quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze baalt nu ook vast, want het herinnert haar er weer aan dat ze weet dat het een meisje is.
Bovenhands gooien met die kokers om is ook vrij lastigquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:58 schreef Marrije het volgende:
Menno maakt geen S maar gooit onderhands!
Dat zal hij wel moeten, want met die buizen (of hoe je die dingen ook noemt) kan je geen S maken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:58 schreef Marrije het volgende:
Menno maakt geen S maar gooit onderhands!
Ja in een ketting, als ze met z'n allen gaan oefenen, dan is het wel leuk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:56 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik vind het een heel leuke opdracht..... als ze van hun luie reet zouden komen.
Het probleem is dat ze gewoon NIKS eraan doen. DUS is het niet leuk.
Ik zou het wel leuk vinden om ze te zien oefenen in een ketting.
OK, ik stel mijn prognose weer bij.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:59 schreef scanman01 het volgende:
Nu een wat sneller tempo gedaan door Menno. Score 2 van de 20
Die buizen zie ik nu pas!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:00 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat zal hij wel moeten, want met die buizen (of hoe je die dingen ook noemt) kan je geen S maken.
De enige manier is om onderhands te gooien
Ik heb me 5 weken rot geergerd aan Tanja. Het gaat nu 5 dagen wat beter. Nee, die mening stel ik nog lang niet bij.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:03 schreef BVO het volgende:
Ben ik de enige bij wie de haat voor Tanja steeds kleiner wordt?!?
Ik vind Rob nu bijv. een stuk erger.
Nu je het zegt!quote:
Korfballers gooien strafworpen ook onderhands trouwensquote:
Als Rob een stoker is dan is Chantal de duivel zelve.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:03 schreef BVO het volgende:
Ik vind Roel's homofobie sowieso raar. Hij leeft zogenaamd tussen de krakers, ik meen dat die normaal wat ruimdenkender zijn. En hij studeert psychologie, dat lijkt me (vooroordeelquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:57 schreef kwakveense het volgende:
een vriend van mij roept ook altijd om t hardst datie geen homofoob is, maar hij wordt echt gek als je ook maar iets homofiels zijn aknt op stuurt of roept, alles is "homogedrag" etc. ook issie overtuigd atheist (zegt ie...volgens mij en een kenner issie eigenlijk agnost)....een soort roel alleen dan een beetje egocentrischer en wat complexer....maar de kern is: t zijn allebei hele onzekere mannetjes die standpunten innemen om sterker te zijn, maar ondertussen panisch worden als zo'n standpunt in discussie voorbijkomt...
Wel kleiner, maar net als bij Scan nog lang niet weg. Dat zie ik ook niet snel gebeuren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:03 schreef BVO het volgende:
Wat een belachelijke uitspraakquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:12 schreef Pinball het volgende:
[..]
anderzijds gedraagt hij zich naar de vrouwen toe als iemand die niet verder kwam dan de MAVO. Bezitterig, fysiek, jaloers, met compleet andere regels voor mannen en vrouwen.
Wat is haat, tanja irriteert mij gewoon van tijd tot tijd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:03 schreef BVO het volgende:
Ik ken iemand die ook kraker is (en homo) en die kon Roel. Zal vast wel meevallen dus!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:12 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik vind Roel's homofobie sowieso raar. Hij leeft zogenaamd tussen de krakers, ik meen dat die normaal wat ruimdenkender zijn. En hij studeert psychologie, dat lijkt me (vooroordeel) ook niet echt een plek om je zeep te laten vallen. Vreemd dat hij dan zó onzeker is dat hij Rob en Joost moet afzeiken omdat ze lol hebben in een jurk (samen met Menno), maar ook met Rob samen Menno's mannelijkheid in twijfel trekt.
Dat is dezelfde dualiteit die hij ook op andere gebieden heeft. Enerzijds liet hij vanochtend zien behoorlijk ontwikkeld te zijn in de natuurkunde (ook vreemd voor iemand die psychologie studeert, meeste mensen die 5 jaar geen natuurkunde gedaan hebben vergeten veel meer, zeker intensieve blowers), anderzijds gedraagt hij zich naar de vrouwen toe als iemand die niet verder kwam dan de MAVO. Bezitterig, fysiek, jaloers, met compleet andere regels voor mannen en vrouwen.
Ik snap Roel helemaal niet, nog steeds niet.
en nu ik zie wat ik getiept heb ga ik het even crossposten in het Roel topic![]()
Ik heb weer beeld voor een gedeelte.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:21 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Welke versie heb je?
hier staan de laatste versies
andere streams invullen:
bestand-opties-wijzigen
en dan andere streams invullen bijv:
http://livestream.xs4all.nl/streamgate.asp?ch=23&x=.asx
http://livestream.xs4all.nl/streamgate.asp?ch=24&x=.asx
http://livestream.xs4all.nl/streamgate.asp?ch=25&x=.asx
http://livestream.xs4all.nl/streamgate.asp?ch=26&x=.asx
Wil iedereen snel laten slapenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:15 schreef flugeltje het volgende:
Kan er niet iemand gaan sexen ofzo....
Zelfs met zo'n spelletje erbij zijn ze saai
We houden van oranjequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:18 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben niet gek, ben een eierdop...
[afbeelding]
start je pc /laptop eens opnieuw op.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb weer beeld voor een gedeelte.
Ik krijg de BBstream met 4 kleine beeldjes niet meer aan de praat maar ga nu maar naar 1 beeld kijken en hoop te lezen als er op het andere kanaal iets gebeurd![]()
Gelukkig heb ik weer wat beeld dus kan ik stoppen met trillen![]()
Je mist niet echt veel nu (vind ik dan)quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik krijg de BBstream met 4 kleine beeldjes niet meer aan de praat maar ga nu maar naar 1 beeld kijken en hoop te lezen als er op het andere kanaal iets gebeurd![]()
Nee, maar de vlaggen kunnen binnen blijven in Groningen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:03 schreef BVO het volgende:
Maar het blijft een leuke kop om naar de kijken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:20 schreef scanman01 het volgende:
Lieske is ook wel eens vrolijker geweest
[afbeelding]
Ik generaliseer, sorry. Vul een willekeurige andere domme bevolkingsgroep in als je je aangesproken voeltquote:
Ja, 20 minuten geleden ongeveerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:20 schreef scanman01 het volgende:
Lieske is ook wel eens vrolijker geweest
Mij is het wél gelukt...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Misschien wordt die iemand dan ook wel achter zijn rug belachelijk gemaakt door Roel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:15 schreef BB-King het volgende:
Ik ken iemand die ook kraker is (en homo) en die kon Roel. Zal vast wel meevallen dus!
dat is mooi, maar helaas gebeurt er op dit moment niet erg veelquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mij is het wél gelukt...
Ik heb BBstream 2.4 gedownload en vervolgens onder bestand > opties > streamadressen wijzigen de garnierstreams erin geplakt...
Daarna BBstream afgesloten en opnieuw opgestart.... Voila!
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:40 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ik had ook al een linkje gepost waar de laatste staat, ook Project 1 staat daar, die kun je evt. ook nog proberen![]()
hier
Ach, zolang ze er geen geld voor vragen vind ik het wel bestquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We kunnen beter gaan melden wanneer fok een keer snel is
Heb je nu wél BBstream 2.4 nu gedownload?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ach, zolang ze er geen geld voor vragen vind ik het wel best![]()
Kribbet; heb je al Project1 geprobeerd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:30 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Ook al niet
Ik wil versatel
![]()
![]()
Heb nu gelukkig via win. mediaplayer een beeld dus daar zal ik het even mee moeten doen.
Dank jullie wel voor alle hulp![]()
![]()
![]()
Ik vond Rob vanaf dag 1 al irritant...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:36 schreef -Delta- het volgende:
Wat is er met Rob aan de hand, de laatste dagen.
Hij gedraagd zich ook alsof hij niet lekker in z'n vel zit, telkens flauwe opmerkingen naar iedereen. Alsof ie telkens met een vleugje sarcasme bezig is, of juist heel stil.
(En voor degene die zegt dat Rob vanaf dag 1 irritant is, die hoeft niet te reageren).
Goh wat is het niveau weer hoog vandaag.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik vond Rob vanaf dag 1 al irritant...![]()
Er gebeurt gewoon veel te weinig op de streams nu.... Daar wordt Flugel lastig van.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:37 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Goh wat is het niveau weer hoog vandaag.![]()
Ik vind hem overdreven rustig, ik hoor hem nauwlijks. Raar inderdaad.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:36 schreef -Delta- het volgende:
Hij gedraagd zich ook alsof hij niet lekker in z'n vel zit, telkens flauwe opmerkingen naar iedereen. Alsof ie telkens met een vleugje sarcasme bezig is, of juist heel stil.
(En voor degene die zegt dat Rob vanaf dag 1 irritant is, die hoeft niet te reageren).
Ingrid heeft geen tijd om te ballen, die wilt duimenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:37 schreef regenworm het volgende:
Ingrid zegt tegen menno niet te hard oefenen
Wat is die ingrid toch een trut oefenen krengen.
Hij voelt echt dat 'ie wordt doorzien, denk ik.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:36 schreef -Delta- het volgende:
Welke andere onderwerpenforums?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:38 schreef bloodymary het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat je sinds BB eigenlijk niet meer in de andere onderwerpenforums komt?
bij mij was vanaf dag 1 niemand irritant.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:36 schreef -Delta- het volgende:
quote:
Ach..... ze hoeft toch niet over straat.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:40 schreef -Delta- het volgende:
Wat een énige combi Lieske: die rok met die trui.
Past goed samen!
leuk ga maar lekker door flugeltjequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er gebeurt gewoon veel te weinig op de streams nu.... Daar wordt Flugel lastig van.
Nee hoor, het is samson....quote:
No way. In het Engels heet-ie Samson ja, in het Nederlands Simson.quote:
Oke jouw feestjequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:44 schreef Lkw het volgende:
[..]
No way. In het Engels heet-ie Samson ja, in het Nederlands Simson.
Ik heb hem al meerdere keer opnieuw gestart maar werkt nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
start je pc /laptop eens opnieuw op.
Het beste middel tegen vage windows problemen.
Ik ben doodgegooid met de bijbel vroeger, vandaar mijn fanatisme waarschijnlijkquote:
Mag allebei...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:44 schreef Lkw het volgende:
[..]
No way. In het Engels heet-ie Samson ja, in het Nederlands Simson.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Simson_(Hebreeuwse_bijbel)
Komt overigens ook van wikipedia....quote:Samson
Samson is onder andere:
een figuur uit de Bijbel (Samson of Simson), zie: Simson (Bijbel)
Wat een valse nichten-opmerking zeg.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:24 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik generaliseer, sorry. Vul een willekeurige andere domme bevolkingsgroep in als je je aangesproken voelt![]()
Het beeld klopt nu maar was al 5 weken gewend om naar 4 beeldschermen tegelijk te kijken en ik weet niet of je 4 Windows Media schermen achter elkaar kan zetten maar daar kom ik nog wel achter.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:22 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Je mist niet echt veel nu (vind ik dan)![]()
Probeer Project1 anders even, die werkt ook perfect.
Lieve schat, had je nou al die BBstream 2.4 gedownload...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:51 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het beeld klopt nu maar was al 5 weken gewend om naar 4 beeldschermen tegelijk te kijken en ik weet niet of je 4 Windows Media schermen achter elkaar kan zetten maar daar kom ik nog wel achter.
Gewoon lekker klooien en als ik het helemaal verknal hersteld mijn vrouw het morgen wel weer![]()
(ik heb toch meer verstand van muizen dan van computers)
Okee, okee, klinkt me belachelijk in de oren en zie direct sjekkies voor me, maar jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mag allebei...
[..]
Komt overigens ook van wikipedia....
En weer een ideequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mij is het wél gelukt...
Ik heb BBstream 2.4 gedownload en vervolgens onder bestand > opties > streamadressen wijzigen de garnierstreams erin geplakt...
Daarna BBstream afgesloten en opnieuw opgestart.... Voila!
(misschien lukt het jou ook wel op deze manier)
inclusief het downloaden heb ik er vijf minuten over gedaan, dus het is misschien nog de moeite...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En weer een idee![]()
Ik ga het morgen wel even proberen want word er een beetje gek van en nu heb ik een beeld van het oefenen dus ben al blij![]()
Ik heb nu ongeveer 22 verschillende soorten streams op mijn schijf staanquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heb je nu wél BBstream 2.4 nu gedownload?
Goed hè, ik leer het welquote:
Heb je ná het veranderen van de streams het programmaatje eerst afgesloten en daarna weer opgestart??quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb nu ongeveer 22 verschillende soorten streams op mijn schijf staan![]()
Maar ook 2.4 werkte niet ook niet met die optie gebeuren, misschien toch een videokaart probleem.
Morgen ga ik verder zoeken en misschien doet de bbstream die ik heb het dan wel weer![]()
Menno moet er even achterkomen dat hij hoger moet gooien, ze moeten bijna een meter boven de korf en dan naar beneden vallen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:51 schreef Falco het volgende:
Dat oefenen gaat wel aardig geloof ik, alleen Menno moet ze nog drin zien te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |