Veel plezier daar!quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:38 schreef Vlarp het volgende:
De WC is de trap af, dan de eerste gang rechts, de 2e deur links, dan de trap links omhoog, daarna de gang uitlopen, naar rechts gaan, de 3e deur naar links, de trap naar beneden, dan naar rechts, en dan de eerste deur
Tot zo
*deur open.. keuken door, deur door, links deur inquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:38 schreef Vlarp het volgende:
De WC is de trap af, dan de eerste gang rechts, de 2e deur links, dan de trap links omhoog, daarna de gang uitlopen, naar rechts gaan, de 3e deur naar links, de trap naar beneden, dan naar rechts, en dan de eerste deur
Tot zo
quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:48 schreef petre86 het volgende:
[..]
Creno is degene met plezier op de wc hoor![]()
ow, ok dat moet ik dan ff uitzoekenquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik geef gewoon de link van dat aparte log
Gewoon link van die log kopierenquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:58 schreef Andyvie het volgende:
Herken ik ook Lange Frans, CDP?
Ik ookquote:
Geen zin.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:06 schreef DennisMoore het volgende:
Gá dan!
*bekijkt ook foto's..quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:54 schreef wizarddragon het volgende:
*bekijkt foto's*
Mietje!quote:
Ik ga naar de middagvoorstelling van BatB en daarvoor en/of daarna handtekening en foto's jagen. Of zijn musical-acteurs je te min?quote:
LEUK juist..al hoef k dan ensemble gepeupel nie hoor;)quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ga naar de middagvoorstelling van BatB en daarvoor en/of daarna handtekening en foto's jagen. Of zijn musical-acteurs je te min?
nah, ik ook niet. Stanquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
LEUK juist..al hoef k dan ensemble gepeupel nie hoor;)
Aw, de thee is maar 1,70 bij Eeterij de Pistequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mn hoofd zegt ja.. maar helaas zegt mn portemonnee NEE qua drinken etc
Okee, coolquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Oh ik kom wel kijken enzo..maar ga niet mee drinken dan
Mijn maatje is er ook bij (en die weet dit nog niet, mweheh), maar die overleef je ook wel. Wax en Vlarp en Creno enzo hebben haar ook overleefd, uiteindelijkquote:
Ik denk ik sta strax met jouw en een handtasjesnicht..ik bereidde me al voor met mn mannelijke hormonen sprayquote:
Nee, mijn andere maatje (wel een nicht maar geen handtasjequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik denk ik sta strax met jouw en een handtasjesnicht..ik bereidde me al voor met mn mannelijke hormonen spray
ben al een paar dagen ziek!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:17 schreef creno het volgende:
goede*bibber*morgen !
ik heb het koud en mijn keel voelt rot...
Oh sorry!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 07:23 schreef Andyvie het volgende:
Mogguh dan maar
Leuk zo'n tracking-service, maar je gaat je wel zorgen maken als een pakje vanuit Ierland naar Best is verzonden (aangekomen op 30 september) en na 4 dagen opduikt in BrusselTerwijl die naar Wageningen moet....
Vervelend....Maar ja...K3 was natuurlijk al weer een tijdje uitverkocht he.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
en ook mn laatste hoop op een kaartje voor vanavond is vervlogen
Held!quote:
Daar ga je naar toe? Of daar kon je geen kaarten voor krijgen?quote:Donderdag bij Paul de Leeuw
Zielterig hondje....en tiefus _en_ aids...het zal je maar gebeuren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:18 schreef Blubberzwijn het volgende:
mogguh.. er zit hier zo'n vertieft aidshondje al een uur lang te keffen..word helemaal gek hiero..
Ingewikkeld allemaal hoor.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb kaarten voor K3 bij Paul de Leeuw..maar ik WIL kaartjes voor PDL vanavond
jaja vandaar dat ie ook elke ochtend blaft.. geen wekker meer nodigquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:28 schreef Semisane het volgende:
[..]
Zielterig hondje....en tiefus _en_ aids...het zal je maar gebeuren.![]()
Yeah, want ik droomde ook over piercings en ik zat gisteren in het piercingtopic te lezenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zou dat een teken kunnen zijn dat je intensief met FOK bezig bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |