Ik ken er geen persoonlijk. Ik heb echter wel de Japanse versie van Phantom of the Opera en dat is pas ECHT raar...quote:
Het was graag gedaan... Geen enkele moeite zelfsquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:47 schreef Andyvie het volgende:
Dank je Tech, dat je mijn toetsenbord hierheen hebt gebrachtHij is mooi
Ben je trouwens niet de enige in Best die ik ken. Een oud-collega van me woont er ook, ga ik waarschijnlijk volgende week heen.
De Japanse versie van Sugar Baby Love of Hakuna Matata dan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ken er geen persoonlijk. Ik heb echter wel de Japanse versie van Phantom of the Opera en dat is pas ECHT raar...
Rare clip :s Zitten er nou echt engelse woorden in of klinkt het maar zo? In phantom gebruiken ze dus echt Engelse woorden en dat klinkt echt voor geen meter.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:46 schreef Timmah het volgende:
Hmm.. Betere Versie:
http://portal.omroep.nl/mplayer?nav=stsfUsHEbGcZtHjIkvC
4e Minuut.
Er zit ook een leuk stukje over Flo in dat programma rond de 20e minuut..
Jep, er worden inderdaad soms engelse woorden gebruikt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Rare clip :s Zitten er nou echt engelse woorden in of klinkt het maar zo? In phantom gebruiken ze dus echt Engelse woorden en dat klinkt echt voor geen meter.
Leuk gevonden, dat wel. Vooral het laatste stukje, als ze allemaal weglopen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:58 schreef Timmah het volgende:
[..]
Jep, er worden inderdaad soms engelse woorden gebruikt.. In veel japanse nummers trouwens. Ik vind die clip echt supertof.
.
Op TV was het erg leuk te zien hoe die personen in de lucht hangen, je ziet ze echt wiebelen enzo.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Leuk gevonden, dat wel. Vooral het laatste stukje, als ze allemaal weglopen.
Ja, dat zag ik wel, maar ik dacht, huh, waarom zou dat zo zijn, is toch computer... maar toen bleek dat al die meisjes niet het zelfde waren... en toen ging ik toch wel twijfelenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:05 schreef Timmah het volgende:
[..]
Op TV was het erg leuk te zien hoe die personen in de lucht hangen, je ziet ze echt wiebelen enzo.. Op zo'n klein schermpje is dat neit echt duidelijk te zien.
Ik had het idee dat je je baan achterna was verhuisd, ergens in de buurt van Utrecht ofzo.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:38 schreef tech het volgende:
Ik ben al heel vaak verhuisd, maar sinds maart 2000 woon ik in Best. En verhuizen zit er voorlopig nog niet in...
Nee, ik werk inderdaad in Vianen, maar ik woon prima in Best. Ik sta zo vroeg 's ochtends op om de file een beetje voor te zijn. Meestal ben ik om 7:30 op mijn werk en rond 16:00 klaar. Dat werkt goed voor mij. Bovendien zijn projecten in Keulen en Brussel (bijv.) veel beter te bereizen vanuit Best.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik had het idee dat je je baan achterna was verhuisd, ergens in de buurt van Utrecht ofzo..
Hij's nog steeds een beetje onzeker in z'n woordenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:46 schreef Timmah het volgende:
Er zit ook een leuk stukje over Flo in dat programma rond de 20e minuut..
Mjah... Hij's zoooooooow schattig.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij's nog steeds een beetje onzeker in z'n woorden![]()
![]()
Dick zegt me even niks... in dit verband... Maar goed...quote:
Dick Rienstra, natuurlijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:40 schreef tech het volgende:
[..]
Dick zegt me even niks... in dit verband... Maar goed...
Dick en verband zijn ook als water en vuur... zeg maar.![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:43 schreef Timmah het volgende:
Wel leuk japans:
http://www.dandad.org/awards2005/entry.asp?entry_id=V_11442
Ik zal maar niet zeggen dat ik 'n paar x bij 'm heb gelogeerd danquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:38 schreef Timmah het volgende:
[..]
Mjah... Hij's zoooooooow schattig.. IRL al helemaal. Zat ik zo maar pardoes achter em in de bios.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |