets is pas leuk als het ophoud.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:13 schreef scanman01 het volgende:
Mij niet
en stream 4quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:16 schreef frizti het volgende:
ja hoor weer geen geluid op stream 3
Joost heeft erover nagedacht!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |