Ik heb met je te doen, maar iets is beter dan nietsquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:25 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ook die werkt niet hier![]()
Heb er nu 1 waarvan ik op stream 4 geluid heb dus kan mee luisteren maar dat is ook alles![]()
Misschien heeft het iets te maken met de videokaart, zal straks de computer van mijn vrouw inpikken![]()
Hoe ze eraan komen weet ik niet, maar het zijn inzichtkaarten:quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:27 schreef scanman01 het volgende:
Kan iemand me snel even uitleggen hoe ze aan die kaarten komen en wat het is?
Heeft Chantal niet ooit gezegd dat ze zulke kaarten had meegenomen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:30 schreef Day het volgende:
[..]
Hoe ze eraan komen weet ik niet, maar het zijn inzichtkaarten:
Heb ik allemaal niet maar ben even gaan google en wat blijkt ik kijk nog naar BBstream 1.3a en nu is er al 2.4aquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
in bb ga naar
- bestand
- optie
- stream adressen klik op wijzigen.
- verander er eerst één en sluit het programma af en start weer op.
Het klopt in elk geval dat Chantal een tijdje terug heeft gezegd dat ze die kaarten heeft meegenomen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:32 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Heeft Chantal niet ooit gezegd dat ze zulke kaarten had meegenomen?
Misschien hebben ze die nu gekregen of ze zijn van BB zelf![]()
Veel makkelijker om er nog wat drank in te gooien.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:32 schreef Pinball het volgende:
Matige poging van BB om van vandaag nog wat uitzendbaar materiaal te regelen.
Ze zijn nietszeggend en oninteressant.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:27 schreef scanman01 het volgende:
Kan iemand me snel even uitleggen hoe ze aan die kaarten komen en wat het is?
Ik had nog versie 1.0quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb ik allemaal niet maar ben even gaan google en wat blijkt ik kijk nog naar BBstream 1.3a en nu is er al 2.4a
Ik ga hem even updaten en opnieuw opstarten, ben zo terug(hopelijk werkt het dan beter
)
Die van Tanja heb ik gemist. Wat was haar vraag + antwoord?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:37 schreef -Delta- het volgende:
Ik vond de eerste van Tanja (over haar fouten) en die van Lieske (richting haar perfectionisme) erg treffend.![]()
Ik had ook al een linkje gepost waar de laatste staat, ook Project 1 staat daar, die kun je evt. ook nog proberenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb ik allemaal niet maar ben even gaan google en wat blijkt ik kijk nog naar BBstream 1.3a en nu is er al 2.4a
Ja, geeft een beetje aan wat het niveau van deze groep is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:37 schreef scanman01 het volgende:
Wel grappig dat ze al die kaarten nog serieus nemen ook. Tja..
Sommigen zitter er echt heel serieus op te reagerenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ja, geeft een beetje aan wat het niveau van deze groep is.
Kan hierna alsnogquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:35 schreef Coos het volgende:
Veel makkelijker om er nog wat drank in te gooien.![]()
Beetje horoscoop niveau idd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:41 schreef scanman01 het volgende:
Sommigen zitter er echt heel serieus op te reageren![]()
Het zal wel aan mij liggen dan
Ze heeft niks gevraagd, gewoon kaartje getrokken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:37 schreef Day het volgende:
[..]
Die van Tanja heb ik gemist. Wat was haar vraag + antwoord?
We kunnen beter gaan melden wanneer fok een keer snel isquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:44 schreef flugeltje het volgende:
Heb ik eindelijk m'n streams in orde... Is fok traag
Goed punt!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We kunnen beter gaan melden wanneer fok een keer snel is
Dat was ie, paar nachten geleden, ergens rond een uur of 3quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We kunnen beter gaan melden wanneer fok een keer snel is
Roel grijpt de mogelijkheid aan om wat kaarten te trekken die zeggen dat het weer goed komt met Dido. Zijn 10e kaart was eindelijk "Uw wil zal geschieden" (of zoiets). Dido gelooft er vast wel in, dus heeft hij haar die kaart wel even laten lezenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:44 schreef Pinball het volgende:
[..]
Beetje horoscoop niveau idd.
Het enige excuus van deze groep is dat ze al weken geen externe prikkels gehad hebben. Ik kan me voorstellen dat ze blij zijn dat ze iets hebben om 'over' te praten.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:47 schreef Pinball het volgende:
Dido komt bijna klaar van die kaart:
Ow, moeten we ook reageren als we het NIET leuk vinden...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:49 schreef -Delta- het volgende:
Ik heb het net aan het eind van het vorig topic gevraagd, maar vraag het gewoon nog een keer
Wie vind die nieuwe weekopdracht leuk?
Misschien als ik ze bezig zie, dat ik het leuk ga vinden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ow, moeten we ook reageren als we het NIET leuk vinden...
Nou, ik vind er dus geen hol aan
Zijn eerste poging was wel leuk:quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:47 schreef scanman01 het volgende:
Roel grijpt de mogelijkheid aan om wat kaarten te trekken die zeggen dat het weer goed komt met Dido. Zijn 10e kaart was eindelijk "Uw wil zal geschieden" (of zoiets). Dido gelooft er vast wel in, dus heeft hij haar die kaart wel even laten lezen
Een paar, ik heb niet de indruk dat ze volop aan het oefenen waren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:48 schreef Falco het volgende:
Zijn er overigens al een paar ballen door die korfbalmand gegaan vandaag?
Leuk Scanquote:
Ze baalt nu ook vast, want het herinnert haar er weer aan dat ze weet dat het een meisje is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:55 schreef -Delta- het volgende:
Tanja in de babykamer, ook voor het eerst
Ik vind het een heel leuke opdracht..... als ze van hun luie reet zouden komen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:49 schreef -Delta- het volgende:
Ik heb het net aan het eind van het vorig topic gevraagd, maar vraag het gewoon nog een keer
Wie vind die nieuwe weekopdracht leuk?
een vriend van mij roept ook altijd om t hardst datie geen homofoob is, maar hij wordt echt gek als je ook maar iets homofiels zijn aknt op stuurt of roept, alles is "homogedrag" etc. ook issie overtuigd atheist (zegt ie...volgens mij en een kenner issie eigenlijk agnost)....een soort roel alleen dan een beetje egocentrischer en wat complexer....maar de kern is: t zijn allebei hele onzekere mannetjes die standpunten innemen om sterker te zijn, maar ondertussen panisch worden als zo'n standpunt in discussie voorbijkomt...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:52 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zijn eerste poging was wel leuk:
"Je oordelen naar anderen laten zien wat je nog onderdrukt in jezelf"
Volgens mij riep 1 van de bewoners ook al wat over zijn homofobie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |