Nuttigste post ooit.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:04 schreef teun911 het volgende:
Plasma terug draaien.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:55 schreef Loedertje het volgende:
Wat heeft Lieske een leuk kort rokje aan
Daar is over nagedacht !
Lieske* shit zeg, strax de liveuitzending, niemand ziet dat ik zwaar gewond ben als we op die bank zitten.....denk denk denk.....JAAAAAA EUREKA! ik trek een kort rokje aan !!!! Dan ziet iedereen mijn steunverbandje !![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:12 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Ja, en daar heeft ze lang over na moeten denken![]()
![]()
Lieske 19, ikkus 35quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:14 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
wel een beetje respect voor je oudere medemens
![]()
Is dit watquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:13 schreef Lkw het volgende:
[..]
Grmbl!![]()
Maar ja, dank voor het checken!
Volgens mij nietquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:19 schreef scanman01 het volgende:
Heeft Menno het nou al opgebiecht aan Ingrid? Dat zou hij doen ongeveer een uur voor de live uitzending. Ik heb er niets over gelezen, dus hij heeft het niet gedaan?
Datzelfde vroeg ik mijzelf ook al af..quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:19 schreef scanman01 het volgende:
Heeft Menno het nou al opgebiecht aan Ingrid? Dat zou hij doen ongeveer een uur voor de live uitzending. Ik heb er niets over gelezen, dus hij heeft het niet gedaan?
Leek even alsof ik tegen mijzelf zat te praten hier, zag alleen maar mijn eigen geposte berichtenquote:
Hij durfde vast niet. Begrijpelijk wel.quote:
Dat hoeft ie toch ook niet te doen? Volgens mij las ik vanochtend nog dat hij gisteravond zijn best heeft gedaan om haar van het tegendeel te overtuigen... Als hij haar nu niets op de mouw speldt dan is er straks ook niets aan de hand toch?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:19 schreef scanman01 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |