Niet helemaal waar, want bepaalde providerstreams zijn ook voor andere providers te gebruiken en kan schelenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee hoor. xs4all streams werken prima. Maar ik denk dat dat alleen zo is als je ook daar een abonnement hebt. Anders zijn ze wel te benaderen maar net zo langzaam als de andere.
Dat is het hele idee achter aparte streams per provider, maar helaas snappen de meeste mensen hier dat niet.
Laat horen.... linkjequote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heb trouwens dat liedje uit jouw sig vandaag binnengehaald... En ik moet zeggen![]()
Nee, zit er niet in. was een opdracht voro Mennoquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:28 schreef Rica het volgende:
Hebben ze nu in de uitzending gezegd dat er definitief geen homo inzit? Heb ik even gemist.
ja er zit voor zover BB weet geen homo inquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:28 schreef Rica het volgende:
Hebben ze nu in de uitzending gezegd dat er definitief geen homo inzit? Heb ik even gemist.
Meer het technische gevolg... De streamgate is zo opgesteld dat een provider het meeste bandbreedte op het lokale netwerk houdt... Dus de beste streams via de streamgate zijn die van je eigen provider...quote:Dat is het hele idee achter aparte streams per provider, maar helaas snappen de meeste mensen hier dat niet.
laat ik nu verwacht hebben dat je blij wasquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:29 schreef scanman01 het volgende:
Is de plotselinge wissel van Tanja al aan de orde geweest. Ze was zo vastbesloten net zo lang op Lieske te blijven stemmen tot ze eruit is. Niet erg standvastig. Wel een logische wissel, hoewel al 14 dagen te laat.
Is dat ook tegen de bewoners gezegd?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:29 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ja er zit voor zover BB weet geen homo in
Da mag nie van fok....quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:26 schreef BBscanner het volgende:
Zal Menno nog last krijgen van zijn geheime missie pikken de andere bewoners zijn gedrag? Ik vraag het me af. Heb al wanklanken van Rob en Linda vernomen. Ook zag ik Dido niet zo vriendelijk kijken toen zij hoorde dat ze was voorgelogen door Menno.
Jaquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:30 schreef Rica het volgende:
[..]
Is dat ook tegen de bewoners gezegd?
Maar dat wisten wij toch ook al lang? Ik begreep de hele discussie al niet. Bridget liet toch duidelijk merken vorige keer dat ze er uit de gein een gerucht in zouden gooien.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:29 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ja er zit voor zover BB weet geen homo in
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:28 schreef Rica het volgende:
mooi, hè... hartzeermaartochbeterdathetoverisenhetgajegoedliedjequote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heb trouwens dat liedje uit jouw sig vandaag binnengehaald... En ik moet zeggen![]()
Mooi. Is dat eindelijk afgelopen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |