Ja ik snap dr ook niks vanquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:07 schreef teun911 het volgende:
Over een kwartier al klaar zitten zegt BB?
beetje vroeg
Voorbereidingen, mic.tests, verbinding controle etc. en ook instructies hoe en watquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:08 schreef BBscanner het volgende:
BB;Over een kwartier moeten jullie op de bank gaan zitten. Ook de gene die slapen (Roel)
Begrijp echt niet waarom ze ruim een uur voordat de Live uitzending begint al op de bank moeten gaan zitten![]()
Ze moeten naar de reguliere uitzending gaan kijken van half 8. Zodat ze allemaal de roddel en achterklap kunnen zien van elkaar...quote:
Ja daar is al een hoop mee fout gegaan hadden ze beter aan de bewoners om 13:30 kunnen vragen of ze op de bank hadden kunnen gaan zittenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Voorbereidingen, mic.tests, verbinding controle etc. en ook instructies hoe en wat
Dat zou echt leuk zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:11 schreef teun911 het volgende:
[..]
Ze moeten naar de reguliere uitzending gaan kijken van half 8. Zodat ze allemaal de roddel en achterklap kunnen zien van elkaar...
Inderdaad, te mooi om waar te zijn..![]()
Het duurt een 10 minutenr voor Lieske klaar is met afdrogen, dan nog 15 minuten fohnen en nog eens 25 minuten om make-up op te doen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:07 schreef teun911 het volgende:
Over een kwartier al klaar zitten zegt BB?
beetje vroeg
Dido was niet gecharmeerd van het anti-Rob offensief; of ze Chantal als hoofdschuldige aanwijst weet ik niet; de relatie tussen Dido & Ingrid is ook behoorlijk bekoeld.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:53 schreef BBscanner het volgende:
Dido is op dit moment een van de weinige bewoners in het huis die Chantal door heeft. Zij typeerde Chantal gisteren als iemand met een rijke fantasie (Mevrouw den Uil uit de fabeltjes krant).Alleen Dido kan er voor zorgen dat Chantal uitgeschakeld wordt.
Denk dat dit de komende weken uit gaat komen. Chantal zal zich belazerd voelen door Menno. Zij zal proberen een hetze tegen Menno te creeeren maar zal hierdoor zelf worden genomineerd. Imo & wat ik hoop.
jajajajaquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Misschien moeten een paar Fok!kers die voldoen aan het gewenste profiel zich aanmelden, natuurlijk niet voor Chantal maar gewoon voor de gein.
Het lijkt me idd een beetje onmogelijk dat Lieske "op tijd" (wat BB dan van dr eist) klaar isquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:12 schreef avonne het volgende:
[..]
Het duurt een 10 minutenr voor Lieske klaar is met afdrogen, dan nog 15 minuten fohnen en nog eens 25 minuten om make-up op te doen.
En tussendoor natuurlijk 10 minuten tandenpoetsen.
Aankleden... 20.30 klaar !!
hoe weet je dat ?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:07 schreef Foreverblue het volgende:
Is er trouwens alweer gestemd voor de homo? Menno heeft nu 4 stemmen... maar dat is niet genoeg voor de winst.
GNA GNA GNAquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:17 schreef Maurisico het volgende:
De ideale man voor Chantal:
[afbeelding]
...voor de niet-kenners: Hans Kraaij!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |