Helemaal mee een is.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom moeten die excuses?
Waarom moet Roel door het stof bij Dido en de rest?????
Hebben ze een relatie?
Zijn ze getrouwd?/
Nee dus, hij kan doen wat hij wil, klaar.
Kutnijd.
Ik vind hyena's best knuffelbaarquote:
lelijkkutbeestmeteenrareafrikaansenaammakkelijkinhetnederlandstevertalenmetchantal vogelquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, hoe heten die lelijke vogels! Maraboe's geloof ikAaseters en lelijk. Net Chantal!
[afbeelding]
Linda krijgt heus alsnog die nominatie aan haar kontquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:46 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik heb zwaar het vermoeden dat Dido hier niet op zat te wachten. Ze zit echter haar tijd nu uit omdat ze anders denkt dat ze in populariteit daalt. Volgens mij zou ze het liefst Linda negeren.
Je begrijpt het niet. Dido is eigenlijk kwaad op zichzelf dat ze op zo'n loser heeft kunnen vallen want het is niet "haar soort man".quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:49 schreef yvonne het volgende:
Hebben ze een relatie?
Zijn ze getrouwd?/
Kutnijd.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:52 schreef milagro het volgende:
hadden we Roels piemelken al 'te berde' gebracht, eigenlijk?
Lijkt me wel ter zake doende, gezien het weer of niet?
Roel heeft een opvallend klein piemeltje, is daardoor een en ander te verklaren misschien?
Dat MOET niet, dit doet ze uit zichzelf omdat ze niet wil dat de groep de dupe zou worden van haar gedrag en ik krijg ook het idee dat ze oprecht spijt heeft van haar gedrag.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hebben ze een relatie?
Zijn ze getrouwd?/
Kutnijd.
....moeten we nu Piet Paulusma gaan spelen aan de hand van Roel's champignonnetje?quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:52 schreef milagro het volgende:
Roel heeft een opvallend klein piemeltje, is daardoor een en ander te verklaren misschien?
Hij moet het ergens mee compenseren, vandaar veel drinken, drugs en rare fratsen (ik gok ook maar wat...)quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:52 schreef milagro het volgende:
Alle alcohol van gisterenavond is in de zakjes onder d'r ogen gelopen...quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:54 schreef Kokstra het volgende:
Wat heeft Chantal toch een rotkop.
Nee, Linda blijft maar haar excuses herhalen.quote:
Linda is niet domquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:55 schreef Cracka-ass het volgende:
Oh dat zet Linda toch wel ff recht, dat ook andere hun verantwoordelijkheid moeten nemen. Ze heeft het stiekem toch wel in de smiezen.
Ja, maar Linda geeft zo lekker makkelijk haar 'fouten' toe, dus schuif je je toch ook gewoon jouw fouten ook haar in de schoenen, kan ze die gelijk meenemen, goed geregeld toch?quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:52 schreef Gert het volgende:
En maar zo hard mogelijk lachen vannacht, in de hoop dat dit Linda aan zou moedigen om nóg verder te gaan.
Kom op zeg, stelletje schijnheilen.
ok that does it ik ga naar huis ik kan het niet meer aan, Ben vrij visueel ingesteld maar dit had ik me niet voor willen stellen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
....moeten we nu Piet Paulusma gaan spelen aan de hand van Roel's champignonnetje?
Of begrijp ik je verkeerd
Gaat heen, ze wil gewoon neuken en verstopt zich achter dit soort uitvluchten, lekker makkelijk, dan liever Linda die gewoon zegt botergeil te zijnquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet. Dido is eigenlijk kwaad op zichzelf dat ze op zo'n loser heeft kunnen vallen want het is niet "haar soort man".
Oh, zonder al die camera's en de kans dat "haar milieu" meekijkt had ze zich al dagen geleden aan Roel vergrepen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:57 schreef yvonne het volgende:
Gaat heen, ze wil gewoon neuken en verstopt zich achter dit soort uitvluchten, lekker makkelijk, dan liever Linda die gewoon zegt botergeil te zijn
wat je der wel kwalijk kan nemen is dat ze dido heb wakker gemaaktquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, Linda blijft maar haar excuses herhalen.
Omdat Dido weigert te zeggen dat het allemaal wel mee viel en dat soort teksten.
O nee, het was Dido-bashmiddag hè.
Ah, nu zegt Dido nét, voor het eerst, dat zoiets "een keer kan gebeuren".
Maar Linda: nu ophouden met vier keer per minuut excuses uitspreken. 't Is mooi geweest.
die Linda zit zich nu anders ook in allerlei bochten te wringen bij hare majesteit Dido hoor, excuses te voor en te na ("vooral tegenover Big Brodda"), voornemens om niet meer te drinken, o wat gaat een mens toch rare dingen zeggen van die drank maar ik meende er niks van hoor, enz enzquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:57 schreef yvonne het volgende:
Gaat heen, ze wil gewoon neuken en verstopt zich achter dit soort uitvluchten, lekker makkelijk, dan liever Linda die gewoon zegt botergeil te zijn
Klinkt misschien nog wel viezer dan dat normale gesnater van d'r.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:59 schreef teamlead het volgende:
goderdomme chantal.. praat hardop of houd je bek....maarniet dit gemompel
Het zou mij leuk lijken als ze allemaal eens genomineerd zouden staan.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:02 schreef Cracka-ass het volgende:
Het lijkt me wel eens grappig als voor de verandering de kijkers mogen nomineren en dat de bewoners iemand eruit moeten sturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |