Kijk, dat vind ik nou wel weer eens leukquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
viel mij idd ook op net....komt bij dat ik geil op een beetje sproeten en een lichaam met rondingen
Rob staat gelijk met Linda op de 7e plaats (met beide 3 %)quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:56 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ook op de talpa site staat Rob onderaan![]()
Is echt niet op 2 manieren te interpreteren...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:59 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Op 2 manieren te interpreteren. Jij de jouwe, ik de mijne.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik word nu al moe van de "persoonlijk gesprekjes" die Rob de komende week gaat houdenm zodra hij zeker weet wie op hem gestemd heeft.
"Je hebt dus op mij gestemd. Allereerst: dat respecteer ik." Om daarna weer met een ellenlang lulverhaal te komen dat hij er recht op heeft om te weten waarom, maar dat hij het wél respecteert, én snapt, maar dat diegene dan bepaalde dingetjes toch niet helemaal goed heeft gezien, om aan het eind de schuld op Menno te schuiven.
Ja, Rob wil je daar mee ophoudenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:01 schreef Gert het volgende:
Er is één iemand nu heel hard aan het nadenken in het huis.![]()
Is er een nieuwe bewoner danquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:01 schreef Gert het volgende:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Kijk, dat vind ik nou wel weer eens leuk![]()
* flugeltje kan soms stapeldol worden van de verheerlijking van strijkplanken
Aangezien dit nu SC is mag dit weer wel... Dus...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ben geboren en getogen in utreg maar ben blij dat ik nu sinds een maandje mijn kinderen een normaal leven kan geven ...Maar van mij geen slecht woord over m'n stadje, als de kids oud genoeg zijn zal ik er waarschijnlijk weer gaan wonen ..
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:59 schreef milagro het volgende:
Wat ziet Inge er mooi uit zie ik nu.
Ze is mooier als ze wat minder zonnebruin is, constateer ik
Is bijna onderaan.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:02 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Rob staat gelijk met Linda op de 7e plaats (met beide 3 %)
Ff verder kijken dan je neus lang is he
Hou de streams in de gaten, straks wordt hij groen, scheurt uit z'n shirtje en gaat los.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:02 schreef regenworm het volgende:
Had eigenlijk al veel meer actie van rob verwacht.
Zoiets ja... Ze zou buiten het huis nooit met iemand als Lieske willen omgaan.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:59 schreef Wup het volgende:
[..]
wat had Linda ook alweer als motivatie om Lieske te nomineren: je karakter staat me niet aan?
dat was een uur geleden andersquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:02 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Rob staat gelijk met Linda op de 7e plaats (met beide 3 %)
Ff verder kijken dan je neus lang is he
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:03 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja, Rob wil je daar mee ophouden
Dat trekt helemaal door tot in Lieske's knie
heb ik ook, alleen ik ben ...... uuuh, tja....wat ouderquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
viel mij idd ook op net....komt bij dat ik geil op een beetje sproeten en een lichaam met rondingen
Rob is prooiquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:02 schreef regenworm het volgende:
Had eigenlijk al veel meer actie van rob verwacht.
Hij zit er wel rustig bij, afwachtend op de eerste prooi.
same here!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:04 schreef MissX het volgende:
[..]![]()
Vind haar de mooiste vrouw in het huis.
Nathalie is ook heel erg aan het uitpluizen hoe de nominaties in elkaar steken.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:01 schreef Gert het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |