quote:Wees maar niet bang
overwin dat gevoel
het gaat niet vanzelf
ik weet precies wat je bedoelt
Nu heb je angst,
weet je niet hoe het moet
Wees maar niet bang,
het komt vanzelf weer goed
jij hebt je carnavalskostuum alvast aangeschaft?quote:
ja, had maar snel wat woorden gescanned...quote:
hey, ik mag dan wel een freak zijn met nerdy hobbies zoals sci-fi en comics, dat wil nog niet zeggen... dat ik overal maar... comic en sci-fi topics... open... errr wacht... nevermind...quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:30 schreef Cybart het volgende:
ja, had maar snel wat woorden gescanned...
en het is fracking koud hier!quote:poeh, he, het is vrijdagoch...euhm middag!
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:33 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
hey, ik mag dan wel een freak zijn met nerdy hobbies zoals sci-fi en comics, dat wil nog niet zeggen... dat ik overal maar... comic en sci-fi topics... open... errr wacht... nevermind...
[..]
en het is fracking koud hier!
ja maar ik zie er zo smakelijk uit als het koud is en ik een wit-shirt draag...quote:
ik had ook plannen voor vandaag... maar ik ben ze een beetje vergeten... ik weet alleen wat ik vanavond ga doen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:30 schreef Stroekie het volgende:
zo had ik mie vrije vrijdag toch niet ingepland, ik zou vandaag toch juist leuke dingen gaan doen!
Awwquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:42 schreef Andyvie het volgende:
Zometeen maar weer eens richting ouders en dan vanavond naar een condoleance
"Nu ook erg geschikt tegen lichaamssappen!"quote:
ja ik wil ook wel eens stunten uithalen en zo, maar deze van jouw was ook wel zeer memorabel jaquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:24 schreef Waxxer het volgende:
Anders ligt het ff stil vandaag.....
Nou, de auto van mammie is schoongemaakt. 't Is wat, he??
Bloed?quote:Op vrijdag 30 september 2005 17:36 schreef wonderer het volgende:
"Nu ook erg geschikt tegen lichaamssappen!"
Sexah!quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:14 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ben gehuld in modder.
Goeieavond overigensch.
Hot.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sexah!
Welkom terug, ofzo. Was't leuk?
Slecht kapsel.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:27 schreef Cybart het volgende:
damn, ik wil deze pic uitvergroot aan mn muur hebben hangen
plaatje
ja ik heb nog een paar mooie gezien (met ander kapsel), maar vind het wel gave pics...quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:32 schreef Cazman het volgende:
[..]
Slecht kapsel.
Tering ik verveel me nu al
hmm dat heb ik gisteren al gedaan. En op me werk is niet echt handig vooral niet met mijn baas. 't wordt weer dvd tijd denk ikquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:34 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja ik heb nog een paar mooie gezien (met ander kapsel), maar vind het wel gave pics...
nu al vervelen?
dan moet je gaan zuipen
ga ik ook over een paar minuten doen... gratis natuurlijkop mn werk
zo'n asshole?quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:37 schreef Cazman het volgende:
[..]
hmm dat heb ik gisteren al gedaan. En op me werk is niet echt handig vooral niet met mijn baas. 't wordt weer dvd tijd denk ik
Zuinige zak is het. Een echte baas dus. Maar dat maakt niet uit daar ben ik woensdag al geweest toen hij er zelf niet wasquote:
je plant die avonden dus goed in!quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:39 schreef Cazman het volgende:
[..]
Zuinige zak is het. Een echte baas dus. Maar dat maakt niet uit daar ben ik woensdag al geweest toen hij er zelf niet was
Zuip ze!quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
je plant die avonden dus goed in!
nou mensen, fijne avond allen, laterz!
*naast stroekie gaat zitten*quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vertel vertel snel
"gaat al klaar zitten"
regel jij de koekjes, dan zal ik thee inschenken, of heb je liever koffie?quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
*naast stroekie gaat zitten*
Een en al oor.
Kijk enzo. Het was zo cool.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vertel vertel snel
"gaat al klaar zitten"
Ik heb taart, mijn moeder is jarigquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
regel jij de koekjes, dan zal ik thee inschenken, of heb je liever koffie?
Jij bent gewoon een kloon van Waxxerquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:59 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Kijk enzo. Het was zo cool.Ik ben in een ravijn gevallen, bijna verdronken in een kano en verliefd geworden.
En er waren tenten enzo, en het was zoooo koud, en ik was doorweekt. en dinges!
Ik vat het later nog wel samen.
Waar heb ik dat aan verdient?quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een kloon van Waxxer
nog beter zelfsquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb taart, mijn moeder is jarigTea please
nou omdat volgens ons jouw ook zoiets als dit Vleesch vijf dagen in de auto laten liggen zou kunnen overkomenquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Waar heb ik dat aan verdient?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |