Ik denk dat het niet waar is en dat dit zijn straf is maar bij deze zeer gemene BB 2005 kan je alles verwachtenquote:
Pff je wou gewoon politiek-correct doen over homo's, terwijl het liégen het issue is waar het hier werkelijk om draait.quote:
Hij zei dat het aantal sms-jes verder niet uit maakt, BB zou de uitslag bepalen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:36 schreef twentemeisje het volgende:
Misschien een domme vraag... maar wat was er ook alweer op 25-09-2005?
Was dat die reprimande voor Menno?
Ik heb ook mijn twijfelsquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:38 schreef versabommie het volgende:
ff heel simpel gedacht hoor, maar het feestje VOOR het hoerenkutfeestje heeft menno in zijn dronken schedel continu op dido zitten geilen. Je kan een spel goed spelen maar niet zo goed als je lazerus bent. Ik heb mijn bedenkingen en vermoed dat Menno geniaal is.
Alweer terug van je werk?quote:
Maar het gaat vooral om de enorme uitbrander die hij van Big Sister kreeg. die was niet misselijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:39 schreef teun911 het volgende:
[..]
Hij zei dat het aantal sms-jes verder niet uit maakt, BB zou de uitslag bepalen.
Zo te zien werk scanman halve dagen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Alweer terug van je werk?
Bijgelezen?![]()
Menno heeft ook dingen gezegd waardoor ik weer twijfel...quote:
Okee thanks, dat bedoelde ik inderdaad met die reprimande (hij beweerde toen toch dat het allemaal doorgestoken kaart was bij BB?)quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
Menno vertelde allerlei negatieve dingen over BB.
Juist, maar de laatste dagen is Big Sister weer heel lief tegen hem. Ze heeft hem moppie enzo genoemdquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:40 schreef Aventura het volgende:
[..]
Maar het gaat vooral om de enorme uitbrander die hij van Big Sister kreeg. die was niet misselijk.
Op welke stream?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:42 schreef Silmarwen het volgende:
Huh er gebeurt nu iets raars met het geluid. Ik hoor een stukje uit de DBK ofzo.
Ze zal ook wel flink balen dat de regie dat gesprek wel gestreamd heeft..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:40 schreef Aventura het volgende:
[..]
Maar het gaat vooral om de enorme uitbrander die hij van Big Sister kreeg. die was niet misselijk.
Niet moeilijk doen, gewoon alles lekker simpel houdenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
A-sociaal wijf is Lieske. Kan geen dankje vanaf dat ze haar helpen
Was dat de datum dat Menno naar de DBK moest vanwege het gebabbel over BB zelf, en er lijkbleek uit kwam?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:35 schreef cevece het volgende:
En Hummie heeft gedacht ná 25-09: Menno.... 3 strike your out !!
Hoezo? je kan homo's toch herkennen aan hun jurk vol met veren en een dame ednabril?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:42 schreef CGJung het volgende:
Ik moet er wel om lachen..Als Joost aan Dido had vertelt dattie homo was, hadden er op dit forum veel posts gestaan met "zie je wel" en "altijd al geweten" of "ja, zo gedraagt hij zich ook" en meer van dat soort onzin. Nu is het Menno die de homo zegt te zijn, en heel veel mensen willen dat niet geloven, simpelweg omdat Menno niet voldoet aan een volkomen onzinnig profiel waaraan homo's volgens de goegemeente moet voldoen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |