Ik denk dat Hummie daar een stokje voor gaat steken, Het gaat zeker een jaar of drie duren voor ze in een of ander afgelegen Oostblokland een kerel voor Chantal kunnen vinden, en tot die tijd dient zij in het huis te blijven.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:53 schreef BBscanner het volgende:
Denk dat dit de komende weken uit gaat komen. Chantal zal zich belazerd voelen door Menno. Zij zal proberen een hetze tegen Menno te creeeren maar zal hierdoor zelf worden genomineerd. Imo & wat ik hoop.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:54 schreef BlaBlub het volgende:
Zit ik ff lekker te luisteren naar t vrouwen getut in de badkamer, gaat de stream weg naar Rob en Nathalie
Ze zijn bezig hem schoon aan het maken maar ze moeten stoppen ivm afvoerproblemen....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:55 schreef MissX het volgende:
waarom is het bubbelbad leeg? Mogen ze daar niet meer inzitten ofzo
Misschien heeft scanman haar te pakken.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:55 schreef MissX het volgende:
zo dat was wel weer 1 sec Ingrid der tieten
Heb de right man al gevondenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:55 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat Hummie daar een stokje voor gaat steken, Het gaat zeker een jaar of drie duren voor ze in een of ander afgelegen Oostblokland een kerel voor Chantal kunnen vinden, en tot die tijd dient zij in het huis te blijven.![]()
Eindelijk confronteert iemand haar!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:59 schreef scanman01 het volgende:
Het rare bekken trekken van Nathalie tijdens lachen wordt nu besproken in de badkamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |