ja en jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ligt je vrouw al te slapen....??
Ben jij zo'n lastig menneke?![]()
Dat zei mijn vriendin ook altijd gelukkig heb ik nu een hele lieve vrouwquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:06 schreef Bocaj het volgende:
@Kribbet --> PRUTSER(Zei mij ex-vriendin ook altijd tegen mij haha)
Oeps.... Dan ben je wel héél erg druk...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
ja en ja![]()
Mijn vrouw vindt Joost nog een rustige jongen dus ....................![]()
![]()
Als je in dit deel de eerste 50 (ongeveer) post leest krijg je heel veel verschillende streams aangebodenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:10 schreef robster16 het volgende:
uhm, waar heeeebben jullie t allemaal over, bij mij doen de streams al de heeeele dag NIETS!
soms moet je gewoon inzien dat je bepaalde dingen aan een vrouw moet overlatenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:06 schreef Bocaj het volgende:
@Kribbet --> PRUTSER(Zei mij ex-vriendin ook altijd tegen mij haha)
Zoiets geloof ik jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:16 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben even weg geweest.
Hebben ze net een oefening gedaan met alle 200 ballen en er 32 gescoord?
Niet met alle 200, ik weet niet hoeveel wél....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:16 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben even weg geweest.
Nee, geen 200 ballen hoeveel het er wel warenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:16 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben even weg geweest.
Waarom denk je dat ze altijd zo snel wil helpen? Heeft ze ook even rustquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Oeps.... Dan ben je wel héél erg druk...![]()
Ik hoop dat ze morgen je streams weer aan de praat krijgt, kun je daar je energie kwijt...
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat zei mijn vriendin ook altijd gelukkig heb ik nu een hele lieve vrouw![]()
Je haalt me de woorden uit de mond.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb me 5 weken rot geergerd aan Tanja. Het gaat nu 5 dagen wat beter. Nee, die mening stel ik nog lang niet bij.
zoals gewoonlijk lopen er een paar te klotenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niet met alle 200, ik weet niet hoeveel wél....
Er zaten er 32 in, maar dat kwam ook doordat Menno zin concentratie steeds kwijtraakte. De binnenploeg stond namelijk behoorlijk te kloten.
Dat weet ik al een paar jaar hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:17 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
soms moet je gewoon inzien dat je bepaalde dingen aan een vrouw moet overlaten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |