Heb trouwens dat liedje uit jouw sig vandaag binnengehaald... En ik moet zeggenquote:
Menno oogt wat meer Europees.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:25 schreef area51 het volgende:
[..]
Sorry typefout bedoelde ook Menno, Roel is letterlijk en figuurlijk "blauw"
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:25 schreef Gert het volgende:
Ik hoorde een enorm vet gesnater en dacht even dat iemand Chantals lach nadeed. Ik dacht: Yes, lekker sarcastisch.
Maar het was Chantal zelf.![]()
Ja en wat als Tanja hierna niet meer genomineerd wordt, of pas na een tijdje?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee, Rob moet er nog vóór Tanja uit... Als ie dan buiten staat en erachter komt hoe de publieke opinie over Tanja is weet hij al heel gauw dat ze dan aan hem helemaal een hekel moeten hebben...![]()
Niet helemaal waar, want bepaalde providerstreams zijn ook voor andere providers te gebruiken en kan schelenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee hoor. xs4all streams werken prima. Maar ik denk dat dat alleen zo is als je ook daar een abonnement hebt. Anders zijn ze wel te benaderen maar net zo langzaam als de andere.
Dat is het hele idee achter aparte streams per provider, maar helaas snappen de meeste mensen hier dat niet.
Laat horen.... linkjequote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heb trouwens dat liedje uit jouw sig vandaag binnengehaald... En ik moet zeggen![]()
Nee, zit er niet in. was een opdracht voro Mennoquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:28 schreef Rica het volgende:
Hebben ze nu in de uitzending gezegd dat er definitief geen homo inzit? Heb ik even gemist.
ja er zit voor zover BB weet geen homo inquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:28 schreef Rica het volgende:
Hebben ze nu in de uitzending gezegd dat er definitief geen homo inzit? Heb ik even gemist.
Meer het technische gevolg... De streamgate is zo opgesteld dat een provider het meeste bandbreedte op het lokale netwerk houdt... Dus de beste streams via de streamgate zijn die van je eigen provider...quote:Dat is het hele idee achter aparte streams per provider, maar helaas snappen de meeste mensen hier dat niet.
laat ik nu verwacht hebben dat je blij wasquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:29 schreef scanman01 het volgende:
Is de plotselinge wissel van Tanja al aan de orde geweest. Ze was zo vastbesloten net zo lang op Lieske te blijven stemmen tot ze eruit is. Niet erg standvastig. Wel een logische wissel, hoewel al 14 dagen te laat.
Is dat ook tegen de bewoners gezegd?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:29 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ja er zit voor zover BB weet geen homo in
Da mag nie van fok....quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:26 schreef BBscanner het volgende:
Zal Menno nog last krijgen van zijn geheime missie pikken de andere bewoners zijn gedrag? Ik vraag het me af. Heb al wanklanken van Rob en Linda vernomen. Ook zag ik Dido niet zo vriendelijk kijken toen zij hoorde dat ze was voorgelogen door Menno.
Jaquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:30 schreef Rica het volgende:
[..]
Is dat ook tegen de bewoners gezegd?
Maar dat wisten wij toch ook al lang? Ik begreep de hele discussie al niet. Bridget liet toch duidelijk merken vorige keer dat ze er uit de gein een gerucht in zouden gooien.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:29 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ja er zit voor zover BB weet geen homo in
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:28 schreef Rica het volgende:
mooi, hè... hartzeermaartochbeterdathetoverisenhetgajegoedliedjequote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heb trouwens dat liedje uit jouw sig vandaag binnengehaald... En ik moet zeggen![]()
Mooi. Is dat eindelijk afgelopen.quote:
Ik vind het ook wel leuk, maar wel opvallend.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:29 schreef Knurkie het volgende:
[..]
laat ik nu verwacht hebben dat je blij was![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:31 schreef Bocaj het volgende:
[..]
ER IS GEEN HOMO IN HET HUIS!
![]()
En nu wil ik het woord homo nooit meer horen!![]()
Homofobiequote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:31 schreef Bocaj het volgende:
[..]
ER IS GEEN HOMO IN HET HUIS!
![]()
En nu wil ik het woord homo nooit meer horen!![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:33 schreef golfer het volgende:
Verstop die sigaretten maar onder het bed van Roel...og wat ligt daar toch ook alweer? 10.000 euro.
Chantal is zo netjes om niet meteen Rob te nomineren, tot ze meer weet.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:31 schreef milagro het volgende:
[..]
mooi, hè... hartzeermaartochbeterdathetoverisenhetgajegoedliedje![]()
![]()
![]()
ik wil Chantal zien lijden![]()
het lullig is alleen dat zij die vent in huis krijgt nu, en er dadelijk dus geen tijd of aanleiding is om door de mand te vallen
mand maar weer opruimt![]()
Wij houden niet zo van Chantalquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:32 schreef MissX het volgende:
Chantal houdt niet zo van dingen moeten
van bigbrother.tvquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:29 schreef scanman01 het volgende:
Is de plotselinge wissel van Tanja al aan de orde geweest. Ze was zo vastbesloten net zo lang op Lieske te blijven stemmen tot ze eruit is. Niet erg standvastig. Wel een logische wissel, hoewel al 14 dagen te laat.
ze geven die opdracht ook niet zomaar natuurlijkquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:33 schreef Cracka-ass het volgende:
Ze valt echt wel door de mand hoor. Die mag niet roken en is dus snel geprikkeld. Dat gaat tot leuke aanvaringen komen.
Ja Chantal zat ook te high five'n dat ze niet genomineerd was. Een minuut later stonden de tranen in haar ogen dat ze een week niet mag roken.quote:
Bijna elke weekopdracht wor wel door bewoners verkeerd geinterpreteerd!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:35 schreef scanman01 het volgende:
Menno liegt trouwens tegen de bewoners. Hij zegt nu dat hij sowieso genomineerd zou staan als er geen meerderheid op hem zou stemmen. Ik weet pertinent zeker dat dat NIET zo was. Hij zou alleen een sanctie krijgen (de directe nomintie dus) als hij met iemand over zijn geheime missie zou spreken.
voor hem he hahaquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:34 schreef teun911 het volgende:
Menno zegt dat BB alles zou recht trekken, ook in de media.
Weet ik niet, maar als je de gesprekken volgt, gaan ze daar in ieder geval wél vanuit. Tanja: "Ik zei de hele tíjd al dat er geen homo in het huis zat."quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:30 schreef Rica het volgende:
[..]
Is dat ook tegen de bewoners gezegd?
Volgens mij probeert hij het idd een beetje goed te praten, omdat hij bang is voor een aantal nominaties anders volgende week. Omdat zoveel bewoners er over de zeik over zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:35 schreef scanman01 het volgende:
Menno liegt trouwens tegen de bewoners. Hij zegt nu dat hij sowieso genomineerd zou staan als er geen meerderheid op hem zou stemmen. Ik weet pertinent zeker dat dat NIET zo was. Hij zou alleen een sanctie krijgen (de directe nomintie dus) als hij met iemand over zijn geheime missie zou spreken.
Chantal zo netjes?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:34 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Chantal is zo netjes om niet meteen Rob te nomineren, tot ze meer weet.
Ingrid liep meteen te mekkeren, alhoewel Rob ook veel erger heeft gedaan tegen haar.
Ik had Menno eruit gewild, jammer dat ie mag blijven.
Ingrid is niks zonder hem. Het had zo leuk kunnen zijn![]()
mandjes, uit het washok geloof ikquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:35 schreef Bocaj het volgende:
Waar hebben ze de sigaretten nu in gedaan?
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Bijna elke weekopdracht wor wel door bewoners verkeerd geinterpreteerd!
Kom scan, nu niet op elke slak een zoutmijn legguh!
Nee, als de opdracht mislukte zou hij genomineerd staan.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:35 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:35 schreef scanman01 het volgende:
Het zou ook nog kunnen dat hij het zelf niet goed begrepen heeft idd... Maar we hebben deze week gezien hoe goed hij kan liegen, dus..quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Bijna elke weekopdracht wor wel door bewoners verkeerd geinterpreteerd!
Kom scan, nu niet op elke slak een zoutmijn legguh!
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee hoor. xs4all streams werken prima. Maar ik denk dat dat alleen zo is als je ook daar een abonnement hebt. Anders zijn ze wel te benaderen maar net zo langzaam als de andere.
Dat is het hele idee achter aparte streams per provider, maar helaas snappen de meeste mensen hier dat niet.
Nee, als de bewoners op 1 of andere manier begrepen dat hij een geheime missie had...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:35 schreef scanman01 het volgende:
Vertel eens, wat heeft Dido gedaan? Dat heb ik ff gemist...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:36 schreef CartWOman het volgende:
Ooow Dido gaat zo van haar troontje vallen vanaf morgen.![]()
Explosief sfeertje.
Whehehehehequote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:37 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
zit je nou nog over die streams te lullen
daar zijn andere topics voor
![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar dat wisten wij toch ook al lang? Ik begreep de hele discussie al niet. Bridget liet toch duidelijk merken vorige keer dat ze er uit de gein een gerucht in zouden gooien.
eerst zien, dan gelovenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:37 schreef versabommie het volgende:
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG ROBBIEEEEEEEEEEEEEEE
[offtopic] Ik vond de motivatie van Joost ook heel sterk. Roel nomineren vanwege zijn reactie op homoseksualiteit, en dus concluderen dat hij niet erg tolerant is [/offtopic]quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:34 schreef pinkplatinum het volgende:
van bigbrother.tv
Tanja: “Het ligt voor de hand dat ik weer Lieske ga nomineren, maar er zijn dingen gebeurd waardoor ik een uitzondering heb gemaakt. Ik nomineer Rob, aangezien hij de dingen een beetje naar zijn hand probeert te zetten en aan het stoken is. En zo wil ik het spelletje niet spelen.
Kut, jij brengt me altijd aan het twijfelen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:35 schreef scanman01 het volgende:
Menno heeft gewoon voor hemzelf en de bewoners een fenomenale prestatie geleverd.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het zou ook nog kunnen dat hij het zelf niet goed begrepen heeft idd... Maar we hebben deze week gezien hoe goed hij kan liegen, dus..
Zeker weten van niet. Het woord 'sanctie' stond er niet voor niets bij. Er zou alleen een sanctie komen als het zou uitlekken wat zijn geheime opdracht was. Die sanctie was vanzelfsprekend het meteen genomineerd staan.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Niet goed opgelet deze keer. zal zometeen eerst de letterlijke opdracht er weer eens bij zoeken, maar als het hem niet lukte zou hij idd direct genomineerd staan.
ik vond Joost zn nominatie het beste gemotiveerdquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
[offtopic] Ik vond de motivatie van Joost ook heel sterk. Roel nomineren vanwege zijn reactie op homoseksualiteit, en dus concluderen dat hij niet erg tolerant is [/offtopic]
Chantal gaat dit echt niet trekken idd ruzie met iedereen en hoop ook met die vent die ze voor haar uitzoeken.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:35 schreef flugeltje het volgende:
Deze week dus eindelijk heftige ruzies.......
Chantal tegen Roel... wedden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |