Omdat ze op rantsoen zijn ?!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:10 schreef MissX het volgende:
huh waarom krijgen ze nu sigaretten, shag en knotsen
Dát is waar het hele geroddel van Chantal en Ingrid dan ook om draait.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar kreeg ie er ook een stijve van... dat is de vraag![]()
ja balenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:10 schreef MissX het volgende:
Het is wel interessant, want ik heb er veel discussies over gehad met een vriendin die seksuologie doet en we kwamen tot de conclusie dat je van bijna elke seksueel getinte stimulus, ongeacht of het een man of een vrouw is, wel in enige mate opgewonden kunt worden.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:11 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dát is waar het hele geroddel van Chantal en Ingrid dan ook om draait.
Rob die exact dezelfde vragen stelde over dit soort zaken.
Als het een opdracht is, trouwens ookquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:11 schreef Copycat het volgende:
Als dit echt waar is, vind ik het homofobe gehalte van BB stuitend.
Neehee, Roel gaat straks aan Ingrid bekenen dat hij tijdens het zoenen met Linda geen stijve kreeg, maar dat zijn tepels wel harder zijn dan normaal en dattie een weetplantage in zijn schaamhaar heeft zitten.......ohnee dit hoort in een ander topic, maar goed...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:12 schreef Bocaj het volgende:
Vandaag wordt er geen bekentenis meer gedaan dus de streams kunnen uit
Dat 25-09-2005 verhaal zou dat iets met dit homo verhaal te maken kunnnen hebbenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:07 schreef cevece het volgende:
[..]
Misschien wel omdat hij als "geheime missie" had om heel BB zijn homo-zijn geheim te houden. Pas aan het eind bekend te maken. Maaaaaaaaar.... Hummie heeft nog gezegd tegen Menno: onthou 25 september 2005 (was toch de datum, weet ik niet meer). Waarschijnlijk werd zelfs Menno overdonderd door de mededeling van Bridget.
"The Wrath of Hummie"![]()
Alleen een 100% hetero (bestaan die uberhaupt?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:13 schreef Seborik het volgende:
[..]
Het is wel interessant, want ik heb er veel discussies over gehad met een vriendin die seksuologie doet en we kwamen tot de conclusie dat je van bijna elke seksueel getinte stimulus, ongeacht of het een man of een vrouw is, wel in enige mate opgewonden kunt worden.
moet wel geld tegen over gestaan hebben..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:05 schreef cuall het volgende:
Ik kan me voorstellen dat het voor Menno heel moeilijk is geweest, al snap ik niet dat hij met deze "grap" van BB accoord is gegaan.
Omdat Tanja dat wil.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:10 schreef MissX het volgende:
DE straf voor 't uittrekken van de jurk. Je zal een dag de homo zijn Menno.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:12 schreef riri het volgende:
Volgens mij is dit een opdracht van BB voor Menno....hij moet één bewoner zien te overtuigen dat hij de homo is en diegene mag er met niemand tot morgenavond over praten
zal wel een flink gedbedrag aan vastzitten voor Menno
Hij vertelt het me namelijk vee te stuntelig
Volgens mij bestaan die niet inderdaad.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:15 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Alleen een 100% hetero (bestaan die uberhaupt?) zal denken dat een homo absoluut geen stijve kan krijgen van het andere geslacht.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:17 schreef Stereotomy het volgende:
Chantal: "Trek je spijkerbroek dan uit!"
Chantal is de homo
Ach Rob heeft toch al een extra been bij, kunnen ze mooi samen delen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:15 schreef versabommie het volgende:
LIESKE IS GEWOND, LIESKE IS GEWOND, LIESKE IS GEWOND!
d'r hele been moet er denk ik af!
quote:Menno is de homo!
In de Slaapkamer praat Menno met Dido. Daar komt uit dat hij homo is; dit heeft hij al die tijd verborgen moeten houden van Big Brother.
Menno en stuntelige babbels zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden ongeacht het onderwerp.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:12 schreef riri het volgende:
Volgens mij is dit een opdracht van BB voor Menno....hij moet één bewoner zien te overtuigen dat hij de homo is en diegene mag er met niemand tot morgenavond over praten
Wanneer het in hun eigen straatje voorkomt is het homofobe gehalte van 95% van de bevolking stuitend. Wat dat betreft is er niks nieuws onder de zon.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:11 schreef Copycat het volgende:
ben ik het helemaal mee eensquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:11 schreef Copycat het volgende:
Eeehquote:"Toch snap ik het niet zo, het is net alsof je me in de zeik zit te nemen", zegt Dido ongelovig.
"Ben je gek! Mens, je was me met Roel nét voor!", aldus Menno.
Rob het huis uit en zijn benen voor Lieske achterlatenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:15 schreef versabommie het volgende:
LIESKE IS GEWOND, LIESKE IS GEWOND, LIESKE IS GEWOND!
d'r hele been moet er denk ik af!
Zou wel totaly mindfucking zijn om nu tegen uitgerekend dido die vannacht en na het roelincident wel genoeg heeft gehad te gaan vertellen hehehequote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:18 schreef riri het volgende:
Kan me niet voorstellen dat iemand zoals Menno dan reageert net met het aan Dido te vertellen, hij zat te stuntelen en kon moeilijk uit zijn woorden komen
Dat iemand die in zijn leven zoals hij zegt het best moeilijk had er voor uit te komen met homo zijn dat je die weken zo'n spel laat spelen,vind ik etisch niet door de beugel kunnen namelijk,kan naar mijn idee nooit dat BB dat doet
Is toch raar dat iemand moet verbergen dat hij homo is
kan ook nog.. Heeft hij wel een foto van een fantasie vriendje laten zien. Maar het zou zomaar kunnen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:12 schreef riri het volgende:
Over een paar uur is het Roel z'n beurt, en gaat hij iemand vertellen dat hij de homo is.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:16 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
DE straf voor 't uittrekken van de jurk. Je zal een dag de homo zijn Menno.![]()
Menno heeft zat (verborgen) redenen om te zeggen dat hij een homo is, dan is het goed gespeeld van hem. Als hij het echt is, vind ik dat hij het hetero gebeuren ook goed heeft gespeeld.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zou wel totaly mindfucking zijn om nu tegen uitgerekend dido die vannacht en na het roelincident wel genoeg heeft gehad te gaan vertellen hehehe
OF Menno is briljant en knakt die kakhoer, of hij IS de homo
Kusje erop, óverquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:23 schreef Stereotomy het volgende:
Lieske krijgt een speeltje en lacht weer
Inderdaad, net of het tegenwoordig uberhaupt nog schokkend is om "een homo" in het huis te hebben....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:22 schreef Rica het volgende:
Menno is de gay? Nah ik blijf het allemaal maar suf vinden.
Gosh.. een homo in huis.
Ook zonder been lacht lieske nog vrolijk mee, wat een kanjer!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:23 schreef wendy79 het volgende:
dido vraag jij maar even wat het beste is... stomme doos
Man daar gáát het toch ook helemaal niet om.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:22 schreef Rica het volgende:
Menno is de gay? Nah ik blijf het allemaal maar suf vinden.
Gosh.. een homo in huis.
Hier doet alles hetquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:25 schreef Silmarwen het volgende:
Bij mij doet er maar 1 stream, stream 2 de rest wilt niet inladen. Hebben jullie dat ook?
Ik hou van Joost alleen omdat hij Lieske pijn heeft gedaanquote:
Als dit waar is (wat nog te bezien valt), heeft hij 6 weken keihard zitten liegen tegen Ingrid, al knuffelend en zoenend samen in 1 bedje.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:23 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Inderdaad, net of het tegenwoordig uberhaupt nog schokkend is om "een homo" in het huis te hebben....
Zeker, ik heb het ook gehad, het doet gruwelijk veel pijn kan ik je zeggenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:26 schreef Aventura het volgende:
Aleen omdat ze een lief klein blond meisje is kan ze geen pijn voelen ofzo? Volgens mij doet zoeits echt retezeer.
Ik ga vanavond bij het BBhuis staan kan ik Ingrid in het echt zienquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:19 schreef Gert het volgende:
Hahahaha wat schattig: huilen bij een pijntje.
Vraag me af of dit voor Dído trouwens zo goed uitpakt, dat zij het geheim deelt. Misschien wordt ze straks als het bekend wordt ook wel een beetje gezien als "iemand die de boel heeft belazerd".
Maar Ingrid gaat heel hard knak zeggen.
mwah overdrijven is ook haar vakquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:26 schreef Aventura het volgende:
Aleen omdat ze een lief klein blond meisje is kan ze geen pijn voelen ofzo? Volgens mij doet zoeits echt retezeer.
Ik raad de andere bewoners ook hun roep om aandacht te doen, want vanaf morgenavond zal voorlopig alle aandacht naar Menno en misschien Ingrid gaan (Tenzij BB weer iets anders in petto heeft!)quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:23 schreef Loedertje het volgende:
Lieske wil niet naar de DBK of de dokter, Lieske geniet volop van alle aandacht
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:24 schreef Fiorenza het volgende:
wat is er nou gebeurd met Lieske's been?
Wat is er dan eigenlijk gebeurd, want dat heb ik dus even niet meegekregen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:26 schreef Aventura het volgende:
Aleen omdat ze een lief klein blond meisje is kan ze geen pijn voelen ofzo? Volgens mij doet zoiets echt retezeer.
Wat heeft Joost gedaan met Lieske's been..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:26 schreef Aventura het volgende:
Aleen omdat ze een lief klein blond meisje is kan ze geen pijn voelen ofzo? Volgens mij doet zoiets echt retezeer.
Volgens Nathalie stelt dat ook niet zoveel voor, een been kwijt. Zei ze pas nog terwijl Rob erbij zat.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:24 schreef versabommie het volgende:
Ook zonder been lacht lieske nog vrolijk mee, wat een kanjer!
(ik ga ervanuit dat ze haar been zojuist verloren is, zo piepte ze !)
Sappig? Knap lullig zal je bedoelen. Zou me behoorlijk genaaid en gebruikt voelen als ik Ingrid was. Als ik haar zou zijn, ramde ik hem met z'n kop dwars door de bank en dan over de schutting ermee.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Man daar gáát het toch ook helemaal niet om.
Een homo in huis is inderdaad niet zo bijzonder. Tenminste: als van begin af aan duidelijk was. Maar juist het feit dat iemand 6 weken lang tegen de groep heeft lopen liegen als ze het over elkaars leven buiten het huis hadden, en het feit dat-ie tegen een andere vrouw gedaan heeft alsof hij haar fysiek aantrekkelijk vond, dát is wat het sappig maakt!
Ja ik zie het probleem dus niet, Rob heeft heus nog wel een reservebeen voor d'r!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:29 schreef Pinball het volgende:
[..]
Volgens Nathalie stelt dat ook niet zoveel voor, een been kwijt. Zei ze pas nog terwijl Rob erbij zat.
Hij heeft er een bal tegenaan gegooidquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:28 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
Wat heeft Joost gedaan met Lieske's been..
mèn, ik wil weer kunnen streamen...
Dat is dus precies wat ik zeg, alleen jij doet er nog wat verontwaardigder over.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Sappig? Knap lullig zal je bedoelen. Zou me behoorlijk genaaid en gebruikt voelen als ik Ingrid was. Als ik haar zou zijn, ramde ik hem met z'n kop dwars door de bank en dan over de schutting ermee.
Homo op zich is no big deal idd, maar als ze mensen zichzelf laten verloochenen en andere laten kwetsen, vind ik 't ronduit een smerig spel en snap ik uberhaupt niet dat iemand zich daarvoor leent.
Iets met een vreselijk harde bal die door Joost expressssss tegen Lieskes been is gegooid, Joost doet wel alsof hij spijt heeft maar hij *deejut echt ekpres* (chantal mode)quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Wat is er dan eigenlijk gebeurd, want dat heb ik dus even niet meegekregen.
Als ik jou was zou ik wachten tot MORGEN... anders wordt het wel een erg lange nacht voor jequote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ga vanavond bij het BBhuis staan kan ik Ingrid in het echt zien![]()
![]()
Die gaat zo kwaad worden dat ze vanavond het huis uitloopt![]()
![]()
Expressssssssquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:29 schreef Seborik het volgende:
[..]
Joost stootte die grote bal hard tegen haar been.
Dat is inderdaad wel weer heftig voor een aantal mensen... Arme Ingrid... (maar ik geloof het nog steeds nietquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:26 schreef teun911 het volgende:
[..]
Als dit waar is (wat nog te bezien valt), heeft hij 6 weken keihard zitten liegen tegen Ingrid, al knuffelend en zoenend samen in 1 bedje.
Dat soort dingen heb ik ook bijna niet op doordeweekse dagen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:13 schreef BONG4002 het volgende:
Het mag idd geen naam meer hebben dat "rantsoen", het enige wat eigenlijk ontbreekt zijn luxe artikelen zoals chips, bier, wijn etc. voor de rest maakt het eigenlijk geen lor uit
Sommige mensen hebben dan ook moeite om zoiets aan een ander te vertellen. Volstrekt logisch dat zo'n iemand dan moeilijk uit zijn woorden komt en stuntelt.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:18 schreef riri het volgende:
Kan me niet voorstellen dat iemand zoals Menno dan reageert net met het aan Dido te vertellen, hij zat te stuntelen en kon moeilijk uit zijn woorden komen
Ik vind het sufquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Man daar gáát het toch ook helemaal niet om.
Een homo in huis is inderdaad niet zo bijzonder. Tenminste: als iemand dit van begin af aan gewoon zégt. Maar juist het feit dat iemand 6 weken lang tegen de groep heeft lopen liegen als ze het over elkaars leven buiten het huis hadden, en het feit dat-ie tegen een andere vrouw gedaan heeft alsof hij haar fysiek aantrekkelijk vond, dát is wat het sappig maakt!
Wàt een homo zeg!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:31 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Expressssssss
Stomme stoute Joost
Joost maakte een onverhoedse beweging met een bal, waardoor Lieske ook een rare beweging maakte en daarbij haar knie verdraaide. Die knie is sowieso een zwakke plek omdat haar meniscus al een paar keer gescheurd is.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Wat is er dan eigenlijk gebeurd, want dat heb ik dus even niet meegekregen.
Stel je nou voor dat ingrid wel had gezegd neuk me.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:26 schreef teun911 het volgende:
[..]
Als dit waar is (wat nog te bezien valt), heeft hij 6 weken keihard zitten liegen tegen Ingrid, al knuffelend en zoenend samen in 1 bedje.
Nichtenstrekenquote:
Het zou me niet verbazen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:33 schreef Pinball het volgende:
Bij bijna elke weekopdracht zat tot dusver een 'mol' die niet mee mocht doen.
Zou Lieske deze keer niet mee mogen doen en een blessure veinzen?
Het was toch de BB van de geheimen. Wie weet is dit van te voren wel zijn eigen keus geweest. Mijn geheim is dat ik mijn hele verblijf in BB stil hou dat ik homo ben. (zodat hij ook zijn broer niet voor schut zet, die er toch al zo'n moeite mee heeft. Als hij het dan ook nog op tv gaat tentoonspreiden....)quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:18 schreef riri het volgende:
Dat iemand die in zijn leven zoals hij zegt het best moeilijk had er voor uit te komen met homo zijn dat je die weken zo'n spel laat spelen,vind ik etisch niet door de beugel kunnen namelijk,kan naar mijn idee nooit dat BB dat doet
Is toch raar dat iemand moet verbergen dat hij homo is
Tanja hoeft nooit mee te doen.. :/quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:33 schreef Pinball het volgende:
Bij bijna elke weekopdracht zat tot dusver een 'mol' die niet mee mocht doen.
Zou Lieske deze keer niet mee mogen doen en een blessure veinzen?
Knuffel!!!!!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:28 schreef CGJung het volgende:
[..]
Ik raad de andere bewoners ook hun roep om aandacht te doen, want vanaf morgenavond zal voorlopig alle aandacht naar Menno en misschien Ingrid gaan (Tenzij BB weer iets anders in petto heeft!)
en omdat ik ook een beetje aandacht wil:
:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik wachten tot MORGEN... anders wordt het wel een erg lange nacht voor je
Om haar af te leiden van de pijn..? als jij pijn hebt, en je kan afgeleid worden waardoor je niet aan die pijn denkt.. is dat natuurlijk een prima oplossingquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:35 schreef arneaux het volgende:
Wat ik niet helemaal snap; wat moeten ze opeens allemaal met die fotos van Lieske? Proberen ze haar net als bij een baby (speen) iets voor te houden waardoor ze stopt met huilen? Dat zou wel heel erg duf zijn.
Dank je ....quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:36 schreef twentemeisje het volgende:
Misschien een domme vraag... maar wat was er ook alweer op 25-09-2005?
Was dat die reprimande voor Menno?
Volgens mij was dat die donderpreek n.a.v. zijn uitspraken over BB.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:36 schreef twentemeisje het volgende:
ah, OK.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:33 schreef Aventura het volgende:
[..]
Joost maakte een onverhoedse beweging met een bal, waardoor Lieske ook een rare beweging maakte en daarbij haar knie verdraaide. Die knie is sowieso een zwakke plek omdat haar meniscus al een paar keer gescheurd is.
Vooral met haar wapperende handjesquote:
Ik denk dat het niet waar is en dat dit zijn straf is maar bij deze zeer gemene BB 2005 kan je alles verwachtenquote:
Pff je wou gewoon politiek-correct doen over homo's, terwijl het liégen het issue is waar het hier werkelijk om draait.quote:
Hij zei dat het aantal sms-jes verder niet uit maakt, BB zou de uitslag bepalen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:36 schreef twentemeisje het volgende:
Ik heb ook mijn twijfelsquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:38 schreef versabommie het volgende:
ff heel simpel gedacht hoor, maar het feestje VOOR het hoerenkutfeestje heeft menno in zijn dronken schedel continu op dido zitten geilen. Je kan een spel goed spelen maar niet zo goed als je lazerus bent. Ik heb mijn bedenkingen en vermoed dat Menno geniaal is.
Alweer terug van je werk?quote:
Maar het gaat vooral om de enorme uitbrander die hij van Big Sister kreeg. die was niet misselijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:39 schreef teun911 het volgende:
[..]
Hij zei dat het aantal sms-jes verder niet uit maakt, BB zou de uitslag bepalen.
Zo te zien werk scanman halve dagen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Alweer terug van je werk?
Bijgelezen?![]()
Menno heeft ook dingen gezegd waardoor ik weer twijfel...quote:
Okee thanks, dat bedoelde ik inderdaad met die reprimande (hij beweerde toen toch dat het allemaal doorgestoken kaart was bij BB?)quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
Menno vertelde allerlei negatieve dingen over BB.
Juist, maar de laatste dagen is Big Sister weer heel lief tegen hem. Ze heeft hem moppie enzo genoemdquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:40 schreef Aventura het volgende:
[..]
Maar het gaat vooral om de enorme uitbrander die hij van Big Sister kreeg. die was niet misselijk.
Op welke stream?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:42 schreef Silmarwen het volgende:
Huh er gebeurt nu iets raars met het geluid. Ik hoor een stukje uit de DBK ofzo.
Ze zal ook wel flink balen dat de regie dat gesprek wel gestreamd heeft..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:40 schreef Aventura het volgende:
[..]
Maar het gaat vooral om de enorme uitbrander die hij van Big Sister kreeg. die was niet misselijk.
Niet moeilijk doen, gewoon alles lekker simpel houdenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
A-sociaal wijf is Lieske. Kan geen dankje vanaf dat ze haar helpen
Was dat de datum dat Menno naar de DBK moest vanwege het gebabbel over BB zelf, en er lijkbleek uit kwam?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:35 schreef cevece het volgende:
En Hummie heeft gedacht ná 25-09: Menno.... 3 strike your out !!
Hoezo? je kan homo's toch herkennen aan hun jurk vol met veren en een dame ednabril?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:42 schreef CGJung het volgende:
Ik moet er wel om lachen..Als Joost aan Dido had vertelt dattie homo was, hadden er op dit forum veel posts gestaan met "zie je wel" en "altijd al geweten" of "ja, zo gedraagt hij zich ook" en meer van dat soort onzin. Nu is het Menno die de homo zegt te zijn, en heel veel mensen willen dat niet geloven, simpelweg omdat Menno niet voldoet aan een volkomen onzinnig profiel waaraan homo's volgens de goegemeente moet voldoen..
Werd er toen ook niet gezegd dat 25-9 een dag zou zijn die hij zich zou blijven herinneren?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:40 schreef Aventura het volgende:
[..]
Mwah.. bi is tegenwoordig zo mode dat het zo'n beetje de standaard is geworden, helemaal bij vrouwen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:40 schreef muizemeis het volgende:
Nouja misschien is Menno bi ipv echt homo, maar valt hij voornamelijk op mannen??
val zelf ook op vrouwen, maar heb liever een relatie met een man
Ik ga echt geen topics doorlezen, dus nee.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Alweer terug van je werk?
Bijgelezen?![]()
Nee, omdat ie wel heel erg close was met Ingrid en haar maar wat graag over wilde halen in het begin om verder te gaan. PLus het gegeil op Dido op het vorige feestje. Klinkt allemaal niet bepaald homo achtig. Heeft dus niets met prototype homo te maken, tenminste niet wat mij betreft.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:42 schreef CGJung het volgende:
Ik moet er wel om lachen..Als Joost aan Dido had vertelt dattie homo was, hadden er op dit forum veel posts gestaan met "zie je wel" en "altijd al geweten" of "ja, zo gedraagt hij zich ook" en meer van dat soort onzin. Nu is het Menno die de homo zegt te zijn, en heel veel mensen willen dat niet geloven, simpelweg omdat Menno niet voldoet aan een volkomen onzinnig profiel waaraan homo's volgens de goegemeente moet voldoen..
Hmm...mij niet opgevallen, ik zat op 1 en dat is hetzelfde geluidquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:44 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Was op stream 2. Je hoorde Dido peuken vragen in de DBK.
Ik dacht 14:00 maar kan ook idd 15:00 zijn, iig stond me bij dat ze tot 20:00uur ommoestenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:44 schreef KRIBBET het volgende:
Hoe laat moesten ze die kokers ook alweer om![]()
Was het om 14:00 of 15:00 uur? en toch tot 19:00.
Zelf ook zwakke knieën, kraakbeentekort enzo.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:33 schreef Aventura het volgende:
Joost maakte een onverhoedse beweging met een bal, waardoor Lieske ook een rare beweging maakte en daarbij haar knie verdraaide. Die knie is sowieso een zwakke plek omdat haar meniscus al een paar keer gescheurd is.
Ben ik helemaal met je eens hoor, reageerde dan ook eigenlijk op de opmerking dat menno geen homo kon zijn want op het vorige feestje geilde hij op Dido... mijn inziens sluit dat niet uit dat hij homo is of kan zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah.. bi is tegenwoordig zo mode dat het zo'n beetje de standaard is geworden, helemaal bij vrouwen.
Menno brácht het in ieder geval niét zo.
En als BB zo'n "stunt" wil uithalen, met iemand die zich 6 weken lang anders voordoet dan-ie is, dan zullen ze het contrast zo groot mogelijk willen hebben. Een he die opbiecht bi te zijn, is minder schokkend dan een ho die wekenlang heeft gedaan alsofie he was.
Joost denkt... mijn god... wat heb ik gedaan?quote:
De SC-topics, nee die lees ik ook niet allemaal meer door als ik een tijdje weg ben geweest. Maar ik kijk wel meteen even op de BB-site of log of er nog wat gebeurd is.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ga echt geen topics doorlezen, dus nee.
En ik ben er even een uurtje tussenuit geknepen. Moet tegen 4 uur nog weer even terug.
Hier sluit ik me bij aan... Ik heb ook een aantal mensen in mijn omgeving die totaal niet passen in het zogenaamde prototype homo/lesbo-plaatje... maar die het wel degelijk zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee, omdat ie wel heel erg close was met Ingrid en haar maar wat graag over wilde halen in het begin om verder te gaan. PLus het gegeil op Dido op het vorige feestje. Klinkt allemaal niet bepaald homo achtig. Heeft dus niets met prototype homo te maken, tenminste niet wat mij betreft.
Nee dat meen je toch niet??quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:47 schreef arneaux het volgende:
Dido DBK. Krijgt Dido te horen dat ze t tegen Ingrid MOET vertellen omdat ze anders een nominatie te pakken heeft.
op het feestje zaterdag welquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoezo? je kan homo's toch herkennen aan hun jurk vol met veren en een dame ednabril?
Jawel hoor... stream 1... lieske vol in beeldquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:52 schreef AMDFreak het volgende:
Jammer dat wij nie mee kunnen kijken in die babyroom..
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:51 schreef arneaux het volgende:
O lieske verzint weer eens een spreekwoord.
"Een foutje zit in een klein hoekje"..
Ik heb geen idee, ik kan ook niet meekijken in de DBK. Ik zit er alleen op te hopen.quote:
Dat zou ik ook heel vuil vinden, maar aan de andere kant zal Ingrid het meest gekwetst zijn als ze dit pas in de live uitzending hoort... misschien had BB verwacht dat Menno naar Ingrid zou gaan, en sturen ze nu Dido op haar af om er toch voor te zorge dat de schok niet al te groot is??quote:
Het is een spel wat hij heeft gespeeld, dat zei hij zelf. Er lopen in de echte wereld homo's rond die sex hebben met vrouwen, deze homo's zitten nog in de kast (moeten ze overigens zelf weten). Sommigen van deze homo's blijven hun hele leven in de kast en komen er alleen uit als ze moeten verhuizen naar de onvermijdelijke kist. Ik zelf verdenk Minister Donner en President Bush ervan zulk soort homo's te zijn (moeten ze verder zelf weten, ik wordt er niet rijker of gelukkiger door als mensen besluiten in de kast te blijven). Er zijn overigens ook hele goede acteurs die homo zijn, maar die in de film overtuigend een womanizer kunnen neerzetten. Er is zelfs een homofiele acteur die James Bond met succes heeft vertolkt..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee, omdat ie wel heel erg close was met Ingrid en haar maar wat graag over wilde halen in het begin om verder te gaan. PLus het gegeil op Dido op het vorige feestje. Klinkt allemaal niet bepaald homo achtig. Heeft dus niets met prototype homo te maken, tenminste niet wat mij betreft.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:54 schreef Rica het volgende:
Dezelfde arts die Rob heeft 'geholpen' wordt nu opgehaald.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:54 schreef Rica het volgende:
Dezelfde arts die Rob heeft 'geholpen' wordt nu opgehaald.
t Gaat er niet om of ze het dan allemaal weten. Niet voor Dido althans. Dus Dido wordt OF genomineerd OF vertelt het aan Ingrid waardoor iedereen het dan waarschijnljk te weten krijgt, waardoor Menno weer genomineerd staat.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:54 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Dat zou ik ook heel vuil vinden, maar aan de andere kant zal Ingrid het meest gekwetst zijn als ze dit pas in de live uitzending hoort... misschien had BB verwacht dat Menno naar Ingrid zou gaan, en sturen ze nu Dido op haar af om er toch voor te zorge dat de schok niet al te groot is??
Aan de andere kant (hoeveel kanten zeg in godsnaam?!) als Ingrid én Dido het weet en \ingrid gaat uit dr plaat... hoe wil je het dan stilhouden voor de rest
Poep, loop ik me dus op te winden op niets af...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:54 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik kan ook niet meekijken in de DBK. Ik zit er alleen op te hopen.
Zie bovenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:51 schreef Silmarwen het volgende:
Scanman heb je nog een mooie screen van Lieske in de logeerkamer?
Tis hier altijd gezellig toch?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:56 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Poep, loop ik me dus op te winden op niets af...
Maar, ga wel met je meehopenh, hoe vuil ook, levert wel spectaculaire tv op denk ik zomaar... iig hier op de sc zal het erg gezellig zijn denk ik
Tuurlijk, maar in dit soort gevallen wordt het altijd erg gezellig!!quote:
Hahaquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:59 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar in dit soort gevallen wordt het altijd erg gezellig!!![]()
mag van mij wel iets minder, scroll me gek om alles te lezen!!
Gong is ook nog niet gegaanquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:01 schreef KRIBBET het volgende:
Ik zie nog steeds niet de kokers om de armen![]()
Nee idd, maar ik denk dat dat zo komt, ze houden de jacuzzi tijd aan mssquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:01 schreef KRIBBET het volgende:
nee hoe zit dat nou??quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:01 schreef KRIBBET het volgende:
Pas als de gong gaat begint de weekopdracht, eerst wordt Lieske geamputeerd, daarna verplaatsen ze een sticker dan gaat de gong en dan begint de weekopdracht zei iemand die uit de dbk kwam voordat ze Lieske naar de babykamer brachten.......quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:01 schreef KRIBBET het volgende:
Nee morge, nu moeten ze alleen de kokers omdoen tot omstreeks 20:00quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:04 schreef Silmarwen het volgende:
De weekopdracht begint. Is dit nu al voor het echie dan?
Nee, ze moeten nu tot 19.00 uur de kokers omhouden en ondertussen kunnen ze oefenen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:04 schreef Silmarwen het volgende:
De weekopdracht begint. Is dit nu al voor het echie dan?
Alleen stream 3 is momenteel dood, rest zou het moeten doenquote:
Hier alleen 3quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:06 schreef Faithz het volgende:
Hm, 2 en 4 liggen er ook uit.. hier dan
Als het wel waar is en hij vertelt het aan Ingrid, gaat ingrid uit dr plaat en kun je het nbo way geheim houden tot morgen. Daarnaast is Dido het minst homofoob, dus wat betreft is zn keus achteraf gezien niet zo heel onlogisch.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:05 schreef scanman01 het volgende:
Ik gellof weinig van dat homo verhaal van Menno trouwens. Ik begreep dat hij het aan één persoon in het huis mocht vertellen en dan kiest hij Dido??? Lijkt me veel voor de hand liggender dat hij het aan Ingrid vertelt natuurlijk.
Als hij echt homo is heeft hij dus keihard zitten liegen tegen Ingrid. Ik kan me dat niet voorstellen. Dat zou wel erg ver gaan. Maar aan de andere kant, je weet maar nooit natuurlijk.
Maar als ie het echt maar 1 iemand mocht vertellen (dus geheim moet houden voor de rest) dan snap ik wel dat ie het niet aan Ingrid vertelt. Die gaat flippen en die houdt het echt niet voor zich.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:05 schreef scanman01 het volgende:
Ik geloof weinig van dat homo verhaal van Menno trouwens. Ik begreep dat hij het aan één persoon in het huis mocht vertellen en dan kiest hij Dido??? Lijkt me veel voor de hand liggender dat hij het aan Ingrid vertelt natuurlijk.
Ik heb ook mijn twijfels,hij heeft echt flink tegen ingrid liggen raggen, zoenen, wou er neuken.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:05 schreef scanman01 het volgende:
Ik gellof weinig van dat homo verhaal van Menno trouwens. Ik begreep dat hij het aan één persoon in het huis mocht vertellen en dan kiest hij Dido??? Lijkt me veel voor de hand liggender dat hij het aan Ingrid vertelt natuurlijk.
Als hij echt homo is heeft hij dus keihard zitten liegen tegen Ingrid. Ik kan me dat niet voorstellen. Dat zou wel erg ver gaan. Maar aan de andere kant, je weet maar nooit natuurlijk.
GMTAquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:07 schreef muizemeis het volgende:
Als het wel waar is en hij vertelt het aan Ingrid, gaat ingrid uit dr plaat en kun je het nbo way geheim houden tot morgen. Daarnaast is Dido het minst homofoob, dus wat betreft is zn keus achteraf gezien niet zo heel onlogisch.
Juist niet. BB wil het pas motgen tijdens de live uitzending bekend maken, als hij het Ingrid nu zou vertellen, loop je de kans dat Ingrid gaat flippen en dat iedereen het binnen no/time weet. Dido is een veilige keuze om het sowieso te vertellen vanwege haar "ervaring". Menno gaat het Ingrid een uur voor de live uitzending vertellen heeft hij gezegd zodat de klap niet zo hard aankomt. (Hij heeft dit kennelijk besproken met BB'.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:05 schreef scanman01 het volgende:
Lijkt me veel voor de hand liggender dat hij het aan Ingrid vertelt natuurlijk.
Heb ik niet meegekregen, denk niet veel bijzondersquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:11 schreef style het volgende:
Wat heeft de dokter nu gezegd?
Die is nog onder weg, maar dat kan nog even durenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:11 schreef style het volgende:
ieuw!!! IEDEREEN, maar niet Robquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:11 schreef Rica het volgende:
Rob: "Je kan elkaar toch helpen! Je kan elkaar toch helpen!" x3
"Rob ik moeten poepen, kom je even mee?"
Dat ze een acute vorm van handwapperinus heeft opgelopenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:11 schreef style het volgende:
Om dezelfde reden dat ik mannen niet aantrekkelijk vind?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:11 schreef muizemeis het volgende:
WAAROM ZOU EEN HOMO EEN VROUW NIET AANTREKKELIJK KUNNEN VINDEN??
Ja niet at ik meteen denk dat Menno idd een homo is, maar het feit dat ie tegen Ingrid aan heeft liggen rijden zegt mij niets over zijn wel of geen homo zijn.
He ik ben lesbisch maar mannen zijn best interessant hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat ik mannen niet aantrekkelijk vind?
Ik lig ook niet tegen mannen aan te rijden hoor.
Ja, het zijn net teletubbiesquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:14 schreef teun911 het volgende:
dit ziet er echt belachelijk uit. die kokers
lijkt wel een kinder programma ofzo
Jezus man, wat ben jij een in en in triest figuur. Eigenlijk de moeite van het reageren niet eens waard, wat ik vanaf nu dus ook echt niet meer doe.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ow AUW alles doet pijn, ook dat hangen doet pijn.... JANKWIJF flikker dan lekker op.
Ben je dan niet gewoon bi?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:15 schreef Faithz het volgende:
[..]
He ik ben lesbisch maar mannen zijn best interessant hoor
Verschilt van persoon tot persoon.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je kunt een man toch wel mooi vinden. Gewoon dat je denkt van, nou das gewoon een mooie man om te zien.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik in het huis had gezeten had ik het wel uit mijn hoofd gelaten idd!quote:
Die snap ik nietquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:16 schreef riri het volgende:
Menno bood zich heel makkelijk aan om spermadonor te zijn voor Chantal.....en dat voor een homo
Om even in het cliche te vallen...er zijn hele goede dameskappers en makeupfiguren die homofiel zijn. Om een vrouw er goed uit te laten zien is denk ik minimaal vereist dat je vrouwen aantrekkelijk vind (kouwe keuken psychologie, ik weet het, maar misschien zit er een beetje waarheid in). Plus mijn verhaal dat ik eerder heb gepost over homofile acteurs die overtuigend een womanizer weet neer te zetten.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja maar niet iedereen zit zo in elkaar, nogmaals ik val zelf ook op vrouwen, maar heb het liefst een relatie met een man. Zou mezelf niet eens bisexueel willen noemen eigenlijk, ik vind het gewoon lekker.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
begrijpelijk, zijn enige kans om vader te worden~!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:16 schreef riri het volgende:
Menno bood zich heel makkelijk aan om spermadonor te zijn voor Chantal.....en dat voor een homo
Zit zeker wat inquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:17 schreef CGJung het volgende:
[..]
Om even in het cliche te vallen...er zijn hele goede dameskappers en makeupfiguren die homofiel zijn. Om een vrouw er goed uit te laten zien is denk ik minimaal vereist dat je vrouwen aantrekkelijk vind (kouwe keuken psychologie, ik weet het, maar misschien zit er een beetje waarheid in). Plus mijn verhaal dat ik eerder heb gepost over homofile acteurs die overtuigend een womanizer weet neer te zetten.
Ok, bedanktquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:13 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Die is nog onder weg, maar dat kan nog even duren
ja en? beetje rukken en klaarkomen in een potje lijkt me niet zo lastig voor een gezonde jongen als Menno.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:16 schreef riri het volgende:
Ook homo´s kunnen kinderwensen hebben. Daarbij was zijn taak in dit geval om slechts een potje sperma te leveren en of een spermadonor zich nou suf rukt op de playboy of playgirl maakt voor het inseminatieproces verder niets uit...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:16 schreef riri het volgende:
Ja, dat kan. Ik kan ook vrouw mooi vinden. Maar er is wel een verschil tussen een vrouw mooi vinden en er mee zoenen, e.d.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:16 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je kunt een man toch wel mooi vinden. Gewoon dat je denkt van, nou das gewoon een mooie man om te zien.
Ik ben een man ja trouwens.
ja dat doen homo's wel vaker...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:16 schreef riri het volgende:
Nou,voor de aanstaande moeder,zou ik als ik homo was wel willen dat de moeder wist dat ik dat was,vindt wel dat je dat moet vertellen en ze daarna die keus kan makenquote:
Nou het idee dat je kwakje bij chantal naar binnengaat.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:19 schreef teun911 het volgende:
[..]
ja en? beetje rukken en klaarkomen in een potje lijkt me niet zo lastig voor een gezonde jongen als Menno.![]()
Hoe bedoel je dat?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:21 schreef arneaux het volgende:
Nou het homodiscussieniveau begint tegen het BB niveau aan te schurken, jammer.
Mooi en aantrekkelijk vinden is naar mijn mening toch nog iets heel anders als echt een (liefdes)band met iemand opbouwen en met die persoon wel heel erg graag het bed willen delen. Hij kwam op mij gewoon werkelijk verliefd over iig, zelfs zijn moeder zei dat in een live-uitzending zonder ook maar een spier te vertrekken, lijkt me dat de reactie van zijn moeder toch wel iets anders had geweest als hij idd homo is.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:16 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je kunt een man toch wel mooi vinden. Gewoon dat je denkt van, nou das gewoon een mooie man om te zien.
Ik ben een man ja trouwens.
idd, ben bang dat grootgedeelte hier net zo idioot gereageerd zouden hebben als de huidige bewoners als zij in dat huis hadden gezeten. Baal ik klein beetje van...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:21 schreef arneaux het volgende:
Nou het homodiscussieniveau begint tegen het BB niveau aan te schurken, jammer.
Ik snap nou wel waarom hij weinig bezwaar maakte toen de playboys weer terugmoesten naar BBquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou het idee dat je kwakje bij chantal naar binnengaat.
De mijne blijft klein hoor.
Snapt iemand nou waarom menno de playboy kreeg.
Ik nu wel![]()
![]()
![]()
Neequote:
Aan de ene kant heb je gelijk maar aan de andere kant het is wel een belangrijk gegeven.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:23 schreef Foreverblue het volgende:
Zullen we het homoverhaal nu weer ff laten rusten en ons richten op de streams?
een hoop mensen snappen dat laatste niet eens krijg ik de indrukquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:23 schreef Faithz het volgende:
[..]
Nee![]()
Aantrekkelijk vinden en lust is iets heel anders dan aan een relatie denken he!
Maar ik snap dat je, je er niets bij kan voorstellen maar het verschilt echt van persoon tot persoon
Ik ga er zelfs van afwassen, tozzo..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:23 schreef muizemeis het volgende:
[..]
idd, ben bang dat grootgedeelte hier net zo idioot gereageerd zouden hebben als de huidige bewoners als zij in dat huis hadden gezeten. Baal ik klein beetje van...
Ik spreek nu voor mezelf, mij boeit het totaal niet als Menno (of iemand anders in dat huis) homo is.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:23 schreef muizemeis het volgende:
[..]
idd, ben bang dat grootgedeelte hier net zo idioot gereageerd zouden hebben als de huidige bewoners als zij in dat huis hadden gezeten. Baal ik klein beetje van...
en naar de toiletquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:23 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
De kokers moeten dus om blijven tot 8 of 9 uur vanavond. Ze zijn dus van anderen afhankelijk als ze willen roken en eten
Ik geloof er helemaal niets van.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:23 schreef Snaptnix het volgende:
Kan 't hele gebeuren nog niet plaatsen iig.
Totaal onverantwoord inderdaad om daar aan mee te willen werken.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou het idee dat je kwakje bij chantal naar binnengaat.
De mijne blijft klein hoor.
-- knip --
dit zijn de treamverslagen toch nietquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:23 schreef Foreverblue het volgende:
Zullen we het homoverhaal nu weer ff laten rusten en ons richten op de streams?
Hij heeft het ook het meest nodig, als ik hem gisteren zo bezig zag. Hij liet er wel 10 vallen ofzo.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:25 schreef CGJung het volgende:
Is Joost nu las enige aan het oefenen ???
Zullen we haar even bellen?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:26 schreef schatje het volgende:
Ik neem aan dat Menno's moeder het toch wel weet.
Of anders is het Bridget die in de live uitzending de vraag stelt:
"Goh, die Menno, hoort u dit ook voor het eerst?".
Nee, maar het wel invloed op verhoudingen in het huisquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:25 schreef Day het volgende:
[..]
Ik spreek nu voor mezelf, mij boeit het totaal niet als Menno (of iemand anders in dat huis) homo is.
ja dat vind ik dan weer overdreven, áfwasenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:25 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik ga er zelfs van afwassen, tozzo..
Jij hebt genoeg boeken van Carl Jung gelezen zeker?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:17 schreef CGJung het volgende:
Om even in het cliche te vallen...er zijn hele goede dameskappers en makeupfiguren die homofiel zijn. Om een vrouw er goed uit te laten zien is denk ik minimaal vereist dat je vrouwen aantrekkelijk vind (kouwe keuken psychologie, ik weet het, maar misschien zit er een beetje waarheid in). Plus mijn verhaal dat ik eerder heb gepost over homofile acteurs die overtuigend een womanizer weet neer te zetten.
Oh ok, ik heb de oefeningen van gister niet gezien, ik schijn nog een leven te hebben, heel vervelend als je last hebt van een BB verslaving...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft het ook het meest nodig, als ik hem gisteren zo bezig zag. Hij liet er wel 10 vallen ofzo.
euh ja ik zou toch wel wat moeite hebben toiletpapier op de juiste plaats te krijgen alsik mn armen niet kan buigen...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen probleem toch?
En dan niet omdat er iemand homo is, maar omdat iemand weken lang heeft lopen 'liegen'. Op een als je het mij vraagt, walgelijk gemene manier.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee, maar het wel invloed op verhoudingen in het huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |