Werd er toen ook niet gezegd dat 25-9 een dag zou zijn die hij zich zou blijven herinneren?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:40 schreef Aventura het volgende:
[..]
Maar het gaat vooral om de enorme uitbrander die hij van Big Sister kreeg. die was niet misselijk.
Mwah.. bi is tegenwoordig zo mode dat het zo'n beetje de standaard is geworden, helemaal bij vrouwen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:40 schreef muizemeis het volgende:
Nouja misschien is Menno bi ipv echt homo, maar valt hij voornamelijk op mannen??
val zelf ook op vrouwen, maar heb liever een relatie met een man
Ik ga echt geen topics doorlezen, dus nee.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Alweer terug van je werk?
Bijgelezen?![]()
Nee, omdat ie wel heel erg close was met Ingrid en haar maar wat graag over wilde halen in het begin om verder te gaan. PLus het gegeil op Dido op het vorige feestje. Klinkt allemaal niet bepaald homo achtig. Heeft dus niets met prototype homo te maken, tenminste niet wat mij betreft.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:42 schreef CGJung het volgende:
Ik moet er wel om lachen..Als Joost aan Dido had vertelt dattie homo was, hadden er op dit forum veel posts gestaan met "zie je wel" en "altijd al geweten" of "ja, zo gedraagt hij zich ook" en meer van dat soort onzin. Nu is het Menno die de homo zegt te zijn, en heel veel mensen willen dat niet geloven, simpelweg omdat Menno niet voldoet aan een volkomen onzinnig profiel waaraan homo's volgens de goegemeente moet voldoen..
Hmm...mij niet opgevallen, ik zat op 1 en dat is hetzelfde geluidquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:44 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Was op stream 2. Je hoorde Dido peuken vragen in de DBK.
Ik dacht 14:00 maar kan ook idd 15:00 zijn, iig stond me bij dat ze tot 20:00uur ommoestenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:44 schreef KRIBBET het volgende:
Hoe laat moesten ze die kokers ook alweer om![]()
Was het om 14:00 of 15:00 uur? en toch tot 19:00.
Zelf ook zwakke knieën, kraakbeentekort enzo.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:33 schreef Aventura het volgende:
Joost maakte een onverhoedse beweging met een bal, waardoor Lieske ook een rare beweging maakte en daarbij haar knie verdraaide. Die knie is sowieso een zwakke plek omdat haar meniscus al een paar keer gescheurd is.
Ben ik helemaal met je eens hoor, reageerde dan ook eigenlijk op de opmerking dat menno geen homo kon zijn want op het vorige feestje geilde hij op Dido... mijn inziens sluit dat niet uit dat hij homo is of kan zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah.. bi is tegenwoordig zo mode dat het zo'n beetje de standaard is geworden, helemaal bij vrouwen.
Menno brácht het in ieder geval niét zo.
En als BB zo'n "stunt" wil uithalen, met iemand die zich 6 weken lang anders voordoet dan-ie is, dan zullen ze het contrast zo groot mogelijk willen hebben. Een he die opbiecht bi te zijn, is minder schokkend dan een ho die wekenlang heeft gedaan alsofie he was.
Joost denkt... mijn god... wat heb ik gedaan?quote:
De SC-topics, nee die lees ik ook niet allemaal meer door als ik een tijdje weg ben geweest. Maar ik kijk wel meteen even op de BB-site of log of er nog wat gebeurd is.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ga echt geen topics doorlezen, dus nee.
En ik ben er even een uurtje tussenuit geknepen. Moet tegen 4 uur nog weer even terug.
Hier sluit ik me bij aan... Ik heb ook een aantal mensen in mijn omgeving die totaal niet passen in het zogenaamde prototype homo/lesbo-plaatje... maar die het wel degelijk zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee, omdat ie wel heel erg close was met Ingrid en haar maar wat graag over wilde halen in het begin om verder te gaan. PLus het gegeil op Dido op het vorige feestje. Klinkt allemaal niet bepaald homo achtig. Heeft dus niets met prototype homo te maken, tenminste niet wat mij betreft.
Nee dat meen je toch niet??quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:47 schreef arneaux het volgende:
Dido DBK. Krijgt Dido te horen dat ze t tegen Ingrid MOET vertellen omdat ze anders een nominatie te pakken heeft.
op het feestje zaterdag welquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoezo? je kan homo's toch herkennen aan hun jurk vol met veren en een dame ednabril?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |