Ik ben niet jaloers hoor. Heel niet. Echt niet. Echt niet hoor! No way.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen dat ik 'n paar x bij 'm heb gelogeerd dan
Dick Rienstraquote:
oooooo, dan kan ik ook best zeggen dat ik ook daar gegeten heb en dat mama Flo lekkere rotti had gemaakt en dat we in het vondelpark hebben gedronken en dat we zijn gaan stappen in de soho en dat ie ook op m'n verjaardag is geweest en ik bij hem en dat ie een teddybeer van me heeft en dat die naar mij is vernoemd en da ik ook 1x in z'n stripje voorkom en dat ik stripjes van hem in m'n dagboek heb staan (niet geplakt maar door hem zelf er in getekend) en dat ie 2 leuke zusjes heeft (waarvan de ene mooi zingt in Eve 'n I) en dat ik hem nog steeds in m'n MSN heb staan.... maar dat ik 'm niet zo vaak meer spreek en nog amper zie (laatste x was Lowlands vorig jaar of zo meen ik).quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:46 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik ben niet jaloers hoor. Heel niet. Echt niet. Echt niet hoor! No way..
Daar sta ik dan met mn gesigneerde Boekje en mn Bioscoop rendez-vous.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
oooooo, dan kan ik ook best zeggen dat ik ook daar gegeten heb en dat mama Flo lekkere rotti had gemaakt en dat we in het vondelpark hebben gedronken en dat we zijn gaan stappen in de soho en dat ie ook op m'n verjaardag is geweest en ik bij hem en dat ie een teddybeer van me heeft en dat die naar mij is vernoemd en da ik ook 1x in z'n stripje voorkom en dat ik stripjes van hem in m'n dagboek heb staan (niet geplakt maar door hem zelf er in getekend) en dat ie 2 leuke zusjes heeft (waarvan de ene mooi zingt in Eve 'n I) en dat ik hem nog steeds in m'n MSN heb staan.... maar dat ik 'm niet zo vaak meer spreek en nog amper zie (laatste x was Lowlands vorig jaar of zo meen ik).
Dat was voor Bas, dat was zelfs nog voor Chris!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:50 schreef Timmah het volgende:
Logeren Logeren? Of Logeren Logeren? En Bas dan?
.
Dus het was Logeren Logerenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was voor Bas, dat was zelfs nog voor Chris!
Dat was toen ie nog maar net "out" was... schattig
Dat was trouwens zelfs nog voor Tim (Pupje).
Neeheeee!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:56 schreef beaverhausen het volgende:
Ang3l heeft 'gelogeerd' bij Flo?!.
Om van Jan, Pier en Tjoris nog maar te zwijgen... Díe hadden baarden... Tjongequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:52 schreef DennisMoore het volgende:
Dick, Flo, Bas...
Jan, Piet, Joris...
Woeiiiquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neeheeee!
We hebben echt GESLAPEN. Bij z'n mama thuis. In z'n mini mini kamertje. Hij op z'n 1p bed, ik op het aerobed d'rnaast gepropt op de grond. Ow ja, en een keer op de bank van mama Flo toen het feest was. En een keer op een luchtbed in de woonkamer.
Cornee toch ook?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:02 schreef tech het volgende:
[..]
Om van Jan, Pier en Tjoris nog maar te zwijgen... Díe hadden baarden... Tjonge
Logeren bij Floquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neeheeee!
We hebben echt GESLAPEN. Bij z'n mama thuis. In z'n mini mini kamertje. Hij op z'n 1p bed, ik op het aerobed d'rnaast gepropt op de grond. Ow ja, en een keer op de bank van mama Flo toen het feest was. En een keer op een luchtbed in de woonkamer.
Ik leerde altijd Korneel, maar ik geloof dat de verschillende basisschool/lagere school leraren het niet altijd met elkaar eens zijn over de juiste spelling van Ald-Hollandsche naemenquote:
Een goedenavond allen!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:51 schreef wonderer het volgende:
quote:
Yupquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:09 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Een goedenavond allen!![]()
Dick RIenstra zit nu toch ook in die reclame van BCC of vergis ik me heel erg?
Hmm, is m'n quoteknopje kapoet of heb ik al te lang niet meer gefokt?![]()
![]()
*dramatische zucht* Adjudant van der Steen zegt je wel iets?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:12 schreef beaverhausen het volgende:
Als Nuvole al weet wie het is zal ik wel wereldvreemd zijn maar ... wie de neuk is Dick Rienstra?.
*dramatisch terugzucht* euhm..nee.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
*dramatische zucht* Adjudant van der Steen zegt je wel iets?
Jij hebt wat in je opvoeding gemist, beavje...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*dramatisch terugzucht* euhm..nee.
Vast wel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij hebt wat in je opvoeding gemist, beavje...
[afbeelding]
IK heb ook een baard jaquote:
Toen had ie een baard. Was niet zo'n goeie zet. Vond ie zelf ook, achterafquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:24 schreef DennisMoore het volgende:
'k Heb een B&A-dvd, maar weet niet meer zeker welke.
Volgens mij met de Huilende Professor.
Niet JIJquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:25 schreef creno het volgende:
[..]
IK heb ook een baard jamaar het is Corné, of creno voor int(ernet)imi...
oja: HOI
Ga je helemaal niet?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:26 schreef Cybart het volgende:
*heeeeeel erg jaloers is op maat van mij*
hij gaat morgen VIP bij Robbie en hem meeten
helaas was het het allerlaatste VIP kaartje wat er was...
maar goed, ik ging er toch pas van uit dat we robbie volgend jaar gingen meeten
avond trouwens!
Misschien moet Adjudant Van der Steen Beav maar eens een paar nachtjes in de cel zetten om over z'n zonden na te denken...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:22 schreef beaverhausen het volgende:
quote:
sinds ik me al vier dagen niet heb geschorenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:27 schreef wonderer het volgende:
Creno!(baard? Sinds wanneer?
)
Cybart!
Ooooow is dat allesquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:31 schreef creno het volgende:
[..]
sinds ik me al vier dagen niet heb geschoren
zoiets dus: [afbeelding]
Over ze allemaal?!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:30 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Misschien moet Adjudant Van der Steen Beav maar eens een paar nachtjes in de cel zetten om over z'n zonden na te denken...
heb jij zo'n erge baardgroei dan ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ooooow is dat alleszo zie ik er 's avodns al bijna uit
De adjudant is van mij! Van mij, hoor je!? *hysterisch lacht*quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:30 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Misschien moet Adjudant Van der Steen Beav maar eens een paar nachtjes in de cel zetten om over z'n zonden na te denken...
Waarom kan ik nou niet meer quoten?![]()
Tripping![]()
![]()
Zal Ryan_r blij mee zijn. krijgt ie meteen een scrubbeurt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:31 schreef creno het volgende:
[..]
sinds ik me al vier dagen niet heb geschoren
zoiets dus: [afbeelding]
ik zie hem zaterdag pas weer irl, tegen die tijd is mijn baard een heerlijk zacht knuffelig vachtjequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zal Ryan_r blij mee zijn. krijgt ie meteen een scrubbeurt.
Beter stoppels op je kin dan ergens andersquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zal Ryan_r blij mee zijn. krijgt ie meteen een scrubbeurt.
What was I thinking...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:35 schreef beaverhausen het volgende:
Over ze allemaal?! .
Replique heeft een update gehadquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:30 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Waarom kan ik nou niet meer quoten?![]()
Tripping![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |