Iedereen denk ikquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:16 schreef pinkplatinum het volgende:
de streams stotteren... iemand anders hetzelfde probleem??
Die broer van Menno lijkt wel een Turk, is het geen halfbroer ofzo?quote:
Nope, je moet even een andere gate gebruiken (of http://bb5.florisd.nl en dan ff klooien met de instellingen)quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:16 schreef pinkplatinum het volgende:
ken geen verhaal van een halfbroerquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:17 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Die broer van Menno lijkt wel een Turk, is het geen halfbroer ofzo?
De Live show of de gewone streams?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:17 schreef flugeltje het volgende:
BB wordt mij iets te populair... Ik kan de streams niet eens meer fatsoenlijk volgen.
ja daar kijk ik ook altijd.. ff uitproberen wat ik allemaal met de instellingen kan doenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nope, je moet even een andere gate gebruiken (of http://bb5.florisd.nl en dan ff klooien met de instellingen)
Met stoppelbaard en snor ziet Roel er ook uit als turk, en wat dan nog??quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:17 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Die broer van Menno lijkt wel een Turk, is het geen halfbroer ofzo?
Als ze een stream op de woonkamer zouden zetten wel, ja.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:16 schreef BVO het volgende:
Rob zit zich op te vreten, dat zie je gewoon..
geen probleem als loopt als een zonnetjequote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:16 schreef pinkplatinum het volgende:
Zouden dat FOK!kers zijnquote:
bij die kan je idd heel makkelijk een andere server kiezenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nope, je moet even een andere gate gebruiken (of http://bb5.florisd.nl en dan ff klooien met de instellingen)
Ja maar ik heb hier Chello en dat is een hoop gek*t de laatste maand, regelmatig zijn ze even offline. De streams uit het huis doen het wel goed op het moment, maar de internet LIVE uitzending was bijna niet te volgen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:18 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Nee, hoor, perfecte streams hier
Dat eindigt met sex de rest van de week, en aan het eind een slof peuken oproken...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:20 schreef MissX het volgende:
Roel tegen Dido als afleiding voor het roken "misschien kan ik je een x masseren" Dido: "ja misschien werkt dat"
heel subtiel Roek, heeel subtiel
Roel een Turk? Jahoorquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:19 schreef area51 het volgende:
[..]
Met stoppelbaard en snor ziet Roel er ook uit als turk, en wat dan nog??
Sanne en Ripleyquote:
De live show heb ik via de link van APK gekeken, werkte perfect...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:18 schreef -Delta- het volgende:
[..]
De Live show of de gewone streams?
quote:
Daarom moet ie blijvenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:16 schreef BVO het volgende:
Rob zit zich op te vreten, dat zie je gewoon..
Iddquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:22 schreef milagro het volgende:
een van die wijven eruit
geen suf kippenhok
Integendeel, degene die niet hoefde te stoppen wisten niet hoe snel ze een peuk op moesten steken.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:21 schreef Peter6000 het volgende:
Natuurlijk niemand die aan maatregelen denkt om het makkelijker te maken: bijvoorbeeld alleen maar roken in een hoekje in de tuin uit solidariteit met de stoppers
Als Roel gaat drinken gaat hij zeker roken, we hebben gezien wat alcohol met hem doet. En juist nu zo'n vet budget.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:21 schreef Peter6000 het volgende:
zo, die live uitzending was de moeite waard dit keer
Back to the streams
Wat zullen Menno en Ingrid opgelucht zijn
En wat wordt het leuk zaterdag: als ze niet mogen roken gaan ze misschien nog wel meer zuipen
--knip--
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:23 schreef Pinball het volgende:
En ook omdat Tanja echt een stinkende drol van een mismaakte kakkerlak is. Dat ook.
En rokenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:21 schreef Peter6000 het volgende:
En wat wordt het leuk zaterdag: als ze niet mogen roken gaan ze misschien nog wel meer zuipen
Nee, Rob moet er nog vóór Tanja uit... Als ie dan buiten staat en erachter komt hoe de publieke opinie over Tanja is weet hij al heel gauw dat ze dan aan hem helemaal een hekel moeten hebben...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:23 schreef Pinball het volgende:
[..]
Daarom moet ie blijvenEerst Tanja eruit, dan is ie even blij, en dan nóg een keer op het bankje en dan eruit.
En ook omdat Tanja echt een stinkende drol van een mismaakte kakkerlak is. Dat ook.
Nee, hij moet eruit.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:23 schreef Pinball het volgende:
[..]
Daarom moet ie blijvenEerst Tanja eruit, dan is ie even blij, en dan nóg een keer op het bankje en dan eruit.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:24 schreef bemeall het volgende:
Wel een leuke Lieske look-a-like in de live-uitzending trouwens, en ze kwam voor Tanja
[afbeelding]
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:23 schreef Pinball het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:23 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Idd![]()
![]()
Rallûf was al gewoon aan het werk, wat is het toch een goedsul he![]()
Sorry typefout bedoelde ook Menno, Roel is letterlijk en figuurlijk "blauw"quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:21 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Roel een Turk? JahoorDie is 200% Indo van uiterlijk.
Maar vond Menno en z'n broer niet op elkaar lijken, vandaar m'n vraag of het een halfbroer was.![]()
terrecht dat ze dat niet doen deden Dido en Chantal ook niet toen Tanja Roel enz niet mochten rokenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:21 schreef Peter6000 het volgende:
zo, die live uitzending was de moeite waard dit keer
Back to the streams
Wat zullen Menno en Ingrid opgelucht zijn
Natuurlijk niemand die aan maatregelen denkt om het makkelijker te maken: bijvoorbeeld alleen maar roken in een hoekje in de tuin uit solidariteit met de stoppers
Nee gek, met alcohol op verlan je alleen maar meer naar een sigaret. Meest foute combi die er is, stoppen met roken en dan gaan drinken, gaat 9 vd 10 keer fout.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:21 schreef Peter6000 het volgende:
Helemaal met je eens, madam mag niet roken, dan maar dure dingen uitzoeken voor zichzelf...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:25 schreef Copycat het volgende:
Tanja mag er van mij uit.
Heel die bevallingsverhaalllijn vind ik niets.
Dido is wel erg Mijn wil is wet met het snoepgoed.
"Nibbits en cashewnootjes? Nee, die wil ik niet. ik wil... "
Natalie: "Okay".
Nee hoor. xs4all streams werken prima. Maar ik denk dat dat alleen zo is als je ook daar een abonnement hebt. Anders zijn ze wel te benaderen maar net zo langzaam als de andere.quote:
En dan het schuldgevoel en die verwijten en het geroddel de andere dagquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:24 schreef BONG4002 het volgende:
En rokenik denk dat ze dan op een gegeven moment gewoon schijt hebben aan het rookverbod en die ¤ 50.000
Heb trouwens dat liedje uit jouw sig vandaag binnengehaald... En ik moet zeggenquote:
Menno oogt wat meer Europees.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:25 schreef area51 het volgende:
[..]
Sorry typefout bedoelde ook Menno, Roel is letterlijk en figuurlijk "blauw"
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:25 schreef Gert het volgende:
Ik hoorde een enorm vet gesnater en dacht even dat iemand Chantals lach nadeed. Ik dacht: Yes, lekker sarcastisch.
Maar het was Chantal zelf.![]()
Ja en wat als Tanja hierna niet meer genomineerd wordt, of pas na een tijdje?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee, Rob moet er nog vóór Tanja uit... Als ie dan buiten staat en erachter komt hoe de publieke opinie over Tanja is weet hij al heel gauw dat ze dan aan hem helemaal een hekel moeten hebben...![]()
Niet helemaal waar, want bepaalde providerstreams zijn ook voor andere providers te gebruiken en kan schelenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee hoor. xs4all streams werken prima. Maar ik denk dat dat alleen zo is als je ook daar een abonnement hebt. Anders zijn ze wel te benaderen maar net zo langzaam als de andere.
Dat is het hele idee achter aparte streams per provider, maar helaas snappen de meeste mensen hier dat niet.
Laat horen.... linkjequote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heb trouwens dat liedje uit jouw sig vandaag binnengehaald... En ik moet zeggen![]()
Nee, zit er niet in. was een opdracht voro Mennoquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:28 schreef Rica het volgende:
Hebben ze nu in de uitzending gezegd dat er definitief geen homo inzit? Heb ik even gemist.
ja er zit voor zover BB weet geen homo inquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:28 schreef Rica het volgende:
Hebben ze nu in de uitzending gezegd dat er definitief geen homo inzit? Heb ik even gemist.
Meer het technische gevolg... De streamgate is zo opgesteld dat een provider het meeste bandbreedte op het lokale netwerk houdt... Dus de beste streams via de streamgate zijn die van je eigen provider...quote:Dat is het hele idee achter aparte streams per provider, maar helaas snappen de meeste mensen hier dat niet.
laat ik nu verwacht hebben dat je blij wasquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:29 schreef scanman01 het volgende:
Is de plotselinge wissel van Tanja al aan de orde geweest. Ze was zo vastbesloten net zo lang op Lieske te blijven stemmen tot ze eruit is. Niet erg standvastig. Wel een logische wissel, hoewel al 14 dagen te laat.
Is dat ook tegen de bewoners gezegd?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:29 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ja er zit voor zover BB weet geen homo in
Da mag nie van fok....quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:26 schreef BBscanner het volgende:
Zal Menno nog last krijgen van zijn geheime missie pikken de andere bewoners zijn gedrag? Ik vraag het me af. Heb al wanklanken van Rob en Linda vernomen. Ook zag ik Dido niet zo vriendelijk kijken toen zij hoorde dat ze was voorgelogen door Menno.
Jaquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:30 schreef Rica het volgende:
[..]
Is dat ook tegen de bewoners gezegd?
Maar dat wisten wij toch ook al lang? Ik begreep de hele discussie al niet. Bridget liet toch duidelijk merken vorige keer dat ze er uit de gein een gerucht in zouden gooien.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:29 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ja er zit voor zover BB weet geen homo in
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:28 schreef Rica het volgende:
mooi, hè... hartzeermaartochbeterdathetoverisenhetgajegoedliedjequote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heb trouwens dat liedje uit jouw sig vandaag binnengehaald... En ik moet zeggen![]()
Mooi. Is dat eindelijk afgelopen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |