Ik kijk bewust niet...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:25 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar goed dat ze nu geen Talpa kan kijken![]()
ik denk dat iedereen dit toch ooit wel bij gymles heeft gehad op schoolquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:24 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
hahaha, waar ik vroeger voetbalde hadden ze ook een aantal korfbal teams en we trainde op hetzelfde veld.
Na het gebruikelijke uitlachen kwam de uitdaging en moesten we korf-werpen en we verloren![]()
Het is een stuk moeilijker dan het er uit ziet, basketbal is toch makkelijker![]()
Zolang het tellen goed gaat zal het geen vrouw zijn maar eerder Joostquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:24 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
hehe ok![]()
Hopelijk halen ze het, de enige stoorzender bij deze opdracht is in elk geval geen vrouw![]()
quote:
Had 'm heel even opstaan, maar ook weer heel snel afgezet. Kan daar dus echt niet tegen.quote:
Wat is er te zien dan...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Had 'm heel even opstaan, maar ook weer heel snel afgezet. Kan daar dus echt niet tegen.
Ja kan me voorstellen dat ze er niet rustiger van gaat slapenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Op zich wel heel erg sneu... Ze moet bijna bevallen en krijgt dus nachtmerries over wat er allemaal wel niet met haar kindje mis kan zijn.. In dit geval droomde ze dat ze een baby kreeg met een volwassen hoofd... En in plaats van haar een beetje gerust te stellen geven ze een opsomming van allerhande aangeboren afwijkingen
![]()
Daar zou zelfs Flugel het behoorlijk warm van krijgen
Kindje met een erg zware aangeboren afwijking. Is geboren zonder gezicht, echt heel erg eng.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat is er te zien dan...
*tv uit heeft staan*
Volgens mij heb ik daar bij RTL al eens een documentaire over gezien....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Kindje met een erg zware aangeboren afwijking. Is geboren zonder gezicht, echt heel erg eng.
Linda moet het van andere zaken hebben.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:30 schreef -Delta- het volgende:
Die houdt wel wat geld over zo, als je niks aan je uiterlijk doet
Ik heb nog nooit een kind gezien met zo'n verminkt gezicht.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat is er te zien dan...
*tv uit heeft staan*
Ja echt irritant gewoon.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:30 schreef -Delta- het volgende:
Loopt Linda nu echt alle dagen van de week/maand en jaar met hetzelfde?
Die houdt wel wat geld over zo, als je niks aan je uiterlijk doet
Haar rode haar bedoel je?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Linda moet het van andere zaken hebben.![]()
Daarom ben ik ook achter de pc gaan zitten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een kind gezien met zo'n verminkt gezicht.
Ze was geboren zonder gezicht eigenlijk![]()
![]()
Ik kon er echt niet tegen![]()
Het scheelt echt een stuk nu Joost zijn mond dicht houdt!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:36 schreef regenworm het volgende:
Het gaat nu een stuk sneller dan net
Volgens mij veel te snel maar dat zullen ze straks aan het einde wel zien denk ik.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:36 schreef regenworm het volgende:
Het gaat nu een stuk sneller dan net
oefenen voor de weekopdracht, er moeten 100 van de 200 ballen door de korfquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:39 schreef Greetings het volgende:
Wat de FUCK zijn ze nu aan het doen?
Als ze morgen ook flink oefenen denk ik idd dat ze een hele goede kans makenquote:
Ah ok... ik zie alleen de korf niet op de streamsquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:39 schreef Timon223 het volgende:
[..]
oefenen voor de weekopdracht, er moeten 100 van de 200 ballen door de korf
Gebruik je http://www.vkmag/com/media/indexbigbrother.html ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:40 schreef Djoj het volgende:
Avond all, ff een vraagje... ik gebruik de 4 schermpjes in 1, weetni hoe ik het uit moet leggen...sinds gisterenavond kom ik er niet meer op, blijft hangen bij "in buffer oplsaan"...heb al verschillende dingen geprobeerd, fire wall uit, virus scanner enzo...maar werkt nianybody any idea
lees in dit deel de eerste 40 a 50 berichten en je zult zeker weer beeld hebben!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:40 schreef Djoj het volgende:
Avond all, ff een vraagje... ik gebruik de 4 schermpjes in 1, weetni hoe ik het uit moet leggen...sinds gisterenavond kom ik er niet meer op, blijft hangen bij "in buffer oplsaan"...heb al verschillende dingen geprobeerd, fire wall uit, virus scanner enzo...maar werkt nianybody any idea
ff onder bestand => opties => streams wijzigenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:40 schreef Djoj het volgende:
Heb ik ook net een stukje van zitten kijken, pffff, heftig hoor dat meisje...moet je toch ni aan denken, beetje mixed feelings krijg ik erbij..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:40 schreef Bocaj het volgende:
Dat verminkte gezicht van dat kind kan ik ook niet aanzien.... Op Disco zijn ook van dat programma's.... Word ik alleen maar tries van en ik kan er toch niets aan doen dus ik kijk niet!
Dat wel, maar ik word er ook wel weer vrolijk van, omdat ik besef dat ik het toch maar mooi gesteld heb....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:40 schreef Bocaj het volgende:
Dat verminkte gezicht van dat kind kan ik ook niet aanzien.... Op Disco zijn ook van dat programma's.... Word ik alleen maar tries van en ik kan er toch niets aan doen dus ik kijk niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |