Veel plezier daar!quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:38 schreef Vlarp het volgende:
De WC is de trap af, dan de eerste gang rechts, de 2e deur links, dan de trap links omhoog, daarna de gang uitlopen, naar rechts gaan, de 3e deur naar links, de trap naar beneden, dan naar rechts, en dan de eerste deur
Tot zo
*deur open.. keuken door, deur door, links deur inquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:38 schreef Vlarp het volgende:
De WC is de trap af, dan de eerste gang rechts, de 2e deur links, dan de trap links omhoog, daarna de gang uitlopen, naar rechts gaan, de 3e deur naar links, de trap naar beneden, dan naar rechts, en dan de eerste deur
Tot zo
quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:48 schreef petre86 het volgende:
[..]
Creno is degene met plezier op de wc hoor![]()
ow, ok dat moet ik dan ff uitzoekenquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik geef gewoon de link van dat aparte log
Gewoon link van die log kopierenquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:58 schreef Andyvie het volgende:
Herken ik ook Lange Frans, CDP?
Ik ookquote:
Geen zin.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:06 schreef DennisMoore het volgende:
Gá dan!
*bekijkt ook foto's..quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:54 schreef wizarddragon het volgende:
*bekijkt foto's*
Mietje!quote:
Ik ga naar de middagvoorstelling van BatB en daarvoor en/of daarna handtekening en foto's jagen. Of zijn musical-acteurs je te min?quote:
LEUK juist..al hoef k dan ensemble gepeupel nie hoor;)quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ga naar de middagvoorstelling van BatB en daarvoor en/of daarna handtekening en foto's jagen. Of zijn musical-acteurs je te min?
nah, ik ook niet. Stanquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
LEUK juist..al hoef k dan ensemble gepeupel nie hoor;)
Aw, de thee is maar 1,70 bij Eeterij de Pistequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mn hoofd zegt ja.. maar helaas zegt mn portemonnee NEE qua drinken etc
Okee, coolquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Oh ik kom wel kijken enzo..maar ga niet mee drinken dan
Mijn maatje is er ook bij (en die weet dit nog niet, mweheh), maar die overleef je ook wel. Wax en Vlarp en Creno enzo hebben haar ook overleefd, uiteindelijkquote:
Ik denk ik sta strax met jouw en een handtasjesnicht..ik bereidde me al voor met mn mannelijke hormonen sprayquote:
Nee, mijn andere maatje (wel een nicht maar geen handtasjequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik denk ik sta strax met jouw en een handtasjesnicht..ik bereidde me al voor met mn mannelijke hormonen spray
ben al een paar dagen ziek!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:17 schreef creno het volgende:
goede*bibber*morgen !
ik heb het koud en mijn keel voelt rot...
Oh sorry!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 07:23 schreef Andyvie het volgende:
Mogguh dan maar
Leuk zo'n tracking-service, maar je gaat je wel zorgen maken als een pakje vanuit Ierland naar Best is verzonden (aangekomen op 30 september) en na 4 dagen opduikt in BrusselTerwijl die naar Wageningen moet....
Vervelend....Maar ja...K3 was natuurlijk al weer een tijdje uitverkocht he.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
en ook mn laatste hoop op een kaartje voor vanavond is vervlogen
Held!quote:
Daar ga je naar toe? Of daar kon je geen kaarten voor krijgen?quote:Donderdag bij Paul de Leeuw
Zielterig hondje....en tiefus _en_ aids...het zal je maar gebeuren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:18 schreef Blubberzwijn het volgende:
mogguh.. er zit hier zo'n vertieft aidshondje al een uur lang te keffen..word helemaal gek hiero..
Ingewikkeld allemaal hoor.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb kaarten voor K3 bij Paul de Leeuw..maar ik WIL kaartjes voor PDL vanavond
jaja vandaar dat ie ook elke ochtend blaft.. geen wekker meer nodigquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:28 schreef Semisane het volgende:
[..]
Zielterig hondje....en tiefus _en_ aids...het zal je maar gebeuren.![]()
Yeah, want ik droomde ook over piercings en ik zat gisteren in het piercingtopic te lezenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zou dat een teken kunnen zijn dat je intensief met FOK bezig bent?
mmmm quite kinky dusquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, want ik droomde ook over piercings en ik zat gisteren in het piercingtopic te lezenIk vroeg de piercer in mijn droom nog wat een retainer was, want dat kon ik niet vinden in de piercing encyclopedie online en iedereen had het erover, maar die vent wist het ook niet. Hij smeerde Rocky wel een wenkbrauwpiercing aan, en een ringetje erbij dat meer op een cockring leek, zo groot
Ang3l was er ook nog bij, trouwens.
Dat is bij mij dus precies omgekeerdquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:33 schreef Waxxer het volgende:
Tja, rocken en Ang3l worden ook in één adem genoemd he of hoe zeg je dat want dat weet ik zo ff 1-2-3 niet meer omdat ik een after-stress piek heb die zijn weerga niet kent zeg tjee!
Ik moet ook nog eens direct maar dan ook echt meteen weer vreselijk weg!
Voor mij natuurlijk, duhquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:12 schreef TehRockstar het volgende:
Is die zoen voor mij?Of voor een bepaald iemand anders.
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Voor mij natuurlijk, duh
In mijn droom was je een stuk leuker
Mijn erotische dromen gaan NIET over jongetjes van 14quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:17 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Geen vieze dingen met me uitgehaald he?
beetje oud nummer al maar wel heel goed jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:08 schreef Cybart het volgende:
ok, mischien een beetje heel erg gay....Natalia - Risin
nog een keertje luisteren en dan maffen.... laterz
dhw 2-02 is gewoon al beschikbaar hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:51 schreef TehRockstar het volgende:
Waarom begint DHW nou niet?
Ik wil ziek in bed liggen en kijken.
dan kijk je toch lekker naar Joling en Gordon, da's op dezelfde tijdquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:53 schreef TehRockstar het volgende:
Oh, kut. Vanavond een saaie episode.![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan kijk je toch lekker naar Joling en Gordon, da's op dezelfde tijd
Oh, ongetwijfeld, maar niet moeilijk te begrijpen...quote:
Mag dat wel? Ik wil geen gezeik...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:23 schreef creno het volgende:
doe hem als linkje posten LOL
Bedankt voor de zoenquote:
Williksien!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:28 schreef Cybart het volgende:
jeej, de hele serie van coupling nu compleet heb
yin en yang....................... plus en min.....................quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:49 schreef wonderer het volgende:
*gaat yoga-en*
Nee, da's Klazien... En ik bedoel ook niet Berendien uit Wisp.quote:
en dan vrij naar Najib gewoon zonder te kijken nummr 148 bestellen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:52 schreef DennisMoore het volgende:
Ik ga maar 's chinees halen.
Ze gaan maar tot 125...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:57 schreef Stroekie het volgende:
en dan vrij naar Najib gewoon zonder te kijken nummr 148 bestellen?
Najib Amhali een cabaretier die erg leuke situatie schetsen kan geven. Zoals hoe mensen zich omstreeks 03.00 uur gedragen in een shoarmatent na een avond stappen. Maar dus ook hoe Hollanders zich bij de chinees gedragen wanneer ze hun bestelling door geven.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ze gaan maar tot 125....
Wie is Najib?
Nederlandse films zuigen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:13 schreef Timmah het volgende:
. Vandaag naar het Nederlands Filmfestival geweest....Saaie boel. Het heeft mn vooroordelen naar Nederlandse films niet weg kunnen halen iig.
.
Welke vooroordelen? Naakte mannen en sex binnen het half uur? (die werden door de Vierde Man in ieder geval ruimschoots bevestigdquote:
Neuh, Ik heb geen Lul / Tiet of kont gezien vandaag, maar de kwaliteit was gewoon niet om over naar huis te schrijven.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Welke vooroordelen? Naakte mannen en sex binnen het half uur? (die werden door de Vierde Man in ieder geval ruimschoots bevestigd)
De Vierde Man zoog letterlijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Welke vooroordelen? Naakte mannen en sex binnen het half uur? (die werden door de Vierde Man in ieder geval ruimschoots bevestigd)
Film is echt geweldig. Vooral als je hem een paar keer ziet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:22 schreef Timmah het volgende:
[..]
Neuh, Ik heb geen Lul / Tiet of kont gezien vandaag, maar de kwaliteit was gewoon niet om over naar huis te schrijven..
Van de Vierde man ken ik alleen het boek trouwens..
Japanners zijn raar. Ze kennen helemaal geen gotiek :squote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:32 schreef Timmah het volgende:
* Timmah stuitert voorlopig dan maar even op Malice Mizer - Beast of Blood
[afbeelding]
Het zijn allemaal mannen trouwens.. Japanse Gothics.
.
Japanners zijn tof.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Japanners zijn raar. Ze kennen helemaal geen gotiek :s
Ik ben al heel vaak verhuisd, maar sinds maart 2000 woon ik in Best. En verhuizen zit er voorlopig nog niet in...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:25 schreef DennisMoore het volgende:
Hoezo woon je in Best?
Je was toch verhuisd?
Ik ken er geen persoonlijk. Ik heb echter wel de Japanse versie van Phantom of the Opera en dat is pas ECHT raar...quote:
Het was graag gedaan... Geen enkele moeite zelfsquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:47 schreef Andyvie het volgende:
Dank je Tech, dat je mijn toetsenbord hierheen hebt gebrachtHij is mooi
Ben je trouwens niet de enige in Best die ik ken. Een oud-collega van me woont er ook, ga ik waarschijnlijk volgende week heen.
De Japanse versie van Sugar Baby Love of Hakuna Matata dan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ken er geen persoonlijk. Ik heb echter wel de Japanse versie van Phantom of the Opera en dat is pas ECHT raar...
Rare clip :s Zitten er nou echt engelse woorden in of klinkt het maar zo? In phantom gebruiken ze dus echt Engelse woorden en dat klinkt echt voor geen meter.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:46 schreef Timmah het volgende:
Hmm.. Betere Versie:
http://portal.omroep.nl/mplayer?nav=stsfUsHEbGcZtHjIkvC
4e Minuut.
Er zit ook een leuk stukje over Flo in dat programma rond de 20e minuut..
Jep, er worden inderdaad soms engelse woorden gebruikt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Rare clip :s Zitten er nou echt engelse woorden in of klinkt het maar zo? In phantom gebruiken ze dus echt Engelse woorden en dat klinkt echt voor geen meter.
Leuk gevonden, dat wel. Vooral het laatste stukje, als ze allemaal weglopen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:58 schreef Timmah het volgende:
[..]
Jep, er worden inderdaad soms engelse woorden gebruikt.. In veel japanse nummers trouwens. Ik vind die clip echt supertof.
.
Op TV was het erg leuk te zien hoe die personen in de lucht hangen, je ziet ze echt wiebelen enzo.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Leuk gevonden, dat wel. Vooral het laatste stukje, als ze allemaal weglopen.
Ja, dat zag ik wel, maar ik dacht, huh, waarom zou dat zo zijn, is toch computer... maar toen bleek dat al die meisjes niet het zelfde waren... en toen ging ik toch wel twijfelenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:05 schreef Timmah het volgende:
[..]
Op TV was het erg leuk te zien hoe die personen in de lucht hangen, je ziet ze echt wiebelen enzo.. Op zo'n klein schermpje is dat neit echt duidelijk te zien.
Ik had het idee dat je je baan achterna was verhuisd, ergens in de buurt van Utrecht ofzo.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:38 schreef tech het volgende:
Ik ben al heel vaak verhuisd, maar sinds maart 2000 woon ik in Best. En verhuizen zit er voorlopig nog niet in...
Nee, ik werk inderdaad in Vianen, maar ik woon prima in Best. Ik sta zo vroeg 's ochtends op om de file een beetje voor te zijn. Meestal ben ik om 7:30 op mijn werk en rond 16:00 klaar. Dat werkt goed voor mij. Bovendien zijn projecten in Keulen en Brussel (bijv.) veel beter te bereizen vanuit Best.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik had het idee dat je je baan achterna was verhuisd, ergens in de buurt van Utrecht ofzo..
Hij's nog steeds een beetje onzeker in z'n woordenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:46 schreef Timmah het volgende:
Er zit ook een leuk stukje over Flo in dat programma rond de 20e minuut..
Mjah... Hij's zoooooooow schattig.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij's nog steeds een beetje onzeker in z'n woorden![]()
![]()
Dick zegt me even niks... in dit verband... Maar goed...quote:
Dick Rienstra, natuurlijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:40 schreef tech het volgende:
[..]
Dick zegt me even niks... in dit verband... Maar goed...
Dick en verband zijn ook als water en vuur... zeg maar.![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:43 schreef Timmah het volgende:
Wel leuk japans:
http://www.dandad.org/awards2005/entry.asp?entry_id=V_11442
Ik zal maar niet zeggen dat ik 'n paar x bij 'm heb gelogeerd danquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:38 schreef Timmah het volgende:
[..]
Mjah... Hij's zoooooooow schattig.. IRL al helemaal. Zat ik zo maar pardoes achter em in de bios.
.
Ik ben niet jaloers hoor. Heel niet. Echt niet. Echt niet hoor! No way.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen dat ik 'n paar x bij 'm heb gelogeerd dan
Dick Rienstraquote:
oooooo, dan kan ik ook best zeggen dat ik ook daar gegeten heb en dat mama Flo lekkere rotti had gemaakt en dat we in het vondelpark hebben gedronken en dat we zijn gaan stappen in de soho en dat ie ook op m'n verjaardag is geweest en ik bij hem en dat ie een teddybeer van me heeft en dat die naar mij is vernoemd en da ik ook 1x in z'n stripje voorkom en dat ik stripjes van hem in m'n dagboek heb staan (niet geplakt maar door hem zelf er in getekend) en dat ie 2 leuke zusjes heeft (waarvan de ene mooi zingt in Eve 'n I) en dat ik hem nog steeds in m'n MSN heb staan.... maar dat ik 'm niet zo vaak meer spreek en nog amper zie (laatste x was Lowlands vorig jaar of zo meen ik).quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:46 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik ben niet jaloers hoor. Heel niet. Echt niet. Echt niet hoor! No way..
Daar sta ik dan met mn gesigneerde Boekje en mn Bioscoop rendez-vous.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
oooooo, dan kan ik ook best zeggen dat ik ook daar gegeten heb en dat mama Flo lekkere rotti had gemaakt en dat we in het vondelpark hebben gedronken en dat we zijn gaan stappen in de soho en dat ie ook op m'n verjaardag is geweest en ik bij hem en dat ie een teddybeer van me heeft en dat die naar mij is vernoemd en da ik ook 1x in z'n stripje voorkom en dat ik stripjes van hem in m'n dagboek heb staan (niet geplakt maar door hem zelf er in getekend) en dat ie 2 leuke zusjes heeft (waarvan de ene mooi zingt in Eve 'n I) en dat ik hem nog steeds in m'n MSN heb staan.... maar dat ik 'm niet zo vaak meer spreek en nog amper zie (laatste x was Lowlands vorig jaar of zo meen ik).
Dat was voor Bas, dat was zelfs nog voor Chris!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:50 schreef Timmah het volgende:
Logeren Logeren? Of Logeren Logeren? En Bas dan?
.
Dus het was Logeren Logerenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was voor Bas, dat was zelfs nog voor Chris!
Dat was toen ie nog maar net "out" was... schattig
Dat was trouwens zelfs nog voor Tim (Pupje).
Neeheeee!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:56 schreef beaverhausen het volgende:
Ang3l heeft 'gelogeerd' bij Flo?!.
Om van Jan, Pier en Tjoris nog maar te zwijgen... Díe hadden baarden... Tjongequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:52 schreef DennisMoore het volgende:
Dick, Flo, Bas...
Jan, Piet, Joris...
Woeiiiquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neeheeee!
We hebben echt GESLAPEN. Bij z'n mama thuis. In z'n mini mini kamertje. Hij op z'n 1p bed, ik op het aerobed d'rnaast gepropt op de grond. Ow ja, en een keer op de bank van mama Flo toen het feest was. En een keer op een luchtbed in de woonkamer.
Cornee toch ook?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:02 schreef tech het volgende:
[..]
Om van Jan, Pier en Tjoris nog maar te zwijgen... Díe hadden baarden... Tjonge
Logeren bij Floquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neeheeee!
We hebben echt GESLAPEN. Bij z'n mama thuis. In z'n mini mini kamertje. Hij op z'n 1p bed, ik op het aerobed d'rnaast gepropt op de grond. Ow ja, en een keer op de bank van mama Flo toen het feest was. En een keer op een luchtbed in de woonkamer.
Ik leerde altijd Korneel, maar ik geloof dat de verschillende basisschool/lagere school leraren het niet altijd met elkaar eens zijn over de juiste spelling van Ald-Hollandsche naemenquote:
Een goedenavond allen!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:51 schreef wonderer het volgende:
quote:
Yupquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:09 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Een goedenavond allen!![]()
Dick RIenstra zit nu toch ook in die reclame van BCC of vergis ik me heel erg?
Hmm, is m'n quoteknopje kapoet of heb ik al te lang niet meer gefokt?![]()
![]()
*dramatische zucht* Adjudant van der Steen zegt je wel iets?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:12 schreef beaverhausen het volgende:
Als Nuvole al weet wie het is zal ik wel wereldvreemd zijn maar ... wie de neuk is Dick Rienstra?.
*dramatisch terugzucht* euhm..nee.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
*dramatische zucht* Adjudant van der Steen zegt je wel iets?
Jij hebt wat in je opvoeding gemist, beavje...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*dramatisch terugzucht* euhm..nee.
Vast wel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij hebt wat in je opvoeding gemist, beavje...
[afbeelding]
IK heb ook een baard jaquote:
Toen had ie een baard. Was niet zo'n goeie zet. Vond ie zelf ook, achterafquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:24 schreef DennisMoore het volgende:
'k Heb een B&A-dvd, maar weet niet meer zeker welke.
Volgens mij met de Huilende Professor.
Niet JIJquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:25 schreef creno het volgende:
[..]
IK heb ook een baard jamaar het is Corné, of creno voor int(ernet)imi...
oja: HOI
Ga je helemaal niet?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:26 schreef Cybart het volgende:
*heeeeeel erg jaloers is op maat van mij*
hij gaat morgen VIP bij Robbie en hem meeten
helaas was het het allerlaatste VIP kaartje wat er was...
maar goed, ik ging er toch pas van uit dat we robbie volgend jaar gingen meeten
avond trouwens!
Misschien moet Adjudant Van der Steen Beav maar eens een paar nachtjes in de cel zetten om over z'n zonden na te denken...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:22 schreef beaverhausen het volgende:
quote:
sinds ik me al vier dagen niet heb geschorenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:27 schreef wonderer het volgende:
Creno!(baard? Sinds wanneer?
)
Cybart!
Ooooow is dat allesquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:31 schreef creno het volgende:
[..]
sinds ik me al vier dagen niet heb geschoren
zoiets dus: [afbeelding]
Over ze allemaal?!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:30 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Misschien moet Adjudant Van der Steen Beav maar eens een paar nachtjes in de cel zetten om over z'n zonden na te denken...
heb jij zo'n erge baardgroei dan ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ooooow is dat alleszo zie ik er 's avodns al bijna uit
De adjudant is van mij! Van mij, hoor je!? *hysterisch lacht*quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:30 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Misschien moet Adjudant Van der Steen Beav maar eens een paar nachtjes in de cel zetten om over z'n zonden na te denken...
Waarom kan ik nou niet meer quoten?![]()
Tripping![]()
![]()
Zal Ryan_r blij mee zijn. krijgt ie meteen een scrubbeurt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:31 schreef creno het volgende:
[..]
ik zie hem zaterdag pas weer irl, tegen die tijd is mijn baard een heerlijk zacht knuffelig vachtjequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zal Ryan_r blij mee zijn. krijgt ie meteen een scrubbeurt.
Beter stoppels op je kin dan ergens andersquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zal Ryan_r blij mee zijn. krijgt ie meteen een scrubbeurt.
What was I thinking...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:35 schreef beaverhausen het volgende:
Over ze allemaal?! .
Replique heeft een update gehadquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:30 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Waarom kan ik nou niet meer quoten?![]()
Tripping![]()
![]()
Oh, dus alleen m'n zonden van de afgelopen 2 weken dus...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:40 schreef Nuvole het volgende:
[..]
What was I thinking...
Een paar maandjes brommen dan!
Opschepper!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oh, dus alleen m'n zonden van de afgelopen 2 weken dus...
c'est assez!quote:
Jaja, gooi maar weer online dan, we happen wel.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:05 schreef wonderer het volgende:
Ik vind net mijn allereerste website terug. De nostalgie... (april 1999)...
cool hequote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:11 schreef Nuvole het volgende:
[..]
[..]
c'est assez!
Een echt QuickQuoteQnopje!![]()
[..]
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:34 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik ben er helemaal gelukkig mee, knopjes =![]()
Maar nu ga ik![]()
quote:
Doe je zelf!quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:31 schreef creno het volgende:
[..]
Kloterig.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en hoe gaat het met ons patientje?
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:02 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Kloterig.
Zoiets dus: [afbeelding]
Het kots/bed gedeelte alleen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:11 schreef creno het volgende:
[..]je bent van een ziek jongetje verandert in een bezeten meisje
en ik ben nu al volop bezig met werk, en dat is dus niet voor schoolquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:05 schreef petre86 het volgende:
straks moet ik nog bezig met schoolwerk![]()
![]()
![]()
*kijkt om zich heen of niemand die verschrikkelijke zin gehoort heeft*
iedereen die over een week mee zou gaan moet dan wel beter zijn natuurlijkquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:56 schreef Stroekie het volgende:
Willen de zieken zich rustig houden in hun bedjes en braaf een middagslaapje gaan houden, en op tijd hun sinaasappelsapje nemen.
Straks komt KP de verpleegkundige nog wel een inspectieronde houden om te zien hoe het met jullie gaat
beterschap !!![]()
maar ik heb juist zin!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:56 schreef Stroekie het volgende:
Willen de zieken zich rustig houden in hun bedjes en braaf een middagslaapje gaan houden, en op tijd hun sinaasappelsapje nemen.
Straks komt KP de verpleegkundige nog wel een inspectieronde houden om te zien hoe het met jullie gaat
beterschap !!![]()
een pinguin?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:09 schreef Stroekie het volgende:
KP is natuurlijk KeizerPinguin
Inderdaad!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:36 schreef ajuu het volgende:
[..]
hoi waxxer lang niet gezien gesproken gehoord!
eerst week in egypte geweest, nou een week ziek ziek ziek. egypte was een interessante ervaring qua alleen (in mijn eentje) op vakantie en de zwaar toeristische setting (ver van pyramides en tempels in een club med-achtig beach resort met beatles-op-panfluit-muzak) en vreemde voorstellen in achterkamertjes van winkels (you touch my dick yes?...tja, als je je broek dicht houd...you do not have wife? you like boys aaah me boys like too! you want fucky? maar helaas ik doe niet aan fuck) etc.quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:45 schreef ajuu het volgende:
[..]
eerst week in egypte geweest, nou een week ziek ziek ziek. egypte was een interessante ervaring qua alleen (in mijn eentje) op vakantie en de zwaar toeristische setting (ver van pyramides en tempels in een club med-achtig beach resort met beatles-op-panfluit-muzak) en vreemde voorstellen in achterkamertjes van winkels (you touch my dick yes?...tja, als je je broek dicht houd...you do not have wife? you like boys aaah me boys like too! you want fucky? maar helaas ik doe niet aan fuck) etc.
hatsjie! hatshie! en nu de dus de egyptische vogelgriep denk ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |