dank jequote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:47 schreef style het volgende:
Menno’s opzienbarende ontboezemingen van vandaag blijken allemaal nep te zijn. Hij heeft namelijk een Geheime Opdracht van Big Brother gekregen.
Donderdag, tijdens de Live-uitzending, moeten de Bewoners definitief vertellen wie volgens hen de homo is. Als Menno het voor elkaar krijgt om (als homo) de meeste stemmen te krijgen is hij vrijgesteld voor de komende Nominatieronde. Haalt hij de Geheime Opdracht echter niet dan staat hij automatisch genomineerd.
Zijn onderonsjes met Dido en Linda zijn dus onderdeel van zijn tactiek om de mede-Bewoners ervan te overtuigen dat hij homo is. Zullen zij hem ooit nog geloven wanneer hij hen iets in vertrouwen vertelt? En zal hij in zijn opzet slagen en zijn Geheime Opdracht succesvol afsluiten?
Eén ding is zeker. Hij zal morgenavond het één en ander uit te leggen hebben aan zijn mede-Bewoners.
Is dus niet waar. Ik heb net de beelden terug gekeken. Zie mijn post hierboven.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:43 schreef CartWOman het volgende:
Scan!
"Hij kreeg namelijk van Big Brother de Geheime Missie zoveel mogelijk mensen te overtuigen van zijn vermeende homoseksualiteit. Zou dit mislukken dan zou Menno automatisch genomineerd staan."
Bewijs genoeg.
wat maakt het uit?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dus niet waar. Ik heb net de beelden terug gekeken. Zie mijn post hierboven.
Als het zo op de talpa site stond, dan is dat niet juist.
Ik kan de letterlijke tekst wel tikken van de hele opdracht, maar die zin in mijn vorige bericht zegt genoeg dacht ik.
Ach die onrechtvaardige wereld toch.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:50 schreef Olio het volgende:
Dido vindt dat ze dit niet verdiend heeft na deze moeilijke week
En wat áls dat zo is... Krijgt ze misschien wel vrouwelijke vormen...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:51 schreef bemeall het volgende:
Dido wil echt zooooveeeel eten....
Dadelijk wordt ze nog mollig
huh die vat ik niet? werkt de rest van n'gein niet en ben ik de enige?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:49 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Iedereen toch hier, anders volg je niet non-stop de streams.![]()
Wie weetquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En wat áls dat zo is... Krijgt ze misschien wel vrouwelijke vormen...
jaaaaaaaaa, met bloeddoorlopen ogen en uitgelopen mascare, de bh's net allemaal verbrand en de borsten dus op haar navel bungelend, schuim in de mondhoeken compleet los tegen een angstig huilende lieve Lieske en dan .....staat daar al 5 minuten in de deuropening Prince Charming, lang en slang en donker en onweerstaanbaar lekker ding.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:49 schreef Rica het volgende:
Hopenlijk is Chantal een binnenvetter, dat ze op dag drie of zo totaal freakt!
Geloof het nu, de sanctie was dat hij automatisch genomineerd zou staan.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dus niet waar. Ik heb net de beelden terug gekeken. Zie mijn post hierboven.
Als het zo op de talpa site stond, dan is dat niet juist.
Ik kan de letterlijke tekst wel tikken van de hele opdracht, maar die zin in mijn vorige bericht zegt genoeg dacht ik.
lijkt me ookquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:52 schreef Inca het volgende:
rob gaat er niet uit er zijn nu al 2 mannen deruit gegaan dus dagggggggggg linda
dat zou ik niet leuk vinden want als ik iemand niet aantrekkelijk wil vinden is het die aandachtsgeile bosheks!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En wat áls dat zo is... Krijgt ze misschien wel vrouwelijke vormen...
Ik word nu al moe van de "persoonlijk gesprekjes" die Rob de komende week gaat houdenm zodra hij zeker weet wie op hem gestemd heeft.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:49 schreef flugeltje het volgende:
No way dat Rob dit gaat trekken deze week....
Valt me mee dat hij nog geen afspraken heeft gemaakt met de rest om one-on-one de nominaties te bespreken.
denk niet dat dat veel uitmaakt.. en anders gaat rob volgende week..quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:52 schreef Inca het volgende:
rob gaat er niet uit er zijn nu al 2 mannen deruit gegaan dus dagggggggggg linda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |