jawel in het begin, Ingrid en Menno, nota bene, en Dido.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:57 schreef avonne het volgende:
Wat ik zo raar vind is dat ik nog niemand in het huis heb horen klagen over het geklep van Chantal.
Iemand hiervan iets gezien of gehoord?
Scherpe analysequote:Op maandag 3 oktober 2005 19:09 schreef Pijlemans het volgende:
Ik heb nog maar weinig mensen gezien met zo een kronkel in d'r kop. Die Tanja spoort echt voor geen meter. Te dom om te poepen. En hierdoor zo asociaal als de pest.
Het is vandaag even geen Tanja-Bash-Dag hoor, je bent een dag te laatquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:09 schreef Pijlemans het volgende:
Ik heb nog maar weinig mensen gezien met zo een kronkel in d'r kop. Die Tanja spoort echt voor geen meter. Te dom om te poepen. En hierdoor zo asociaal als de pest.
Een eerste kind komt toch meestal later dan de uitgerende datum?quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben geen expert maar ik heb het idee dat het niet al te lang meer gaat duren... Die uitgerekende datum gaat ze zeker niet halen...
Eigenlijk erger ik mezelf niet eens zo heel erg aan Tanja momenteel...quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:09 schreef Pijlemans het volgende:
Nee hoor ze zij toch echt dat ze weg wilde , helemaal wegquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:28 schreef avonne het volgende:
[..]
Nee, hoor, het was meer in de trand van "soms vraag ik me af wat ik hier doe"
Ze stond zeker niet op knappen. Ze was alleen erg zelfvoldaan dat ze hem het bed had uitgewerkt (omdat hij zo hardhandig was).
Helaas idd, het was ook te mooi om waar te zijn dat Chantal genomineerd zou wordenquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:09 schreef milagro het volgende:
toen hadden ze dus even door dat Chantal meer lullen in zich gehad, oh nee, dat Chantal meer lulde dan goed voor haar was en ze ms maar niet meer zoveel moesten vertellen tegen haar....
helaas zijn ze dat vergeten, ik had de schuld daarvan een week geleden bij Tanja gelegd, nu leg ik hem bij Roel![]()
Nee et is zeker roel-bash-dag whateverquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is vandaag even geen Tanja-Bash-Dag hoor, je bent een dag te laat![]()
wasda? triviant met bruin bier?quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:14 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga de kroeg in, lekker quizzen![]()
(zijn er trouwens nog meer mensen die meedoen aan die Ierse Pub quizzen?)
Nee, lijkt me namelijk onwaarschijnlijk dat je binnen 15 minuten thuis bentquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:14 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga de kroeg in, lekker quizzen![]()
(zijn er trouwens nog meer mensen die meedoen aan die Ierse Pub quizzen?)
Is een quiz verdeeld over 8 ronden. 7 ronden met elk 10 vragen en 1 muziekronde.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:14 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
wasda? triviant met bruin bier?
Snap ik ook niet, is toch veel gezelligerquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die heeft al gegeten...
Jammer dat ze er dan niet gewoon gezellie bij gaat zitten.
Duh, ik zie dingen beste BONG, dat jij die niet ziet daar kan ik nix aan doen en jij kan daar al helemaal nix aan doen maar 1 van die dingen is dat we in dit tempo echt binnen no time bij 474 zitten weet je...en daarom dacht ik, bedoel, ben altijd hardstikke goed in dat soort dingen, ik voel gewoon dat we 474 gaan halen, écht.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:10 schreef BONG4002 het volgende:
@TS:
Jij bent wel erg fanatiek met je Deel 474wist niet dat we al zo hard gingen
Gezellioquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is een quiz verdeeld over 8 ronden. 7 ronden met elk 10 vragen en 1 muziekronde.
Zijn overigens best moeilijke vragen... Gaat een beetje verder dan Triviant dus...
Kijk hier maar ff http://www.murphysquiznight.com/
Doet er niet toe, er zijn te weinig kookdingen om twee verschillende maaltijden te maken, vandaar dat zij iets eerder (na toestemming van de andere koks) is gaan koken.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:09 schreef Isabeau het volgende:
Wat heeft Tanja gehad dan?
Ik hoorde haar vanmiddag zeggen dat ze (heel gezond) gebakken aardappeltjes ging etenquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:09 schreef Isabeau het volgende:
Wat heeft Tanja gehad dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |