ohquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:34 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik was in 1996 in de Dominicaanse Republiek met mijn toenmalige partner, een Antilliaan, niet luisterend naar de naam Shurendy, maar dit terzijde, waar wij dus op een avond terugslenterend naar ons hotel, opeens Gna Gna Gna hoorden achter ons. Het was een slecht verlichte weg, stil en verlaten, en ondanks het flinke postuur van mijn vriend, bleven wij als aan de grond genageld staan, want bang en draaiden ons langzaam om, en daar stond een anderhalve meter hoge hypocriete Dominicaanse uitgewoonde afgeleefde eeuwig gepasseerde chronische gemiste kans ordinaire stoephoerige greppeldellerige roddelkutterige dame, die langzaam op ons af kwam, Gna Gna Gna-end , waarop wij het dus op een lopen zetten, mijn vriend overigens voorop, de laffe hond, maar dit terzijde wederom, tot we bij ons hotel aan beland waren en de receptionist ons ontzette van deze hypocriete Dominicaanse uitgewoonde afgeleefde eeuwig gepasseerde chronische gemiste kans ordinaire stoephoerige greppeldellerige roddelkut dame, die het dus, zo bleek, zij stoephoer zijnde, voorzien had op mijn vriend, de laffe hond en potentieel klant, dus ja, Chantal kan niet anders dan Dominicaans bloed door de aderen hebben stromen.
Ze gaat er idd wel gewoon op af....quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:37 schreef Cracka-ass het volgende:
Linda is wel dapper! Puntje voor Linda.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:34 schreef milagro het volgende:
Ik was in 1996 in de Dominicaanse Republiek met mijn toenmalige partner, een Antilliaan, niet luisterend naar de naam Shurendy, maar dit terzijde, waar wij dus op een avond terugslenterend naar ons hotel, opeens Gna Gna Gna hoorden achter ons. Het was een slecht verlichte weg, stil en verlaten, en ondanks het flinke postuur van mijn vriend, bleven wij als aan de grond genageld staan, want bang en draaiden ons langzaam om, en daar stond een anderhalve meter hoge hypocriete Dominicaanse uitgewoonde afgeleefde eeuwig gepasseerde chronische gemiste kans ordinaire stoephoerige greppeldellerige roddelkutterige dame, die langzaam op ons af kwam, Gna Gna Gna-end , waarop wij het dus op een lopen zetten, mijn vriend overigens voorop, de laffe hond, maar dit terzijde wederom, tot we bij ons hotel aan beland waren en de receptionist ons ontzette van deze hypocriete Dominicaanse uitgewoonde afgeleefde eeuwig gepasseerde chronische gemiste kans ordinaire stoephoerige greppeldellerige roddelkut dame, die het dus, zo bleek, zij stoephoer zijnde, voorzien had op mijn vriend, de laffe hond en potentieel klant, dus ja, Chantal kan niet anders dan Dominicaans bloed door de aderen hebben stromen.
respectquote:
Geen idee Gert, deze fossiel heeft al haar eigen tanden nog. Ik gebruik kukident voor in de wc-pot en laat het een nachtje intrekken, maar dat zal wel niet het antwoord op je vraag zijnquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja wat denk je..
alleen sloeg het nergens op want ik neem aan dat fossielen 's ochtends kukident nodig hebben en niet 's avonds. Hoe zit dat, cuall?
Mag ik trouwens protesteren tegen deze benaming. Ik vind het niet kunnen. Havikken zijn prachtige roofvogelsquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:39 schreef Loedertje het volgende:
De Havik zoekt de frisse buitenlucht op ?
Jij ook?quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:39 schreef cuall het volgende:
[..]
Geen idee Gert, deze fossiel heeft al haar eigen tanden nog. Ik gebruik kukident voor in de wc-pot en laat het een nachtje intrekken, maar dat zal wel niet het antwoord op je vraag zijn![]()
Er zijn óók lelijke havikken .quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mag ik trouwens protesteren tegen deze benaming. Ik vind het niet kunnen. Havikken zijn prachtige roofvogels
Isa, echt waar, alle Dom. hoeren zien er zo uit, klinken zo, en word je net zo bang van, geloof mequote:Op maandag 3 oktober 2005 17:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]alle Dominicaanse dames doen Gna Gna Gna?
Nee hoor, hij stond ook écht ff in ONZquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:41 schreef teamlead het volgende:
edit: laat maar... blijkbaar ben ik aan het aftakelen![]()
en bedankt.. ik stond alle drank al weg te gooienquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee hoor, hij stond ook écht ff in ONZ
Ik vind slangen minder aantrekkelijk dan havikkenquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:41 schreef Loedertje het volgende:
Er zijn óók lelijke havikken .
(kan geen andere vergelijking vinden...slang dan maar??)
Gna Gna Gnaquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:43 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik ga op vakantie naar de Dominicaanse Republiek voor de leuke vrouwen.![]()
Ze meent het ook nogquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:44 schreef Loedertje het volgende:
Linda zit er echt bij als een zielig hoopje mens
Je kunt dus net zo goed naar Aalsmeer gaanquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:43 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik ga op vakantie naar de Dominicaanse Republiek voor de leuke vrouwen.![]()
quote:
Bedankt voor de tip,quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jij ook?(dacht dat ik de enige was... Je ondergoed wordt er ook mooi wit van trouwens)
quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:45 schreef flugeltje het volgende:
Vind alleen wél dat de anderen ook wel toe mogen geven dat ze fout zitten/zaten...
Gier, Kraai, brulbekkikker......er zijn er meer maar kan ze effe niet verzinnen....quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:41 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Er zijn óók lelijke havikken .
(kan geen andere vergelijking vinden...slang dan maar??)
Kijken wij naar hetzelfde BB huis? Want als je hier op gaat wachten....quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:45 schreef flugeltje het volgende:
Vind alleen wél dat de anderen ook wel toe mogen geven dat ze fout zitten/zaten...
Tja... Daar heb je ook wel weer gelijk in...quote:
Zoek de luis in het huis?quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind slangen minder aantrekkelijk dan havikken
Maar ik dacht meer aan een insekt. Ik heb het niet zo op insekten. Een bloedzuigend insekt of zo, eentje die malaria overbrengt of andere vervelende ziektes zonder zelf dood te gaan.
Ik vind dat het mág, wil niet zeggen dat ik ook verwacht dat ze het gáán doen...quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kijken wij naar hetzelfde BB huis? Want als je hier op gaat wachten....![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:44 schreef Loedertje het volgende:
Linda zit er echt bij als een zielig dapper en best eerlijk hoopje mens
Oh, hoe heten die lelijke vogels! Maraboe's geloof ikquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:46 schreef CGJung het volgende:
Gier, Kraai, brulbekkikker......er zijn er meer maar kan ze effe niet verzinnen....![]()
Kakkerlak, oorwurm, holtor, zo'n het kruip in je urinebuisbeestje.....quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind slangen minder aantrekkelijk dan havikken
Maar ik dacht meer aan een insekt. Ik heb het niet zo op insekten. Een bloedzuigend insekt of zo, eentje die malaria overbrengt of andere vervelende ziektes zonder zelf dood te gaan.
Ze vindt hem wel degelijk leuk. Maar oh, oh, oh wat zouden haar vrienden wel niet denken als ze op een kraker valt. Ze durft gewoon haar gevoelens niet te tonen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:48 schreef CocaColaLight het volgende:
Een beetje dubbel vind ik het wel van Dildo, Buiten het huis zou het niks worden tussen haar en Roel. Maar er was wel wat speciaals tussen hun.
Dus [Dr Phil mode] ze wil gewoon nu dat hij door het stof kruipt en smeekt om vergeving [/Dr Phill mode]
Waarom moeten die excuses?quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:43 schreef cuall het volgende:
Ik vind het toch heel top dat Linda bij iedereen toch haar excuus gaat aanbieden en haar gedrag niet probeert te vergoelijken
Linda je blijft voor mij een van de favoriete bewoonster![]()
Gieren?quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, hoe heten die lelijke vogels! Maraboe's geloof ikAaseters en lelijk. Net Chantal!
[afbeelding]
Ja ben ik met je eens, als ik even aan de rol van Ingrid denk die linda behoorlijk zat op te jutten, vindt dat toch wel heel schijnheilig. Nu houdt ze zich behoorlijk stilquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Eerst gisteren door voor ons wat aktie te veroorzaken..
En dan vandaag weer door zonder zich achter iets of iemand te verschuilen het boetekleed aan te trekken...
Ikga voor de hyena hoor...quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, hoe heten die lelijke vogels! Maraboe's geloof ikAaseters en lelijk. Net Chantal!
[afbeelding]
Helemaal mee een is.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom moeten die excuses?
Waarom moet Roel door het stof bij Dido en de rest?????
Hebben ze een relatie?
Zijn ze getrouwd?/
Nee dus, hij kan doen wat hij wil, klaar.
Kutnijd.
Ik vind hyena's best knuffelbaarquote:
lelijkkutbeestmeteenrareafrikaansenaammakkelijkinhetnederlandstevertalenmetchantal vogelquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[afbeelding]
Linda krijgt heus alsnog die nominatie aan haar kontquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:46 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik heb zwaar het vermoeden dat Dido hier niet op zat te wachten. Ze zit echter haar tijd nu uit omdat ze anders denkt dat ze in populariteit daalt. Volgens mij zou ze het liefst Linda negeren.
Je begrijpt het niet. Dido is eigenlijk kwaad op zichzelf dat ze op zo'n loser heeft kunnen vallen want het is niet "haar soort man".quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:49 schreef yvonne het volgende:
Hebben ze een relatie?
Zijn ze getrouwd?/
Kutnijd.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:52 schreef milagro het volgende:
hadden we Roels piemelken al 'te berde' gebracht, eigenlijk?
Lijkt me wel ter zake doende, gezien het weer of niet?
Roel heeft een opvallend klein piemeltje, is daardoor een en ander te verklaren misschien?
Dat MOET niet, dit doet ze uit zichzelf omdat ze niet wil dat de groep de dupe zou worden van haar gedrag en ik krijg ook het idee dat ze oprecht spijt heeft van haar gedrag.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hebben ze een relatie?
Zijn ze getrouwd?/
Kutnijd.
....moeten we nu Piet Paulusma gaan spelen aan de hand van Roel's champignonnetje?quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:52 schreef milagro het volgende:
Roel heeft een opvallend klein piemeltje, is daardoor een en ander te verklaren misschien?
Hij moet het ergens mee compenseren, vandaar veel drinken, drugs en rare fratsen (ik gok ook maar wat...)quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:52 schreef milagro het volgende:
Alle alcohol van gisterenavond is in de zakjes onder d'r ogen gelopen...quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:54 schreef Kokstra het volgende:
Wat heeft Chantal toch een rotkop.
Nee, Linda blijft maar haar excuses herhalen.quote:
Linda is niet domquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:55 schreef Cracka-ass het volgende:
Oh dat zet Linda toch wel ff recht, dat ook andere hun verantwoordelijkheid moeten nemen. Ze heeft het stiekem toch wel in de smiezen.
Ja, maar Linda geeft zo lekker makkelijk haar 'fouten' toe, dus schuif je je toch ook gewoon jouw fouten ook haar in de schoenen, kan ze die gelijk meenemen, goed geregeld toch?quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:52 schreef Gert het volgende:
En maar zo hard mogelijk lachen vannacht, in de hoop dat dit Linda aan zou moedigen om nóg verder te gaan.
Kom op zeg, stelletje schijnheilen.
ok that does it ik ga naar huis ik kan het niet meer aan, Ben vrij visueel ingesteld maar dit had ik me niet voor willen stellen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
....moeten we nu Piet Paulusma gaan spelen aan de hand van Roel's champignonnetje?
Of begrijp ik je verkeerd
Gaat heen, ze wil gewoon neuken en verstopt zich achter dit soort uitvluchten, lekker makkelijk, dan liever Linda die gewoon zegt botergeil te zijnquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet. Dido is eigenlijk kwaad op zichzelf dat ze op zo'n loser heeft kunnen vallen want het is niet "haar soort man".
Oh, zonder al die camera's en de kans dat "haar milieu" meekijkt had ze zich al dagen geleden aan Roel vergrepen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:57 schreef yvonne het volgende:
Gaat heen, ze wil gewoon neuken en verstopt zich achter dit soort uitvluchten, lekker makkelijk, dan liever Linda die gewoon zegt botergeil te zijn
wat je der wel kwalijk kan nemen is dat ze dido heb wakker gemaaktquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, Linda blijft maar haar excuses herhalen.
Omdat Dido weigert te zeggen dat het allemaal wel mee viel en dat soort teksten.
O nee, het was Dido-bashmiddag hè.
Ah, nu zegt Dido nét, voor het eerst, dat zoiets "een keer kan gebeuren".
Maar Linda: nu ophouden met vier keer per minuut excuses uitspreken. 't Is mooi geweest.
die Linda zit zich nu anders ook in allerlei bochten te wringen bij hare majesteit Dido hoor, excuses te voor en te na ("vooral tegenover Big Brodda"), voornemens om niet meer te drinken, o wat gaat een mens toch rare dingen zeggen van die drank maar ik meende er niks van hoor, enz enzquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:57 schreef yvonne het volgende:
Gaat heen, ze wil gewoon neuken en verstopt zich achter dit soort uitvluchten, lekker makkelijk, dan liever Linda die gewoon zegt botergeil te zijn
Klinkt misschien nog wel viezer dan dat normale gesnater van d'r.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:59 schreef teamlead het volgende:
goderdomme chantal.. praat hardop of houd je bek....maarniet dit gemompel
Het zou mij leuk lijken als ze allemaal eens genomineerd zouden staan.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:02 schreef Cracka-ass het volgende:
Het lijkt me wel eens grappig als voor de verandering de kijkers mogen nomineren en dat de bewoners iemand eruit moeten sturen.
Hoe geweldig zou het zijn als mama-roel in de live uitzending tegen haar zoon mag zeggen dat ze trots is op hem en dat ze linda en dido allebei prima vindt als schoondochterquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:00 schreef Isabeau het volgende:
Chantal heeft het cirkeltje rond, ze kan nu Roel weer bewerken met alle kennis die ze nu heeft vergaard.
Chan: "Ik denk dat je moeder ook niet trots op je is hoe je nu met vrouwen omgaat"
betend = betekendquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:02 schreef pu55y_camper het volgende:
Zeg milagro wat betend shurendy? Wasda voor een bijnaam?
quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou weet je wat het is, ik heb ooit eens intens kort kennis gehad aan 2 soortgelijke players, los van elkaar, hè, niet tegelijk, en beide heren hadden, zo bleek dus puntje bij paaltje, een opvallend klein paaltje, makkelijk te verwarren met het puntje zelfs zo klein.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
....moeten we nu Piet Paulusma gaan spelen aan de hand van Roel's champignonnetje?
Of begrijp ik je verkeerd
En iedereen weet toch dat "haar mileu" nog ordinairder is dan welke tokkie dan ook?quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, zonder al die camera's en de kans dat "haar milieu" meekijkt had ze zich al dagen geleden aan Roel vergrepen.
zo heet devadervanhetkindje van Tanja.quote:
Je bent op dreef vandaag, pure poëziequote:Op maandag 3 oktober 2005 18:06 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou weet je wat het is, ik heb ooit eens intens kort kennis gehad aan 2 soortgelijke players, los van elkaar, hè, niet tegelijk, en beide heren hadden, zo bleek dus puntje bij paaltje, een opvallend klein paaltje, makkelijk te verwarren met het puntje zelfs zo klein.
En toch, hè, verwacht je dat niet, bij een vent met een grote bek, die zeer goed ligt bij de dames... ik vroeg me af dan ook, hoe komt het toch dat er a) geen hoort zegt het voort plaatsvindt bij dit soort zaken, hetgeen het einde van hun succes zou betekenen, het eerste wat ik deed immers, was mijn vriendinnen bellen om kond te doen van deze tegenvaller? en b) nu ja, whatever.
En dit dus tweemaal, hè, meegemaakt, en nu zie ik Roel en denk ik wat is dat dan? compensatie,of toch het weer, of gewoon een rottige camerahoek?
idd...quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:06 schreef flugeltje het volgende:
Linda kruipt wel heel erg bij Dido en Naat naar binnen hoor... Genoeg is genoeg wat mij betreft. Zo erg was het nou ook weer niet.
En DIE neukte toch heel wat af...quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:06 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dido wil alleen neuken als ze weet wat voor banksaldo iemand heeft (en aangezien ze bij Roel niet wist of hij misschien de mogelijke winnaar zou gaan worden hield ze hem aan het lijntje, je weet immers maar nooit, soor xeniaatje dus)
oja wat grappigquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:06 schreef Cracka-ass het volgende:
Shurendy is degene die ervoor verantwoordelijk is dat Tanja in het huis zit.
Ze zei net *probeer jij je maar eens voor te stellen hoe dat eruit ziet, gnagna, voor heel Nederland op zo'n stukkie na op de camera zitten, gnagnagna, en dan zit heel NL naar je te kijken, met koffie, gnagna, en een stukkie appeltaart, gnagnaquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:02 schreef flugeltje het volgende:
Gisteren piste Chantal zowat in d'r broek van het lachen en ze gooide behoorlijk wat olie op het vuur... Vandaag is ze weer moraalridder....
OOk Linda doet precies wat ze vorige keer ook deed, haar kaart overspelenquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:58 schreef Gert het volgende:
"Ik sjaam me eijen er diep voor" heb ik nu ff wat te vaak gehoord vandaag...
Kappen Linda, NU!!!
En op de andere streams zit o.a. Chantal, dús hoor je Chantal 95% van de tijd over je speakers.
quote:
huh?quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:09 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
oja wat grappig
zo heten re veel volgens mij
maar ze geven elkaar bijnamen
et was gewoon een vraagje schat maar goed ik begrijp dat die van jouw een goed opgeleid huisneger wasquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:08 schreef milagro het volgende:
[..]
zo heet devadervanhetkindje van Tanja.
en zo heette mijn vriend dus niet.
ja, het was ook terzijde, hè, dus waarom jij er nu toch op doorgaat is me een raadsel![]()
Slapen is voor mietjes en milagro is geen mietjequote:
gewoon nietquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je bent op dreef vandaag, pure poëzie
Je moet vaker strijken en opblijven
Hoelang heb je nou gepit eik?
Nu is het pas compleet: Rob geeft ook nog even blijk van zijn levenswijsheidquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:13 schreef Kokstra het volgende:
Oh, nu komt Tanja er ook nog eens bij met haar kutstem. Het feest is compleet.
jaquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:11 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
et was gewoon een vraagje schat maar goed ik begrijp dat die van jouw een goed opgeleid huisneger was![]()
Waarom praat Linda eigenlijk nog met Dido?quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:17 schreef Marrije het volgende:
Waarom praat Dido eigenlijk nog met Linda?
Kun jij niet ergens anders gaan postenquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:17 schreef pu55y_camper het volgende:
Da mens hoeft hier in groningen niet meer langs te komen![]()
TRek da kind van d'r weg en ren naar de knderbeschgerming![]()
Toch zit er een kern van waarheid inquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:18 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Kun jij niet ergens anders gaan posten
Omdat Dido graag wil dat mensen voor haar kruipen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:17 schreef Marrije het volgende:
Waarom praat Dido eigenlijk nog met Linda?
quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:19 schreef Kokstra het volgende:
Al die wijven mogen eruit. Behalve Linda en *zucht* Ingrid.
Direct eruit: Tanja, Chantal, Ingrid
quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:17 schreef milagro het volgende:
[..]
ja
ze bestaan, negers met een goede opleiding, en een goede baan en dito lid![]()
alleen je hebt ze nooit lang (voor je alleen)![]()
Oh de vader van Roel was vorige week nog trots op hem en zou hetzelfde doen als hij in het huis zat.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
Hoe geweldig zou het zijn als mama-roel in de live uitzending tegen haar zoon mag zeggen dat ze trots is op hem en dat ze linda en dido allebei prima vindt als schoondochter
oh wattan?quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:18 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Kun jij niet ergens anders gaan posten
Zo! Jij bent er snel bij!quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:20 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Beetje in de war? Misschien moet je ff met Chantal op de sofa !
quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:22 schreef Marrije het volgende:
Nog iets, waarom zitten Linda en Roel uberhaupt nog in dat huis??? Ze hebben toch hun zenders afgegooid vannacht? Wegwezen dan!
Ingrid, Menno en Chantal hebben ook hun zenders afgegooid....quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:22 schreef Marrije het volgende:
Nog iets, waarom zitten Linda en Roel uberhaupt nog in dat huis??? Ze hebben toch hun zenders afgegooid vannacht? Wegwezen dan!
Ja precies... Hij had al een officiële waarschuwing te pakken...quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:23 schreef scanman01 het volgende:
Ik zie Menno. Hij zit er dus ook nog in.
Ook hun mogen naar huisquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ingrid, Menno en Chantal hebben ook hun zenders afgegooid....
Hehehehe en ondanks dat krijg je er waarschijnlijk geen genoeg van.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:17 schreef milagro het volgende:
[..]
ja
ze bestaan, negers met een goede opleiding, en een goede baan en dito lid![]()
alleen je hebt ze nooit lang (voor je alleen)![]()
Omdat ze de enige zijn die voor enige actie zorgen !!! Ik heb flink om ze gelachen !!!quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:22 schreef Marrije het volgende:
Dat zal het zijn inderdaad. Dan is het dus eigenlijk hartstikke knap van Dido dat ze het nog uit d'r strot krijgt 'Je bent gewoon een lieverd' (tegen Linda).quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:20 schreef avonne het volgende:
[..]
Omdat Dido graag wil dat mensen voor haar kruipen.
Omdat Dido het niet kan hebben dat Linda de Koningin van de Nacht is.
Loei-jaloers !!
quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:27 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie zit nog steeds naast haar idool?
Nee, hoor, het was meer in de trand van "soms vraag ik me af wat ik hier doe"quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:26 schreef pu55y_camper het volgende:
Iemand die opmerking van Dido vannacht meegekregen dat ze weg wilde?
Helemaal weg?
Heb vandaag niet echt gekeken , misschien dat ze het nog eens genoemd had?
Of dat ze gewoon dronken was.
Maar het zou me niks verbazen als ze op knappen stond en weg wilde. Ze heeft al tijden d'r gevoelentjes lopen negeren en het volwassen persoontje lopen spelen.
Hehe. Ongeloofelijk, ik snap niet dat ze zeggen dat ze goudeerlijk isquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:26 schreef Loedertje het volgende:
Linda * ik ben ook blij dat Tanja heel eerlijk tegen mij was*
Dido en Natalie* ja maar die is ook heel eerlijk...*
Paps Roel zei wel dat de drank wat minder mocht wat hem betreft. Dus wat dat betreft was gisteren geen goeie beurt voor Roel.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:21 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh de vader van Roel was vorige week nog trots op hem en zou hetzelfde doen als hij in het huis zat.
Waarom hun er elke week bij zijn is me sowieso raadsel.
Dat je zoon van 26 graag op tv wilt is 1 ding, maar dat je als ouders elke week erbij bent, beetje zielig begint het langzamerhand te worden.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:25 schreef avonne het volgende:
[..]
Omdat ze de enige zijn die voor enige actie zorgen !!! Ik heb flink om ze gelachen !!!
Ik weet niet of je vannacht mee gekeken hebt, maar de momenten dat Roel en Linda lagen te slapen waren AFSCHUWELIJK.
Geblaat in drievoud door Naat, Died en Lies, op de ene stream
en ge GNAGNA van Chantal op de andere
YUK![]()
dat het niet niets uitmaakte hoe de mensen stemde thuis, bb bepaald toch wie er uit gaat en hij kon dat bewijzen, vond hummie niet leukquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:25 schreef Cracka-ass het volgende:
Waarvoor had Menno ookalweer die waarschuwing gekregen?
ik heb vanmorgen even gekeken en ben er nu weer maar heb heel de dag niets gemist geloof ikquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:25 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb de streams 80 minuten niet aan gehad.
Het is net alsof ik niets gemist heb
Daar hebben wij dan toch weer een heel andere kijk opquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:31 schreef Kokstra het volgende:
Dido: "Iedereen ligt elkaar gewoon goed."
Natte Lie: "Als we dat hierbuiten ook zouden doen zou het een stuk betere wereld zijn. Niet dat achterbakse."![]()
![]()
Geluid van stream 1 doet het wel, wellicht helpt de regie ons een beetje door Chantal alvast voor ons te muten.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:28 schreef Fiorenza het volgende:
JAH, waar is het geluid nou weer??
moet je voorstellen dat die graftak bij je werkt. Wat zullen de borrels leuk zijn op vrijdag daar..quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:30 schreef Fiorenza het volgende:
Chantal met dr flesje water... zeker te ver lopen naar de kraan??
"jaaah dat doe ik op mn werk ook altaait"
quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:21 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh de vader van Roel was vorige week nog trots op hem en zou hetzelfde doen als hij in het huis zat.
Waarom hun er elke week bij zijn is me sowieso raadsel.
Dat je zoon van 26 graag op tv wilt is 1 ding, maar dat je als ouders elke week erbij bent, beetje zielig begint het langzamerhand te worden.
De ouders van Roel waren vorige week niet in de studio, die hadden een ongeluk gekregen op weg daarheen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:29 schreef teun911 het volgende:
[..]
Paps Roel zei wel dat de drank wat minder mocht wat hem betreft. Dus wat dat betreft was gisteren geen goeie beurt voor Roel.
whahah tot ze alles terug zien hahahahaahquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:31 schreef Kokstra het volgende:
Dido: "Iedereen ligt elkaar gewoon goed."
Natte Lie: "Als we dat hierbuiten ook zouden doen zou het een stuk betere wereld zijn. Niet dat achterbakse."![]()
![]()
Ken de jongere versie ervan. Feestje van de zaak, zij kwam chagarijnig aan, bleef dat ook de hele avond, ik werd dronken,had plezier andere mensen hadden ook plezier. De volgende dag riep zij tegen alle klanten dat ik dronken was geweest en een kater had en wel op zodanige manier dat het 100x erger was dan in werkelijkheid, waardoor ik weer veel tijd verloor met uitleggen dat alles ok was. Oeh wat walg ik van dat soort mensen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:12 schreef teun911 het volgende:
blijft Roel maar doorzagen die chantal de graftak..
Met dat mens in de buurt moet je echt niet dronken worden. Weet de hele stad 't de dag erna. Zo'n typje is dat.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:33 schreef Cracka-ass het volgende:
Dido heeft ook totaal geen uitdrukking op dr gezicht. Die ondergaat een mentale marteling momenteel.
chantal en natte lie met dat kutstemmetje vind ik erger...quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:35 schreef teamlead het volgende:
oke.. that's it.. chantal en dido in dezelfde stream is meer dan mijn trommelvliezen aankunnen..laters maar weer
joost? of bedoel je bart haar zogenaamde vriendje?quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:39 schreef Marrije het volgende:
In de tijd dat ik Linda nu heb praten, maakt ze zich alleen maar druk om wat de bewoners en BB van haar zullen denken. Heeft ze ook nog gehuild uit schuldgevoel tov Joost?
Dank je, ik bedoel Bart. (ff het vriendje van Linda en Naat door elkaar gehaald)quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:40 schreef teun911 het volgende:
[..]
joost? of bedoel je bart haar zogenaamde vriendje?
Stream 5 is ook prettigquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:42 schreef Kokstra het volgende:
Ik hou van stream 3. Lekker rustig.
volgens mij is ze die inmiddels vergetenquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dank je, ik bedoel Bart. (ff het vriendje van Linda en Naat door elkaar gehaald)
Graftak=== Chantal???quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:45 schreef teun911 het volgende:
roel en linda zijn weer weg, en hop 't gaat weer over roel. dankzij graftak.
Volgens mij wil Natte Lie sex met Dido. Zou goed zijn voor haar reputatie, denkt ze.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:38 schreef teun911 het volgende:
dat stemmetje deed D toen strax ook al.
En Natte Lee hangt weer ademloos aan haar lippen...
Nou, dat dacht ik dus vannacht "Dido wil sexen met Natalie" Vroeg me dus ook af of het 2 lesbo's zijn.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij wil Natte Lie sex met Dido. Zou goed zijn voor haar reputatie, denkt ze.
Dat zal Joost (vriendje van Naat) ook wel geil vindenquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij wil Natte Lie sex met Dido. Zou goed zijn voor haar reputatie, denkt ze.
6% is niet echt veel... maar wel vreemd idd. Roel is wel iets gezakt, was eerst 38%, nu 35% Lieske blijft gelijk met 20% en Joost stijgt naar 11%.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:43 schreef teamlead het volgende:
Dit kan toch niet kloppen
Volgens de Talpa-site is tanja populairder dan Ingrid... en zou chantal populairder zijn dan Linda.....
Wat lul je nou joh met je Dido de hele tijd. Die vieze kut van een Chantal, dié is weer aan het graftakken.quote:
quote:
Wat een verádeming kan dat zijn, na tien minuten geluidsoverlast van Chantal.quote:
Ja! Ga eens over het nieuws praten ofzoquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:52 schreef Darklight het volgende:
Mijn god, hebben ze het nog steeds over Roel
Joost stond bij mij hoog maar hij is gezakt omdat hij niet mee deed met de muiters en samen met die"ouwe zemelaar" mee ging naar de DBK.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:49 schreef Kokstra het volgende:
[..]
6% is niet echt veel... maar wel vreemd idd. Roel is wel iets gezakt, was eerst 38%, nu 35% Lieske blijft gelijk met 20% en Joost stijgt naar 11%.
Chantal is ook sterk in: "Dat is mijn pakkie an niet" .... Maar ze heeft inmiddels heel erg veel pakkies an.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:55 schreef Copycat het volgende:
"Ik zeg, ik zeg en toen zei ik dat zeg ik"
Mèn wat een irritante kut, die chantal.
ja ze leeft echt op van een andermans verdriet en ellende die bitchquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:58 schreef teun911 het volgende:
Die chantal zit nu gniffelend te vertellen dat roel een kussen voor zijn hoofd hield uit schaamte toen hij zich realiseerde wat er allemaal gebeurd is.
Ze geniet hier echt intens van die graftak.
heb zo de indruk dat ze het niet door hebbenquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:57 schreef avonne het volgende:
Wat ik zo raar vind is dat ik nog niemand in het huis heb horen klagen over het geklep van Chantal.
Iemand hiervan iets gezien of gehoord?
Nee. Gaat ook niet gebeuren. Pas in de laatste paar weken valt ze door de mand, wordt ze genomineerd en weggestemd.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:57 schreef avonne het volgende:
Wat ik zo raar vind is dat ik nog niemand in het huis heb horen klagen over het geklep van Chantal.
Hij zit nu weer op de stoel, volgens mij heeft-ie z'n dag niet helemaal of zo.quote:
Chantal * weet je wat ik nou eigenlijk allemaal zo mooi vin?Dat in tijduh van nood , harteseer enzo, alle vrouwen elkaar weer opzoeken *quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik doe de koptelefoon weer op, trek lapje op schoot
Wat eten ze nou???quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:03 schreef scanman01 het volgende:
De bewoners gaan zo eten.
Ik ga zo maar even naar drie heksen kijken... Nee, niet Dido, Tanja en Chantal, maar 'Charmed'
[afbeelding]
Deze after party komt mij wel goed uit, zo krijg ik ook nog wat mee van het feestjequote:Op maandag 3 oktober 2005 19:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik doe de koptelefoon weer op, trek lapje op schoot (moet morgen trouwens weer naar de fabriek terug) en hoor als eerste een gesprek over....*tromgeroffel* gisteravond. Hoe lang duurde dat feestje? Hoelang duren de analyses van het feestje nu?
![]()
vergeet de reguliere uitzending over 25 minuten nietquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:03 schreef scanman01 het volgende:
De bewoners gaan zo eten.
Ik ga zo maar even naar drie heksen kijken... Nee, niet Dido, Tanja en Chantal, maar 'Charmed'
[afbeelding]
Die heeft al gegeten...quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:05 schreef bunnyma het volgende:
Eet Tamja weer niet mee?
Ik ben geen expert maar ik heb het idee dat het niet al te lang meer gaat duren... Die uitgerekende datum gaat ze zeker niet halen...quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:06 schreef bunnyma het volgende:
Tanja: "even uitbuiken"
Zal ze gaan bevallen dan, vanavond?
Eeen magnetronmaaltijd zeker?quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die heeft al gegeten...
Jammer dat ze er dan niet gewoon gezellie bij gaat zitten.
weet ik ook niet... Zat ff backgammon te spelen net... (ben aangestoken door het getrictrac van Joost en Menno)quote:
jawel in het begin, Ingrid en Menno, nota bene, en Dido.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:57 schreef avonne het volgende:
Scherpe analysequote:Op maandag 3 oktober 2005 19:09 schreef Pijlemans het volgende:
Ik heb nog maar weinig mensen gezien met zo een kronkel in d'r kop. Die Tanja spoort echt voor geen meter. Te dom om te poepen. En hierdoor zo asociaal als de pest.
Het is vandaag even geen Tanja-Bash-Dag hoor, je bent een dag te laatquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:09 schreef Pijlemans het volgende:
Ik heb nog maar weinig mensen gezien met zo een kronkel in d'r kop. Die Tanja spoort echt voor geen meter. Te dom om te poepen. En hierdoor zo asociaal als de pest.
Een eerste kind komt toch meestal later dan de uitgerende datum?quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben geen expert maar ik heb het idee dat het niet al te lang meer gaat duren... Die uitgerekende datum gaat ze zeker niet halen...
Eigenlijk erger ik mezelf niet eens zo heel erg aan Tanja momenteel...quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:09 schreef Pijlemans het volgende:
Nee hoor ze zij toch echt dat ze weg wilde , helemaal wegquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:28 schreef avonne het volgende:
[..]
Nee, hoor, het was meer in de trand van "soms vraag ik me af wat ik hier doe"
Ze stond zeker niet op knappen. Ze was alleen erg zelfvoldaan dat ze hem het bed had uitgewerkt (omdat hij zo hardhandig was).
Helaas idd, het was ook te mooi om waar te zijn dat Chantal genomineerd zou wordenquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:09 schreef milagro het volgende:
toen hadden ze dus even door dat Chantal meer lullen in zich gehad, oh nee, dat Chantal meer lulde dan goed voor haar was en ze ms maar niet meer zoveel moesten vertellen tegen haar....
helaas zijn ze dat vergeten, ik had de schuld daarvan een week geleden bij Tanja gelegd, nu leg ik hem bij Roel![]()
Nee et is zeker roel-bash-dag whateverquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is vandaag even geen Tanja-Bash-Dag hoor, je bent een dag te laat![]()
wasda? triviant met bruin bier?quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:14 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga de kroeg in, lekker quizzen![]()
(zijn er trouwens nog meer mensen die meedoen aan die Ierse Pub quizzen?)
Nee, lijkt me namelijk onwaarschijnlijk dat je binnen 15 minuten thuis bentquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:14 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga de kroeg in, lekker quizzen![]()
(zijn er trouwens nog meer mensen die meedoen aan die Ierse Pub quizzen?)
Is een quiz verdeeld over 8 ronden. 7 ronden met elk 10 vragen en 1 muziekronde.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:14 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
wasda? triviant met bruin bier?
Snap ik ook niet, is toch veel gezelligerquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die heeft al gegeten...
Jammer dat ze er dan niet gewoon gezellie bij gaat zitten.
Duh, ik zie dingen beste BONG, dat jij die niet ziet daar kan ik nix aan doen en jij kan daar al helemaal nix aan doen maar 1 van die dingen is dat we in dit tempo echt binnen no time bij 474 zitten weet je...en daarom dacht ik, bedoel, ben altijd hardstikke goed in dat soort dingen, ik voel gewoon dat we 474 gaan halen, écht.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:10 schreef BONG4002 het volgende:
@TS:
Jij bent wel erg fanatiek met je Deel 474wist niet dat we al zo hard gingen
Gezellioquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is een quiz verdeeld over 8 ronden. 7 ronden met elk 10 vragen en 1 muziekronde.
Zijn overigens best moeilijke vragen... Gaat een beetje verder dan Triviant dus...
Kijk hier maar ff http://www.murphysquiznight.com/
Doet er niet toe, er zijn te weinig kookdingen om twee verschillende maaltijden te maken, vandaar dat zij iets eerder (na toestemming van de andere koks) is gaan koken.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:09 schreef Isabeau het volgende:
Wat heeft Tanja gehad dan?
Ik hoorde haar vanmiddag zeggen dat ze (heel gezond) gebakken aardappeltjes ging etenquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:09 schreef Isabeau het volgende:
Wat heeft Tanja gehad dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |