DE straf voor 't uittrekken van de jurk. Je zal een dag de homo zijn Menno.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:12 schreef riri het volgende:
Volgens mij is dit een opdracht van BB voor Menno....hij moet één bewoner zien te overtuigen dat hij de homo is en diegene mag er met niemand tot morgenavond over praten
zal wel een flink gedbedrag aan vastzitten voor Menno
Hij vertelt het me namelijk vee te stuntelig
Volgens mij bestaan die niet inderdaad.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:15 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Alleen een 100% hetero (bestaan die uberhaupt?) zal denken dat een homo absoluut geen stijve kan krijgen van het andere geslacht.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:17 schreef Stereotomy het volgende:
Chantal: "Trek je spijkerbroek dan uit!"
Chantal is de homo
Ach Rob heeft toch al een extra been bij, kunnen ze mooi samen delen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:15 schreef versabommie het volgende:
LIESKE IS GEWOND, LIESKE IS GEWOND, LIESKE IS GEWOND!
d'r hele been moet er denk ik af!
quote:Menno is de homo!
In de Slaapkamer praat Menno met Dido. Daar komt uit dat hij homo is; dit heeft hij al die tijd verborgen moeten houden van Big Brother.
Menno en stuntelige babbels zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden ongeacht het onderwerp.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:12 schreef riri het volgende:
Volgens mij is dit een opdracht van BB voor Menno....hij moet één bewoner zien te overtuigen dat hij de homo is en diegene mag er met niemand tot morgenavond over praten
zal wel een flink gedbedrag aan vastzitten voor Menno
Hij vertelt het me namelijk vee te stuntelig
Wanneer het in hun eigen straatje voorkomt is het homofobe gehalte van 95% van de bevolking stuitend. Wat dat betreft is er niks nieuws onder de zon.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:11 schreef Copycat het volgende:
Als dit echt waar is, vind ik het homofobe gehalte van BB stuitend.
ben ik het helemaal mee eensquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:11 schreef Copycat het volgende:
Als dit echt waar is, vind ik het homofobe gehalte van BB stuitend.
Eeehquote:"Toch snap ik het niet zo, het is net alsof je me in de zeik zit te nemen", zegt Dido ongelovig.
"Ben je gek! Mens, je was me met Roel nét voor!", aldus Menno.
Rob het huis uit en zijn benen voor Lieske achterlatenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:15 schreef versabommie het volgende:
LIESKE IS GEWOND, LIESKE IS GEWOND, LIESKE IS GEWOND!
d'r hele been moet er denk ik af!
Zou wel totaly mindfucking zijn om nu tegen uitgerekend dido die vannacht en na het roelincident wel genoeg heeft gehad te gaan vertellen hehehequote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:18 schreef riri het volgende:
Kan me niet voorstellen dat iemand zoals Menno dan reageert net met het aan Dido te vertellen, hij zat te stuntelen en kon moeilijk uit zijn woorden komen
Dat iemand die in zijn leven zoals hij zegt het best moeilijk had er voor uit te komen met homo zijn dat je die weken zo'n spel laat spelen,vind ik etisch niet door de beugel kunnen namelijk,kan naar mijn idee nooit dat BB dat doet
Is toch raar dat iemand moet verbergen dat hij homo is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |