Ik denk dat Hummie daar een stokje voor gaat steken, Het gaat zeker een jaar of drie duren voor ze in een of ander afgelegen Oostblokland een kerel voor Chantal kunnen vinden, en tot die tijd dient zij in het huis te blijven.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:53 schreef BBscanner het volgende:
Denk dat dit de komende weken uit gaat komen. Chantal zal zich belazerd voelen door Menno. Zij zal proberen een hetze tegen Menno te creeeren maar zal hierdoor zelf worden genomineerd. Imo & wat ik hoop.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:54 schreef BlaBlub het volgende:
Zit ik ff lekker te luisteren naar t vrouwen getut in de badkamer, gaat de stream weg naar Rob en Nathalie
Ze zijn bezig hem schoon aan het maken maar ze moeten stoppen ivm afvoerproblemen....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:55 schreef MissX het volgende:
waarom is het bubbelbad leeg? Mogen ze daar niet meer inzitten ofzo
Misschien heeft scanman haar te pakken.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:55 schreef MissX het volgende:
zo dat was wel weer 1 sec Ingrid der tieten
Heb de right man al gevondenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:55 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat Hummie daar een stokje voor gaat steken, Het gaat zeker een jaar of drie duren voor ze in een of ander afgelegen Oostblokland een kerel voor Chantal kunnen vinden, en tot die tijd dient zij in het huis te blijven.![]()
Eindelijk confronteert iemand haar!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:59 schreef scanman01 het volgende:
Het rare bekken trekken van Nathalie tijdens lachen wordt nu besproken in de badkamer
Als die blind en doof is heb je meer kans op slagenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:59 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Heb de right man al gevonden
[afbeelding]
Leuk idee maar zou het ook wel grappig vinden als Ed uit BB2 weer in het huis kwamquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Misschien moeten een paar Fok!kers die voldoen aan het gewenste profiel zich aanmelden, natuurlijk niet voor Chantal maar gewoon voor de gein.
Ja ik snap dr ook niks vanquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:07 schreef teun911 het volgende:
Over een kwartier al klaar zitten zegt BB?
beetje vroeg
Voorbereidingen, mic.tests, verbinding controle etc. en ook instructies hoe en watquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:08 schreef BBscanner het volgende:
BB;Over een kwartier moeten jullie op de bank gaan zitten. Ook de gene die slapen (Roel)
Begrijp echt niet waarom ze ruim een uur voordat de Live uitzending begint al op de bank moeten gaan zitten![]()
Ze moeten naar de reguliere uitzending gaan kijken van half 8. Zodat ze allemaal de roddel en achterklap kunnen zien van elkaar...quote:
Ja daar is al een hoop mee fout gegaan hadden ze beter aan de bewoners om 13:30 kunnen vragen of ze op de bank hadden kunnen gaan zittenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Voorbereidingen, mic.tests, verbinding controle etc. en ook instructies hoe en wat
Dat zou echt leuk zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:11 schreef teun911 het volgende:
[..]
Ze moeten naar de reguliere uitzending gaan kijken van half 8. Zodat ze allemaal de roddel en achterklap kunnen zien van elkaar...
Inderdaad, te mooi om waar te zijn..![]()
Het duurt een 10 minutenr voor Lieske klaar is met afdrogen, dan nog 15 minuten fohnen en nog eens 25 minuten om make-up op te doen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:07 schreef teun911 het volgende:
Over een kwartier al klaar zitten zegt BB?
beetje vroeg
Dido was niet gecharmeerd van het anti-Rob offensief; of ze Chantal als hoofdschuldige aanwijst weet ik niet; de relatie tussen Dido & Ingrid is ook behoorlijk bekoeld.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:53 schreef BBscanner het volgende:
Dido is op dit moment een van de weinige bewoners in het huis die Chantal door heeft. Zij typeerde Chantal gisteren als iemand met een rijke fantasie (Mevrouw den Uil uit de fabeltjes krant).Alleen Dido kan er voor zorgen dat Chantal uitgeschakeld wordt.
Denk dat dit de komende weken uit gaat komen. Chantal zal zich belazerd voelen door Menno. Zij zal proberen een hetze tegen Menno te creeeren maar zal hierdoor zelf worden genomineerd. Imo & wat ik hoop.
jajajajaquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Misschien moeten een paar Fok!kers die voldoen aan het gewenste profiel zich aanmelden, natuurlijk niet voor Chantal maar gewoon voor de gein.
Het lijkt me idd een beetje onmogelijk dat Lieske "op tijd" (wat BB dan van dr eist) klaar isquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:12 schreef avonne het volgende:
[..]
Het duurt een 10 minutenr voor Lieske klaar is met afdrogen, dan nog 15 minuten fohnen en nog eens 25 minuten om make-up op te doen.
En tussendoor natuurlijk 10 minuten tandenpoetsen.
Aankleden... 20.30 klaar !!
hoe weet je dat ?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:07 schreef Foreverblue het volgende:
Is er trouwens alweer gestemd voor de homo? Menno heeft nu 4 stemmen... maar dat is niet genoeg voor de winst.
GNA GNA GNAquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:17 schreef Maurisico het volgende:
De ideale man voor Chantal:
[afbeelding]
...voor de niet-kenners: Hans Kraaij!![]()
zolang ze geen verhalen vertelt vind ik het wel leuk om haar zo te zien spartelen om aandacht... dat meisje is zo de weg kwijtquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:18 schreef Timon223 het volgende:
welja Lieske, vooral een kort rokje aandoen, dan kunnen we goed zien hoe zielig je was.
Let wel ik heb geen hekel aan haar, maar dit vind ik overdreven aandacht vragen
valt het gelukkig toch wel meequote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:21 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, ik zie dat Lieske alweer kan lopen
en is het gat in de ozonlaag 5 x zo groot!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:21 schreef MissX het volgende:
Als Nathalie der haar heeft gedaan, zit het altijd 5x zo slecht als daarvoor.
same here!! doei allemaal, enjoy!!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:24 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 gaat lekker alvast klaarzitten voor straks en natuurlijk eerst de reguliere uitzending bekijken!
Tot straks om 22:15 ergens (na de I-net show)
Wij zijn te oud voor madam.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:14 schreef Maurisico het volgende:
jajajaja.. Kom op Scanman, APK [ julie zijn toch ongeveer tussen 34-38?]
Wat boeit dat nou? Snap dat gebeuren toch niet . Staan 24/7 camera's op hun koppen gericht,komen dagelijks op tv. Maar donderdags met de live uitzending moeten ze zich ineens extra optutten en mooi aankleden. Hoezo onzinnig. Ach waarom verbaas ikme daar bij deze stupide, kortzichtige, mediageile bewoners eigenlijk nog overquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:20 schreef BlaBlub het volgende:
Wat heeft Tanja zich leuk aangekleed voor de liveshow
Ben zelf 32, zou ze daar problemen mee hebben? Waarschijnlijk Chantal niet, mijn vriendin des te meer denk ik...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:27 schreef APK het volgende:
[..]
Wij zijn te oud voor madam.![]()
Gert past nog wel in haar doelgroep.
Volgens mij is dat nog steeds dezelfde pol als van het begin... Ze hebben alleen Ralph van de derde plek gesloopt. De rest is blijven staan...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:27 schreef Maurisico het volgende:
even off topic maar dat mag natuurlijk in een SC:
Op de Talpa-site staan bij de profielen van de bewoners een populariteitsmeter... nog nooit gezien... roel is de absolute nr 1 [ 31% van de stemmen], Lieske staat strak op 2 [ 19 %] van de stemmen, de rest mag het doen met een schamele 5% of minder...had dit nog nooit gezien, en weet ook niet waar ze de cijfers op baseren. Maar het doetme goed dat Loeske en Riel de poll leiden!
Ik zou je zo naast Chantal zien staan.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:27 schreef APK het volgende:
[..]
Wij zijn te oud voor madam.![]()
Gert past nog wel in haar doelgroep.
T is toch gewoon leuk om je 1x in de week ff op te tuttenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:27 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou? Snap dat gebeuren toch niet . Staan 24/7 camera's op hun koppen gericht,komen dagelijks op tv. Maar donderdags met de live uitzending moeten ze zich ineens extra optutten en mooi aankleden. Hoezo onzinnig. Ach waarom verbaas ikme daar bij deze stupide, kortzichtige, mediageile bewoners eigenlijk nog over
Ralph stond daar tot voor kort trots tussen(tussen de eerste 2 dan)quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:27 schreef Maurisico het volgende:
even off topic maar dat mag natuurlijk in een SC:
Op de Talpa-site staan bij de profielen van de bewoners een populariteitsmeter... nog nooit gezien... roel is de absolute nr 1 [ 31% van de stemmen], Lieske staat strak op 2 [ 19 %] van de stemmen, de rest mag het doen met een schamele 5% of minder...had dit nog nooit gezien, en weet ook niet waar ze de cijfers op baseren. Maar het doetme goed dat Loeske en Riel de poll leiden!
edit: laat maar, zit weer eens niet op te letten...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:29 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik zou je zo naast Chantal zien staan.![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:27 schreef BlaBlub het volgende:
Hoelang duurt een Big Brother kwartier in de normale nederlandse tijd?
Ik zat weer eens niet op te letten.....quote:
En haar dan een duwtje geven als de sneltrein langskomt.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:29 schreef Asskicker14 het volgende:
[afbeelding]
Ja, al dat gezemel over opmaken, Lieske die eindeloos iets ondefinieerbaars met een spiegeltje op de bank zit te doen, Nathalie met haar neptieten, het heeft iets heel deerniswekkends allemaal.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Grappig dat Roel gewoon opstaat en naar de bank loopt, niets opmaken of andere onzin.
ahh geeft niks!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zat weer eens niet op te letten.....
als dat maar goed gaat met Lieske dr kniequote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:39 schreef MissX het volgende:
wat een stompzinnig gedoe
ze moeten binnen 5 sec van plek wisselen en het een beetje gek doen
En maar zeggen dat live televisie zo spontaan isquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:39 schreef MissX het volgende:
Niet zeiken op de openingsshot, JA?!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:39 schreef MissX het volgende:
maar goed ze is wel lekker schoonquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:12 schreef avonne het volgende:
[..]
Het duurt een 10 minutenr voor Lieske klaar is met afdrogen, dan nog 15 minuten fohnen en nog eens 25 minuten om make-up op te doen.
En tussendoor natuurlijk 10 minuten tandenpoetsen.
Aankleden... 20.30 klaar !!
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:43 schreef Zhenar het volgende:
Niet zeiken op de openingsshot, JA?!![]()
![]()
Het moet steeds raarder. Over een paar weken moeten de mannen zich uitkleden, aftrekken over Tanja, waarna zij met een hand vol zaad Chantal high-fivet.
Ofzo...
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:29 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
[afbeelding]
ff gekeken en:quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:00 schreef Lkw het volgende:
Iemand die wél geluid heeft bij de livestream van de tv-uitzending??
Deze: http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/talpastream1.asp
Nuttigste post ooit.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:04 schreef teun911 het volgende:
Plasma terug draaien.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:55 schreef Loedertje het volgende:
Wat heeft Lieske een leuk kort rokje aan
Daar is over nagedacht !
Lieske* shit zeg, strax de liveuitzending, niemand ziet dat ik zwaar gewond ben als we op die bank zitten.....denk denk denk.....JAAAAAA EUREKA! ik trek een kort rokje aan !!!! Dan ziet iedereen mijn steunverbandje !![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:12 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Ja, en daar heeft ze lang over na moeten denken![]()
![]()
Lieske 19, ikkus 35quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:14 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
wel een beetje respect voor je oudere medemens
![]()
Is dit watquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:13 schreef Lkw het volgende:
[..]
Grmbl!![]()
Maar ja, dank voor het checken!
Volgens mij nietquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:19 schreef scanman01 het volgende:
Heeft Menno het nou al opgebiecht aan Ingrid? Dat zou hij doen ongeveer een uur voor de live uitzending. Ik heb er niets over gelezen, dus hij heeft het niet gedaan?
Datzelfde vroeg ik mijzelf ook al af..quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:19 schreef scanman01 het volgende:
Heeft Menno het nou al opgebiecht aan Ingrid? Dat zou hij doen ongeveer een uur voor de live uitzending. Ik heb er niets over gelezen, dus hij heeft het niet gedaan?
Leek even alsof ik tegen mijzelf zat te praten hier, zag alleen maar mijn eigen geposte berichtenquote:
Hij durfde vast niet. Begrijpelijk wel.quote:
Dat hoeft ie toch ook niet te doen? Volgens mij las ik vanochtend nog dat hij gisteravond zijn best heeft gedaan om haar van het tegendeel te overtuigen... Als hij haar nu niets op de mouw speldt dan is er straks ook niets aan de hand toch?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:19 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:26 schreef Sealord het volgende:
wat is Rob oppvallend stil of lijkt dat maar zo?
Bewoners hebben alleen korte termijn geheugen. Zodra iemand een paar dagen leuk doet, is er niets meer aan de hand. Zeer vergevingsgezind dit stelletjequote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik hoop dat Tanja eens een paar nominaties krijgt, want anders verliest de groep toch hun geloofwaardig.
Een beetje afgeven op Tanja en dan vervolgens niet haar nomineren. [afbeelding]
Lieske was weer als een autist aan het wapperen. Waarop Chantal zei: Zo jij hebt je bijdrage ook weer geleverd!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:25 schreef Nostalgist het volgende:
Lieske, Lieske, wat laat je je kennen met je aandachttrekkerij..............
![]()
![]()
Nummer heet "Vincent" trouwens.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:29 schreef Nostalgist het volgende:
Starry starry night is van DON Mc Clean
Hij zei zoiets tegen Dido tijdens zijn bekentenis, dat hij Ingrid een uur vor de uitzending zou inlichten, zodat het niet zo rauw op haar dak zou vallenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:25 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Dat hoeft ie toch ook niet te doen? Volgens mij las ik vanochtend nog dat hij gisteravond zijn best heeft gedaan om haar van het tegendeel te overtuigen... Als hij haar nu niets op de mouw speldt dan is er straks ook niets aan de hand toch?
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:29 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Lieske was weer als een autist aan het wapperen. Waarop Chantal zei: Zo jij hebt je bijdrage ook weer geleverd!![]()
Hm, geeft nu een soort testbeeld... maar zal 'm blijven checken, ook dank!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:18 schreef APK het volgende:
[..]
Is dit wat
http://livestream.xs4all.nl/streamgate.asp?ch=27&x=.asx
Dat was een stream voor het vervolg van de live uitzending vorige week.
Eucalypta en haar mond houdenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:32 schreef teamlead het volgende:
[..]Eucalypta moet gewoon haar muil houden
misschien vermoed ingrid al ietsquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:56 schreef MissX het volgende:
wat zitten Ingrid en Menno chagerijnig te kijken
Ja, is weinig uitdagend meer, is gewoon wat pesten als je het mij vraagt...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:24 schreef Zhenar het volgende:
Wel flauw dat ze weer een rookopdracht doen. En dat terwijl ik hier de meest briljante ideeën heb gelezen!![]()
Inderdaad het wordt tijd dat de redactie van BB dit forum eens GOED leest.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:24 schreef Zhenar het volgende:
Wel flauw dat ze weer een rookopdracht doen. En dat terwijl ik hier de meest briljante ideeën heb gelezen!![]()
Inderdaad al met 1 been het huis uit nuquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:27 schreef Snaptnix het volgende:
ROB EXIT!!!!!!! Hup, wegwezen daar!
Leroy erinquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:28 schreef Knurkie het volgende:
denk niet dat Rob eruit gaat dan zijn er echt veeeeel vrouwen over
Als ze die knurft er niet uit laten gaan volgende week, sleep ik Hummie en Johnnie aan hun oren mee naar het huis en sluit ik ze samen met Rob opin 1 kamer.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:28 schreef Knurkie het volgende:
Zou het niet weten, de vorige bank was gemakkelijkerquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:28 schreef Knurkie het volgende:
klopt daarom komt er niemand meer in het huisquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:31 schreef Knurkie het volgende:
[..]
die wordt er meteen uitgestemd dus dat zal niet meer gebeuren![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als ze die knurft er niet uit laten gaan volgende week, sleep ik Hummie en Johnnie aan hun oren mee naar het huis en sluit ik ze samen met Rob opin 1 kamer.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:33 schreef CartWOman het volgende:
Tanja tegen Joost: "Ik wil ook erg graag naar huis."
WAS DAN GEGAAN DE VORIGE KEER!!![]()
Of hou je klep erover.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Rob eruit en die kerel voor Chantal erin denk ik
Zo dan! Jij ziet het positief!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Rob eruit en die kerel voor Chantal erin denk ik
Ze zouden wel stapelgek zijn.! Degene die nu de grootste mond hebben wilden ook niet fietsen voor 50.000 euro.quote:
zie ik goed dat ze nu al bezig met stoken weer tegen Roelquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:43 schreef scanman01 het volgende:
Chantal kan er niet tegen dat Menno haar in vertrouwen heeft genomen en dat het een leugen was
Dat was mijn eerste gedachte al. Dido vindt het ook niet tof trouwens.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:43 schreef scanman01 het volgende:
Chantal kan er niet tegen dat Menno haar in vertrouwen heeft genomen en dat het een leugen was
OMG!!!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:42 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind Roel wel een type dat door deze nietrookopdracht eruit stapt.
Stoppen met roken kan je heeeeeeeeeel kwaad maken...
Chantal heeft geen gevoel voor humor.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:43 schreef scanman01 het volgende:
Dat is nogal logisch, als er 1 begint kunnen de anderen ook weer.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:46 schreef b0ng het volgende:
alle 3 halen ze het niet denk ik.
Dan kunnen ze beter alle drie te gelijk vertrekken.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:46 schreef b0ng het volgende:
alle 3 halen ze het niet denk ik.
Was al bekentquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
Chantal heeft geen gevoel voor humor.![]()
![]()
Dan hadden de mensen die niet wilde fietsen voor 50.000 euro ook moeten vertrekken!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dan kunnen ze beter alle drie te gelijk vertrekken.
Dat bekend met een d is is ook al een tijd bekend, maar dat weet ook niet iedereen.quote:
Chantal kan er niet tegen dat iemand beter liegen kan dan zij !quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:43 schreef scanman01 het volgende:
Inderdaad. Ik zei net Rob eruit maar je hebt gelijk, er moet geen kippenhol ontstaan, dus dan zeg ik nu Linda... ook goedquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:49 schreef milagro het volgende:
ik hoop dat Rob er niet uitgaat, puur omdat Chantals plan dan niet gelukt is
Linda mag wel weg van mij, er zijn toch teveel dames nu, als Roel of Rob weggaat, wordt het helemaal een kippenhok
Dan wordt er helemaal niet meer geneuktquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:49 schreef milagro het volgende:
ik hoop dat Rob er niet uitgaat, puur omdat Chantals plan dan niet gelukt is
Linda mag wel weg van mij, er zijn toch teveel dames nu, als Roel of Rob weggaat, wordt het helemaal een kippenhok
Tanja nu weg. Rob wordt gek van onzekerheid als hij op de bank zit, dat mag best nog een keerquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:54 schreef scanman01 het volgende:
Linda moet blijven... en Tanja mag ook blijven. Ik wil zo graag dat Rob te horen krijgt dat hij weg moet
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:54 schreef scanman01 het volgende:
Linda moet blijven... en Tanja mag ook blijven. Ik wil zo graag dat Rob te horen krijgt dat hij weg moet
Dat gebeurde bij RIkkert meteen nadat hij het huis had verlaten, dus niet pas een week later.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:53 schreef Asskicker14 het volgende:
En Big Brother is wéér inconsequent bezig. Rikkert moest een bewoner nomineren die automatisch genomineerd zou staan. Nu bij de stemronde later is Ralph niet aanwezig en is dit niet het geval.
Wij liggen op 1 lijn deze BigBrother... Doen we volgend jaar allebei mee? Gaan we de stemmen van alle Fok!ers voor ons winnen en samen de finale doen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:54 schreef scanman01 het volgende:
hmm dat is wel aantrekkelijk Rob gek zien worden nog een week. Maar toch heb ik hem liever weg.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:55 schreef Pinball het volgende:
[..]
Tanja nu weg. Rob wordt gek van onzekerheid als hij op de bank zit, dat mag best nog een keer
Hij hield het 21 seconde volquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:56 schreef Ashy het volgende:
http://livestream.xs4all.nl/streamgate.asp?ch=27&x=.asx
die werkt hier goed
Je moet juist stemmen op degene die je er in wilt houden hoor.quote:
Nou, ik zit op het huis van mijn tante te passen, en die zitten met Zonnet DSL... En zowaar is dit de eerste keer dat ik de liveuitzending op stream kan volgen zonder dat die elke 10 seconden buffered.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hij hield het 21 seconde volStreams mogen mij niet volgens mij
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:55 schreef Pinball het volgende:
[..]
Tanja nu weg. Rob wordt gek van onzekerheid als hij op de bank zit, dat mag best nog een keer
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:01 schreef Timon223 het volgende:
ff slokje bier voor Ruud, en slok Rose voor Bridget
![]()
Ik gebruik mediaplayerquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:00 schreef TagForce het volgende:
[..]
Nou, ik zit op het huis van mijn tante te passen, en die zitten met Zonnet DSL... En zowaar is dit de eerste keer dat ik de liveuitzending op stream kan volgen zonder dat die elke 10 seconden buffered.
Probeer het eens met IE als je FF hebt.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:01 schreef Timon223 het volgende:
ff slokje bier voor Roel, en slok Rose voor Bridget
![]()
zou ik ook zeggen als ik hem was!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:59 schreef scanman01 het volgende:
Rob denkt dat het zijn dochter was die "Yes" riep... Hij is 100% zeker
Dank uquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:50 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat bekend met een d is is ook al een tijd bekend, maar dat weet ook niet iedereen.
Iddquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:54 schreef Cracka-ass het volgende:
Tanja blijft erin ook al wordt ze eruit gestemd door het publiek. Kwestie van fraude door hummie.
bb5.florisd.nl in IE doet het hier geweldigquote:Maar ik ben even aan het googlen op streams, mischien, heel mischien, zit er ergens een goede tussen
LOL nu op internet wie er Yes riep dat is duidelijk NIET zijn dochterquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:59 schreef scanman01 het volgende:
Rob denkt dat het zijn dochter was die "Yes" riep... Hij is 100% zeker
Dat mag ik nou juist wel. Heerlijk om naar te kijken vind ik dat, anders is het helemaal zo'n zoetsappig cluppie daar. Gelukkig is niet iedereen hetzelfde.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:02 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoop dat ze ruud de wildt snel eruit flikkeren trouwens. Hij vindt er duidelijk geen zak aan en het interesseert hem ook geen reet. Laat Bridget het maar alleen doen.
Muah.. mega bufferen net wel he.. nu loopt ie redelijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:04 schreef TagForce het volgende:
[..]
bb5.florisd.nl in IE doet het hier geweldig
Ik vind hem ook wel lachen juistquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat mag ik nou juist wel. Heerlijk om naar te kijken vind ik dat, anders is het helemaal zo'n zoetsappig cluppie daar. Gelukkig is niet iedereen hetzelfde.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:06 schreef ART het volgende:
Strakke opmerking van Menno tegen Dido: 'zie je, jij bent niet de enige die kan acteren in dit huis poppedop.'
Hier nog niet 1 keer... Misschien door de Zonnet gate?quote:Muah.. mega bufferen net wel he.. nu loopt ie redelijk.
Het verbaasd mij niks, dido is een jojo.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:02 schreef style het volgende:
Dido heeft zich wel heel erg laten kennen door op Linda te stemmen. Als ze echt lef gehad had ze op Roel gestemd.
Sterker nog, hij mompelde: 'het gaat niet goed in het huis.'quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:06 schreef scanman01 het volgende:
Tegenvaller voor Menno.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:10 schreef Timon223 het volgende:
Moeder Lieske: "aarde onder de voeten gegeven"
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik doe weer een rondje met je mee.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:54 schreef scanman01 het volgende:
Kan 't niet zien..quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:09 schreef milagro het volgende:
Lieske moet naar huis van mama![]()
![]()
Ze moet naar school
daar heeft Lieske dus die rare uitspraken vanquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:10 schreef Timon223 het volgende:
Moeder Lieske: "aarde onder de voeten gegeven"
![]()
![]()
![]()
![]()
Ingrid's vader lijkt van een afstandje op André van Duin... (maar waarschijnlijker is dat ik een bril nodig hebquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:10 schreef -Delta- het volgende:
Ik vond Ingrid's vader weer erg leuk, man heeft iets grappigs, grappige kop alleen al
En vriendelijk
lieske lijkt op haar moederquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:10 schreef area51 het volgende:
Ze had veel aarde onder de voeten????????
Maar wij welquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:11 schreef regenworm het volgende:
Moeder van lieske is niet zo gelukkig dan lieske in het huis zit.
Wilde iedereen wekenlang dat Tanja genomineerd werd, laat iedereen ons nu in de kou staan om Tanja er uit te gooienquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik doe weer een rondje met je mee.
Al is m'n afkeer van Tanja weer uit de as herrezen.
Say no more...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:10 schreef area51 het volgende:
Ze had veel aarde onder de voeten????????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |