1 ik woon in Rotterdam, we hebben niet voor niets de auto en motor voorlopig de deur uit gedaan. Je schiet er hier niets mee op. Kost je handen vol geld. Veel méér dan een goede fiets (denk ook aan belasting, verzekering en benzine en dat voro ene auto die je praktisch niet kan gebruiken hier) en je kan nergens parkeren.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:32 schreef nokwanda het volgende:
Whaahaaaaa, voor dat geld haal je je rijbewijs!!! Tweedehands autootje erbij en voila!
Bovendien.....
Brian kan fietsen, en dan een zooi stoeltjes. Een voorop een achterop. Als ik oversight was zou er wel wat meer aan moeten zitten dan alleen een bak koffie![]()
arm Overzichie ...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:58 schreef Mirage het volgende:
[..]
1 ik woon in Rotterdam, we hebben niet voor niets de auto en motor voorlopig de deur uit gedaan.
Die dingen kunnen helaas verdomd duur zijn idd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:58 schreef Mirage het volgende:
1 ik woon in Rotterdam, we hebben niet voor niets de auto en motor voorlopig de deur uit gedaan. Je schiet er hier niets mee op. Kost je handen vol geld. Veel méér dan een goede fiets (denk ook aan belasting, verzekering en benzine en dat voro ene auto die je praktisch niet kan gebruiken hier) en je kan nergens parkeren.
Ff voor de zekerheid. Bij jou is toch geen mogelijkheid dat er een kat binnenkomt of uit huis wegkomt? Geen kattenluikje of iets dergelijks toch?quote:
Nee, geen luikjes, geen open ramen o.i.d. Ik dacht ook eerst aan een kat die misschien 's avonds ongemerkt was binnen gekomen toen ik de deur even open had, maar de kans is al klein dat een kat zomaar naar binnen wandelt zonder dat ik hem zie. Verder had ik hem dan vannacht moeten zien, want zo groot is mijn huisje niet..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:24 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ff voor de zekerheid. Bij jou is toch geen mogelijkheid dat er een kat binnenkomt of uit huis wegkomt? Geen kattenluikje of iets dergelijks toch?
Ikje altijd he.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mmm op zn minst zeer merkwaardig. wat een vroege posters trouwens allemaal....
quote:ik heb volgens mij vannacht weer geslaapwandelt ... ik werd om half 6 naakt wakker op mijn slaapbank. vreeeeeemde dingen die ik doe in mijn slaap
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mmm op zn minst zeer merkwaardig. wat een vroege posters trouwens allemaal....
ik heb volgens mij vannacht weer geslaapwandelt ... ik werd om half 6 naakt wakker op mijn slaapbank. vreeeeeemde dingen die ik doe in mijn slaap
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:11 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
nergens striemen van kattenklauwtjes?
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:11 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
nergens striemen van kattenklauwtjes?
Dat soort dingen ga je dan wel aan denken ja.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:53 schreef Enyalius het volgende:
roosje heeft klop gekregen van een klopgeest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |