zou ik ook zeggen als ik hem was!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:59 schreef scanman01 het volgende:
Rob denkt dat het zijn dochter was die "Yes" riep... Hij is 100% zeker
Dank uquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:50 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat bekend met een d is is ook al een tijd bekend, maar dat weet ook niet iedereen.
Iddquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:54 schreef Cracka-ass het volgende:
Tanja blijft erin ook al wordt ze eruit gestemd door het publiek. Kwestie van fraude door hummie.
bb5.florisd.nl in IE doet het hier geweldigquote:Maar ik ben even aan het googlen op streams, mischien, heel mischien, zit er ergens een goede tussen
LOL nu op internet wie er Yes riep dat is duidelijk NIET zijn dochterquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:59 schreef scanman01 het volgende:
Rob denkt dat het zijn dochter was die "Yes" riep... Hij is 100% zeker
Dat mag ik nou juist wel. Heerlijk om naar te kijken vind ik dat, anders is het helemaal zo'n zoetsappig cluppie daar. Gelukkig is niet iedereen hetzelfde.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:02 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoop dat ze ruud de wildt snel eruit flikkeren trouwens. Hij vindt er duidelijk geen zak aan en het interesseert hem ook geen reet. Laat Bridget het maar alleen doen.
Muah.. mega bufferen net wel he.. nu loopt ie redelijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:04 schreef TagForce het volgende:
[..]
bb5.florisd.nl in IE doet het hier geweldig
Ik vind hem ook wel lachen juistquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat mag ik nou juist wel. Heerlijk om naar te kijken vind ik dat, anders is het helemaal zo'n zoetsappig cluppie daar. Gelukkig is niet iedereen hetzelfde.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:06 schreef ART het volgende:
Strakke opmerking van Menno tegen Dido: 'zie je, jij bent niet de enige die kan acteren in dit huis poppedop.'
Hier nog niet 1 keer... Misschien door de Zonnet gate?quote:Muah.. mega bufferen net wel he.. nu loopt ie redelijk.
Het verbaasd mij niks, dido is een jojo.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:02 schreef style het volgende:
Dido heeft zich wel heel erg laten kennen door op Linda te stemmen. Als ze echt lef gehad had ze op Roel gestemd.
Sterker nog, hij mompelde: 'het gaat niet goed in het huis.'quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:06 schreef scanman01 het volgende:
Tegenvaller voor Menno.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:10 schreef Timon223 het volgende:
Moeder Lieske: "aarde onder de voeten gegeven"
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik doe weer een rondje met je mee.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:54 schreef scanman01 het volgende:
Linda moet blijven... en Tanja mag ook blijven. Ik wil zo graag dat Rob te horen krijgt dat hij weg moet
Kan 't niet zien..quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:09 schreef milagro het volgende:
Lieske moet naar huis van mama![]()
![]()
Ze moet naar school
daar heeft Lieske dus die rare uitspraken vanquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:10 schreef Timon223 het volgende:
Moeder Lieske: "aarde onder de voeten gegeven"
![]()
![]()
![]()
![]()
Ingrid's vader lijkt van een afstandje op André van Duin... (maar waarschijnlijker is dat ik een bril nodig hebquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:10 schreef -Delta- het volgende:
Ik vond Ingrid's vader weer erg leuk, man heeft iets grappigs, grappige kop alleen al
En vriendelijk
lieske lijkt op haar moederquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:10 schreef area51 het volgende:
Ze had veel aarde onder de voeten????????
Maar wij welquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:11 schreef regenworm het volgende:
Moeder van lieske is niet zo gelukkig dan lieske in het huis zit.
Wilde iedereen wekenlang dat Tanja genomineerd werd, laat iedereen ons nu in de kou staan om Tanja er uit te gooienquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik doe weer een rondje met je mee.
Al is m'n afkeer van Tanja weer uit de as herrezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |