quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:41 schreef vamperotica het volgende:
jeuj Mirage! mooi dat alles goed is met de kleine!!
beetje jammer alleen dat dat gedoe met de nieren zo pijnlijk kan zijn!
Nokje, voel je je al weer iets beter?
Anders kan Barra zn kostuumpje weer aantrekken!
Heb je niks aan onder die kilt dan? Gek!!! Daar hoort ook een sporran bij.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik kan je ook wel verzorgen zonder minirokje hoorop lowlands gilt iedereen al als ik me kilt aan heb ... ik ben echte man zit bijna altijd met me benen uit elkaar....en er zijn nog mensen die moeten eten enzo
quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb je niks aan onder die kilt dan? Gek!!! Daar hoort ook een sporran bij.
quote:
life is a bitch aint itquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 08:47 schreef vamperotica het volgende:
Barra is lief!
Ik ben snotterig, dus grootverpakking zakdoekjes graag!
Heb knallende koppijn, maar dat is standaard...
Alles in mijn lijf doet pijn
EN ik moet ongesteld worden!
quote:
Tjsa... T is weer vrijdag heh?!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
noh BOEFJE!
haha Barra heeft LOL
ben in een bijzonder goede bui vandaag
mooi woord "gans"quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:10 schreef UncleScorp het volgende:
Ik zit op mijn werk terwijl da gans België staakt gvd![]()
ik kan heel goed 1 x per 10 min. op fok kijken.... das 6 min per uur = 48 min per dagquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:46 schreef UncleScorp het volgende:
te druk vandaag ... kmoet mijne kop er wa bijhouden of er zitten teveel fouten in de lonen
collega tikt me aan .. moet je eens kijkenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
vrijdag macdagJUMMIE!
jeez wat is het stil hier
da´s waar ookquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 08:47 schreef vamperotica het volgende:
Barra is lief!
Ik ben snotterig, dus grootverpakking zakdoekjes graag!
Heb knallende koppijn, maar dat is standaard...
Alles in mijn lijf doet pijn
EN ik moet ongesteld worden!
whehehe, toen ik 14 /15/16 was. Danste al wel salsa en meringue maar wilde ook de traditionals als Tumba en tambu en antilliaanse wals leren. Was wel leuk ja.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 08:28 schreef livEliveD het volgende:
Ik had laatst een intro in de Salsa gedaan. Iemand aanwezig die het vaker doet? Was op zich wel leuk namelijk![]()
Ik vind het eigenlijk stukken leuken dan dat stijldansen. Niet dat ik dat laatste ooit gedaan heb.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 08:48 schreef nokwanda het volgende:
whehehe, toen ik 14 /15/16 was. Danste al wel salsa en meringue maar wilde ook de traditionals als Tumba en tambu en antilliaanse wals leren. Was wel leuk ja.
Ook dat. Tussen mijn 7de en mijn 15de. Latin en ballroom. Voornamelijk latin wel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 08:54 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk stukken leuken dan dat stijldansen. Niet dat ik dat laatste ooit gedaan heb.
Wat vind jij leuker?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 08:56 schreef nokwanda het volgende:
Ook dat. Tussen mijn 7de en mijn 15de. Latin en ballroom. Voornamelijk latin wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |