jajajajaquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Misschien moeten een paar Fok!kers die voldoen aan het gewenste profiel zich aanmelden, natuurlijk niet voor Chantal maar gewoon voor de gein.
Het lijkt me idd een beetje onmogelijk dat Lieske "op tijd" (wat BB dan van dr eist) klaar isquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:12 schreef avonne het volgende:
[..]
Het duurt een 10 minutenr voor Lieske klaar is met afdrogen, dan nog 15 minuten fohnen en nog eens 25 minuten om make-up op te doen.
En tussendoor natuurlijk 10 minuten tandenpoetsen.
Aankleden... 20.30 klaar !!
hoe weet je dat ?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:07 schreef Foreverblue het volgende:
Is er trouwens alweer gestemd voor de homo? Menno heeft nu 4 stemmen... maar dat is niet genoeg voor de winst.
GNA GNA GNAquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:17 schreef Maurisico het volgende:
De ideale man voor Chantal:
[afbeelding]
...voor de niet-kenners: Hans Kraaij!![]()
zolang ze geen verhalen vertelt vind ik het wel leuk om haar zo te zien spartelen om aandacht... dat meisje is zo de weg kwijtquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:18 schreef Timon223 het volgende:
welja Lieske, vooral een kort rokje aandoen, dan kunnen we goed zien hoe zielig je was.
Let wel ik heb geen hekel aan haar, maar dit vind ik overdreven aandacht vragen
valt het gelukkig toch wel meequote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:21 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, ik zie dat Lieske alweer kan lopen
en is het gat in de ozonlaag 5 x zo groot!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:21 schreef MissX het volgende:
Als Nathalie der haar heeft gedaan, zit het altijd 5x zo slecht als daarvoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |