joost? of bedoel je bart haar zogenaamde vriendje?quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:39 schreef Marrije het volgende:
In de tijd dat ik Linda nu heb praten, maakt ze zich alleen maar druk om wat de bewoners en BB van haar zullen denken. Heeft ze ook nog gehuild uit schuldgevoel tov Joost?
Dank je, ik bedoel Bart. (ff het vriendje van Linda en Naat door elkaar gehaald)quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:40 schreef teun911 het volgende:
[..]
joost? of bedoel je bart haar zogenaamde vriendje?
Stream 5 is ook prettigquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:42 schreef Kokstra het volgende:
Ik hou van stream 3. Lekker rustig.
volgens mij is ze die inmiddels vergetenquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dank je, ik bedoel Bart. (ff het vriendje van Linda en Naat door elkaar gehaald)
Graftak=== Chantal???quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:45 schreef teun911 het volgende:
roel en linda zijn weer weg, en hop 't gaat weer over roel. dankzij graftak.
Volgens mij wil Natte Lie sex met Dido. Zou goed zijn voor haar reputatie, denkt ze.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:38 schreef teun911 het volgende:
dat stemmetje deed D toen strax ook al.
En Natte Lee hangt weer ademloos aan haar lippen...
Nou, dat dacht ik dus vannacht "Dido wil sexen met Natalie" Vroeg me dus ook af of het 2 lesbo's zijn.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij wil Natte Lie sex met Dido. Zou goed zijn voor haar reputatie, denkt ze.
Dat zal Joost (vriendje van Naat) ook wel geil vindenquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij wil Natte Lie sex met Dido. Zou goed zijn voor haar reputatie, denkt ze.
6% is niet echt veel... maar wel vreemd idd. Roel is wel iets gezakt, was eerst 38%, nu 35% Lieske blijft gelijk met 20% en Joost stijgt naar 11%.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:43 schreef teamlead het volgende:
Dit kan toch niet kloppen
Volgens de Talpa-site is tanja populairder dan Ingrid... en zou chantal populairder zijn dan Linda.....
Wat lul je nou joh met je Dido de hele tijd. Die vieze kut van een Chantal, dié is weer aan het graftakken.quote:
quote:
Wat een verádeming kan dat zijn, na tien minuten geluidsoverlast van Chantal.quote:
Ja! Ga eens over het nieuws praten ofzoquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:52 schreef Darklight het volgende:
Mijn god, hebben ze het nog steeds over Roel
Joost stond bij mij hoog maar hij is gezakt omdat hij niet mee deed met de muiters en samen met die"ouwe zemelaar" mee ging naar de DBK.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:49 schreef Kokstra het volgende:
[..]
6% is niet echt veel... maar wel vreemd idd. Roel is wel iets gezakt, was eerst 38%, nu 35% Lieske blijft gelijk met 20% en Joost stijgt naar 11%.
Chantal is ook sterk in: "Dat is mijn pakkie an niet" .... Maar ze heeft inmiddels heel erg veel pakkies an.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:55 schreef Copycat het volgende:
"Ik zeg, ik zeg en toen zei ik dat zeg ik"
Mèn wat een irritante kut, die chantal.
ja ze leeft echt op van een andermans verdriet en ellende die bitchquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:58 schreef teun911 het volgende:
Die chantal zit nu gniffelend te vertellen dat roel een kussen voor zijn hoofd hield uit schaamte toen hij zich realiseerde wat er allemaal gebeurd is.
Ze geniet hier echt intens van die graftak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |