Oh, dus alleen m'n zonden van de afgelopen 2 weken dus...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:40 schreef Nuvole het volgende:
[..]
What was I thinking...
Een paar maandjes brommen dan!
Opschepper!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oh, dus alleen m'n zonden van de afgelopen 2 weken dus...
c'est assez!quote:
Jaja, gooi maar weer online dan, we happen wel.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:05 schreef wonderer het volgende:
Ik vind net mijn allereerste website terug. De nostalgie... (april 1999)...
cool hequote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:11 schreef Nuvole het volgende:
[..]
[..]
c'est assez!
Een echt QuickQuoteQnopje!![]()
[..]
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:34 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik ben er helemaal gelukkig mee, knopjes =![]()
Maar nu ga ik![]()
quote:
Doe je zelf!quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:31 schreef creno het volgende:
[..]
sinds ik me al vier dagen niet heb geschoren
zoiets dus: [afbeelding]
Kloterig.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en hoe gaat het met ons patientje?
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:02 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Kloterig.
Zoiets dus: [afbeelding]
Het kots/bed gedeelte alleen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:11 schreef creno het volgende:
[..]je bent van een ziek jongetje verandert in een bezeten meisje
en ik ben nu al volop bezig met werk, en dat is dus niet voor schoolquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:05 schreef petre86 het volgende:
straks moet ik nog bezig met schoolwerk![]()
![]()
![]()
*kijkt om zich heen of niemand die verschrikkelijke zin gehoort heeft*
iedereen die over een week mee zou gaan moet dan wel beter zijn natuurlijkquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:56 schreef Stroekie het volgende:
Willen de zieken zich rustig houden in hun bedjes en braaf een middagslaapje gaan houden, en op tijd hun sinaasappelsapje nemen.
Straks komt KP de verpleegkundige nog wel een inspectieronde houden om te zien hoe het met jullie gaat
beterschap !!![]()
maar ik heb juist zin!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:56 schreef Stroekie het volgende:
Willen de zieken zich rustig houden in hun bedjes en braaf een middagslaapje gaan houden, en op tijd hun sinaasappelsapje nemen.
Straks komt KP de verpleegkundige nog wel een inspectieronde houden om te zien hoe het met jullie gaat
beterschap !!![]()
een pinguin?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:09 schreef Stroekie het volgende:
KP is natuurlijk KeizerPinguin
Inderdaad!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:36 schreef ajuu het volgende:
[..]
hoi waxxer lang niet gezien gesproken gehoord!
eerst week in egypte geweest, nou een week ziek ziek ziek. egypte was een interessante ervaring qua alleen (in mijn eentje) op vakantie en de zwaar toeristische setting (ver van pyramides en tempels in een club med-achtig beach resort met beatles-op-panfluit-muzak) en vreemde voorstellen in achterkamertjes van winkels (you touch my dick yes?...tja, als je je broek dicht houd...you do not have wife? you like boys aaah me boys like too! you want fucky? maar helaas ik doe niet aan fuck) etc.quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:45 schreef ajuu het volgende:
[..]
eerst week in egypte geweest, nou een week ziek ziek ziek. egypte was een interessante ervaring qua alleen (in mijn eentje) op vakantie en de zwaar toeristische setting (ver van pyramides en tempels in een club med-achtig beach resort met beatles-op-panfluit-muzak) en vreemde voorstellen in achterkamertjes van winkels (you touch my dick yes?...tja, als je je broek dicht houd...you do not have wife? you like boys aaah me boys like too! you want fucky? maar helaas ik doe niet aan fuck) etc.
hatsjie! hatshie! en nu de dus de egyptische vogelgriep denk ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |