Ik was ff buiten sigaretje roken net
![]()
Zie ik eerst een ding overvliegen, komen daarna nog 3 dingen in de lucht en daarna nog een. Van alle richtingen kwam er wel een aan en ze vlogen niet recht.
Heb toen proberen contact te leggen en gezegd dat ik als ze hulp nodig hebben klaarsta op ieder moment. Ik probeerde dus contact te leggen met daarboven. Het kan natuurlijk zijn dat het druk is in de lucht maar normaal gesproken zie ik niet zo vaak verkeer in de lucht.
Als ik zoiets meemaak dan ga ik vanzelf proberen te communiceren. In gedachtes dus
![]()
Gezegd van, bescherming probeer ik te geven en informatie probeer ik te veschaffen en nog meer.
Vroeg nog iets in de trend van of ze zich veilig voelen en of ze niet bang zijn of wat dan ook en ik kreeg iets door van "Het valt mee".
Ik kan het natuurlijk ook weer mis hebben helemaal en dat het gewoon iets anders was. Maar ik ging al naar buiten met het idee van, ik krijg straks wat te zien. Ik heb ook sterk het idee dat ze uit een andere dimensie komen dus niet uit dit universum. Dat ze gewoon door een soort muur heenvliegen een parallel universum. Het sprookje van, ze komen uit dit universum is dus niet helemaal waar volgens mij. Ze kunnen op dit moment misschien naast me zitten en meekijken. Misschien kijken ze overal wel mee. Dat iedereen in de gaten gehouden wordt. Dat zei wel doorkunnen breken tussen de dimensies wat ons nog niet gelukt is dus. Dat zei technisch gezien vele eeuwen verder zijn. Zoals ik ook zei, het zijn misschien hoog geevolueerde mensen. Dat ze een beetje van hetzelfde ras zijn als wij.
Dat ik dus in het vorige bericht geschreven had, ik denk dat ik een moment supreme ga krijgen nog en dat zei dat vanzelf oppikken en zo tevoorschijn komen om te laten zien dat ze aanwezig zijn en ook iets willen betekenen.
Toch voelt dit als zingeving. Dat er meer is tussen hier en daar. Op de een of andere manier bouw ik op die beschaving omdat ik denk dat ze voor veel kunnen betekenen nog. Niet alleen technisch maar ook sociaal gezien en verder. Het zijn denk ik erg sociale wezens te noemen als je het mij vraagt, zonder enig kwaad in de zin.
Socialer dan de meeste mensen op aarde.
Ik ga niet meer mezelf ontkrachten en zeggen ik zie spoken want wat ik net in de lucht zag is niet normaal op zondag morgen.
Ik denk dus dat ik in verbinding sta met ze, zonder dat ze mij opeisen. Ik sta onafhankelijk van ze maar kan soms contact leggen als ik goed in mijn vel steek. Goed in mijn vel is dus helder. Volgens mij zijn die wezens zelf ook helder. Vandaar dat ze goed zijn in telepathie. Een vereiste van telepathie is sowieso dat je hoofd verder leeg is van vuile gedachtes
![]()
Toch zal ik hier wat mee gaan doen nog. Maar ik laat het allemaal gebeuren ook. Voelde me ff krachtig in mijn telepathische gave. Dan kan ik dus echt uitzenden omhoog, misschien zelfs in kilometers als het weer ideaal is. En mijn hoofd. Een vereiste is denk ik een heldere sterrenhemel.