quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:56 schreef cuall het volgende:
Lies was WEER vergeten dat ze niet kon lopen
Nee joh, die verbijt zich dapper.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:56 schreef milagro het volgende:
Lieske's knie is weer helemaal genezen zie ik
Is zo'n bericht al OFF topicquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
[offtopic] Ik vond de motivatie van Joost ook heel sterk. Roel nomineren vanwege zijn reactie op homoseksualiteit, en dus concluderen dat hij niet erg tolerant is [/offtopic]
Volgens mij zei ze dat helemaal niet. Ze zei 'waar heb ik dat aan verdiend? Ik ben helemaal niet aardig".quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:53 schreef Gert het volgende:
"Je hebt dus op mij gestemd. Allereerst: dat respecteer ik."
Ben geboren en getogen in utreg maar ben blij dat ik nu sinds een maandje mijn kinderen een normaal leven kan geven ...Maar van mij geen slecht woord over m'n stadje, als de kids oud genoeg zijn zal ik er waarschijnlijk weer gaan wonen ..quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:56 schreef TagForce het volgende:
[..]
Uhmmm... Iedere nieuwegeiner heeft een baan... Op de fietsen van ons passen als we ze daar stallen... We noemen jullie niet voor niets de fietsenstalling van Utrecht.
borstvoeding?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:58 schreef BBscanner het volgende:
Menno krijgt moederliefde van Ingrid![]()
[afbeelding]
Op 2 manieren te interpreteren. Jij de jouwe, ik de mijne.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:55 schreef scanman01 het volgende:
Okee, hier volgt de letterlijke tekst zoals Menno hem voorleest in de tv uitzending van gisteren:
"Best Menno. Dit wordt een mooie kans voor jou om immuun te worden voor de komende nominatieronde. Dit is de bedoeling. Je moet de volgende homostemming aanstaande donderdag zo overtuigend voor homo spelen dat je door de meerderheid van je huisgenoten wordt aangewezen als de echte homo. Met andere woorden, je moet dus de meeste stemmen krijgen. Let op! Dit is een geheime missie. Je mag dus op geen enkele wijze laten merken dat je met een geheime opdracht bezig bent. Lekt de opdracht toch uit, dan volgt er voor jou een zware sanctie. Dan sta je automatisch genomineerd"
wat had Linda ook alweer als motivatie om Lieske te nomineren: je karakter staat me niet aan?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:57 schreef scanman01 het volgende:
Aangevuld met: "ze doet dingen die ik geen stijl vind"
(helemaal mee eens trouwens... en niet omdat het toevallig Lieske is die dat zei)
Ik denk dido die stort zo in haar verslaving is wel extreem.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:55 schreef Inca het volgende:
die chantal steekt als eerste stiekum een peuk op
Jep.. ze stelt zich vast enorm aanquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:56 schreef cuall het volgende:
Lies was WEER vergeten dat ze niet kon lopen
viel mij idd ook op net....komt bij dat ik geil op een beetje sproeten en een lichaam met rondingenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:59 schreef milagro het volgende:
Wat ziet Inge er mooi uit zie ik nu.
Ze is mooier als ze wat minder zonnebruin is, constateer ik
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:59 schreef milagro het volgende:
Wat ziet Inge er mooi uit zie ik nu.
Ze is mooier als ze wat minder zonnebruin is, constateer ik
Die vieze mankepoot!!!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:01 schreef Gert het volgende:
Er is één iemand nu heel hard aan het nadenken in het huis.![]()
Lijkt me sterk, tis niet niets als je been onderhand half eraf ligt door een onbesuisde joost-men-bal actie.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep.. ze stelt zich vast enorm aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |