als je enig sinds een beetje hebt opgelet doe ik dat altijd als ik een topic open!quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:17 schreef Cybart het volgende:
[moppersmurf modus]
ik haat feestjes
friends-achtige-topic titel
[/moppersmurf modus]
goeiemorgen
ik ga wel even een mod opzoeken om een fatsoenlijke TT te regelen...quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:18 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
als je enig sinds een beetje hebt opgelet doe ik dat altijd als ik een topic open!![]()
don't you just love friendsI KNOW!!!
don't you even go there!!!quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:21 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik ga wel even een mod opzoeken om een fatsoenlijke TT te regelen...
ja, of niet natuurlijk
en friends is overrated...
en ja ik ben een beetje chachie
en nu ga ik eens kijken of ik vandaag nog iets leuks kan gaan doen
Wat is dat nou weer voor opmerking, jankende huilflikker?quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Japanners hebben kleine piemels, dat kan geen kwaad
Inderdaad, geen kwetsende opmerkingen over mensen met kleine piemels graag!quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:28 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor opmerking, jankende huilflikker?
rustig maar die van jou groeit nog wel een beetje hoor!quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:28 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor opmerking, jankende huilflikker?
Het ziet er nu wat raar donkergeel uit.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:17 schreef keizerpinguin het volgende:
oh dat komt nooit meer goed...... das zo ranzig!!
nou uhm.....quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:26 schreef TehRockstar het volgende:
Neuh, ik ben gewoon weer blij., mag dat niet?
heeft robbert een nieuw kapsel!?quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:58 schreef creno het volgende:
ik ben bij een vriendin het gras weesten kammen
lezen is niet je sterkste kant zie ikquote:
jerregrappen snappen ook niet de jouwequote:
Ja dankje!quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:46 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
nou uhm.....![]()
tuurlijk jij wel hoor mannetje!
ik zal het maar als compliment opvatten, dat van de croma, dat vlees op mij lekker kan spetterenquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jerregrappen snappen ook niet de jouwe.
heey creenoo!
(ik moet dan alsmaar aan croma denken)
hahaha, vooral de worsten zekerquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:10 schreef creno het volgende:
[..]
ik zal het maar als compliment opvatten, dat van de croma, dat vlees op mij lekker kan spetteren
quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:42 schreef TehRockstar het volgende:Ik bedoel, het stereotype van Japanners met kleine piem0ls. En die anorectische gilnicht heeft blijkbaar nog niet door dat het inmiddels niet grappig meer is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |