yep!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:51 schreef PatjeDoN het volgende:
Ey nokwanda, Umuntu Ngumuntu Ngabantu betekent toch
Door de mens, word ik mens?
DonDonkeyness?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:51 schreef PatjeDoN het volgende:
Ey nokwanda, Umuntu Ngumuntu Ngabantu betekent toch
Door de mens, word ik mens?
doen we niet meer aanquote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:15 schreef coz het volgende:
om truth wat uitnodigender te maken is de vaak geziene gasten gesneuveld![]()
ah well ... boeie
Hoe bevalt het daar?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:47 schreef coz het volgende:
ik zit gelukkig achter een proxy op mijn werk .. al zou ik willen kan ik niet fokken .. is best goed voor mij![]()
Tenzij ge zelf "netwerkbeheerder" zijt ... like me ...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:47 schreef coz het volgende:
ik zit gelukkig achter een proxy op mijn werk .. al zou ik willen kan ik niet fokken .. is best goed voor mij![]()
ik had het in het begin heel erg telefoon angst... maar vooral iemand op bellen. ik wil namelijk niemand lastig vallen. tegenwoordig heb ik er geen last meer vanquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:56 schreef coz het volgende:
goed , heb een gezonde angst voor de eerst paar dagen dat ik zelf telefoon op mag pakken , vanaf morgen .. maar verder bevalt het al![]()
of bij een bedrijf werkt vol netwerkbeheerdersquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:57 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Tenzij ge zelf "netwerkbeheerder" zijt ... like me ...![]()
Nee ... zal nie ... ge spamt het ganse forum volquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik wil namelijk niemand lastig vallen. tegenwoordig heb ik er geen last meer van
men neme 1 product wat nog niet perfect werktquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik had het in het begin heel erg telefoon angst... maar vooral iemand op bellen. ik wil namelijk niemand lastig vallen. tegenwoordig heb ik er geen last meer van
is idd wel wazigquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:02 schreef coz het volgende:
[..]
men neme 1 product wat nog niet perfect werkt
men neme 1 helpdesk die dus ook nog niet perfect werkt
men neme extra mensen zonder call center ervaring aan die wel veel van computers weten ...
ultieme combo![]()
heb me voorgenomen om geen namen te noemen enzo .. maaruh .. staat op uh in het telefoonboekquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wat is je telefoon nummer!!!HAHAHAHAH *evil barra mode*
mensen ik ben naar me vriendin .. cheers!
wannadoo of versatel ?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:11 schreef coz het volgende:
technische mensen , why ?
kastje ::
wat telefoon doet via internet
wat videotelefonie gaat doen
wat televisie via internet gaat doen
wat internet doet (duh)
vorige firmware .. mensen konden niet bellen ,
deze firmware , mensen kunnen niet internetten .. .enzenz![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wannadoo of versatel ?
Barra is weer terug
Yup..quote:
oke daar zijn het ook prutsersquote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:25 schreef coz het volgende:
[..]pssst *kuch* zei toch post ik niet *kuch*
ja is alles goed met Mirage? of moeten nok en ik zustertje gaan spelen (nee ik ga niet in een verpleegsters outfit rondlopen)quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:01 schreef nokwanda het volgende:
@Mirage
Heb je al een uitslag van je test?
Jup, net pas.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:01 schreef nokwanda het volgende:
@Mirage
Heb je al een uitslag van je test?
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:30 schreef Mirage het volgende:
[..]
Jup, net pas.
Voorlopige moet ik gewoon de kuur afmaken en veel drinken.
Na die 10 dagen moet ik nogmaals urine inleveren.
Mocht er in de tussentijd weer verergering komen (weer knalrode urine of echt onhoudbare buikpijn) moet ik wel meteen terug komen en gaan ze toch verder kijken.
Op dit moment lijken de bacteriën uitgeroeid te kunnen worden met de antibiotica.
dan gistermiddag nog een echo gehad en gelukkig lijkt de baby helemaal in orde (je weet dat je nieren e.d. eigenlijk niets met je baarmoeder te maken hebben, maar ongerust maak je je wel).
De hartkleppen gaan synchroom open en dicht, het maagje was gevuld, het blaasje was gevuld (= werkende niertjes, anders kan het vruchtwater niet cirkuleren) en we konden zelfs de vingertjes tellen !! en ja het waren er 5 per hand)
En we hebben gezien wat het is !!![]()
Dat ga ik eerst even aan overisght vragenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Hoop dat je verder geen pijn meer zult hebben de komende tijd.
Die laatste info ga je zeker niet met ons delen, he!
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:41 schreef vamperotica het volgende:
jeuj Mirage! mooi dat alles goed is met de kleine!!
beetje jammer alleen dat dat gedoe met de nieren zo pijnlijk kan zijn!
Nokje, voel je je al weer iets beter?
Anders kan Barra zn kostuumpje weer aantrekken!
Heb je niks aan onder die kilt dan? Gek!!! Daar hoort ook een sporran bij.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik kan je ook wel verzorgen zonder minirokje hoorop lowlands gilt iedereen al als ik me kilt aan heb ... ik ben echte man zit bijna altijd met me benen uit elkaar....en er zijn nog mensen die moeten eten enzo
quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb je niks aan onder die kilt dan? Gek!!! Daar hoort ook een sporran bij.
quote:
life is a bitch aint itquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 08:47 schreef vamperotica het volgende:
Barra is lief!
Ik ben snotterig, dus grootverpakking zakdoekjes graag!
Heb knallende koppijn, maar dat is standaard...
Alles in mijn lijf doet pijn
EN ik moet ongesteld worden!
quote:
Tjsa... T is weer vrijdag heh?!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
noh BOEFJE!
haha Barra heeft LOL
ben in een bijzonder goede bui vandaag
mooi woord "gans"quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:10 schreef UncleScorp het volgende:
Ik zit op mijn werk terwijl da gans België staakt gvd![]()
ik kan heel goed 1 x per 10 min. op fok kijken.... das 6 min per uur = 48 min per dagquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:46 schreef UncleScorp het volgende:
te druk vandaag ... kmoet mijne kop er wa bijhouden of er zitten teveel fouten in de lonen
collega tikt me aan .. moet je eens kijkenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
vrijdag macdagJUMMIE!
jeez wat is het stil hier
da´s waar ookquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 08:47 schreef vamperotica het volgende:
Barra is lief!
Ik ben snotterig, dus grootverpakking zakdoekjes graag!
Heb knallende koppijn, maar dat is standaard...
Alles in mijn lijf doet pijn
EN ik moet ongesteld worden!
whehehe, toen ik 14 /15/16 was. Danste al wel salsa en meringue maar wilde ook de traditionals als Tumba en tambu en antilliaanse wals leren. Was wel leuk ja.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 08:28 schreef livEliveD het volgende:
Ik had laatst een intro in de Salsa gedaan. Iemand aanwezig die het vaker doet? Was op zich wel leuk namelijk![]()
Ik vind het eigenlijk stukken leuken dan dat stijldansen. Niet dat ik dat laatste ooit gedaan heb.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 08:48 schreef nokwanda het volgende:
whehehe, toen ik 14 /15/16 was. Danste al wel salsa en meringue maar wilde ook de traditionals als Tumba en tambu en antilliaanse wals leren. Was wel leuk ja.
Ook dat. Tussen mijn 7de en mijn 15de. Latin en ballroom. Voornamelijk latin wel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 08:54 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk stukken leuken dan dat stijldansen. Niet dat ik dat laatste ooit gedaan heb.
Wat vind jij leuker?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 08:56 schreef nokwanda het volgende:
Ook dat. Tussen mijn 7de en mijn 15de. Latin en ballroom. Voornamelijk latin wel.
Van deze twee? Latin.quote:
quote:Uw order:
# 0½ boerenjongensvlaai
# 0½ boerenland appelvlaai
# 0½ boerenland chocoladevlaai
# 0½ gesorteerde fruitvlaai
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[afbeelding] nieuwe telefoon gehaalt!
Mijn voormalige buurman is de eigenaar van zowat alle vestingen in oost-nederlandquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:52 schreef Enyalius het volgende:
www.multivlaai.nl
[..]
![]()
yumm...net ff 4 halve taarten besteld. helemaal voor mij alleen. ok ik zal me vader en stiefmoeder ook 1 stukje geven. maar meer ook niet. de rest eet ik lekker samen met iemand anders op
mag dan wel me verjaardag niet vieren, maar dit jaar zal ik zeker wel zo'n heerlijke vlaai nemen van die gasten. zijn zo erg lekker
jah ik was ook niet helemaal fit.... heb zaterdag avond de hele avond buiten gestaan in een tshirtje ..... en ben niet eens verkouden geworden..... had het zooooo warm. maar dankzij hero fruit en co kom ik er weer bovenopquote:Op maandag 10 oktober 2005 10:07 schreef nokwanda het volgende:
Was het weekend te chagerijnig en brak enzo om te posten. Geen zin. In niks. Gewoon verkouden enzo. Zin om met een boek op de bank te kruipen. Heb ik ook gedaan. Beetje lurken tussendoor.
heb je dat fantasy/sci-fi-achtig boek al uit? zo ja hoe was hetquote:Op maandag 10 oktober 2005 10:07 schreef nokwanda het volgende:
Was het weekend te chagerijnig en brak enzo om te posten. Geen zin. In niks. Gewoon verkouden enzo. Zin om met een boek op de bank te kruipen. Heb ik ook gedaan. Beetje lurken tussendoor.
Same here ... hier was het monstertjesweekendquote:Op maandag 10 oktober 2005 10:07 schreef nokwanda het volgende:
quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:23 schreef coz het volgende:
mwah .. beetje flink stappen = flink uitslapen + wakker worden met spelletjes = niet posten, en dat twee dagen achter elkaar .. gelukkig mag ik vandaag om 12:00 beginnen![]()
Nee, niet uit. Heeft bijna 1000 blz.quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:22 schreef Enyalius het volgende:
[..]
heb je dat fantasy/sci-fi-achtig boek al uit? zo ja hoe was het
Nee, maar ik doe mijn best om het te rekken tot 2 weken. Daarna voel ik me altijd een tikkie van de wereld. Ga ik de hele serie (5 stuks) weer opnieuw lezen. En ga daarna maar uit frustratie weer aan andere boeken beginnen.quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:44 schreef Enyalius het volgende:
methadon...
worden die boeken ook met een busje geleverd?
Helaas ken ik niet voldoende latijn om samenhang te kunnen vinden in de losse woorden die ik wel kan vertalen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:16 schreef BaajGuardian het volgende:
Estuans interius
ira vehementi
Estuans interius
ira vehementi
Sors immanis
et inanis
Sors immanis
et inanis
Veni, veni, venias
ne me mori facias
Glorioso generosa
Glorioso generosa
Sephiroth
Sephiroth
quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:39 schreef BaajGuardian het volgende:
vooruit ,
Burning inside
with violent anger
x2
Fate -- monstrous
and empty
x2
Come, come, oh come
do not let me die
Glorious and noble one
x2
Sephiroth
x2.
het welbekende nummer van FF7 Sephiroth.
yupquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
t is stil hier
Hoewel....quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:04 schreef vamperotica het volgende:
Ik klaag niet!
Ik las uit je woorden net niet dat je de rust eigenlijk wel lekker vond. Maar goed........ dan blijf ik wel stil.quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:04 schreef vamperotica het volgende:
Ik klaag niet!
Hoewel....quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:04 schreef vamperotica het volgende:
Ik klaag niet!
Zwangerquote:Op maandag 10 oktober 2005 15:05 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Hoewel....
Nog steeds niet ongesteld... wel superveel buikpijn en misselijk enzo....
Daar wil ik wel ff over klagen!
not mequote:
Betrouwbaarheid van het spiraaltjequote:
Ja.... enquote:Op maandag 10 oktober 2005 15:27 schreef Mirage het volgende:
oeps, nu ben ik niet meer undercover lurker.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:26 schreef Mirage het volgende:
[..]
Betrouwbaarheid van het spiraaltje
In de praktijk blijkt het spiraal een betrouwbaar voorbehoedmiddel te zijn. De kans op zwangerschap is echter wel groter dan bij de pil.
(en ik ben 7 jaar geleden zelfs dwars door de pil heen zwanger geraakt)
JEEEEEEEEEEEEJ MIRAGE!!!!quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:27 schreef Mirage het volgende:
oeps, nu ben ik niet meer undercover lurker.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
JEEEEEEEEEEEEJ MIRAGE!!!!*Barra @ Lurker Stalker mod
![]()
ik weet wel dat jullie dit lezen... ontken het maar niet.. ik zit in die auto die voor je deur staat
alledrie ?quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:43 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mirena spiraaltje is het....
Heb hier al drie onverwachte kadootjes rondlopen!
Bij alle drie aan de pil... Maar ik hoef dus maar n keertje ziek te zijn......
quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:43 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mirena spiraaltje is het....
Heb hier al drie onverwachte kadootjes rondlopen!
Bij alle drie aan de pil... Maar ik hoef dus maar n keertje ziek te zijn......
yup...quote:
Dus dat zaad zwom gewoon tegen iedere barriere op.quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:56 schreef vamperotica het volgende:
[..]
yup...
Tweede trouwens niet...![]()
haha... Kwam ook nog bij dat mn ex bij de marine zat en meer op zee zat dan thuis....
navy seals hequote:Op maandag 10 oktober 2005 15:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dus dat zaad zwom gewoon tegen iedere barriere op.
Yupquote:Op maandag 10 oktober 2005 15:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dus dat zaad zwom gewoon tegen iedere barriere op.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
navy seals he
hahahahahaha
* vamperotica houdt verder commentaar voor zich....
@ mirage was een grapje hoor...denk dat je buurman nu flink pissed off is
quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:33 schreef UncleScorp het volgende:
damn ik heb hier weer wat gemist blijkbaar
Veels te druk hier![]()
Zelfs dat lukte niet vandaag ...quote:
Ik was om half 7 op.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
idd lijkt mij wel wat... ben alleen dat het wakkerworden dan tegen 11 uur is ipv 8 uur
ik heb de eerste ramp alweer achter de rug
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik was om half 7 op.
En ja... het lijkt jullie wel iets. Maar een parttime baan lijkt mij ook wel iets eigenlijk. Ik verveel me niet hoor. Fat chance. Maar ik heb niks tegen werken. Maar ook mijn schilderwerk behandel ik als zodanig. Ik sta vroeg op en werk een aantal uren met een redelijke discipline.
grrr idd... ik ga maar weer ff koffie halenquote:
Ow, weet ik ook hoor. Zo vatte ik het ook niet op.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
het was ook niet vervelend of gemeen bedoelt nok.
t is gewoon fijn dat je gewoon met je eigen ding bezig kan zijn
agreedquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow, weet ik ook hoor. Zo vatte ik het ook niet op.
Maar het gras is gewoon wel altijd groener bij de buren. Het heeft wel voordelen, zo thuis zijn. Is voor EW ook wel fijn dat ik meestal thuis ben als hij uit school komt enzo. Is ook wel eens anders geweest.
Maar een baan waarmee ook nog wat te verdienen valt zou ook wel lekker zijn.
Nou is het es een gewoon sigaretjequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
@ oompje roken is slecht voor je
kan je ook dood aan gaan hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:57 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nou is het es een gewoon sigaretje![]()
Uitroken, die griepquote:
Die is schadelijker dat de wiet hoor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:57 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nou is het es een gewoon sigaretje![]()
its all bad 4 youquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:02 schreef Mirage het volgende:
[..]
Die is schadelijker dat de wiet hoor.
nee hoor spingquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
zijn we allemaal dood ofzo?
Sapperedosio.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:05 schreef Mirage het volgende:
[..]
nee hoor spinglevend
Wens mij succes, ik ga zo koffie pakken voor mij en mijn wederhelft en dan ga ik proberen hem te bewerken.... ik mot wat van hem![]()
http://www.kiddo-cab.nl/
![]()
Voor minder heb je een echte bakfietsquote:De betaalbare bakfiets!!
Bijna.... En als ik de keuken nu inloop en de afwas en zooi bekijk val ik echt dood neer. Ik waag me dus niet in de keuken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
zijn we allemaal dood ofzo?
nee, nee, ik heb hem al getestquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:08 schreef mvdlubbe het volgende:
Enne
[..]
Voor minder heb je een echte bakfiets.
Waar je zegmaar wel overheen kan kijken als je fietst.
ik kan wel het volume naar beneden draaien van de tel (alhoewel ik niet weet tot hoever)quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:54 schreef Enyalius het volgende:
lekker. had je een mp3 speler of radio keihard er naast moeten zetten
1 ik woon in Rotterdam, we hebben niet voor niets de auto en motor voorlopig de deur uit gedaan. Je schiet er hier niets mee op. Kost je handen vol geld. Veel méér dan een goede fiets (denk ook aan belasting, verzekering en benzine en dat voro ene auto die je praktisch niet kan gebruiken hier) en je kan nergens parkeren.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:32 schreef nokwanda het volgende:
Whaahaaaaa, voor dat geld haal je je rijbewijs!!! Tweedehands autootje erbij en voila!
Bovendien.....
Brian kan fietsen, en dan een zooi stoeltjes. Een voorop een achterop. Als ik oversight was zou er wel wat meer aan moeten zitten dan alleen een bak koffie![]()
arm Overzichie ...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:58 schreef Mirage het volgende:
[..]
1 ik woon in Rotterdam, we hebben niet voor niets de auto en motor voorlopig de deur uit gedaan.
Die dingen kunnen helaas verdomd duur zijn idd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:58 schreef Mirage het volgende:
1 ik woon in Rotterdam, we hebben niet voor niets de auto en motor voorlopig de deur uit gedaan. Je schiet er hier niets mee op. Kost je handen vol geld. Veel méér dan een goede fiets (denk ook aan belasting, verzekering en benzine en dat voro ene auto die je praktisch niet kan gebruiken hier) en je kan nergens parkeren.
Ff voor de zekerheid. Bij jou is toch geen mogelijkheid dat er een kat binnenkomt of uit huis wegkomt? Geen kattenluikje of iets dergelijks toch?quote:
Nee, geen luikjes, geen open ramen o.i.d. Ik dacht ook eerst aan een kat die misschien 's avonds ongemerkt was binnen gekomen toen ik de deur even open had, maar de kans is al klein dat een kat zomaar naar binnen wandelt zonder dat ik hem zie. Verder had ik hem dan vannacht moeten zien, want zo groot is mijn huisje niet..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:24 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ff voor de zekerheid. Bij jou is toch geen mogelijkheid dat er een kat binnenkomt of uit huis wegkomt? Geen kattenluikje of iets dergelijks toch?
Ikje altijd he.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mmm op zn minst zeer merkwaardig. wat een vroege posters trouwens allemaal....
quote:ik heb volgens mij vannacht weer geslaapwandelt ... ik werd om half 6 naakt wakker op mijn slaapbank. vreeeeeemde dingen die ik doe in mijn slaap
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mmm op zn minst zeer merkwaardig. wat een vroege posters trouwens allemaal....
ik heb volgens mij vannacht weer geslaapwandelt ... ik werd om half 6 naakt wakker op mijn slaapbank. vreeeeeemde dingen die ik doe in mijn slaap
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:11 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
nergens striemen van kattenklauwtjes?
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:11 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
nergens striemen van kattenklauwtjes?
Dat soort dingen ga je dan wel aan denken ja.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:53 schreef Enyalius het volgende:
roosje heeft klop gekregen van een klopgeest
tsja, die kat van mij is misschien een beetje geflipt.quote:
Bij een mug ontgaat mijn poes wat er verder gebeurd, en moet en zal ze hem vangen, en springt dus overal op, loopt van alles omver etc.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:47 schreef Mirage het volgende:
[..]
tsja, die kat van mij is misschien een beetje geflipt.
Hij heeft iig behoorlijk wat lawaai als hij jaagt/speelt.
Hij springt dan op 4 pootjes tegelijk hop hop hop en kloing tegen een muur/bank/ tafel....
Ik lig er ook niet wakker van.quote:Oversigt kan zich hier 's nachts kapot aan ergeren,
ik lig danin mijn bed en val heerlijk in slaap.
Er is leven in huis.
liever jou kat dan mijn hond.... ik zie al een labrador van 50 kg door het huis stuiteren snachtsquote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:47 schreef Mirage het volgende:
[..]
tsja, die kat van mij is misschien een beetje geflipt.
Hij heeft iig behoorlijk wat lawaai als hij jaagt/speelt.
Hij springt dan op 4 pootjes tegelijk hop hop hop en kloing tegen een muur/bank/ tafel....
Oversigt kan zich hier 's nachts kapot aan ergeren,
ik lig danin mijn bed en val heerlijk in slaap.
Er is leven in huis.
Oooooh, maar daar kan ik ook van genieten !!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
liever jou kat dan mijn hond.... ik zie al een labrador van 50 kg door het huis stuiteren snachts
yeah iquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:01 schreef Mirage het volgende:
[..]
Oooooh, maar daar kan ik ook van genieten !!
Heerlijk![]()
Dat is inderdaad verdrietig.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
yeah imy dog
zeker als ik een keertje beneden tv kijk ga ik voor de tv liggen en dan komt hij soms gewoon OP me liggen....dan kop op me schouder![]()
jammer alleen dat hij al zo oud is en gebreken begint te krijgen![]()
idd. dat hebben wij nou ook. hij is gewoon te zwaar (een normale lab. word niet meer dan 35KG maar hij is toch zeker 7 KG te zwaar ) daardoor krijgt hij last van zn gewrichten en loopt hij moeilijker. maar hij wil nog steeds wandelen en zwemmen. hij heeft nog zoveel plezier in zijn leven en omdat we weten dat dit wel eens zijn laatste jaar kan zijn willen we hem nu niet op een strak dieet zetten. mijn troetelbeertjequote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:14 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dat is inderdaad verdrietig.
De mechelse herder hebben wij ongeveer 2 jaar geleden in moeten laten slapen omdat hij te oud werd, te veel "mankementen" kreeg. Uiteindelijk zou het egoïstisch zijn hem op te blíjven lappen omdat wij hem niet kwijt wilden.
moeilijke keuze.. maar denk ik wel de juistequote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:35 schreef UncleScorp het volgende:
Vorige week werelddierendag ... ook op school ... en vermits wij geen huisdieren hadden (behalve 2 monstertjes) ... onze oudste wou schildpadjes ... maar vermits wij da vroeger gehad hebben weten wij dat die dingen stinken als de pest
Dus is het maar een aquarium geworden.
Voor de kids hadden we een golden retriever maar die hebben we laten inslapen ... ze was gewoon té vals ... we hebben ze 8 jaar gehad maar haar valse trekken is ze nooit kwijtgeraakt.
Ze heeft dan 1 keer een knap naar de kids gegeven en toen hebben we beslist dat we dat risico niet langer konden nemen.
Die dieren worden gewoon overkweekt ...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:39 schreef Marietje_34 het volgende:
en ik dacht dat golden retrievers van nature van die lieve honden waren! Of had ze een of ander trauma ofzo?
ja, dat heb ik idd ook wel eens gehoord. Erg hoor, maar als ze naar je kinderen uitviel kan ik jullie beslissing wel begrijpen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:13 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Die dieren worden gewoon overkweekt ...
We hebben dat beest dus 8 jaar liefdevol behandeld ... en nog knapte ze soms naar ons ... we hebben wss de fout gemaakt van ze op 3 maanden uit het asiel te halen ... wss was ze voordien al mishandeld.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:08 schreef Marietje_34 het volgende:
ja, dat heb ik idd ook wel eens gehoord. Erg hoor, maar als ze naar je kinderen uitviel kan ik jullie beslissing wel begrijpen.
dat heb ik 5 jaar geleden gedaan.. op je 16de is dat nog een groot gevecht hoor... zonder handschoenen gewoon hard tegen hard... heb er nog steeds een litteken van op mijn rug... but it was worth itquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:50 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
We hebben dat beest dus 8 jaar liefdevol behandeld ... en nog knapte ze soms naar ons ... we hebben wss de fout gemaakt van ze op 3 maanden uit het asiel te halen ... wss was ze voordien al mishandeld.
1 keer heb ik motohandschoenen aangedaan en het gevecht om dominantie met haar aangegaan ... het is geëindigd in de tuin ... zij lag op haar rug, pootjes omhoog en terwijl ze lag te plassen (van schrik) bleef ze nog haar tanden laten zien ... toen heb ik maar opgegeven en hebben we haar genomen zoals ze was ...
Wij konden daar rekening mee houden, kinderen niet ...
t is al middag hoor btwquote:
quote:
Nee hoor. Ben vanaf een uur of 7 op. Heb er al heel wat taken voor vandaag opzitten.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd slaapkopje t is middag
Nou, fout gemaakt, jullie hebben geprobeerd een asielhond een goed thuis te geven!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:50 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
We hebben dat beest dus 8 jaar liefdevol behandeld ... en nog knapte ze soms naar ons ... we hebben wss de fout gemaakt van ze op 3 maanden uit het asiel te halen ... wss was ze voordien al mishandeld.
1 keer heb ik motohandschoenen aangedaan en het gevecht om dominantie met haar aangegaan ... het is geëindigd in de tuin ... zij lag op haar rug, pootjes omhoog en terwijl ze lag te plassen (van schrik) bleef ze nog haar tanden laten zien ... toen heb ik maar opgegeven en hebben we haar genomen zoals ze was ...
Wij konden daar rekening mee houden, kinderen niet ...
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe vrouwen en spijkers....lijkt haast wel klussen nok!
O, is het al middag? Goh.....quote:
Iddquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:40 schreef Marietje_34 het volgende:
Nou, fout gemaakt, jullie hebben geprobeerd een asielhond een goed thuis te geven!en haar geaccepteerd mét haar onvolkomenheid. Ik denk dat er beroerdere baasjes zijn hoor.
En sja, als er dan kindjes komen waarbij ze niet betrouwbaar is, kan ik me voorstellen dat het dan op houdt, hoe triest ook. Je zou het jezelf immers nooit vergeven als ze een van jullie koters had aagevallen en verminkt ofzo.
zijn toch linke beesten. die van ons is gewoon altijd een schatjequote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:49 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Idd
Familielid van mij had oa een Doberman dachtek, en zijn beesten luisterden verschrikkelijk goed. Die legde een frietje op de rand van de tafel en die hond zat ernaar te kijken en zeveren tot zijn baasje hem toestemming gaf om die friet te pakken ...
Op een dag was zijn dochtertje ermee aan 't spelen en ze trok een hoed over die hond zijn hoofd, en toen heeft ie haar in het gezicht geknapt ...
Heeft me toch ff doen nadenken ...
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:18 schreef nokwanda het volgende:
Ik deed alles met die hond als klein Nokwandaatje.
AAArrghhh, smeerpijp. Als KLEIN Nokwandaatje!!!!!!!!!! Lees!!!! KLEIN!!!!!!quote:
En dit keer een keer niet door mij...... Mannen!!!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:43 schreef Alicey het volgende:
Zelfs hier gaat het al meteen die kant op.
Nouja, het is weer eens iets anders. In de slow chats waar ik in zit zijn het meestal de vrouwen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En dit keer een keer niet door mij...... Mannen!!!![]()
dus nu zou je het wel doen?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
AAArrghhh, smeerpijp. Als KLEIN Nokwandaatje!!!!!!!!!! Lees!!!! KLEIN!!!!!!
![]()
Ik ben ook meestal wel de ergste hoor. Wanneer het op de gangbare dubbelzinnigheden aankomt ben ik een ongeslagen kampioene. Maar mijn brein komt absoluut niet op bestialiteit of andere kinky zaken. Daar moet je dan wel weer man voor zijn, denk ik.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, het is weer eens iets anders. In de slow chats waar ik in zit zijn het meestal de vrouwen.
Tegenwoordig houd ik me met een heel andere hondensoort bezig.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dus nu zou je het wel doen?
Sick shitoew je bent erg makkelijk vandaag nok
![]()
Sommige kinky zaken trekken mij juist wel weer aan hoor.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ben ook meestal wel de ergste hoor. Wanneer het op de gangbare dubbelzinnigheden aankomt ben ik een ongeslagen kampioene. Maar mijn brein komt absoluut niet op bestialiteit of andere kinky zaken. Daar moet je dan wel weer man voor zijn, denk ik.![]()
WOOFquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tegenwoordig houd ik me met een heel andere hondensoort bezig.
Man are dogs, you know![]()
Moet opeens denken aan een man die me vertelde dat hij zijn droom had waargemaakt. Hij met twee dames in een bed. Het viel hem vies tegenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Sommige kinky zaken trekken mij juist wel weer aan hoor.Maar seks met dieren is meestal niet het eerste waar ik aan denk bij een dier.
Goede vraag.. Het hangt denk ik ook vooral af van de ideeen van sexualiteit waar je zelf mee opgegroeid bent..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Moet opeens denken aan een man die me vertelde dat hij zijn droom had waargemaakt. Hij met twee dames in een bed. Het viel hem vies tegen![]()
Nah.....niets voor mij.
Maar waar begint kinky?
GIMME GIMMEquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:50 schreef Alicey het volgende:
Nouja, het is weer eens iets anders. In de slow chats waar ik in zit zijn het meestal de vrouwen.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:17 schreef UncleScorp het volgende:
Hoezo ? Is er nog iets anders dan de missionaris dan ?
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
De WFL slow chat. Het gaat er vaker over sex dan in de SEX slow chat.
me likes kinky tot op een zekere hoogte....ben 1x met een vriendin naar een sm feest geweest...hated it! brrrrquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Moet opeens denken aan een man die me vertelde dat hij zijn droom had waargemaakt. Hij met twee dames in een bed. Het viel hem vies tegen![]()
Nah.....niets voor mij.
Maar waar begint kinky?
Sommige vormen van bdsm trekken mij dan wel weer aan. Ik heb natuurlijk wel grenzen..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
me likes kinky tot op een zekere hoogte....ben 1x met een vriendin naar een sm feest geweest...hated it! brrrr
![]()
Hangt ervanaf wie het zweepje hanteert héquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
me likes kinky tot op een zekere hoogte....ben 1x met een vriendin naar een sm feest geweest...hated it! brrrr
![]()
Same here ... vastbinden of wat lederen lingerie is leuk ... maar pijnquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:23 schreef Alicey het volgende:
Sommige vormen van bdsm trekken mij dan wel weer aan. Ik heb natuurlijk wel grenzen..
zo zou ik vroeger ook gereageerd hebben. een tikje op de billen tijdens de sex vind ik ook erg oke maar me vriendin zo hard en lang met een zweep op der billen meppen tewijl ze de hele zaal bij elkaar jankt.... niet echt geil ofzoquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:24 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Hangt ervanaf wie het zweepje hanteert hé![]()
Een beetje pijn vind ik soms ook wel ok.. Maar het hoeft niet te bloeden.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:26 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Same here ... vastbinden of wat lederen lingerie is leuk ... maar pijn![]()
Hmmm... Ik zeg niet meteen nee..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zo zou ik vroeger ook gereageerd hebben. een tikje op de billen tijdens de sex vind ik ook erg oke maar me vriendin zo hard en lang met een zweep op der billen meppen tewijl ze de hele zaal bij elkaar jankt.... niet echt geil ofzo
Mja , spontane sex met 2 koters in huis ...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:32 schreef nokwanda het volgende:
Ken het sm gebeuren wel door vriendinnen. Is niet mijn ding. Nooit geweest. Soft bondage...mm...kweet niet. Maar het blijft omo dan een georganiseerd ding. En als zoiets gebeurd dan graag spontaan omdat dat op dat moment uitkomt. Niet van: zo.... nu gaan we eens fijn even sm-en, ik heb de zooi al klaarliggen.
Kee dan.... jou geven we de kaarsvetbehandeling.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een beetje pijn vind ik soms ook wel ok.. Maar het hoeft niet te bloeden.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kee dan.... jou geven we de kaarsvetbehandeling.
Aaahhh, Keldertje![]()
Np ... zijn we al gewoon ... typisch vrouwenquote:
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:41 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Np ... zijn we al gewoon ... typisch vrouwen
veel blabla weinig boemboem
Dat vrouwen graag teasen tot het paaltje komt ...quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:41 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dan moet het paaltje echter wel iets gaan doen..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:45 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dat vrouwen graag teasen tot het paaltje komt ...![]()
Ik d8 ik zal de discussie es een duwke geven ...quote:
Wat wil je hiermee zeggen ?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:50 schreef Alicey het volgende:
Dan moet het paaltje echter wel iets gaan doen..
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:41 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Hangt gewoon af van de aard van het beestje ... denk ik hé ... ik heb geen ervaring met meerderequote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ow wise oompje scorp .... na hoeveel jaar krijg je daar last van in je relatie want dan zet ik het alvast in me agenda dat ik dan een andere vriendin moet zoeken
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |