Iedereen denk ikquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:16 schreef pinkplatinum het volgende:
de streams stotteren... iemand anders hetzelfde probleem??
Die broer van Menno lijkt wel een Turk, is het geen halfbroer ofzo?quote:
Nope, je moet even een andere gate gebruiken (of http://bb5.florisd.nl en dan ff klooien met de instellingen)quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:16 schreef pinkplatinum het volgende:
ken geen verhaal van een halfbroerquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:17 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Die broer van Menno lijkt wel een Turk, is het geen halfbroer ofzo?
De Live show of de gewone streams?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:17 schreef flugeltje het volgende:
BB wordt mij iets te populair... Ik kan de streams niet eens meer fatsoenlijk volgen.
ja daar kijk ik ook altijd.. ff uitproberen wat ik allemaal met de instellingen kan doenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nope, je moet even een andere gate gebruiken (of http://bb5.florisd.nl en dan ff klooien met de instellingen)
Met stoppelbaard en snor ziet Roel er ook uit als turk, en wat dan nog??quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:17 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Die broer van Menno lijkt wel een Turk, is het geen halfbroer ofzo?
Als ze een stream op de woonkamer zouden zetten wel, ja.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:16 schreef BVO het volgende:
Rob zit zich op te vreten, dat zie je gewoon..
geen probleem als loopt als een zonnetjequote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:16 schreef pinkplatinum het volgende:
Zouden dat FOK!kers zijnquote:
bij die kan je idd heel makkelijk een andere server kiezenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nope, je moet even een andere gate gebruiken (of http://bb5.florisd.nl en dan ff klooien met de instellingen)
Ja maar ik heb hier Chello en dat is een hoop gek*t de laatste maand, regelmatig zijn ze even offline. De streams uit het huis doen het wel goed op het moment, maar de internet LIVE uitzending was bijna niet te volgen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:18 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Nee, hoor, perfecte streams hier
Dat eindigt met sex de rest van de week, en aan het eind een slof peuken oproken...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:20 schreef MissX het volgende:
Roel tegen Dido als afleiding voor het roken "misschien kan ik je een x masseren" Dido: "ja misschien werkt dat"
heel subtiel Roek, heeel subtiel
Roel een Turk? Jahoorquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:19 schreef area51 het volgende:
[..]
Met stoppelbaard en snor ziet Roel er ook uit als turk, en wat dan nog??
Sanne en Ripleyquote:
De live show heb ik via de link van APK gekeken, werkte perfect...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:18 schreef -Delta- het volgende:
[..]
De Live show of de gewone streams?
quote:
Daarom moet ie blijvenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:16 schreef BVO het volgende:
Rob zit zich op te vreten, dat zie je gewoon..
Iddquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:22 schreef milagro het volgende:
een van die wijven eruit
geen suf kippenhok
Integendeel, degene die niet hoefde te stoppen wisten niet hoe snel ze een peuk op moesten steken.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:21 schreef Peter6000 het volgende:
Natuurlijk niemand die aan maatregelen denkt om het makkelijker te maken: bijvoorbeeld alleen maar roken in een hoekje in de tuin uit solidariteit met de stoppers
Als Roel gaat drinken gaat hij zeker roken, we hebben gezien wat alcohol met hem doet. En juist nu zo'n vet budget.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:21 schreef Peter6000 het volgende:
zo, die live uitzending was de moeite waard dit keer
Back to the streams
Wat zullen Menno en Ingrid opgelucht zijn
En wat wordt het leuk zaterdag: als ze niet mogen roken gaan ze misschien nog wel meer zuipen
--knip--
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:23 schreef Pinball het volgende:
En ook omdat Tanja echt een stinkende drol van een mismaakte kakkerlak is. Dat ook.
En rokenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:21 schreef Peter6000 het volgende:
En wat wordt het leuk zaterdag: als ze niet mogen roken gaan ze misschien nog wel meer zuipen
Nee, Rob moet er nog vóór Tanja uit... Als ie dan buiten staat en erachter komt hoe de publieke opinie over Tanja is weet hij al heel gauw dat ze dan aan hem helemaal een hekel moeten hebben...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:23 schreef Pinball het volgende:
[..]
Daarom moet ie blijvenEerst Tanja eruit, dan is ie even blij, en dan nóg een keer op het bankje en dan eruit.
En ook omdat Tanja echt een stinkende drol van een mismaakte kakkerlak is. Dat ook.
Nee, hij moet eruit.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:23 schreef Pinball het volgende:
[..]
Daarom moet ie blijvenEerst Tanja eruit, dan is ie even blij, en dan nóg een keer op het bankje en dan eruit.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:24 schreef bemeall het volgende:
Wel een leuke Lieske look-a-like in de live-uitzending trouwens, en ze kwam voor Tanja
[afbeelding]
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:23 schreef Pinball het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:23 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Idd![]()
![]()
Rallûf was al gewoon aan het werk, wat is het toch een goedsul he![]()
Sorry typefout bedoelde ook Menno, Roel is letterlijk en figuurlijk "blauw"quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:21 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Roel een Turk? JahoorDie is 200% Indo van uiterlijk.
Maar vond Menno en z'n broer niet op elkaar lijken, vandaar m'n vraag of het een halfbroer was.![]()
terrecht dat ze dat niet doen deden Dido en Chantal ook niet toen Tanja Roel enz niet mochten rokenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:21 schreef Peter6000 het volgende:
zo, die live uitzending was de moeite waard dit keer
Back to the streams
Wat zullen Menno en Ingrid opgelucht zijn
Natuurlijk niemand die aan maatregelen denkt om het makkelijker te maken: bijvoorbeeld alleen maar roken in een hoekje in de tuin uit solidariteit met de stoppers
Nee gek, met alcohol op verlan je alleen maar meer naar een sigaret. Meest foute combi die er is, stoppen met roken en dan gaan drinken, gaat 9 vd 10 keer fout.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:21 schreef Peter6000 het volgende:
Helemaal met je eens, madam mag niet roken, dan maar dure dingen uitzoeken voor zichzelf...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:25 schreef Copycat het volgende:
Tanja mag er van mij uit.
Heel die bevallingsverhaalllijn vind ik niets.
Dido is wel erg Mijn wil is wet met het snoepgoed.
"Nibbits en cashewnootjes? Nee, die wil ik niet. ik wil... "
Natalie: "Okay".
Nee hoor. xs4all streams werken prima. Maar ik denk dat dat alleen zo is als je ook daar een abonnement hebt. Anders zijn ze wel te benaderen maar net zo langzaam als de andere.quote:
En dan het schuldgevoel en die verwijten en het geroddel de andere dagquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:24 schreef BONG4002 het volgende:
En rokenik denk dat ze dan op een gegeven moment gewoon schijt hebben aan het rookverbod en die ¤ 50.000
Heb trouwens dat liedje uit jouw sig vandaag binnengehaald... En ik moet zeggenquote:
Menno oogt wat meer Europees.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:25 schreef area51 het volgende:
[..]
Sorry typefout bedoelde ook Menno, Roel is letterlijk en figuurlijk "blauw"
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:25 schreef Gert het volgende:
Ik hoorde een enorm vet gesnater en dacht even dat iemand Chantals lach nadeed. Ik dacht: Yes, lekker sarcastisch.
Maar het was Chantal zelf.![]()
Ja en wat als Tanja hierna niet meer genomineerd wordt, of pas na een tijdje?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee, Rob moet er nog vóór Tanja uit... Als ie dan buiten staat en erachter komt hoe de publieke opinie over Tanja is weet hij al heel gauw dat ze dan aan hem helemaal een hekel moeten hebben...![]()
Niet helemaal waar, want bepaalde providerstreams zijn ook voor andere providers te gebruiken en kan schelenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee hoor. xs4all streams werken prima. Maar ik denk dat dat alleen zo is als je ook daar een abonnement hebt. Anders zijn ze wel te benaderen maar net zo langzaam als de andere.
Dat is het hele idee achter aparte streams per provider, maar helaas snappen de meeste mensen hier dat niet.
Laat horen.... linkjequote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heb trouwens dat liedje uit jouw sig vandaag binnengehaald... En ik moet zeggen![]()
Nee, zit er niet in. was een opdracht voro Mennoquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:28 schreef Rica het volgende:
Hebben ze nu in de uitzending gezegd dat er definitief geen homo inzit? Heb ik even gemist.
ja er zit voor zover BB weet geen homo inquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:28 schreef Rica het volgende:
Hebben ze nu in de uitzending gezegd dat er definitief geen homo inzit? Heb ik even gemist.
Meer het technische gevolg... De streamgate is zo opgesteld dat een provider het meeste bandbreedte op het lokale netwerk houdt... Dus de beste streams via de streamgate zijn die van je eigen provider...quote:Dat is het hele idee achter aparte streams per provider, maar helaas snappen de meeste mensen hier dat niet.
laat ik nu verwacht hebben dat je blij wasquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:29 schreef scanman01 het volgende:
Is de plotselinge wissel van Tanja al aan de orde geweest. Ze was zo vastbesloten net zo lang op Lieske te blijven stemmen tot ze eruit is. Niet erg standvastig. Wel een logische wissel, hoewel al 14 dagen te laat.
Is dat ook tegen de bewoners gezegd?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:29 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ja er zit voor zover BB weet geen homo in
Da mag nie van fok....quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:26 schreef BBscanner het volgende:
Zal Menno nog last krijgen van zijn geheime missie pikken de andere bewoners zijn gedrag? Ik vraag het me af. Heb al wanklanken van Rob en Linda vernomen. Ook zag ik Dido niet zo vriendelijk kijken toen zij hoorde dat ze was voorgelogen door Menno.
Jaquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:30 schreef Rica het volgende:
[..]
Is dat ook tegen de bewoners gezegd?
Maar dat wisten wij toch ook al lang? Ik begreep de hele discussie al niet. Bridget liet toch duidelijk merken vorige keer dat ze er uit de gein een gerucht in zouden gooien.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:29 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ja er zit voor zover BB weet geen homo in
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:28 schreef Rica het volgende:
mooi, hè... hartzeermaartochbeterdathetoverisenhetgajegoedliedjequote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heb trouwens dat liedje uit jouw sig vandaag binnengehaald... En ik moet zeggen![]()
Mooi. Is dat eindelijk afgelopen.quote:
Ik vind het ook wel leuk, maar wel opvallend.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:29 schreef Knurkie het volgende:
[..]
laat ik nu verwacht hebben dat je blij was![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:31 schreef Bocaj het volgende:
[..]
ER IS GEEN HOMO IN HET HUIS!
![]()
En nu wil ik het woord homo nooit meer horen!![]()
Homofobiequote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:31 schreef Bocaj het volgende:
[..]
ER IS GEEN HOMO IN HET HUIS!
![]()
En nu wil ik het woord homo nooit meer horen!![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:33 schreef golfer het volgende:
Verstop die sigaretten maar onder het bed van Roel...og wat ligt daar toch ook alweer? 10.000 euro.
Chantal is zo netjes om niet meteen Rob te nomineren, tot ze meer weet.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:31 schreef milagro het volgende:
[..]
mooi, hè... hartzeermaartochbeterdathetoverisenhetgajegoedliedje![]()
![]()
![]()
ik wil Chantal zien lijden![]()
het lullig is alleen dat zij die vent in huis krijgt nu, en er dadelijk dus geen tijd of aanleiding is om door de mand te vallen
mand maar weer opruimt![]()
Wij houden niet zo van Chantalquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:32 schreef MissX het volgende:
Chantal houdt niet zo van dingen moeten
van bigbrother.tvquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:29 schreef scanman01 het volgende:
Is de plotselinge wissel van Tanja al aan de orde geweest. Ze was zo vastbesloten net zo lang op Lieske te blijven stemmen tot ze eruit is. Niet erg standvastig. Wel een logische wissel, hoewel al 14 dagen te laat.
ze geven die opdracht ook niet zomaar natuurlijkquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:33 schreef Cracka-ass het volgende:
Ze valt echt wel door de mand hoor. Die mag niet roken en is dus snel geprikkeld. Dat gaat tot leuke aanvaringen komen.
Ja Chantal zat ook te high five'n dat ze niet genomineerd was. Een minuut later stonden de tranen in haar ogen dat ze een week niet mag roken.quote:
Bijna elke weekopdracht wor wel door bewoners verkeerd geinterpreteerd!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:35 schreef scanman01 het volgende:
Menno liegt trouwens tegen de bewoners. Hij zegt nu dat hij sowieso genomineerd zou staan als er geen meerderheid op hem zou stemmen. Ik weet pertinent zeker dat dat NIET zo was. Hij zou alleen een sanctie krijgen (de directe nomintie dus) als hij met iemand over zijn geheime missie zou spreken.
voor hem he hahaquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:34 schreef teun911 het volgende:
Menno zegt dat BB alles zou recht trekken, ook in de media.
Weet ik niet, maar als je de gesprekken volgt, gaan ze daar in ieder geval wél vanuit. Tanja: "Ik zei de hele tíjd al dat er geen homo in het huis zat."quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:30 schreef Rica het volgende:
[..]
Is dat ook tegen de bewoners gezegd?
Volgens mij probeert hij het idd een beetje goed te praten, omdat hij bang is voor een aantal nominaties anders volgende week. Omdat zoveel bewoners er over de zeik over zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:35 schreef scanman01 het volgende:
Menno liegt trouwens tegen de bewoners. Hij zegt nu dat hij sowieso genomineerd zou staan als er geen meerderheid op hem zou stemmen. Ik weet pertinent zeker dat dat NIET zo was. Hij zou alleen een sanctie krijgen (de directe nomintie dus) als hij met iemand over zijn geheime missie zou spreken.
Chantal zo netjes?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:34 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Chantal is zo netjes om niet meteen Rob te nomineren, tot ze meer weet.
Ingrid liep meteen te mekkeren, alhoewel Rob ook veel erger heeft gedaan tegen haar.
Ik had Menno eruit gewild, jammer dat ie mag blijven.
Ingrid is niks zonder hem. Het had zo leuk kunnen zijn![]()
mandjes, uit het washok geloof ikquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:35 schreef Bocaj het volgende:
Waar hebben ze de sigaretten nu in gedaan?
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Bijna elke weekopdracht wor wel door bewoners verkeerd geinterpreteerd!
Kom scan, nu niet op elke slak een zoutmijn legguh!
Nee, als de opdracht mislukte zou hij genomineerd staan.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:35 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:35 schreef scanman01 het volgende:
Het zou ook nog kunnen dat hij het zelf niet goed begrepen heeft idd... Maar we hebben deze week gezien hoe goed hij kan liegen, dus..quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Bijna elke weekopdracht wor wel door bewoners verkeerd geinterpreteerd!
Kom scan, nu niet op elke slak een zoutmijn legguh!
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee hoor. xs4all streams werken prima. Maar ik denk dat dat alleen zo is als je ook daar een abonnement hebt. Anders zijn ze wel te benaderen maar net zo langzaam als de andere.
Dat is het hele idee achter aparte streams per provider, maar helaas snappen de meeste mensen hier dat niet.
Nee, als de bewoners op 1 of andere manier begrepen dat hij een geheime missie had...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:35 schreef scanman01 het volgende:
Vertel eens, wat heeft Dido gedaan? Dat heb ik ff gemist...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:36 schreef CartWOman het volgende:
Ooow Dido gaat zo van haar troontje vallen vanaf morgen.![]()
Explosief sfeertje.
Whehehehehequote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:37 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
zit je nou nog over die streams te lullen
daar zijn andere topics voor
![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar dat wisten wij toch ook al lang? Ik begreep de hele discussie al niet. Bridget liet toch duidelijk merken vorige keer dat ze er uit de gein een gerucht in zouden gooien.
eerst zien, dan gelovenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:37 schreef versabommie het volgende:
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG ROBBIEEEEEEEEEEEEEEE
[offtopic] Ik vond de motivatie van Joost ook heel sterk. Roel nomineren vanwege zijn reactie op homoseksualiteit, en dus concluderen dat hij niet erg tolerant is [/offtopic]quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:34 schreef pinkplatinum het volgende:
van bigbrother.tv
Tanja: “Het ligt voor de hand dat ik weer Lieske ga nomineren, maar er zijn dingen gebeurd waardoor ik een uitzondering heb gemaakt. Ik nomineer Rob, aangezien hij de dingen een beetje naar zijn hand probeert te zetten en aan het stoken is. En zo wil ik het spelletje niet spelen.
Kut, jij brengt me altijd aan het twijfelen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:35 schreef scanman01 het volgende:
Menno heeft gewoon voor hemzelf en de bewoners een fenomenale prestatie geleverd.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het zou ook nog kunnen dat hij het zelf niet goed begrepen heeft idd... Maar we hebben deze week gezien hoe goed hij kan liegen, dus..
Zeker weten van niet. Het woord 'sanctie' stond er niet voor niets bij. Er zou alleen een sanctie komen als het zou uitlekken wat zijn geheime opdracht was. Die sanctie was vanzelfsprekend het meteen genomineerd staan.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Niet goed opgelet deze keer. zal zometeen eerst de letterlijke opdracht er weer eens bij zoeken, maar als het hem niet lukte zou hij idd direct genomineerd staan.
ik vond Joost zn nominatie het beste gemotiveerdquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
[offtopic] Ik vond de motivatie van Joost ook heel sterk. Roel nomineren vanwege zijn reactie op homoseksualiteit, en dus concluderen dat hij niet erg tolerant is [/offtopic]
Chantal gaat dit echt niet trekken idd ruzie met iedereen en hoop ook met die vent die ze voor haar uitzoeken.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:35 schreef flugeltje het volgende:
Deze week dus eindelijk heftige ruzies.......
Chantal tegen Roel... wedden?
Ach joh, maak je niet druk... Tanja vertrekt toch wel vroeg of laat....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:40 schreef Bocaj het volgende:
Vond de uitzending wel heeeeeeel pro tanja.....
Volgens mij niet. Als er geen meerderheid op hem had gestemd, was hij gewoon niet immuun voor de nominaties. Een sanctie (meteen genomineerd staan) zou alleen opgelegd worden als hij het zou verraden.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Kut, jij brengt me altijd aan het twijfelen.
Hij zou either way toch fucked zijn?
ze begint nu al door de mand te vallen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Vertel eens, wat heeft Dido gedaan? Dat heb ik ff gemist...
Of bedoel je dat ze het niet gaat trekken om niet te roken?
FF opgezocht op de Talpa website:quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:37 schreef TagForce het volgende:
[..]
Nee, als de bewoners op 1 of andere manier begrepen dat hij een geheime missie had...
Achteraf had dat niet uitgemaakt, hij was toch genomineerd, maar ik denk echt dat hij dat stukkie verkeerd begrepen heeft, en dat hij nu niet opzettelijk aan het liegen is.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Als er geen meerderheid op hem had gestemd, was hij gewoon niet immuun voor de nominaties. Een sanctie (meteen genomineerd staan) zou alleen opgelegd worden als hij het zou verraden.
Dido en Joost samenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:40 schreef CartWOman het volgende:
Kijk Joost nou toch...![]()
Die jongen ontroert me zo.![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:35 schreef scanman01 het volgende:
HEAR HEAR en AMEN!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:42 schreef Cracka-ass het volgende:
Dood aan Dido. Die begint gewoon al shit te eisen.
Wat een HOER!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:42 schreef Cracka-ass het volgende:
Dood aan Dido. Die begint gewoon al shit te eisen.
Flugel = lief en slim!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:43 schreef flugeltje het volgende:
Dido begint nu al...........
Ze begint te zakken in de flugel-peiling... Met een noodgang
grappig hoe ze het zeiquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:42 schreef bemeall het volgende:
Joost mag niet gaan tricktrackenze heeft steun nodig
Mooi hequote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:45 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
grappig hoe ze het zei
nee pik gaat niet tricktracken![]()
Waarschijnlijk vond ze t gewoon lullig om te zeggen dat ze t een aso-wijf vindquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:43 schreef style het volgende:
Ik vond de motivatie van Lieske het slechtse: Omdat Linda dingen doet die ik niet zou doen.
nog beter TEGEN de zin van Robquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:45 schreef bemeall het volgende:
PFP gaat toch door
(plan frituur pan)
Zou Rob veranderen in een beest als ie zoveel tegen zich krijgtquote:
Ok... Nou noemen ze op de Talpa site Tanja bij tijd en wijlen ook Lieske, dus 100% bewijs is dat niet, maar tot iemand mij het briefje van BB zelf laat zien ga ik er vanuit dat dit dan de waarheid isquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
FF opgezocht op de Talpa website:
Donderdag, tijdens de Live-uitzending, moeten de Bewoners definitief vertellen wie volgens hen de homo is. Als Menno het voor elkaar krijgt om (als homo) de meeste stemmen te krijgen is hij vrijgesteld voor de komende Nominatieronde. Haalt hij de Geheime Opdracht echter niet dan staat hij automatisch genomineerd.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:43 schreef Peter6000 het volgende:
Dido wil steun om niet te roken (aandacht, complimentjes)
Roel wil er het liefst zo min mogelijk aan denken
Chantal: gna gna gna (klinkt er op de achtergrond)
hey crack, ook n'gein?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:46 schreef Cracka-ass het volgende:
Dood aan de koningen van de retorische vraag conversaties!!
hahah ik zie hem al langzaam veranderen van een aanwezige zeur naar een in de hoek zittende wachtend op volgende week hangende sukkelquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:46 schreef bemeall het volgende:
[..]
Zou Rob veranderen in een beest als ie zoveel tegen zich krijgt
* bemeall kan niet wachten![]()
Is niet waar. Ik heb de beelden net even bekeken op mijn recorder. Hij leest duidelijk voor:quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
FF opgezocht op de Talpa website:
Donderdag, tijdens de Live-uitzending, moeten de Bewoners definitief vertellen wie volgens hen de homo is. Als Menno het voor elkaar krijgt om (als homo) de meeste stemmen te krijgen is hij vrijgesteld voor de komende Nominatieronde. Haalt hij de Geheime Opdracht echter niet dan staat hij automatisch genomineerd.
dank jequote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:47 schreef style het volgende:
Menno’s opzienbarende ontboezemingen van vandaag blijken allemaal nep te zijn. Hij heeft namelijk een Geheime Opdracht van Big Brother gekregen.
Zijn onderonsjes met Dido en Linda zijn dus onderdeel van zijn tactiek om de mede-Bewoners ervan te overtuigen dat hij homo is. Zullen zij hem ooit nog geloven wanneer hij hen iets in vertrouwen vertelt? En zal hij in zijn opzet slagen en zijn Geheime Opdracht succesvol afsluiten?
Eén ding is zeker. Hij zal morgenavond het één en ander uit te leggen hebben aan zijn mede-Bewoners.
Is dus niet waar. Ik heb net de beelden terug gekeken. Zie mijn post hierboven.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:43 schreef CartWOman het volgende:
Scan!
"Hij kreeg namelijk van Big Brother de Geheime Missie zoveel mogelijk mensen te overtuigen van zijn vermeende homoseksualiteit. Zou dit mislukken dan zou Menno automatisch genomineerd staan."
Bewijs genoeg.
wat maakt het uit?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dus niet waar. Ik heb net de beelden terug gekeken. Zie mijn post hierboven.
Als het zo op de talpa site stond, dan is dat niet juist.
Ik kan de letterlijke tekst wel tikken van de hele opdracht, maar die zin in mijn vorige bericht zegt genoeg dacht ik.
Ach die onrechtvaardige wereld toch.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:50 schreef Olio het volgende:
Dido vindt dat ze dit niet verdiend heeft na deze moeilijke week
En wat áls dat zo is... Krijgt ze misschien wel vrouwelijke vormen...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:51 schreef bemeall het volgende:
Dido wil echt zooooveeeel eten....
Dadelijk wordt ze nog mollig
huh die vat ik niet? werkt de rest van n'gein niet en ben ik de enige?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:49 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Iedereen toch hier, anders volg je niet non-stop de streams.![]()
Wie weetquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En wat áls dat zo is... Krijgt ze misschien wel vrouwelijke vormen...
jaaaaaaaaa, met bloeddoorlopen ogen en uitgelopen mascare, de bh's net allemaal verbrand en de borsten dus op haar navel bungelend, schuim in de mondhoeken compleet los tegen een angstig huilende lieve Lieske en dan .....staat daar al 5 minuten in de deuropening Prince Charming, lang en slang en donker en onweerstaanbaar lekker ding.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:49 schreef Rica het volgende:
Hopenlijk is Chantal een binnenvetter, dat ze op dag drie of zo totaal freakt!
Geloof het nu, de sanctie was dat hij automatisch genomineerd zou staan.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kan de letterlijke tekst wel tikken van de hele opdracht, maar die zin in mijn vorige bericht zegt genoeg dacht ik.
lijkt me ookquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:52 schreef Inca het volgende:
rob gaat er niet uit er zijn nu al 2 mannen deruit gegaan dus dagggggggggg linda
dat zou ik niet leuk vinden want als ik iemand niet aantrekkelijk wil vinden is het die aandachtsgeile bosheks!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik word nu al moe van de "persoonlijk gesprekjes" die Rob de komende week gaat houdenm zodra hij zeker weet wie op hem gestemd heeft.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:49 schreef flugeltje het volgende:
No way dat Rob dit gaat trekken deze week....
Valt me mee dat hij nog geen afspraken heeft gemaakt met de rest om one-on-one de nominaties te bespreken.
denk niet dat dat veel uitmaakt.. en anders gaat rob volgende week..quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:52 schreef Inca het volgende:
rob gaat er niet uit er zijn nu al 2 mannen deruit gegaan dus dagggggggggg linda
Of je post het filmpje?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, Queen Dido wil alleen maar mooi zitten zijn. En alles aangedragen krijgen, maar vooral niet dat het haar ookeens een keer moeilijk wordt gemaaktquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:50 schreef Olio het volgende:
Dido vindt dat ze dit niet verdiend heeft na deze moeilijke week
idd zo is die vieze rat!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik word nu al moe van de "persoonlijk gesprekjes" die Rob de komende week gaat houdenm zodra hij zeker weet wie op hem gestemd heeft.
"Je hebt dus op mij gestemd. Allereerst: dat respecteer ik." Om daarna weer met een ellenlang lulverhaal te komen dat hij er recht op heeft om te weten waarom, maar dat hij het wél respecteert, én snapt, maar dat diegene dan bepaalde dingetjes toch niet helemaal goed heeft gezien, om aan het eind de schuld op Menno te schuiven.
Ja!! Nieuwegein slaapstad no1quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
huh die vat ik niet? werkt de rest van n'gein niet en ben ik de enige?
Dat komt morgen.... one-to-one; HEB JIJ MIJ GENOMINEERD? Waarom heb je problemen met mij?? Ik vindt het niet erg hoor! maar... bla blaquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:49 schreef flugeltje het volgende:
No way dat Rob dit gaat trekken deze week....
Valt me mee dat hij nog geen afspraken heeft gemaakt met de rest om one-on-one de nominaties te bespreken.
de Poll geeft een andere indrukquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:52 schreef Inca het volgende:
HEAR HEAR en AMEN!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee, Queen Dido wil alleen maar mooi zitten zijn. En alles aangedragen krijgen, maar vooral niet dat het haar ookeens een keer moeilijk wordt gemaakt![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:52 schreef milagro het volgende:
[..]
jaaaaaaaaa, met bloeddoorlopen ogen en uitgelopen mascare, de bh's net allemaal verbrand en de borsten dus op haar navel bungelend, schuim in de mondhoeken compleet los tegen een angstig huilende lieve Lieske en dan .....staat daar al 5 minuten in de deuropening Prince Charming, lang en slang en donker en onweerstaanbaar lekker ding.
Dido kan wel wat vet gebruiken (10kg)quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het zal wel een 'uitzendkracht' worden.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:52 schreef milagro het volgende:
[..]
jaaaaaaaaa, met bloeddoorlopen ogen en uitgelopen mascare, de bh's net allemaal verbrand en de borsten dus op haar navel bungelend, schuim in de mondhoeken compleet los tegen een angstig huilende lieve Lieske en dan .....staat daar al 5 minuten in de deuropening Prince Charming, lang en slang en donker en onweerstaanbaar lekker ding.
mwah zit hier net en ben dolgelukkig, de kids konden in utreg echt niet zomaar op straat spelen .!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:54 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ja!! Nieuwegein slaapstad no1
[ontopic] Chantal gaat het opfokken!! kan me niet herrineren dat ze het ook zo lullig vond voor de andere de vorige keer [ontopic]
Uhmmm... Iedere nieuwegeiner heeft een baan... Op de fietsen van ons passen als we ze daar stallen... We noemen jullie niet voor niets de fietsenstalling van Utrecht.quote:Ja!! Nieuwegein slaapstad no1
Aangevuld met: "ze doet dingen die ik geen stijl vind"quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:43 schreef style het volgende:
Ik vond de motivatie van Lieske het slechtse: Omdat Linda dingen doet die ik niet zou doen.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:53 schreef Gert het volgende:
Ik word nu al moe van de "persoonlijk gesprekjes" die Rob de komende week gaat houdenm zodra hij zeker weet wie op hem gestemd heeft.
"Je hebt dus op mij gestemd. Allereerst: dat respecteer ik." Om daarna weer met een ellenlang lulverhaal te komen dat hij er recht op heeft om te weten waarom, maar dat hij het wél respecteert, én snapt, maar dat diegene dan bepaalde dingetjes toch niet helemaal goed heeft gezien, om aan het eind de schuld op Menno te schuiven.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:56 schreef cuall het volgende:
Lies was WEER vergeten dat ze niet kon lopen
Nee joh, die verbijt zich dapper.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:56 schreef milagro het volgende:
Lieske's knie is weer helemaal genezen zie ik
Is zo'n bericht al OFF topicquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
[offtopic] Ik vond de motivatie van Joost ook heel sterk. Roel nomineren vanwege zijn reactie op homoseksualiteit, en dus concluderen dat hij niet erg tolerant is [/offtopic]
Volgens mij zei ze dat helemaal niet. Ze zei 'waar heb ik dat aan verdiend? Ik ben helemaal niet aardig".quote:
"Je hebt dus op mij gestemd. Allereerst: dat respecteer ik."
Ben geboren en getogen in utreg maar ben blij dat ik nu sinds een maandje mijn kinderen een normaal leven kan geven ...Maar van mij geen slecht woord over m'n stadje, als de kids oud genoeg zijn zal ik er waarschijnlijk weer gaan wonen ..quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:56 schreef TagForce het volgende:
[..]
Uhmmm... Iedere nieuwegeiner heeft een baan... Op de fietsen van ons passen als we ze daar stallen... We noemen jullie niet voor niets de fietsenstalling van Utrecht.
borstvoeding?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:58 schreef BBscanner het volgende:
Menno krijgt moederliefde van Ingrid![]()
[afbeelding]
Op 2 manieren te interpreteren. Jij de jouwe, ik de mijne.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:55 schreef scanman01 het volgende:
Okee, hier volgt de letterlijke tekst zoals Menno hem voorleest in de tv uitzending van gisteren:
"Best Menno. Dit wordt een mooie kans voor jou om immuun te worden voor de komende nominatieronde. Dit is de bedoeling. Je moet de volgende homostemming aanstaande donderdag zo overtuigend voor homo spelen dat je door de meerderheid van je huisgenoten wordt aangewezen als de echte homo. Met andere woorden, je moet dus de meeste stemmen krijgen. Let op! Dit is een geheime missie. Je mag dus op geen enkele wijze laten merken dat je met een geheime opdracht bezig bent. Lekt de opdracht toch uit, dan volgt er voor jou een zware sanctie. Dan sta je automatisch genomineerd"
wat had Linda ook alweer als motivatie om Lieske te nomineren: je karakter staat me niet aan?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:57 schreef scanman01 het volgende:
Aangevuld met: "ze doet dingen die ik geen stijl vind"
(helemaal mee eens trouwens... en niet omdat het toevallig Lieske is die dat zei)
Ik denk dido die stort zo in haar verslaving is wel extreem.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:55 schreef Inca het volgende:
die chantal steekt als eerste stiekum een peuk op
Jep.. ze stelt zich vast enorm aanquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:56 schreef cuall het volgende:
Lies was WEER vergeten dat ze niet kon lopen
viel mij idd ook op net....komt bij dat ik geil op een beetje sproeten en een lichaam met rondingenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:59 schreef milagro het volgende:
Wat ziet Inge er mooi uit zie ik nu.
Ze is mooier als ze wat minder zonnebruin is, constateer ik
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:59 schreef milagro het volgende:
Die vieze mankepoot!!!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:01 schreef Gert het volgende:
Er is één iemand nu heel hard aan het nadenken in het huis.![]()
Lijkt me sterk, tis niet niets als je been onderhand half eraf ligt door een onbesuisde joost-men-bal actie.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep.. ze stelt zich vast enorm aan
Kijk, dat vind ik nou wel weer eens leukquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
viel mij idd ook op net....komt bij dat ik geil op een beetje sproeten en een lichaam met rondingen
Rob staat gelijk met Linda op de 7e plaats (met beide 3 %)quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:56 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ook op de talpa site staat Rob onderaan![]()
Is echt niet op 2 manieren te interpreteren...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:59 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Op 2 manieren te interpreteren. Jij de jouwe, ik de mijne.
[..]
Ja, Rob wil je daar mee ophoudenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:01 schreef Gert het volgende:
Is er een nieuwe bewoner danquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:01 schreef Gert het volgende:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Kijk, dat vind ik nou wel weer eens leuk![]()
* flugeltje kan soms stapeldol worden van de verheerlijking van strijkplanken
Aangezien dit nu SC is mag dit weer wel... Dus...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ben geboren en getogen in utreg maar ben blij dat ik nu sinds een maandje mijn kinderen een normaal leven kan geven ...Maar van mij geen slecht woord over m'n stadje, als de kids oud genoeg zijn zal ik er waarschijnlijk weer gaan wonen ..
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:59 schreef milagro het volgende:
Is bijna onderaan.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:02 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Rob staat gelijk met Linda op de 7e plaats (met beide 3 %)
Ff verder kijken dan je neus lang is he
Hou de streams in de gaten, straks wordt hij groen, scheurt uit z'n shirtje en gaat los.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:02 schreef regenworm het volgende:
Had eigenlijk al veel meer actie van rob verwacht.
Zoiets ja... Ze zou buiten het huis nooit met iemand als Lieske willen omgaan.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:59 schreef Wup het volgende:
[..]
wat had Linda ook alweer als motivatie om Lieske te nomineren: je karakter staat me niet aan?
dat was een uur geleden andersquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:02 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Rob staat gelijk met Linda op de 7e plaats (met beide 3 %)
Ff verder kijken dan je neus lang is he
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:03 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja, Rob wil je daar mee ophouden
Dat trekt helemaal door tot in Lieske's knie
heb ik ook, alleen ik ben ...... uuuh, tja....wat ouderquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
viel mij idd ook op net....komt bij dat ik geil op een beetje sproeten en een lichaam met rondingen
Rob is prooiquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:02 schreef regenworm het volgende:
Had eigenlijk al veel meer actie van rob verwacht.
Hij zit er wel rustig bij, afwachtend op de eerste prooi.
same here!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:04 schreef MissX het volgende:
[..]![]()
Vind haar de mooiste vrouw in het huis.
Nathalie is ook heel erg aan het uitpluizen hoe de nominaties in elkaar steken.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:01 schreef Gert het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |