Hoe geweldig zou het zijn als mama-roel in de live uitzending tegen haar zoon mag zeggen dat ze trots is op hem en dat ze linda en dido allebei prima vindt als schoondochterquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:00 schreef Isabeau het volgende:
Chantal heeft het cirkeltje rond, ze kan nu Roel weer bewerken met alle kennis die ze nu heeft vergaard.
Chan: "Ik denk dat je moeder ook niet trots op je is hoe je nu met vrouwen omgaat"
betend = betekendquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:02 schreef pu55y_camper het volgende:
Zeg milagro wat betend shurendy? Wasda voor een bijnaam?
quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gaat heen, ze wil gewoon neuken en verstopt zich achter dit soort uitvluchten, lekker makkelijk, dan liever Linda die gewoon zegt botergeil te zijn
Nou weet je wat het is, ik heb ooit eens intens kort kennis gehad aan 2 soortgelijke players, los van elkaar, hè, niet tegelijk, en beide heren hadden, zo bleek dus puntje bij paaltje, een opvallend klein paaltje, makkelijk te verwarren met het puntje zelfs zo klein.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
....moeten we nu Piet Paulusma gaan spelen aan de hand van Roel's champignonnetje?
Of begrijp ik je verkeerd
En iedereen weet toch dat "haar mileu" nog ordinairder is dan welke tokkie dan ook?quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, zonder al die camera's en de kans dat "haar milieu" meekijkt had ze zich al dagen geleden aan Roel vergrepen.
zo heet devadervanhetkindje van Tanja.quote:
Je bent op dreef vandaag, pure poëziequote:Op maandag 3 oktober 2005 18:06 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou weet je wat het is, ik heb ooit eens intens kort kennis gehad aan 2 soortgelijke players, los van elkaar, hè, niet tegelijk, en beide heren hadden, zo bleek dus puntje bij paaltje, een opvallend klein paaltje, makkelijk te verwarren met het puntje zelfs zo klein.
En toch, hè, verwacht je dat niet, bij een vent met een grote bek, die zeer goed ligt bij de dames... ik vroeg me af dan ook, hoe komt het toch dat er a) geen hoort zegt het voort plaatsvindt bij dit soort zaken, hetgeen het einde van hun succes zou betekenen, het eerste wat ik deed immers, was mijn vriendinnen bellen om kond te doen van deze tegenvaller? en b) nu ja, whatever.
En dit dus tweemaal, hè, meegemaakt, en nu zie ik Roel en denk ik wat is dat dan? compensatie,of toch het weer, of gewoon een rottige camerahoek?
idd...quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:06 schreef flugeltje het volgende:
Linda kruipt wel heel erg bij Dido en Naat naar binnen hoor... Genoeg is genoeg wat mij betreft. Zo erg was het nou ook weer niet.
En DIE neukte toch heel wat af...quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:06 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dido wil alleen neuken als ze weet wat voor banksaldo iemand heeft (en aangezien ze bij Roel niet wist of hij misschien de mogelijke winnaar zou gaan worden hield ze hem aan het lijntje, je weet immers maar nooit, soor xeniaatje dus)
oja wat grappigquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:06 schreef Cracka-ass het volgende:
Shurendy is degene die ervoor verantwoordelijk is dat Tanja in het huis zit.
Ze zei net *probeer jij je maar eens voor te stellen hoe dat eruit ziet, gnagna, voor heel Nederland op zo'n stukkie na op de camera zitten, gnagnagna, en dan zit heel NL naar je te kijken, met koffie, gnagna, en een stukkie appeltaart, gnagnaquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:02 schreef flugeltje het volgende:
Gisteren piste Chantal zowat in d'r broek van het lachen en ze gooide behoorlijk wat olie op het vuur... Vandaag is ze weer moraalridder....
OOk Linda doet precies wat ze vorige keer ook deed, haar kaart overspelenquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:58 schreef Gert het volgende:
"Ik sjaam me eijen er diep voor" heb ik nu ff wat te vaak gehoord vandaag...
Kappen Linda, NU!!!
En op de andere streams zit o.a. Chantal, dús hoor je Chantal 95% van de tijd over je speakers.
quote:
huh?quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:09 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
oja wat grappig
zo heten re veel volgens mij
maar ze geven elkaar bijnamen
et was gewoon een vraagje schat maar goed ik begrijp dat die van jouw een goed opgeleid huisneger wasquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:08 schreef milagro het volgende:
[..]
zo heet devadervanhetkindje van Tanja.
en zo heette mijn vriend dus niet.
ja, het was ook terzijde, hè, dus waarom jij er nu toch op doorgaat is me een raadsel![]()
Slapen is voor mietjes en milagro is geen mietjequote:
gewoon nietquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je bent op dreef vandaag, pure poëzie
Je moet vaker strijken en opblijven
Hoelang heb je nou gepit eik?
Nu is het pas compleet: Rob geeft ook nog even blijk van zijn levenswijsheidquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:13 schreef Kokstra het volgende:
Oh, nu komt Tanja er ook nog eens bij met haar kutstem. Het feest is compleet.
jaquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:11 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
et was gewoon een vraagje schat maar goed ik begrijp dat die van jouw een goed opgeleid huisneger was![]()
Waarom praat Linda eigenlijk nog met Dido?quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:17 schreef Marrije het volgende:
Waarom praat Dido eigenlijk nog met Linda?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |