Je hoort toch wel eens op het nieuws, vrouwen van 60 die nog bevallen van een kindjequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:02 schreef Pinball het volgende:
Voor Chantal is het nooit te laat
Voor Chantal is het al 100 jaar te laat
Oh, ok.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:03 schreef -Delta- het volgende:
Je hoort toch wel eens op het nieuws, vrouwen van 60 die nog bevallen van een kindje![]()
Die kan zoals gewoonlijk geen zin formuleren.quote:
En hij was juist zo treffend voor haarquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:05 schreef Pinball het volgende:
[..]
Die kan zoals gewoonlijk geen zin formuleren.
* flugeltje is zo langzamerhand wanhopig aan het worden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:05 schreef KRIBBET het volgende:
Download
412.0 KByte/sec
(=3296 kbps)
Upload
88.9 KByte/sec
(=711 kbps)
Connection
Klaar 1145.0 Conn/min
Aan mijn snelheid ligt het niet dat BBstream het niet doet.
Meestal is de snelheid nog iets hoger (zo'n 450/475) maar ik kijk al een week of 5 naar BBstream zonder problemen dus er zal iets anders aan de hand zijn.
Aan mijn laptopje ligt het dus niet![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:08 schreef Day het volgende:
ZO! Die van Roel was goed, zeg!
andere streamadressen al geprobeerd in BBstream?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:05 schreef KRIBBET het volgende:
Download
Meestal is de snelheid nog iets hoger (zo'n 450/475) maar ik kijk al een week of 5 naar BBstream zonder problemen dus er zal iets anders aan de hand zijn.
Ze leggen ze in een waaier (Tanja heeft ze in een waaier uitgelegd op de tafel).quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:10 schreef arneaux het volgende:
Hoe komen ze aan die kaarten en hoe bepalen ze welke kaart ze trekken?
Inderdaad, even generiek als de gemiddelde horoscoop.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:14 schreef arneaux het volgende:
Ah. Die kaarten zijn altijd goed, wat ze ook vragen. Geinig tijdsverdrijf met vrienden.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:10 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
andere streamadressen al geprobeerd in BBstream?
probeer eens een andere streamserver in te vullen :quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:05 schreef KRIBBET het volgende:
Download
412.0 KByte/sec
(=3296 kbps)
Upload
88.9 KByte/sec
(=711 kbps)
Connection
Klaar 1145.0 Conn/min
http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hoe werkt dat?
Ik heb BBstream op het bureaublad staan en die werkte altijd, waar kan ik een andere vinden dan?
Ben ik ook aan het proberen... Maar dat werkt dus ook niet bij mij.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
probeer eens een andere streamserver in te vullen :
Zelf gebruik ik ook BBstream en
http://stream.garnierprojects.com/streamgate03?MSWMExt=.asf
http://stream.garnierprojects.com/streamgate04?MSWMExt=.asf
http://stream.garnierprojects.com/streamgate05?MSWMExt=.asf
http://stream.garnierprojects.com/streamgate06?MSWMExt=.asf
Ik heb die even gemist? Wat stond er?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:17 schreef lovebear het volgende:
zo he die vraag van dido over roel of ze er goed aan heeft gedaan en die blik van roel lol
probeer deze eens (versatel)quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hoe werkt dat?
Ik heb BBstream op het bureaublad staan en die werkte altijd, waar kan ik een andere vinden dan?
Welke versie heb je?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hoe werkt dat?
Ik ken ze maar die werekn niet echt, zodra ik even FOK! aanklik om iets te lezen / typen en ga weer terug naar de stream, staat de tekst van het forum in het beeldschermquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
probeer eens een andere streamserver in te vullen :
Zelf gebruik ik ook BBstream en
http://stream.garnierprojects.com/streamgate03?MSWMExt=.asf
http://stream.garnierprojects.com/streamgate04?MSWMExt=.asf
http://stream.garnierprojects.com/streamgate05?MSWMExt=.asf
http://stream.garnierprojects.com/streamgate06?MSWMExt=.asf
in bb ga naarquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hoe werkt dat?
Ook die werkt niet hierquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:20 schreef Bocaj het volgende:
[..]
probeer deze eens (versatel)
http://bb5.florisd.nl/?host=versatel&show=cams
Anders kun je alle streamservers even nalopen....
haar vraag was of ze met de situatie met Roel goed gehandeld heeft antwoord ben ik ff kwijt maar die blik van roel was wel mooiquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:20 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik heb die even gemist? Wat stond er?
Ik heb nu de garnierstreams in BBstream geplakt en ik heb beeld.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
in bb ga naar
- bestand
- optie
- stream adressen klik op wijzigen.
- verander er eerst één en sluit het programma af en start weer op.
Ik heb met je te doen, maar iets is beter dan nietsquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:25 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ook die werkt niet hier![]()
Heb er nu 1 waarvan ik op stream 4 geluid heb dus kan mee luisteren maar dat is ook alles![]()
Misschien heeft het iets te maken met de videokaart, zal straks de computer van mijn vrouw inpikken![]()
Hoe ze eraan komen weet ik niet, maar het zijn inzichtkaarten:quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:27 schreef scanman01 het volgende:
Kan iemand me snel even uitleggen hoe ze aan die kaarten komen en wat het is?
Heeft Chantal niet ooit gezegd dat ze zulke kaarten had meegenomen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:30 schreef Day het volgende:
[..]
Hoe ze eraan komen weet ik niet, maar het zijn inzichtkaarten:
Heb ik allemaal niet maar ben even gaan google en wat blijkt ik kijk nog naar BBstream 1.3a en nu is er al 2.4aquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
in bb ga naar
- bestand
- optie
- stream adressen klik op wijzigen.
- verander er eerst één en sluit het programma af en start weer op.
Het klopt in elk geval dat Chantal een tijdje terug heeft gezegd dat ze die kaarten heeft meegenomen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:32 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Heeft Chantal niet ooit gezegd dat ze zulke kaarten had meegenomen?
Misschien hebben ze die nu gekregen of ze zijn van BB zelf![]()
Veel makkelijker om er nog wat drank in te gooien.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:32 schreef Pinball het volgende:
Matige poging van BB om van vandaag nog wat uitzendbaar materiaal te regelen.
Ze zijn nietszeggend en oninteressant.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:27 schreef scanman01 het volgende:
Kan iemand me snel even uitleggen hoe ze aan die kaarten komen en wat het is?
Ik had nog versie 1.0quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb ik allemaal niet maar ben even gaan google en wat blijkt ik kijk nog naar BBstream 1.3a en nu is er al 2.4a
Ik ga hem even updaten en opnieuw opstarten, ben zo terug(hopelijk werkt het dan beter
)
Die van Tanja heb ik gemist. Wat was haar vraag + antwoord?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:37 schreef -Delta- het volgende:
Ik vond de eerste van Tanja (over haar fouten) en die van Lieske (richting haar perfectionisme) erg treffend.![]()
Ik had ook al een linkje gepost waar de laatste staat, ook Project 1 staat daar, die kun je evt. ook nog proberenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb ik allemaal niet maar ben even gaan google en wat blijkt ik kijk nog naar BBstream 1.3a en nu is er al 2.4a
Ja, geeft een beetje aan wat het niveau van deze groep is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:37 schreef scanman01 het volgende:
Wel grappig dat ze al die kaarten nog serieus nemen ook. Tja..
Sommigen zitter er echt heel serieus op te reagerenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ja, geeft een beetje aan wat het niveau van deze groep is.
Kan hierna alsnogquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:35 schreef Coos het volgende:
Veel makkelijker om er nog wat drank in te gooien.![]()
Beetje horoscoop niveau idd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:41 schreef scanman01 het volgende:
Sommigen zitter er echt heel serieus op te reageren![]()
Het zal wel aan mij liggen dan
Ze heeft niks gevraagd, gewoon kaartje getrokken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:37 schreef Day het volgende:
[..]
Die van Tanja heb ik gemist. Wat was haar vraag + antwoord?
We kunnen beter gaan melden wanneer fok een keer snel isquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:44 schreef flugeltje het volgende:
Heb ik eindelijk m'n streams in orde... Is fok traag
Goed punt!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We kunnen beter gaan melden wanneer fok een keer snel is
Dat was ie, paar nachten geleden, ergens rond een uur of 3quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Roel grijpt de mogelijkheid aan om wat kaarten te trekken die zeggen dat het weer goed komt met Dido. Zijn 10e kaart was eindelijk "Uw wil zal geschieden" (of zoiets). Dido gelooft er vast wel in, dus heeft hij haar die kaart wel even laten lezenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:44 schreef Pinball het volgende:
[..]
Beetje horoscoop niveau idd.
Het enige excuus van deze groep is dat ze al weken geen externe prikkels gehad hebben. Ik kan me voorstellen dat ze blij zijn dat ze iets hebben om 'over' te praten.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:47 schreef Pinball het volgende:
Dido komt bijna klaar van die kaart:
Ow, moeten we ook reageren als we het NIET leuk vinden...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:49 schreef -Delta- het volgende:
Ik heb het net aan het eind van het vorig topic gevraagd, maar vraag het gewoon nog een keer
Wie vind die nieuwe weekopdracht leuk?
Misschien als ik ze bezig zie, dat ik het leuk ga vinden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ow, moeten we ook reageren als we het NIET leuk vinden...
Nou, ik vind er dus geen hol aan
Zijn eerste poging was wel leuk:quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:47 schreef scanman01 het volgende:
Roel grijpt de mogelijkheid aan om wat kaarten te trekken die zeggen dat het weer goed komt met Dido. Zijn 10e kaart was eindelijk "Uw wil zal geschieden" (of zoiets). Dido gelooft er vast wel in, dus heeft hij haar die kaart wel even laten lezen
Een paar, ik heb niet de indruk dat ze volop aan het oefenen waren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:48 schreef Falco het volgende:
Zijn er overigens al een paar ballen door die korfbalmand gegaan vandaag?
Leuk Scanquote:
Ze baalt nu ook vast, want het herinnert haar er weer aan dat ze weet dat het een meisje is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:55 schreef -Delta- het volgende:
Tanja in de babykamer, ook voor het eerst
Ik vind het een heel leuke opdracht..... als ze van hun luie reet zouden komen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:49 schreef -Delta- het volgende:
Ik heb het net aan het eind van het vorig topic gevraagd, maar vraag het gewoon nog een keer
Wie vind die nieuwe weekopdracht leuk?
een vriend van mij roept ook altijd om t hardst datie geen homofoob is, maar hij wordt echt gek als je ook maar iets homofiels zijn aknt op stuurt of roept, alles is "homogedrag" etc. ook issie overtuigd atheist (zegt ie...volgens mij en een kenner issie eigenlijk agnost)....een soort roel alleen dan een beetje egocentrischer en wat complexer....maar de kern is: t zijn allebei hele onzekere mannetjes die standpunten innemen om sterker te zijn, maar ondertussen panisch worden als zo'n standpunt in discussie voorbijkomt...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:52 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zijn eerste poging was wel leuk:
"Je oordelen naar anderen laten zien wat je nog onderdrukt in jezelf"
Volgens mij riep 1 van de bewoners ook al wat over zijn homofobie
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze baalt nu ook vast, want het herinnert haar er weer aan dat ze weet dat het een meisje is.
Bovenhands gooien met die kokers om is ook vrij lastigquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:58 schreef Marrije het volgende:
Menno maakt geen S maar gooit onderhands!
Dat zal hij wel moeten, want met die buizen (of hoe je die dingen ook noemt) kan je geen S maken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:58 schreef Marrije het volgende:
Menno maakt geen S maar gooit onderhands!
Ja in een ketting, als ze met z'n allen gaan oefenen, dan is het wel leuk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:56 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik vind het een heel leuke opdracht..... als ze van hun luie reet zouden komen.
Het probleem is dat ze gewoon NIKS eraan doen. DUS is het niet leuk.
Ik zou het wel leuk vinden om ze te zien oefenen in een ketting.
OK, ik stel mijn prognose weer bij.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:59 schreef scanman01 het volgende:
Nu een wat sneller tempo gedaan door Menno. Score 2 van de 20
Die buizen zie ik nu pas!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:00 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat zal hij wel moeten, want met die buizen (of hoe je die dingen ook noemt) kan je geen S maken.
De enige manier is om onderhands te gooien
Ik heb me 5 weken rot geergerd aan Tanja. Het gaat nu 5 dagen wat beter. Nee, die mening stel ik nog lang niet bij.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:03 schreef BVO het volgende:
Ben ik de enige bij wie de haat voor Tanja steeds kleiner wordt?!?
Ik vind Rob nu bijv. een stuk erger.
Nu je het zegt!quote:
Korfballers gooien strafworpen ook onderhands trouwensquote:
Als Rob een stoker is dan is Chantal de duivel zelve.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:03 schreef BVO het volgende:
Ik vind Roel's homofobie sowieso raar. Hij leeft zogenaamd tussen de krakers, ik meen dat die normaal wat ruimdenkender zijn. En hij studeert psychologie, dat lijkt me (vooroordeelquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:57 schreef kwakveense het volgende:
een vriend van mij roept ook altijd om t hardst datie geen homofoob is, maar hij wordt echt gek als je ook maar iets homofiels zijn aknt op stuurt of roept, alles is "homogedrag" etc. ook issie overtuigd atheist (zegt ie...volgens mij en een kenner issie eigenlijk agnost)....een soort roel alleen dan een beetje egocentrischer en wat complexer....maar de kern is: t zijn allebei hele onzekere mannetjes die standpunten innemen om sterker te zijn, maar ondertussen panisch worden als zo'n standpunt in discussie voorbijkomt...
Wel kleiner, maar net als bij Scan nog lang niet weg. Dat zie ik ook niet snel gebeuren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:03 schreef BVO het volgende:
Wat een belachelijke uitspraakquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:12 schreef Pinball het volgende:
[..]
anderzijds gedraagt hij zich naar de vrouwen toe als iemand die niet verder kwam dan de MAVO. Bezitterig, fysiek, jaloers, met compleet andere regels voor mannen en vrouwen.
Wat is haat, tanja irriteert mij gewoon van tijd tot tijd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:03 schreef BVO het volgende:
Ik ken iemand die ook kraker is (en homo) en die kon Roel. Zal vast wel meevallen dus!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:12 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik vind Roel's homofobie sowieso raar. Hij leeft zogenaamd tussen de krakers, ik meen dat die normaal wat ruimdenkender zijn. En hij studeert psychologie, dat lijkt me (vooroordeel) ook niet echt een plek om je zeep te laten vallen. Vreemd dat hij dan zó onzeker is dat hij Rob en Joost moet afzeiken omdat ze lol hebben in een jurk (samen met Menno), maar ook met Rob samen Menno's mannelijkheid in twijfel trekt.
Dat is dezelfde dualiteit die hij ook op andere gebieden heeft. Enerzijds liet hij vanochtend zien behoorlijk ontwikkeld te zijn in de natuurkunde (ook vreemd voor iemand die psychologie studeert, meeste mensen die 5 jaar geen natuurkunde gedaan hebben vergeten veel meer, zeker intensieve blowers), anderzijds gedraagt hij zich naar de vrouwen toe als iemand die niet verder kwam dan de MAVO. Bezitterig, fysiek, jaloers, met compleet andere regels voor mannen en vrouwen.
Ik snap Roel helemaal niet, nog steeds niet.
en nu ik zie wat ik getiept heb ga ik het even crossposten in het Roel topic![]()
Ik heb weer beeld voor een gedeelte.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:21 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Welke versie heb je?
hier staan de laatste versies
andere streams invullen:
bestand-opties-wijzigen
en dan andere streams invullen bijv:
http://livestream.xs4all.nl/streamgate.asp?ch=23&x=.asx
http://livestream.xs4all.nl/streamgate.asp?ch=24&x=.asx
http://livestream.xs4all.nl/streamgate.asp?ch=25&x=.asx
http://livestream.xs4all.nl/streamgate.asp?ch=26&x=.asx
Wil iedereen snel laten slapenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:15 schreef flugeltje het volgende:
Kan er niet iemand gaan sexen ofzo....
Zelfs met zo'n spelletje erbij zijn ze saai
We houden van oranjequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:18 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben niet gek, ben een eierdop...
[afbeelding]
start je pc /laptop eens opnieuw op.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb weer beeld voor een gedeelte.
Ik krijg de BBstream met 4 kleine beeldjes niet meer aan de praat maar ga nu maar naar 1 beeld kijken en hoop te lezen als er op het andere kanaal iets gebeurd![]()
Gelukkig heb ik weer wat beeld dus kan ik stoppen met trillen![]()
Je mist niet echt veel nu (vind ik dan)quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik krijg de BBstream met 4 kleine beeldjes niet meer aan de praat maar ga nu maar naar 1 beeld kijken en hoop te lezen als er op het andere kanaal iets gebeurd![]()
Nee, maar de vlaggen kunnen binnen blijven in Groningen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:03 schreef BVO het volgende:
Maar het blijft een leuke kop om naar de kijken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:20 schreef scanman01 het volgende:
Lieske is ook wel eens vrolijker geweest
[afbeelding]
Ik generaliseer, sorry. Vul een willekeurige andere domme bevolkingsgroep in als je je aangesproken voeltquote:
Ja, 20 minuten geleden ongeveerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:20 schreef scanman01 het volgende:
Lieske is ook wel eens vrolijker geweest
Mij is het wél gelukt...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Misschien wordt die iemand dan ook wel achter zijn rug belachelijk gemaakt door Roel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:15 schreef BB-King het volgende:
Ik ken iemand die ook kraker is (en homo) en die kon Roel. Zal vast wel meevallen dus!
dat is mooi, maar helaas gebeurt er op dit moment niet erg veelquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mij is het wél gelukt...
Ik heb BBstream 2.4 gedownload en vervolgens onder bestand > opties > streamadressen wijzigen de garnierstreams erin geplakt...
Daarna BBstream afgesloten en opnieuw opgestart.... Voila!
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:40 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ik had ook al een linkje gepost waar de laatste staat, ook Project 1 staat daar, die kun je evt. ook nog proberen![]()
hier
Ach, zolang ze er geen geld voor vragen vind ik het wel bestquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je nu wél BBstream 2.4 nu gedownload?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ach, zolang ze er geen geld voor vragen vind ik het wel best![]()
Kribbet; heb je al Project1 geprobeerd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:30 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Ook al niet
Ik wil versatel
![]()
![]()
Heb nu gelukkig via win. mediaplayer een beeld dus daar zal ik het even mee moeten doen.
Dank jullie wel voor alle hulp![]()
![]()
![]()
Ik vond Rob vanaf dag 1 al irritant...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:36 schreef -Delta- het volgende:
Wat is er met Rob aan de hand, de laatste dagen.
Hij gedraagd zich ook alsof hij niet lekker in z'n vel zit, telkens flauwe opmerkingen naar iedereen. Alsof ie telkens met een vleugje sarcasme bezig is, of juist heel stil.
(En voor degene die zegt dat Rob vanaf dag 1 irritant is, die hoeft niet te reageren).
Goh wat is het niveau weer hoog vandaag.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik vond Rob vanaf dag 1 al irritant...![]()
Er gebeurt gewoon veel te weinig op de streams nu.... Daar wordt Flugel lastig van.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:37 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Goh wat is het niveau weer hoog vandaag.![]()
Ik vind hem overdreven rustig, ik hoor hem nauwlijks. Raar inderdaad.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:36 schreef -Delta- het volgende:
Hij gedraagd zich ook alsof hij niet lekker in z'n vel zit, telkens flauwe opmerkingen naar iedereen. Alsof ie telkens met een vleugje sarcasme bezig is, of juist heel stil.
(En voor degene die zegt dat Rob vanaf dag 1 irritant is, die hoeft niet te reageren).
Ingrid heeft geen tijd om te ballen, die wilt duimenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:37 schreef regenworm het volgende:
Ingrid zegt tegen menno niet te hard oefenen
Wat is die ingrid toch een trut oefenen krengen.
Hij voelt echt dat 'ie wordt doorzien, denk ik.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:36 schreef -Delta- het volgende:
Welke andere onderwerpenforums?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:38 schreef bloodymary het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat je sinds BB eigenlijk niet meer in de andere onderwerpenforums komt?
bij mij was vanaf dag 1 niemand irritant.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:36 schreef -Delta- het volgende:
quote:
Ach..... ze hoeft toch niet over straat.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:40 schreef -Delta- het volgende:
Wat een énige combi Lieske: die rok met die trui.
Past goed samen!
leuk ga maar lekker door flugeltjequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er gebeurt gewoon veel te weinig op de streams nu.... Daar wordt Flugel lastig van.
Nee hoor, het is samson....quote:
No way. In het Engels heet-ie Samson ja, in het Nederlands Simson.quote:
Oke jouw feestjequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:44 schreef Lkw het volgende:
[..]
No way. In het Engels heet-ie Samson ja, in het Nederlands Simson.
Ik heb hem al meerdere keer opnieuw gestart maar werkt nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
start je pc /laptop eens opnieuw op.
Het beste middel tegen vage windows problemen.
Ik ben doodgegooid met de bijbel vroeger, vandaar mijn fanatisme waarschijnlijkquote:
Mag allebei...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:44 schreef Lkw het volgende:
[..]
No way. In het Engels heet-ie Samson ja, in het Nederlands Simson.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Simson_(Hebreeuwse_bijbel)
Komt overigens ook van wikipedia....quote:Samson
Samson is onder andere:
een figuur uit de Bijbel (Samson of Simson), zie: Simson (Bijbel)
Wat een valse nichten-opmerking zeg.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:24 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik generaliseer, sorry. Vul een willekeurige andere domme bevolkingsgroep in als je je aangesproken voelt![]()
Het beeld klopt nu maar was al 5 weken gewend om naar 4 beeldschermen tegelijk te kijken en ik weet niet of je 4 Windows Media schermen achter elkaar kan zetten maar daar kom ik nog wel achter.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:22 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Je mist niet echt veel nu (vind ik dan)![]()
Probeer Project1 anders even, die werkt ook perfect.
Lieve schat, had je nou al die BBstream 2.4 gedownload...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:51 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het beeld klopt nu maar was al 5 weken gewend om naar 4 beeldschermen tegelijk te kijken en ik weet niet of je 4 Windows Media schermen achter elkaar kan zetten maar daar kom ik nog wel achter.
Gewoon lekker klooien en als ik het helemaal verknal hersteld mijn vrouw het morgen wel weer![]()
(ik heb toch meer verstand van muizen dan van computers)
Okee, okee, klinkt me belachelijk in de oren en zie direct sjekkies voor me, maar jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mag allebei...
[..]
Komt overigens ook van wikipedia....
En weer een ideequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mij is het wél gelukt...
Ik heb BBstream 2.4 gedownload en vervolgens onder bestand > opties > streamadressen wijzigen de garnierstreams erin geplakt...
Daarna BBstream afgesloten en opnieuw opgestart.... Voila!
(misschien lukt het jou ook wel op deze manier)
inclusief het downloaden heb ik er vijf minuten over gedaan, dus het is misschien nog de moeite...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En weer een idee![]()
Ik ga het morgen wel even proberen want word er een beetje gek van en nu heb ik een beeld van het oefenen dus ben al blij![]()
Ik heb nu ongeveer 22 verschillende soorten streams op mijn schijf staanquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heb je nu wél BBstream 2.4 nu gedownload?
Goed hè, ik leer het welquote:
Heb je ná het veranderen van de streams het programmaatje eerst afgesloten en daarna weer opgestart??quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb nu ongeveer 22 verschillende soorten streams op mijn schijf staan![]()
Maar ook 2.4 werkte niet ook niet met die optie gebeuren, misschien toch een videokaart probleem.
Morgen ga ik verder zoeken en misschien doet de bbstream die ik heb het dan wel weer![]()
Menno moet er even achterkomen dat hij hoger moet gooien, ze moeten bijna een meter boven de korf en dan naar beneden vallen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:51 schreef Falco het volgende:
Dat oefenen gaat wel aardig geloof ik, alleen Menno moet ze nog drin zien te krijgen.
Het is net een kleine kinder klasquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:58 schreef CartWOman het volgende:
Menno volledig uit z'n concentratie door dat gestuntel, Ingrid oefent op deze manier liever niet. Begrijpelijk.
Ik word echt pissig als ik dit zie.
Ook dat geprobeerd (had mijn vrouw even wakker gemaaktquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heb je ná het veranderen van de streams het programmaatje eerst afgesloten en daarna weer opgestart??
Gaan opnieuw oefenenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:01 schreef avonne het volgende:
zijn ze alweer moe?
Dat heeft Geert je verteldquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:59 schreef KRIBBET het volgende:
(en nee ik ga niet vertellen hoe ik dat weet)
Ligt je vrouw al te slapen....??quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ook dat geprobeerd (had mijn vrouw even wakker gemaakt) maar ze komt me morgen even bijstaan lees = ik kijk toe hoe zij het doet en vergeet het daarna gelijk weer
![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:04 schreef Falco het volgende:
Zei Tanja nou dat 32 van die ballen erin gegooid waren?
Ja, inderdaadquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:04 schreef Falco het volgende:
ze kan verder tellen dan 3?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:04 schreef Falco het volgende:
Ja lieverd,quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Lieve schat, had je nou al die BBstream 2.4 gedownload...
Zelfs ik heb het daarna voor elkaar gekregen...
http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:10 schreef robster16 het volgende:
uhm, waar heeeebben jullie t allemaal over, bij mij doen de streams al de heeeele dag NIETS!
Wie is Geert?quote:
ja en jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ligt je vrouw al te slapen....??
Ben jij zo'n lastig menneke?![]()
Dat zei mijn vriendin ook altijd gelukkig heb ik nu een hele lieve vrouwquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:06 schreef Bocaj het volgende:
@Kribbet --> PRUTSER(Zei mij ex-vriendin ook altijd tegen mij haha)
Oeps.... Dan ben je wel héél erg druk...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
ja en ja![]()
Mijn vrouw vindt Joost nog een rustige jongen dus ....................![]()
![]()
Als je in dit deel de eerste 50 (ongeveer) post leest krijg je heel veel verschillende streams aangebodenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:10 schreef robster16 het volgende:
uhm, waar heeeebben jullie t allemaal over, bij mij doen de streams al de heeeele dag NIETS!
soms moet je gewoon inzien dat je bepaalde dingen aan een vrouw moet overlatenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:06 schreef Bocaj het volgende:
@Kribbet --> PRUTSER(Zei mij ex-vriendin ook altijd tegen mij haha)
Zoiets geloof ik jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:16 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben even weg geweest.
Hebben ze net een oefening gedaan met alle 200 ballen en er 32 gescoord?
Niet met alle 200, ik weet niet hoeveel wél....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:16 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben even weg geweest.
Nee, geen 200 ballen hoeveel het er wel warenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:16 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben even weg geweest.
Waarom denk je dat ze altijd zo snel wil helpen? Heeft ze ook even rustquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Oeps.... Dan ben je wel héél erg druk...![]()
Ik hoop dat ze morgen je streams weer aan de praat krijgt, kun je daar je energie kwijt...
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat zei mijn vriendin ook altijd gelukkig heb ik nu een hele lieve vrouw![]()
Je haalt me de woorden uit de mond.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb me 5 weken rot geergerd aan Tanja. Het gaat nu 5 dagen wat beter. Nee, die mening stel ik nog lang niet bij.
zoals gewoonlijk lopen er een paar te klotenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niet met alle 200, ik weet niet hoeveel wél....
Er zaten er 32 in, maar dat kwam ook doordat Menno zin concentratie steeds kwijtraakte. De binnenploeg stond namelijk behoorlijk te kloten.
Dat weet ik al een paar jaar hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:17 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
soms moet je gewoon inzien dat je bepaalde dingen aan een vrouw moet overlaten![]()
hahaha, waar ik vroeger voetbalde hadden ze ook een aantal korfbal teams en we trainde op hetzelfde veld.quote:
Ze begon er zelf overquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:21 schreef flugeltje het volgende:
Ga vooral over aangeboren afwijkingen beginnen met z'n allen als er iemand bijzit die binnenkort moet bevallen... Tactisch hoor
hehe okquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat weet ik al een paar jaar hoor![]()
ik kan ondertussen al heel goed strijken, afwassen, koken enz.
Maar met 7 vrouwen gaan ze deze opdracht halen![]()
ze vertelde idd haar droom, maar volgens mij was het toen de rest die over Progeria begon...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:24 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ze begon er zelf overNav haar droom.
Maar goed dat ze nu geen Talpa kan kijkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:24 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ze begon er zelf overNav haar droom.
Ja das waar.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
ze vertelde idd haar droom, maar volgens mij was het toen de rest die over Progeria begon...
Ik kijk bewust niet...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:25 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar goed dat ze nu geen Talpa kan kijken![]()
ik denk dat iedereen dit toch ooit wel bij gymles heeft gehad op schoolquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:24 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
hahaha, waar ik vroeger voetbalde hadden ze ook een aantal korfbal teams en we trainde op hetzelfde veld.
Na het gebruikelijke uitlachen kwam de uitdaging en moesten we korf-werpen en we verloren![]()
Het is een stuk moeilijker dan het er uit ziet, basketbal is toch makkelijker![]()
Zolang het tellen goed gaat zal het geen vrouw zijn maar eerder Joostquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:24 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
hehe ok![]()
Hopelijk halen ze het, de enige stoorzender bij deze opdracht is in elk geval geen vrouw![]()
quote:
Had 'm heel even opstaan, maar ook weer heel snel afgezet. Kan daar dus echt niet tegen.quote:
Wat is er te zien dan...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Had 'm heel even opstaan, maar ook weer heel snel afgezet. Kan daar dus echt niet tegen.
Ja kan me voorstellen dat ze er niet rustiger van gaat slapenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Op zich wel heel erg sneu... Ze moet bijna bevallen en krijgt dus nachtmerries over wat er allemaal wel niet met haar kindje mis kan zijn.. In dit geval droomde ze dat ze een baby kreeg met een volwassen hoofd... En in plaats van haar een beetje gerust te stellen geven ze een opsomming van allerhande aangeboren afwijkingen
![]()
Daar zou zelfs Flugel het behoorlijk warm van krijgen
Kindje met een erg zware aangeboren afwijking. Is geboren zonder gezicht, echt heel erg eng.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat is er te zien dan...
*tv uit heeft staan*
Volgens mij heb ik daar bij RTL al eens een documentaire over gezien....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Kindje met een erg zware aangeboren afwijking. Is geboren zonder gezicht, echt heel erg eng.
Linda moet het van andere zaken hebben.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:30 schreef -Delta- het volgende:
Die houdt wel wat geld over zo, als je niks aan je uiterlijk doet
Ik heb nog nooit een kind gezien met zo'n verminkt gezicht.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat is er te zien dan...
*tv uit heeft staan*
Ja echt irritant gewoon.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:30 schreef -Delta- het volgende:
Loopt Linda nu echt alle dagen van de week/maand en jaar met hetzelfde?
Die houdt wel wat geld over zo, als je niks aan je uiterlijk doet
Haar rode haar bedoel je?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Linda moet het van andere zaken hebben.![]()
Daarom ben ik ook achter de pc gaan zitten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een kind gezien met zo'n verminkt gezicht.
Ze was geboren zonder gezicht eigenlijk![]()
![]()
Ik kon er echt niet tegen![]()
Het scheelt echt een stuk nu Joost zijn mond dicht houdt!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:36 schreef regenworm het volgende:
Het gaat nu een stuk sneller dan net
Volgens mij veel te snel maar dat zullen ze straks aan het einde wel zien denk ik.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:36 schreef regenworm het volgende:
Het gaat nu een stuk sneller dan net
oefenen voor de weekopdracht, er moeten 100 van de 200 ballen door de korfquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:39 schreef Greetings het volgende:
Wat de FUCK zijn ze nu aan het doen?
Als ze morgen ook flink oefenen denk ik idd dat ze een hele goede kans makenquote:
Ah ok... ik zie alleen de korf niet op de streamsquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:39 schreef Timon223 het volgende:
[..]
oefenen voor de weekopdracht, er moeten 100 van de 200 ballen door de korf
Gebruik je http://www.vkmag/com/media/indexbigbrother.html ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:40 schreef Djoj het volgende:
Avond all, ff een vraagje... ik gebruik de 4 schermpjes in 1, weetni hoe ik het uit moet leggen...sinds gisterenavond kom ik er niet meer op, blijft hangen bij "in buffer oplsaan"...heb al verschillende dingen geprobeerd, fire wall uit, virus scanner enzo...maar werkt nianybody any idea
lees in dit deel de eerste 40 a 50 berichten en je zult zeker weer beeld hebben!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:40 schreef Djoj het volgende:
Avond all, ff een vraagje... ik gebruik de 4 schermpjes in 1, weetni hoe ik het uit moet leggen...sinds gisterenavond kom ik er niet meer op, blijft hangen bij "in buffer oplsaan"...heb al verschillende dingen geprobeerd, fire wall uit, virus scanner enzo...maar werkt nianybody any idea
ff onder bestand => opties => streams wijzigenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:40 schreef Djoj het volgende:
Heb ik ook net een stukje van zitten kijken, pffff, heftig hoor dat meisje...moet je toch ni aan denken, beetje mixed feelings krijg ik erbij..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:40 schreef Bocaj het volgende:
Dat verminkte gezicht van dat kind kan ik ook niet aanzien.... Op Disco zijn ook van dat programma's.... Word ik alleen maar tries van en ik kan er toch niets aan doen dus ik kijk niet!
Dat wel, maar ik word er ook wel weer vrolijk van, omdat ik besef dat ik het toch maar mooi gesteld heb....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:40 schreef Bocaj het volgende:
Dat verminkte gezicht van dat kind kan ik ook niet aanzien.... Op Disco zijn ook van dat programma's.... Word ik alleen maar tries van en ik kan er toch niets aan doen dus ik kijk niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |