Het is net een kleine kinder klasquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:58 schreef CartWOman het volgende:
Menno volledig uit z'n concentratie door dat gestuntel, Ingrid oefent op deze manier liever niet. Begrijpelijk.
Ik word echt pissig als ik dit zie.
Ook dat geprobeerd (had mijn vrouw even wakker gemaaktquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heb je ná het veranderen van de streams het programmaatje eerst afgesloten en daarna weer opgestart??
Gaan opnieuw oefenenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:01 schreef avonne het volgende:
zijn ze alweer moe?
Dat heeft Geert je verteldquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:59 schreef KRIBBET het volgende:
(en nee ik ga niet vertellen hoe ik dat weet)
Ligt je vrouw al te slapen....??quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ook dat geprobeerd (had mijn vrouw even wakker gemaakt) maar ze komt me morgen even bijstaan lees = ik kijk toe hoe zij het doet en vergeet het daarna gelijk weer
![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:04 schreef Falco het volgende:
Zei Tanja nou dat 32 van die ballen erin gegooid waren?
Ja, inderdaadquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:04 schreef Falco het volgende:
ze kan verder tellen dan 3?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:04 schreef Falco het volgende:
Ja lieverd,quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Lieve schat, had je nou al die BBstream 2.4 gedownload...
Zelfs ik heb het daarna voor elkaar gekregen...
http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:10 schreef robster16 het volgende:
uhm, waar heeeebben jullie t allemaal over, bij mij doen de streams al de heeeele dag NIETS!
Wie is Geert?quote:
ja en jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ligt je vrouw al te slapen....??
Ben jij zo'n lastig menneke?![]()
Dat zei mijn vriendin ook altijd gelukkig heb ik nu een hele lieve vrouwquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:06 schreef Bocaj het volgende:
@Kribbet --> PRUTSER(Zei mij ex-vriendin ook altijd tegen mij haha)
Oeps.... Dan ben je wel héél erg druk...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
ja en ja![]()
Mijn vrouw vindt Joost nog een rustige jongen dus ....................![]()
![]()
Als je in dit deel de eerste 50 (ongeveer) post leest krijg je heel veel verschillende streams aangebodenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:10 schreef robster16 het volgende:
uhm, waar heeeebben jullie t allemaal over, bij mij doen de streams al de heeeele dag NIETS!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |