Oke jouw feestjequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:44 schreef Lkw het volgende:
[..]
No way. In het Engels heet-ie Samson ja, in het Nederlands Simson.
Ik heb hem al meerdere keer opnieuw gestart maar werkt nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
start je pc /laptop eens opnieuw op.
Het beste middel tegen vage windows problemen.
Ik ben doodgegooid met de bijbel vroeger, vandaar mijn fanatisme waarschijnlijkquote:
Mag allebei...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:44 schreef Lkw het volgende:
[..]
No way. In het Engels heet-ie Samson ja, in het Nederlands Simson.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Simson_(Hebreeuwse_bijbel)
Komt overigens ook van wikipedia....quote:Samson
Samson is onder andere:
een figuur uit de Bijbel (Samson of Simson), zie: Simson (Bijbel)
Wat een valse nichten-opmerking zeg.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:24 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik generaliseer, sorry. Vul een willekeurige andere domme bevolkingsgroep in als je je aangesproken voelt![]()
Het beeld klopt nu maar was al 5 weken gewend om naar 4 beeldschermen tegelijk te kijken en ik weet niet of je 4 Windows Media schermen achter elkaar kan zetten maar daar kom ik nog wel achter.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:22 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Je mist niet echt veel nu (vind ik dan)![]()
Probeer Project1 anders even, die werkt ook perfect.
Lieve schat, had je nou al die BBstream 2.4 gedownload...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:51 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het beeld klopt nu maar was al 5 weken gewend om naar 4 beeldschermen tegelijk te kijken en ik weet niet of je 4 Windows Media schermen achter elkaar kan zetten maar daar kom ik nog wel achter.
Gewoon lekker klooien en als ik het helemaal verknal hersteld mijn vrouw het morgen wel weer![]()
(ik heb toch meer verstand van muizen dan van computers)
Okee, okee, klinkt me belachelijk in de oren en zie direct sjekkies voor me, maar jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mag allebei...
[..]
Komt overigens ook van wikipedia....
En weer een ideequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mij is het wél gelukt...
Ik heb BBstream 2.4 gedownload en vervolgens onder bestand > opties > streamadressen wijzigen de garnierstreams erin geplakt...
Daarna BBstream afgesloten en opnieuw opgestart.... Voila!
(misschien lukt het jou ook wel op deze manier)
inclusief het downloaden heb ik er vijf minuten over gedaan, dus het is misschien nog de moeite...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En weer een idee![]()
Ik ga het morgen wel even proberen want word er een beetje gek van en nu heb ik een beeld van het oefenen dus ben al blij![]()
Ik heb nu ongeveer 22 verschillende soorten streams op mijn schijf staanquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heb je nu wél BBstream 2.4 nu gedownload?
Goed hè, ik leer het welquote:
Heb je ná het veranderen van de streams het programmaatje eerst afgesloten en daarna weer opgestart??quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb nu ongeveer 22 verschillende soorten streams op mijn schijf staan![]()
Maar ook 2.4 werkte niet ook niet met die optie gebeuren, misschien toch een videokaart probleem.
Morgen ga ik verder zoeken en misschien doet de bbstream die ik heb het dan wel weer![]()
Menno moet er even achterkomen dat hij hoger moet gooien, ze moeten bijna een meter boven de korf en dan naar beneden vallen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:51 schreef Falco het volgende:
Dat oefenen gaat wel aardig geloof ik, alleen Menno moet ze nog drin zien te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |