ohquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:34 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik was in 1996 in de Dominicaanse Republiek met mijn toenmalige partner, een Antilliaan, niet luisterend naar de naam Shurendy, maar dit terzijde, waar wij dus op een avond terugslenterend naar ons hotel, opeens Gna Gna Gna hoorden achter ons. Het was een slecht verlichte weg, stil en verlaten, en ondanks het flinke postuur van mijn vriend, bleven wij als aan de grond genageld staan, want bang en draaiden ons langzaam om, en daar stond een anderhalve meter hoge hypocriete Dominicaanse uitgewoonde afgeleefde eeuwig gepasseerde chronische gemiste kans ordinaire stoephoerige greppeldellerige roddelkutterige dame, die langzaam op ons af kwam, Gna Gna Gna-end , waarop wij het dus op een lopen zetten, mijn vriend overigens voorop, de laffe hond, maar dit terzijde wederom, tot we bij ons hotel aan beland waren en de receptionist ons ontzette van deze hypocriete Dominicaanse uitgewoonde afgeleefde eeuwig gepasseerde chronische gemiste kans ordinaire stoephoerige greppeldellerige roddelkut dame, die het dus, zo bleek, zij stoephoer zijnde, voorzien had op mijn vriend, de laffe hond en potentieel klant, dus ja, Chantal kan niet anders dan Dominicaans bloed door de aderen hebben stromen.
Ze gaat er idd wel gewoon op af....quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:37 schreef Cracka-ass het volgende:
Linda is wel dapper! Puntje voor Linda.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:34 schreef milagro het volgende:
Ik was in 1996 in de Dominicaanse Republiek met mijn toenmalige partner, een Antilliaan, niet luisterend naar de naam Shurendy, maar dit terzijde, waar wij dus op een avond terugslenterend naar ons hotel, opeens Gna Gna Gna hoorden achter ons. Het was een slecht verlichte weg, stil en verlaten, en ondanks het flinke postuur van mijn vriend, bleven wij als aan de grond genageld staan, want bang en draaiden ons langzaam om, en daar stond een anderhalve meter hoge hypocriete Dominicaanse uitgewoonde afgeleefde eeuwig gepasseerde chronische gemiste kans ordinaire stoephoerige greppeldellerige roddelkutterige dame, die langzaam op ons af kwam, Gna Gna Gna-end , waarop wij het dus op een lopen zetten, mijn vriend overigens voorop, de laffe hond, maar dit terzijde wederom, tot we bij ons hotel aan beland waren en de receptionist ons ontzette van deze hypocriete Dominicaanse uitgewoonde afgeleefde eeuwig gepasseerde chronische gemiste kans ordinaire stoephoerige greppeldellerige roddelkut dame, die het dus, zo bleek, zij stoephoer zijnde, voorzien had op mijn vriend, de laffe hond en potentieel klant, dus ja, Chantal kan niet anders dan Dominicaans bloed door de aderen hebben stromen.
respectquote:
Geen idee Gert, deze fossiel heeft al haar eigen tanden nog. Ik gebruik kukident voor in de wc-pot en laat het een nachtje intrekken, maar dat zal wel niet het antwoord op je vraag zijnquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja wat denk je..
alleen sloeg het nergens op want ik neem aan dat fossielen 's ochtends kukident nodig hebben en niet 's avonds. Hoe zit dat, cuall?
Mag ik trouwens protesteren tegen deze benaming. Ik vind het niet kunnen. Havikken zijn prachtige roofvogelsquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:39 schreef Loedertje het volgende:
De Havik zoekt de frisse buitenlucht op ?
Jij ook?quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:39 schreef cuall het volgende:
[..]
Geen idee Gert, deze fossiel heeft al haar eigen tanden nog. Ik gebruik kukident voor in de wc-pot en laat het een nachtje intrekken, maar dat zal wel niet het antwoord op je vraag zijn![]()
Er zijn óók lelijke havikken .quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mag ik trouwens protesteren tegen deze benaming. Ik vind het niet kunnen. Havikken zijn prachtige roofvogels
Isa, echt waar, alle Dom. hoeren zien er zo uit, klinken zo, en word je net zo bang van, geloof mequote:Op maandag 3 oktober 2005 17:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]alle Dominicaanse dames doen Gna Gna Gna?
Nee hoor, hij stond ook écht ff in ONZquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:41 schreef teamlead het volgende:
edit: laat maar... blijkbaar ben ik aan het aftakelen![]()
en bedankt.. ik stond alle drank al weg te gooienquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee hoor, hij stond ook écht ff in ONZ
Ik vind slangen minder aantrekkelijk dan havikkenquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:41 schreef Loedertje het volgende:
Er zijn óók lelijke havikken .
(kan geen andere vergelijking vinden...slang dan maar??)
Gna Gna Gnaquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:43 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik ga op vakantie naar de Dominicaanse Republiek voor de leuke vrouwen.![]()
Ze meent het ook nogquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:44 schreef Loedertje het volgende:
Linda zit er echt bij als een zielig hoopje mens
Je kunt dus net zo goed naar Aalsmeer gaanquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:43 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik ga op vakantie naar de Dominicaanse Republiek voor de leuke vrouwen.![]()
quote:
Bedankt voor de tip,quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jij ook?(dacht dat ik de enige was... Je ondergoed wordt er ook mooi wit van trouwens)
quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:45 schreef flugeltje het volgende:
Vind alleen wél dat de anderen ook wel toe mogen geven dat ze fout zitten/zaten...
Gier, Kraai, brulbekkikker......er zijn er meer maar kan ze effe niet verzinnen....quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:41 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Er zijn óók lelijke havikken .
(kan geen andere vergelijking vinden...slang dan maar??)
Kijken wij naar hetzelfde BB huis? Want als je hier op gaat wachten....quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:45 schreef flugeltje het volgende:
Vind alleen wél dat de anderen ook wel toe mogen geven dat ze fout zitten/zaten...
Tja... Daar heb je ook wel weer gelijk in...quote:
Zoek de luis in het huis?quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind slangen minder aantrekkelijk dan havikken
Maar ik dacht meer aan een insekt. Ik heb het niet zo op insekten. Een bloedzuigend insekt of zo, eentje die malaria overbrengt of andere vervelende ziektes zonder zelf dood te gaan.
Ik vind dat het mág, wil niet zeggen dat ik ook verwacht dat ze het gáán doen...quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kijken wij naar hetzelfde BB huis? Want als je hier op gaat wachten....![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:44 schreef Loedertje het volgende:
Linda zit er echt bij als een zielig dapper en best eerlijk hoopje mens
Oh, hoe heten die lelijke vogels! Maraboe's geloof ikquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:46 schreef CGJung het volgende:
Gier, Kraai, brulbekkikker......er zijn er meer maar kan ze effe niet verzinnen....![]()
Kakkerlak, oorwurm, holtor, zo'n het kruip in je urinebuisbeestje.....quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind slangen minder aantrekkelijk dan havikken
Maar ik dacht meer aan een insekt. Ik heb het niet zo op insekten. Een bloedzuigend insekt of zo, eentje die malaria overbrengt of andere vervelende ziektes zonder zelf dood te gaan.
Ze vindt hem wel degelijk leuk. Maar oh, oh, oh wat zouden haar vrienden wel niet denken als ze op een kraker valt. Ze durft gewoon haar gevoelens niet te tonen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:48 schreef CocaColaLight het volgende:
Een beetje dubbel vind ik het wel van Dildo, Buiten het huis zou het niks worden tussen haar en Roel. Maar er was wel wat speciaals tussen hun.
Dus [Dr Phil mode] ze wil gewoon nu dat hij door het stof kruipt en smeekt om vergeving [/Dr Phill mode]
Waarom moeten die excuses?quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:43 schreef cuall het volgende:
Ik vind het toch heel top dat Linda bij iedereen toch haar excuus gaat aanbieden en haar gedrag niet probeert te vergoelijken
Linda je blijft voor mij een van de favoriete bewoonster![]()
Gieren?quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, hoe heten die lelijke vogels! Maraboe's geloof ikAaseters en lelijk. Net Chantal!
[afbeelding]
Ja ben ik met je eens, als ik even aan de rol van Ingrid denk die linda behoorlijk zat op te jutten, vindt dat toch wel heel schijnheilig. Nu houdt ze zich behoorlijk stilquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Eerst gisteren door voor ons wat aktie te veroorzaken..
En dan vandaag weer door zonder zich achter iets of iemand te verschuilen het boetekleed aan te trekken...
Ikga voor de hyena hoor...quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, hoe heten die lelijke vogels! Maraboe's geloof ikAaseters en lelijk. Net Chantal!
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |