Nuttigste post ooit.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:04 schreef teun911 het volgende:
Plasma terug draaien.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:55 schreef Loedertje het volgende:
Wat heeft Lieske een leuk kort rokje aan
Daar is over nagedacht !
Lieske* shit zeg, strax de liveuitzending, niemand ziet dat ik zwaar gewond ben als we op die bank zitten.....denk denk denk.....JAAAAAA EUREKA! ik trek een kort rokje aan !!!! Dan ziet iedereen mijn steunverbandje !![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:12 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Ja, en daar heeft ze lang over na moeten denken![]()
![]()
Lieske 19, ikkus 35quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:14 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
wel een beetje respect voor je oudere medemens
![]()
Is dit watquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:13 schreef Lkw het volgende:
[..]
Grmbl!![]()
Maar ja, dank voor het checken!
Volgens mij nietquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:19 schreef scanman01 het volgende:
Heeft Menno het nou al opgebiecht aan Ingrid? Dat zou hij doen ongeveer een uur voor de live uitzending. Ik heb er niets over gelezen, dus hij heeft het niet gedaan?
Datzelfde vroeg ik mijzelf ook al af..quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:19 schreef scanman01 het volgende:
Heeft Menno het nou al opgebiecht aan Ingrid? Dat zou hij doen ongeveer een uur voor de live uitzending. Ik heb er niets over gelezen, dus hij heeft het niet gedaan?
Leek even alsof ik tegen mijzelf zat te praten hier, zag alleen maar mijn eigen geposte berichtenquote:
Hij durfde vast niet. Begrijpelijk wel.quote:
Dat hoeft ie toch ook niet te doen? Volgens mij las ik vanochtend nog dat hij gisteravond zijn best heeft gedaan om haar van het tegendeel te overtuigen... Als hij haar nu niets op de mouw speldt dan is er straks ook niets aan de hand toch?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:19 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:26 schreef Sealord het volgende:
wat is Rob oppvallend stil of lijkt dat maar zo?
Bewoners hebben alleen korte termijn geheugen. Zodra iemand een paar dagen leuk doet, is er niets meer aan de hand. Zeer vergevingsgezind dit stelletjequote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik hoop dat Tanja eens een paar nominaties krijgt, want anders verliest de groep toch hun geloofwaardig.
Een beetje afgeven op Tanja en dan vervolgens niet haar nomineren. [afbeelding]
Lieske was weer als een autist aan het wapperen. Waarop Chantal zei: Zo jij hebt je bijdrage ook weer geleverd!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:25 schreef Nostalgist het volgende:
Lieske, Lieske, wat laat je je kennen met je aandachttrekkerij..............
![]()
![]()
Nummer heet "Vincent" trouwens.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:29 schreef Nostalgist het volgende:
Starry starry night is van DON Mc Clean
Hij zei zoiets tegen Dido tijdens zijn bekentenis, dat hij Ingrid een uur vor de uitzending zou inlichten, zodat het niet zo rauw op haar dak zou vallenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:25 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Dat hoeft ie toch ook niet te doen? Volgens mij las ik vanochtend nog dat hij gisteravond zijn best heeft gedaan om haar van het tegendeel te overtuigen... Als hij haar nu niets op de mouw speldt dan is er straks ook niets aan de hand toch?
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:29 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Lieske was weer als een autist aan het wapperen. Waarop Chantal zei: Zo jij hebt je bijdrage ook weer geleverd!![]()
Hm, geeft nu een soort testbeeld... maar zal 'm blijven checken, ook dank!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:18 schreef APK het volgende:
[..]
Is dit wat
http://livestream.xs4all.nl/streamgate.asp?ch=27&x=.asx
Dat was een stream voor het vervolg van de live uitzending vorige week.
Eucalypta en haar mond houdenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:32 schreef teamlead het volgende:
[..]Eucalypta moet gewoon haar muil houden
misschien vermoed ingrid al ietsquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:56 schreef MissX het volgende:
wat zitten Ingrid en Menno chagerijnig te kijken
Ja, is weinig uitdagend meer, is gewoon wat pesten als je het mij vraagt...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:24 schreef Zhenar het volgende:
Wel flauw dat ze weer een rookopdracht doen. En dat terwijl ik hier de meest briljante ideeën heb gelezen!![]()
Inderdaad het wordt tijd dat de redactie van BB dit forum eens GOED leest.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:24 schreef Zhenar het volgende:
Wel flauw dat ze weer een rookopdracht doen. En dat terwijl ik hier de meest briljante ideeën heb gelezen!![]()
Inderdaad al met 1 been het huis uit nuquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:27 schreef Snaptnix het volgende:
ROB EXIT!!!!!!! Hup, wegwezen daar!
Leroy erinquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:28 schreef Knurkie het volgende:
denk niet dat Rob eruit gaat dan zijn er echt veeeeel vrouwen over
Als ze die knurft er niet uit laten gaan volgende week, sleep ik Hummie en Johnnie aan hun oren mee naar het huis en sluit ik ze samen met Rob opin 1 kamer.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:28 schreef Knurkie het volgende:
Zou het niet weten, de vorige bank was gemakkelijkerquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:28 schreef Knurkie het volgende:
klopt daarom komt er niemand meer in het huisquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:31 schreef Knurkie het volgende:
[..]
die wordt er meteen uitgestemd dus dat zal niet meer gebeuren![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als ze die knurft er niet uit laten gaan volgende week, sleep ik Hummie en Johnnie aan hun oren mee naar het huis en sluit ik ze samen met Rob opin 1 kamer.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:33 schreef CartWOman het volgende:
Tanja tegen Joost: "Ik wil ook erg graag naar huis."
WAS DAN GEGAAN DE VORIGE KEER!!![]()
Of hou je klep erover.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Rob eruit en die kerel voor Chantal erin denk ik
Zo dan! Jij ziet het positief!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Rob eruit en die kerel voor Chantal erin denk ik
Ze zouden wel stapelgek zijn.! Degene die nu de grootste mond hebben wilden ook niet fietsen voor 50.000 euro.quote:
zie ik goed dat ze nu al bezig met stoken weer tegen Roelquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:43 schreef scanman01 het volgende:
Chantal kan er niet tegen dat Menno haar in vertrouwen heeft genomen en dat het een leugen was
Dat was mijn eerste gedachte al. Dido vindt het ook niet tof trouwens.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:43 schreef scanman01 het volgende:
Chantal kan er niet tegen dat Menno haar in vertrouwen heeft genomen en dat het een leugen was
OMG!!!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:42 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind Roel wel een type dat door deze nietrookopdracht eruit stapt.
Stoppen met roken kan je heeeeeeeeeel kwaad maken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |